کد خبر 1609935
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۹
وحیدی: اعتراضی در روند ثبت‌نام‌ کاندیداها نداشتیم

وزیر کشور با اشاره به اینکه مشکل و اعتراضی در روند ثبت‌نام‌ها نداشتیم، گفت: تعداد واجدین شرایط رای دهی در انتخابات ریاست جمهوری، تفاوت چندانی با انتخابات مجلس نخواهد کرد.

به گزارش مشرق، احمد وحیدی وزیر کشور در حاشیه نشست هفتگی هیئت دولت درباره روند ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری توضیح داد: مشکل و اعتراضی در روند ثبت‌نام‌ها نداشتیم و تعداد واجدین شرایط رای دهی در انتخابات، تفاوت چندانی با انتخابات مجلس نخواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه انتخابات طبق مقررات پیش‌بینی شده انجام خواهد شد، گفت: انشالله در همان مدت ۵۰ روز که قانون پیش‌بینی کرده فرآیند انتخابات طی خواهد شد.

وزیر کشور افزود: به کسانی که شرایط ثبت‌نام نداشتند، اجازه ثبت‌نام داده نشده و این اقدام با دقت لازم صورت گرفت و کسانیکه شرایط اولیه را داشتند ثبت‌نام شدند.

.جیدی تصریح کرد: مراحل بعدی تایید صلاحیت و تعیین تکلیف هم بر عهده شورای نگهبان است.

خبر در حال تکمیل است...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 1
  • حامد پلاس IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۶
    2 1
    اعتراضها که برای رد صلاحیتها و متعاقبا نتیجه نهایی انتخابات است جناب پروفسور..... الان دقیقاً سر چی باید اعتراض بشه؟؟؟ یه شوآف رایگان نصیب حضرات شده مگه بده؟؟؟
    • محمدایوب IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۶
      0 4
      برای احمقهایی مثل تو شو است برای آنها که می فهمند نهایت زجر واعصاب خرد کنی است یک مشت پیر زهواردرفته که در خانه حوصله اشان سررفته زن او را بیرون انداخته شناسنامه را که باید به حضرت عزراییل بدهند آوردند اینجا بفهم
    • حامد پلاس IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۶
      2 1
      جواب به اصطلاح محمد ایوب‌.... اتفاقاً از این خضعبلاتی که بیرون زدی معلوم شد که تا آخر نشستی پای شوآف شون!!!!و دقیقا احمقایی مثل خود ابله ت فقط مشتری شوآف باز هم به قول خودت این پیر و پاتالا هستن و گرنه خدا رو شکر من و امثال من که مثل تو و همپالگیات شعورمون رو زمین نگذاشتیم که مشتری صدا و سیمای شماها باشیم...الناس علی دین ملوکهم ،، همدیگه رو خوب میشناسیم و قسماً بالله که خود نفهمت هم روز انتخابات به تاسی از همین جماعت سیاه بازی، شناسنامه به دست جلو دوربین یه شوآف در حد حقارت وجودت و کجی شعورت خواهی داشت...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس