‌

پورمحمدی در سال ۱۴۰۲ در انتخابات مجلس خبرگان رهبری نامزد شد که صلاحیت وی از سوی شورای نگهبان در ابتدا رد شد و سپس مورد تأیید قرار گرفت.

به گزارش مشرق، شورای نگهبان پس از بررسی سوابق هشتاد نامزد انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳، صلاحیت شش نفر از نامزدها را تایید و اسامی آنها در تاریخ نوزدهم خرداد، توسط وزارت کشور اعلام شد. آقایان مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی و محمدباقر قالیباف به عنوان شش نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری معرفی شدند.

همه خبرهای مصطفی پورمحمدی

در ادامه به معرفی نامزدها می‌پردازیم:

مصطفی پورمحمدی

زندگی‌نامه و سوابق

مصطفی پورمحمدی در سال ۱۳۳۸ در قم به دنیا آمد. پدر وی اصالتاً اهل شهر رفسنجان بود و پدرش در قم خیاط روحانیون بود. وی مقدمات و سطح عالی (فقه، اصول فقه و فلسفه) را در قم در مدرسهٔ حقانی خارج فقه و اصول را در مشهد، قم و تهران به پایان رساند. پورمحمدی در سطح چهار فقه و حقوق اسلامی (معادل دکترا) در حوزهٔ علمیه تحصیل کرده است. او مؤلف دو جلد کتاب در رابطه با حقوق سیاسی، مبانی نظری اندیشهٔ سیاسی در اسلام و مباحث سیاسی و اجتماعی است. وی همچنین مقالاتی علمی پیرامون حق، مبانی نظری حکومت دینی، نظارت، ارتداد و سیاست خارجی نگاشته است.

وی در تاریخ ۲۳ مرداد ۱۳۸۴ از سوی محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور وقت ایران برای تصدی وزارت کشور به مجلس معرفی و در اردیبهشت ۱۳۸۷ از این مقام برکنار شد.

پورمحمدی در سال ۱۴۰۲ در انتخابات مجلس خبرگان رهبری نامزد شد که صلاحیت وی از سوی شورای نگهبان در ابتدا رد شد و سپس مورد تأیید قرار گرفت.

مصطفی پورمحمدی کیست؟ +سوابق و برنامه‌ها

برنامه انتخاباتی مصطفی پورمحمدی در انتخابات ۱۴۰۳

حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری دولت یازدهم، پس از ثبت نام در انتخابات طی سخنانی با بیان اینکه جوانی و میانسالی خود را در مسئولیتهای سخت، اثرگذار و پرچالشی گذرانده‌ام، گفت: ما سرشار از آرزوهای بالابلندی بودیم اما امروز در جایی که می خواستیم نیستیم. بی گمان گام‌های بلندی برداشتیم و دستاوردهای انکارناپذیری داریم اما ناکامی‌ها و کاستی‌های آزار دهنده نیز کم نبوده است.

وی افزود: من فراز و فرودهای سیاستگذاری کشور را می‌شناسم و می‌توانم بگویم در ۴۵ سال گذشته با مسائل پیدا و رازهای پنهان و مشکلات خُرد و کلان داخلی و خارجی آشنا هستم.

پورمحمدی در ادامه با بیان اینکه من صرفا از دور دستی بر آتش نداشته‌ام و بی‌خبر از ظرفیت‌های این سرزمین نیستم، عنوان کرد: من به توان برجسته جوانان و زنان کشورم و همچنین هوش مصنوعی باور عمیق دارم. نگرانی‌های مردم را نباید نادیده گرفت. یقین دارم می‌توانستیم در شرایطی بسیار بهتر از این باشیم از این رو اندوهگینم.

این وزیر دادگستری اسبق در پایان تأکید کرد: نام دولتم «دولت قرار» و اولویت‌های آن عدالت، ثروت و قدرت خواهد بود. قرار من با شما تحقق این ۳ اولویت کلیدی است.

برنامه‌های تلویزیونی مصطفی پورمحمدی

تاریخ مناظره‌های انتخاباتی

طبق جدول پخش تنظیم شده توسط صداوسیما، زمان مناظره‌ها به این ترتیب مشخص شده است:

۱. دوشنبه ۲۸ خرداد
۲. پنج‌شنبه ۳۱ خرداد
۳. جمعه ۱ تیر
۴. دوشنبه ۴ تیر
۵. سه‌شنبه ۵ تیر

اولین ویدیو تبلیغاتی مصطفی پورمحمدی

حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی از کاندیداهای چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری در یک فیلم تبلیغاتی با اشاره به موضوع "شادی" در زندگی مردم و جامعه گفت: "شادی" یک گرانیگاه در همه عرصه‌هاست و دل شاد با زندگی خوب و آرام شکل می‌گیرد.

حجت الاسلام پورمحمدی در برنامه «با مردم»

حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، عصر چهارشنبه -۲۳ خرداد ماه- همزمان با سومین روز تبلیغات انتخاباتی نامزدها، در برنامه زنده تلویزیونی «با مردم» اظهار داشت: متولد سال ۱۳۳۸ هستم، در ۱۲ سالگی درس طلبگی را شروع کردم؛ در مدرسه حقانی تحت سرپرستی شهید آیت الله قدوسی و با مدیریت و اشراف آیت الله شهید بهشتی دروس جدید از زبان، جامعه شناسی، اقتصاد روانشناسی می‌خواندیم.

مشروح این گفتگو را اینجا بخوانید:

مردم فرمان هشت ماده‌ای امام را بازخوانی کنند/ با دشمنان بزرگ ایران هم می‌توان با قدرت مذاکره کرد +فیلم

حجت الاسلام پورمحمدی در برنامه «میزگرد سیاسی»:

حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور در برنامه میز گرد سیاسی شبکه سه سیما، در خصوص مهم‌ترین چالش‌های سیاست خارجی کشورمان با تسلیت سالروز شهادت امام باقر علیه السلام است، گفت: لازم است انسان‌ها وظیفه خود و دین را عمیقاً بشناسند. همچنین قطعاً در زندگی با مشکلات زیادی مواجه خواهند شد لذا رمز موفقیت، پایداری در مقابل مشکلات است. در عین حال لازم است زندگی را با برنامه مدیریت کرد.

مشروح این گفتگو را اینجا بخوانید:

رمز موفقیت، پایداری در مقابل مشکلات است/ نه دشمنی کشورها با یکدیگر همیشگی است، نه دوستی کشورها 

پورمحمدی در برنامه «صف اول»

حجت الاسلام مصطفی پور محمدی نامزد انتخابات ریاست جمهوری با حضور در برنامه صف اول شبکه خبر، با اشاره به بخش‌هایی از سوابق اجرایی خود گفت: در اوایل انقلاب برای توجیه مردم به بندرعباس اعزام شدم تا برای انتخابات آنها را توجیه کنم و در خرداد ماه ۵۸ تحت نظر آیت الله بهشتی کار آموزشی توجیهی و حزبی را در سه هفته پشت سر گذاشتیم و سپس به زنجان و کردستان برای ماموریت‌های حزبی و امنیتی رفتم.

مشروح این گفتگو را اینجا بخوانید:

فرمان ۸ ماده‌ای امام درباره حقوق متهمان با گزارش من صادر شد/ شعار من، «خرد، شادی و شادمانی است» +فیلم


پورمحمدی در گفت‌وگوی ویژه شبکه خبری

حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شامگاه شنبه - ۲۶خرداد- در ششمین روز تبلیغات نامزدها در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری که از شبکه خبر رسانه ملی پخش شد، اظهار داشت: از ۶ برنامه توسعه که تاکنون تدوین شده است در برنامه دوم، چهارم، پنجم و ششم در آنها نقش داشتم، اما  گزارش ها حکایت از این دارد که بین ۳۰ تا ۳۵ درصد این برنامه ها اجرا شده است، برنامه که برای اجرا آماده شده است؛ شاید فرض دیگری باید مطرح شود شاید نظام برنامه ریزی اشکال دارد باید ملزومات برنامه آماده شود.

مشروح این گفتگو را اینجا بخوانید:

متاسفانه فقط ۳۰ تا ۳۵ درصد برنامه‌ها اجرا شده است/ فراتر از مسائل اقتصادی، مهم‌ترین مساله اعتماد است

اولین مستند انتخاباتی مصطفی پورمحمدی منتشر شد +فیلم

 هر کدام از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۳ دو مستند با هدف آشنایی مردم با ایشان و برنامه‌های آتی آنها از شبکه‌های تلویزیونی صداوسیما به روی آنتن خواهد برد.

اولین مستند انتخاباتی مصطفی پورمحمدی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری منتشر شده است. این مستند انتخاباتی را به مدت زمان ۳۰ دقیقه در ادامه گزارش مشاهده می‌کنید.

ویدیو این مستند را اینجا ببینید:

اولین مستند انتخاباتی مصطفی پورمحمدی منتشر شد +فیلم

پورمحمدی در اولین مناظره انتخابات ۱۴۰۳ چه گفت؟

مصطفی پور محمدی، کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ برای حضور در اولین دور از مناظرات ریاست جمهوری وارد ساختمان صدا و سیما شد. وی پس ادای احترام به مقام شامخ شهدا، وارد ساختمان صدا و سیما شد.

حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی کاندیدای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در اولین مناظره انتخاباتی با موضوع رشد اقتصادی و برنامه هفتم، گفت: ما همه مشکلات اقتصادی را می‌دانیم، اما مردم این مشکلات را روزمره لمس می‌کنند و با پوست و گوشت خود آن‌ها را درک می‌کنند.وی افزود: وقتی با کارشناسان زیادی در این ایام و گذشته گفت‌وگو داشتم و پای صحبت مردم نشسته‌ام، معتقد بودند که اقتصاد مقوله‌ای پیوسته به اجتماع، فرهنگ و عرصه بین‌المللی است.

ویدیو این برنامه را اینجا ببینید:

حل مشکلات اقتصادی تنها راه‌حل اقتصادی ندارد/ برنامه‌هایی که نمی‌شود اجرا کرد را بیان نکنیم تا مردم ناامید نشوند/ ناترازی و کسری بودجه در حال حاضر حدود ۶۰۰ تا ۷۰۰ همت است

مصطفی پورمحمدی در برنامه "میزگرد فرهنگی"

حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی عصر سه شنبه - ۲۹ خرداد- در «میزگرد فرهنگی» که از شبکه دو رسانه ملی پخش شد، گفت: جامعه و تاریخ ایران را با فرهنگ می‌توان تعریف کرد و فرهنگ برجسته‌ترین نماد ایران است هرچند ما رفتار پادشاهانمان را مذموم می‌دانیم که به خاطر خصلت پادشاهی و سلطه گری است، در متن حکمرانی ایرانی فرهنگ برجسته است، دستگاه حکمرانی ایران در تاریخ به خاطر حاکمیت فرهنگ از یک نجابت، طهارت، عمق و نفوذ برخوردار است.

مشروح این گفتگو را اینجا بخوانید:

فرهنگ برجسته‌ترین نماد ایران است/ اسلام اوج فرهنگ بود و ایران و ایرانی با فرهنگ عجین شده بود



«مصطفی پورمحمدی» در میزگرد اقتصادی

حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی در میزگرد اقتصادی شبکه یک سیما حضور یافت. وحید شقاقی و خانم پورمحمدی دختر حجت‌الاسلام پورمحمدی در این میزگرد به‌عنوان کارشناس حضور دارند.

مشروح این گفتگو را اینجا بخوانید:

اقتصاد مسئله مهم کشور و دغدغه جدی مردم است/ با ساده‌انگاری و ساده‌سازی تحریم نمی‌توان از آن عبور کرد +فیلم


پورمحمدی در دومین مناظره انتخابات ۱۴۰۳ چه گفت؟

مصطفی پورمحمدی، کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ برای حضور در دومین دور از مناظرات ریاست جمهوری وارد ساختمان صدا و سیما شد. محمد صالح مفتاح، دبیر ستاد انتخابات سازمان صداوسیما در گفتگو با شبکه خبر درباره مناظره های انتخاباتی چهاردهمین دوره ریاست جمهوری گفت: مناظره دوم مانند مناظره اول محور اصلی اش اقتصادی است اما حوزه اجتماعی را هم شامل می شود و عنوان کلی «خدمت عدالت محور دولت» است که دولت چه خدماتی را به مردم ارائه می‌کند.

ویدیو این برنامه را اینجا ببینید:

حجم توزیع یارانه مشکلات اقتصادی را بیشتر کرده است/ کل اقتصاد ما در این ۱۰ -۱۵ سال قفل شده است/ خیلی ساده از تحریم می‌گذرند و سکوت می‌کنند/ ما باید وارد میدان شویم و شکار لحظه‌ها کنیم/ سالمندی و اوتیسم مسئله جدی کشور است/ باید بهترین برداشت را از امکانات محدودمان داشته باشیم

پورمحمدی در مناظره فرهنگی انتخابات ۱۴۰۳ چه گفت؟

سومین مناظره نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ با موضوع "«انسجام اجتماعی با حکمرانی فرهنگی»" آغاز شده است و از شبکه ۱ سیما پخش می‌شود.

دو مناظره قبلی با موضوع اقتصادی در تاریخ ۲۸ و ۳۱ خرداد برگزار شده بودند.

مهدی خسروی مجری برنامه مناظره ابتدا بیان کرد: مرکز تحقیقات سازمان صداوسیما بار دیگر اعلام کرد که فقط و فقط صحت نظرسنجی‌هایی را تأیید می‌کند که این مرکز رسماً در رسانه ملی اعلام و منتشر کرده باشد. در روزهای گذشته در فضای مجازی نظرسنجی‌های جعلی به صداوسیما نسبت داده شده که بر اساس آن‌ها جایگاه‌ها و درصدهایی به نامزدهای ریاست جمهوری نسبت داده شده است. مرکز تحقیقات صداوسیما پیگیری‌های حقوقی نسبت به عاملان این موارد جعلی را برای خود محفوظ می‌دارد.

ویدیو این برنامه را اینجا ببینید:

لایحه عفاف و حجاب را پس می‌گیرم/ هنوز به زنان اعتماد نداریم و باور نکردیم و توقع داریم آنها ما را باور داشته باشند/ در یک مقطعی تصمیم فیلترینگ قابل دفاع است/ در فرهنگ و هنر باید تمرکز زدایی انجام شود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 30
  • در انتظار بررسی: 17
  • غیر قابل انتشار: 11
  • خصوصی سازی عامل تورم IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    16 5
    خصوصی سازی عامل تورم ::::::: طی سه دهه قبل با واگذاریهای سراپا فساد صنایع و معادن ثروتساز دولتی ، بخش بزرگی از درامدهای اصلی و با کیفیت دولت(مردم) از دست رفته است . :::: و هر سال با افزایش هزینه های کشور ، این فاجعه در کسری بودجه دولت ( تورم ) خود را بیشتر نشان میدهد !! :::: واگذاریها یک خیانت و خودکشی ملی است !! ::::::: واگذاری صنایع و معادن ثروتساز دولتی = کسری بودجه = تورم دو رقمی :::::: خصوصی سازی در اقتصاد نفتی = خودکشی ::::: خصوصی سازی در اقتصاد و کشورهای صنعتی بهتر جواب میدهد .
    • IR ۰۴:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
      5 13
      هرکس بیاد از اصولگراها بهتره
    • رحمانی تالشی IR ۰۶:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
      4 2
      ایشان زمانی که وزیر کشور بودند و وقتی که استیضاح شدن و نتوانستند از مجلس رای اعتماد مجدد بگیرند کل حساب وزارتخانه را خالی کردند و در جواب گفتند به زیر مجموعه وام دادم یه سرچ بکنید
  • IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    8 30
    ایشون دقیقا همان رییسی نه یک کلمه کم نه بیش
    • IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
      20 16
      دقیقا ترکیبی از رفسنجانی و لاریجانی است. پیش به سوی تعدیل اقتصادی و له شدن فقرا
    • فری IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
      5 3
      جدی میفرمایین؟؟؟؟!!!عجب بابا عجب
    • IR ۰۱:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
      2 1
      ایشون دقیقا شیخ بنفش حالا کمتر بیشتر شد به بزرگی خودت ببخش😁
  • مافیای پتروشیمی و نفت IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    15 1
    مافیای پتروشیمی و نفت :::::: عمده درامدهای نفتی کشور ( شرکت غیرشفاف ملی نفت ) را در دو شرکت خصوصی مافیایی بجویید و بیابید : شرکت سرمایه گذاری اهداف - شرکت تابان فردا ........ قابل توجه مسنولان ، اساتید و دیگر دلسوزان ایران عزیز ... .... این دو شرکت با چراغ خاموش ، سهامدار اصلی بخش زیادی از پتروشیمیها و پالایشگاههای ایران هستند -- -- اهداف - - تابان فردا - - قوه قضاییه و مجلس میتوانند با تفحص قاطع از این دو شرکت + صندوق بازنشستگی صنعت نفت ، گره از اقتصاد ایران و کسری بودجه ، بگشایند !
  • پریسا متفکر IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    23 9
    پورمحمدی حسن روحانی دیگری است
  • IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    18 8
    وای به ملتی که پور محمدی رئیس جمهورش باشد
  • حذف شرکتهای مافیایی IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    10 1
    مشکل بزرگ و قابل حل اقتصاد کشور و صنعت نفت این است که شرکت ملی نفت و صندوق بازنشستگی نفت به زایشگاه شرکتهای مافیایی تودلی تبدیل شده اند که درامدهای اصلی کشور را کانالیزه کرده و حیف و میل مینمایند !! :::::::: راه حل هم کاملا مشخص است :‌ انحلال شرکتهای مافیایی درون شرکت ملی نفت و صندوق بازنشستگی نفت !! ( در یک کلام : ساده سازی و پاکسازی قاطع شرکت نفت ). :::::: ساده سازی هوشمندانه ، حلال بسیاری از مسایل و راه نجات در زندگی و اقتصاد است !! .... اجازه ندهیم سازمانها و شرکتها پیچیده شوند !! ... پیچک های هرزه ، درخت اقتصاد را تضعیف میکنند ! .... ساده نگه داشتن و ساده سازی هوشمندانه ، راه نجات در زندگی و اقتصاد است !! .... سادگی : راه نجات زندگی ..... سادگی : راه نجات اقتصاد .... سادگی : راه خوشبختی !!
  • IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    8 6
    بهر حال نه به سرطان اصلاحات
  • IR ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    7 5
    من به توان برجسته جوانان و زنان کشورم و همچنین هوش مصنوعی باور عمیق دارم! کلا اومده برای لمپن بازی
  • IR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    5 0
    رانت . فساد . کلاهبرداری . اختلاس
  • سید فروزان CH ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    10 3
    عجب اهدافی و برنامه ای ؟؟؟؟ میخواد مملکت را با هوش مصنوعی بگرداند ؟ یعنی مثل ریش رنگ کن بشینه تو کاخ و دولت داری کند خسته نباشی پهلووووووون
  • IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    4 8
    چرا پیشونی بعضیها سیاه شبیه ب مهر هستش ؟ تو مسجد ما هم ی آقایی همینجوریه هر وقت خواستم ازش سوال کنم ترسیدم ناراحت بشه چرا. ؟ مهر دارن ؟
    • IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
      3 2
      این یک عارضه پوستی هست و ربطی به مهر نداره.منم همینطور هستم
  • Sami FI ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    10 7
    خاک بر سر کسی‌ که به مصطفی پورمحمدی رای دهد ! البته از لحاظ شخصیتی‌ براش احترام قائل هستم
  • IR ۰۰:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
    7 2
    من موندم اين شخص فاسد و غيرمقبول و رنگ عوض کن عجب قدرت و نفوذی داره! همينه مملکت وضعش اينه
  • رای میدهم اگر .. IR ۰۵:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
    1 0
    رای میدهم اگر ... طی دو هفته آینده تا انتخابات ... چند برخورد قاطع و کوبنده با فساد اقتصادی مشاهده شود !! .... از سوی سه قوه ... دولت ... مجلس ... قوه قضاییه .... در مورد فساد شدید بانکهای خصوصی .... برگشت صنایع و معادن دولتی تاراج شده .... برخورد با فساد کلان در شرکت نفت ... پتروشیمی ... ایمیدرو .... ایدرو .... خودروسازان ....
  • کریم IR ۰۷:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
    2 11
    نهمین رئیس جمهور کشور ایران مسعود پزشکیان میباشد ..تمام
    • حیدر صالح IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
      4 5
      پزشکیان و پور محمد تکرار فاجعه حسن روحانی است
  • IR ۰۷:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
    2 0
    دولت قرار ، عدالت ، ثروت و قدرت ، / حالا این عدالت و ثروت و قدرت برای چه کسی !؟ اون مهمه / ثروت و قدرت بیشتر برای ثروتمندان و اصحاب قدرت !!؟ یا برای مردم!؟ / طبیعی هر کی میاد میگه برای مردم ولی در عمل چه کرده و میخواد بکنه آیا ظرفیت قانونی و .... بهش اجازه میده که این شعار خودش رو محقق کنه یا نهایتا در حد یک شعار باقی خواهد ماند !؟
  • IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
    3 3
    کسی به این آدم رای نمی ده.فاقد محبوبیت و پایگاه اجتماعیه.
  • IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
    3 3
    بعید میدانم این مرد بتواند خائنین به ملت بخصوص در دولت قبل را به زندان بندازد من به ایشان رای نمیدهم
  • سیدمحمدمهدی IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
    2 1
    سلام علیکم من الله التوفیق نَصْرٌ مِنَ اللَّهِ وَ فَتْحٌ قَرِیبٌ
  • سروش IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
    5 2
    کل ارا ماخوذه 2 میلیون نفر
  • سرهنگ IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
    2 2
    با سلام به دوستان فکر میکنم آقای پور محمدی برای ریاست جمهوری از بقیه نامزدها بهتر و اصلح باشد به دلیل اینکه طرفدار حق و عدالت است و از ظاهرشون معلومه که آدم نمازخون و مومنی باشه
    • IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
      0 0
      به ظاهر نگاه نکن
  • IR ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
    0 0
    همه این نامزدها سالیان سال است که مسئول هستند اگر برنامه خوبی داشتند در مناطق تحت سیطره خودشان اجرا میکردند یک آدمی مثل سردار قاسمی که عصبانیتش بخاطر دلسوزی است خوبه رئیس جمهور باشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس