جلیلی نمایه

جلیلی از سال ۱۳۹۲ عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام است.

به گزارش مشرق، شورای نگهبان پس از بررسی سوابق هشتاد نامزد انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳، صلاحیت شش نفر از نامزدها را تایید و اسامی آنها در تاریخ نوزدهم خرداد، توسط وزارت کشور اعلام شد. آقایان مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی و محمدباقر قالیباف، به عنوان شش نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری معرفی شدند.

همه خبرهای سعید جلیلی

در ادامه به معرفی نامزدها می‌پردازیم:

سعید جلیلی

زندگی‌نامه و سوابق

سعید جلیلی در سال ۱۳۴۴ در شهر مشهد به دنیا آمد. پدر وی محمدحسن جلیلی معلم و مدیر دبستان نواب صفوی ناحیه یک مشهد و دانش‌آموخته زبان فرانسه و اهل بیرجند و مادر وی آذری و اهل اردبیل است. جلیلی در سال ۱۳۷۱ و پس از دریافت فوق‌لیسانس با فاطمه سجادی ازدواج کرد که حاصل این ازدواج یک فرزند پسر به نام سجاد است.

جلیلی در زمان جنگ هشت‌ساله ایران و عراق از دبیرستان تا دوران دانشجویی بارها در جبهه‌های جنگ حضور یافت.

در دی‌ماه سال ۱۳۶۵ دیده‌بان تیپ ۲۱ امام رضا (ع) خراسان بود که در عملیات کربلای ۵ پایش زخمی شد و در بیمارستان صحرایی منطقه شلمچه در پی نبود امکانات و وضعیت اورژانسی، پای راست خود را از دست داد. پس‌ازآن نیز در قسمت تدارکات لشکر حضور یافت.

سعید جلیلی تحصیلات ابتدایی تا دانشگاه را در مشهد و تحصیلات دانشگاهی خود را تا مقطع دکتری معارف اسلامی علوم سیاسی از دانشگاه امام صادق (ع) به پایان رساند و در همین دانشگاه مشغول تدریس «دیپلماسی پیامبر (ص)» است. جلیلی سابقه تدریس در دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه صنعتی شریف را هم دارد.

جلیلی در سال ۱۳۷۰، رئیس اداره بازرسی وزارت خارجه، در سال ۱۳۷۶، معاون اداره اول آمریکا در وزارت خارجه، در سال ۱۳۷۹، مدیر بررسی‌های جاری دفتر رهبری، در سال ۱۳۸۴، معاون اروپا و آمریکای وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، در سال ۱۳۸۶، دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران، در سال ۱۳۸۷، نماینده رهبری در شورای عالی امنیت ملی (سمت کنونی)، بوده است. جلیلی همچنین از سال ۱۳۹۲ عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام است.

سعید جلیلی کیست؟ +سوابق و برنامه‌ها

برنامه انتخاباتی سعید جلیلی در انتخابات ۱۴۰۳

سعید جلیلی پس از ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری با در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات کشور، اظهار کرد: مردم در سوگ رئیس‌جمهور شهید و محبوب خودشان، نشان دادند به‌خوبی قدردان «خدمت و صداقت» هستند. خلق حماسه از دل حادثه هنر مردم ایران است.

وی افزود: ملت خوب و فهیم ما سهم خود را انجام داده‌اند و اکنون آماده‌اند تا نقش‌های بزرگ‌تری برای پیشرفت کشور ایفا کنند. باور دارم مردم ما آنچه در امکان و توان آن‌ها بوده است به صحنه آورده‌اند و می‌آورند و این بزرگ‌ترین سرمایۀ کشور است.

داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: اکنون، نوبت عدالت برای نقش‌آفرینی تک‌تک مردم ایران جهت مشارکت در پیشرفت کشورشان است و اکنون، زمان تدبیر برای یک تصمیم بزرگ و فرصت جهاد بزرگ برای جهش ایران است.

جلیلی یادآور شد: رئیس‌جمهور شهید این سرمایۀ مردمی را می‌شناخت و قدر آن را می‌دانست. کسی که پا به عرصۀ انتخابات ریاست جمهوری می‌گذارد، باید هم‌چون رئیس جمهور شهید این سرمایۀ مردمی را بشناسد و قدر بداند. امروز به دولتی نیاز داریم که با همۀ وجود، عزم و اراده و برنامه داشته باشد تا این سرمایه را ارتقا دهد.

داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: ما در ده سال گذشته در «دولت سایه» به این اندیشیده‌ایم و با شبکه‌ای گسترده از نخبگان و استادان حوزه‌های مختلف درباره آن بررسی‌های کارشناسی انجام داده‌ایم. در تمام این ۱۰ سال، فارغ از اینکه دولت مستقر، خود را رقیب ما می‌دانسته یا رفیق ما، نتایج بررسی و حل مسائل را برای تایید، تصحیح یا تکمیل به دولتمردان ارایه کردیم.

وی با بیان این‌که «رئیس‌جمهوری باید بداند چه فرصت‌هایی وجود دارد و چگونه از این فرصت‌ها به نفع ملت ایران استفاده حداکثری کند»، اظهار کرد: رئیس‌جمهوری آینده باید به حداقل‌ها و ادارۀ روزمرۀ کشور راضی نشود و به قله‌ها نگاه کند. پیشرفت‌های مردم ما و روندهای جهانی به ما نشان می‌دهد، ما امروز در یک فرصت تاریخی هستیم. هر ملتی که از فرصت‌های تاریخی غفلت کرد، از مسیر پیشرفت عقب ماند.

جلیلی یادآور شد: پیشرفت به دست نمی‌آید مگر با عدالت. عدالتی که در جهت جهش کشور، برای مشارکت‌دادن ظرفیت تک‌تک مردم ایران حق قائل باشد و آن را به میدان بیاورد. این حق همه مردم ایران است که برای جهش این کشور دوست داشتنی نقشی ایفا کنند و این وظیفۀ دولت است که برای آن برنامه داشته باشد.

داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: تبعیض نمی‌گذارد همه حرکت کنند.‌ بدون مناسبات عادلانه، سرمایه‌ها به ضرر همه تلف می‌شود و به سود عده‌ای معدود به کار گرفته می‌شود. در مناسبات عادلانه است که همۀ ظرفیت‌ها به کار گرفته، حصارها و انحصارها شکسته، خطکشی‌های نادرست برداشته و پیشرفت محقق می‌شود.

وی ادامه داد: برای جهش، برای پیشرفت، مشارکت حداکثری مردم لازم است، عدالت لازم است. همه باید امکان حرکت و رشد داشته باشند و امروز درادامۀ موفقیت‌های مسیر شهید رئیسی، به تصمیم‌های صحیح و به‌موقع نیاز داریم، تا نه تنها دچار روزمرگی نشویم، بلکه به قله‌های پیشرفت دست پیدا کنیم.

جلیلی گفت: هنر تدبیر یعنی باید فرصت‌های فرهنگی، تاریخی، منطقه‌ای، اقتصادی، علم و فن‌آوری را از قبل شناخته باشیم، اولویت‌بندی و برنامه‌ریزی کرده باشیم و با اشراف لازم بر برنامه، آن را به اجرا درآوریم تا نتیجۀ تحقق برنامه‌ها، بهره‌بردن همه مردم ایران باشد، نه فقط عده‌ای خاص. همچنان که باید آسیب‌ها را که مانع این پیشرفت است شناخته باشیم و اجازه ندهیم مانع این پیشرفت شود.

داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری افزود: آسیب‌های اداری، اجرایی، سیاسی که به ظاهر ساده و پیش‌پاافتاده به نظر می‌آید، موجب انحصارها، اتلاف سرمایه‌ها، معطل ماندن ابتکارها، و کندی و توقف در مسیر تعالی کشور می‌شود. کشور ما برای پیشرفت بیشتر و عدالت پایدارتر به تصمیم‌های نقطه‌زن نیاز دارد.

وی افزود: در لحظه‌ای که نظم دنیا و منطقه غرب آسیا در حال تغییر است، بیش از هر لحظه دیگری به تصمیم‌های نقطه زن نیاز داریم تا پیشرفت کنیم و از سایر کشورها چند دهه عقب نمانیم. تصمیم نقطه‌زن یعنی توجه و تمرکز بر اولویت‌ها. اشراف داشتن بر تصمیم‌ها و تمرکز بر تصمیم‌هایی که ریشه‌های مشکلات را هدف می گیرند یا با توجه به فرصت‌های بزرگ جهانی در اطرافمان، کشور را جهشی بزرگ می‌دهند. یعنی مراقبت از دام‌ها و راهزن‌هایی که می‌خواهند دولت را به بیراهه و حاشیه ببرند.

جلیلی تاکید کرد: در عصر فناوری کوانتوم و هوش مصنوعی هم اگر درگیر لفاظی‌ها و سیاست‌بازی‌های بی‌مورد شویم و از توسعه بومی فناوری‌ها غافل شویم، نتیجه‌اش دست چندم بودن خواهد شد. برای پیشرو بودن باید نقشه راه داشت.

داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری گفت: امروز ایران در جهان یک کشور ممتاز و در حال حرکت به سوی قله‌های پیشرفت است و تداوم این مسیر جز با کار و تولید و مشارکت عادلانه همه مردم شدنی نیست. به ایران ما اکنون همتراز قدرت‌های بزرگ می‌نگرند و باید به هر نامزدی که می‌خواهد ایران و ایرانی را قدرتمندتر از همیشه ببیند خوشامد گفت و هر رأیی که به صندوق ریخته می‌شود را مبارک دانست.

ستاد انتخاباتی سعید جلیلی

میثم ظهوریان، نماینده مردم مشهد در مجلس از سعید جلیلی حمایت کرده است. گفته شده امکان دارد محسن منصوری به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی انتخاب شود.

برنامه‌های تلویزیونی سعید جلیلی

تاریخ مناظره‌های انتخاباتی

طبق جدول پخش تنظیم شده توسط صداوسیما، زمان مناظره‌ها به این ترتیب مشخص شده است:

۱. دوشنبه ۲۸ خرداد
۲. پنج‌شنبه ۳۱ خرداد
۳. جمعه ۱ تیر
۴. دوشنبه ۴ تیر
۵. سه‌شنبه ۵ تیر

سعید جلیلی در برنامه «با مردم»

سعید جلیلی سه‌شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ در برنامه «با مردم» از حماسه حضور مردم در تشییع تاریخی رئیس‌جمهور شهید و جمعی از شهدای خدمت قدردانی کرد و گفت: شما مردم، شهادت رئیس جمهور صادق و خدمتگزار را به حماسه تبدیل کردید و در ۴۵ سال گذشته بارها و بارها نشان دادید، بیرون کشیدن فرصت‌ها از دل تهدیدها هنر شماست.

مشروح این برنامه را اینجا بخوانید:

امروز در یک بزنگاه تاریخی هستیم/ هنر مردم بیرون کشیدن فرصت‌ها از دل تهدیدهاست +فیلم

جلیلی در برنامه «گفت‌وگوی ویژه خبری»

سعید جلیلی با حضور در برنامه گفت وگوی ویژه خبری درباره برنامه‌های توسعه کشور، اظهار کرد: در تدوین برنامه های پنجم و ششم و برنامه هفتم توسعه حضور داشتم. اشراف خوبی بر برنام هفتم توسعه دارم. شروع دولت بعدی با برنامه هفتم توسعه فرصت خوبی است چون دولت کار خود را با برنامه ای شروع می کند که تصویب شده است و این بسیار ارزشمند است.

مشروح این برنامه را اینجا بخوانید:

برنامه داشتن و باور به آن، لازمه جهش کشور است/ دولت باید برای ثبات در حاکمیت ریال برنامه داشته باشد +فیلم

جلیلی در برنامه «صف اول»

سعید جلیلی پنجشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۳  با حضور در برنامه تلویزیونی «صف اول» و اشاره به سوابق خود در وزارت خارجه، اظهار کرد: اگر امروز از مقام ریاست جمهوری صحبت می‌کنیم، شاید یکی از موارد کمکی به این مقام این است که دستور صادرشده وی از سوی چه کسانی اجرا می‌شود و چه مسیری طی می‌کند. این شناخت از پایین تا بالا و آگاهی از سلسله مراتب، مهم است تا کارها خوب انجام شود.

مشروح این برنامه را اینجا بخوانید:

شعار دولت من «یک جهان فرصت، یک ایران جهش» است/ باید در همه عرصه‌ها امنیت را برای شهروندان ایجاد کرد

سعید جلیلی در برنامه «میزگرد سیاسی»

سعید جلیلی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بعد از ظهر امروز جمعه ۲۵ خرداد با حضور در برنامه «میزگرد سیاسی» شبکه سه سیما، برنامه خود در رابطه با اجرای برنامه هفتم توسعه را تشریح کرد و گفت: معتقدم شعار انتخاباتی ریاست جمهوری باید خلاصه و عصاره برنامه کاری چهار سال آینده باشد و شعار ما «یک جهان فرصت و یک ایران جهش» است.

مشروح این برنامه را اینجا بخوانید:

معتقدیم در روندهای جهانی یک دریایی از فرصت‌ها وجود دارد/ تحولات جهانی در حال گذار است و به نفع ماست+ فیلم


جلیلی در برنامه «میزگرد فرهنگی»

سعید جلیلی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور در برنامه میزگرد فرهنگی، گفت: شعار ما یک جهان فرصت و یک ایران جهش است که صرفاً شعار نیست و در تمام عرصه‌ها به استفاده از فرصت‌ها خواهیم پرداخت و به مزیت‌های فرهنگی کشور توجه داریم که هر ایرانی را به یک نقش پرشکوه می‌رسانیم. فرهنگ هم‌افزایی ایجاد می‌کند.

مشروح این برنامه را اینجا بخوانید:

۱۳۰ دستگاه فرهنگی بودجه دریافت می‌کنند/ فیلترینگ و فضای مجازی پاسخ فرهنگی دارد نه امنیتی +فیلم

سعید جلیلی در برنامه «میزگرد اقتصادی»

سعید جلیلی کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امشب (یکشنبه) در میزگرد اقتصادی شبکه یک سیما، اظهار کرد:  شعار نامزدها جدا از اینکه کلمات خوبی باشد، باید عصاره برنامه برای کشور باشد. شعار ما یک جهان فرصت، یک ایران پیشرفت براساس مطالعات ۱۱ ساله است و کتاب های زیادی درباره اقتصاد از مشروطه تا الان خوانده‌ایم و برنامه‌های توسعه را قبل و بعد از انقلاب را مطالعه کرده‌ایم.

مشروح این برنامه را اینجا بخوانید:

دولت باید برای همه مردم زمینه نقش‌آفرینی را فراهم کند/ همه دستگاه‌ها باید برای ارزآوری برنامه داشته باشند +فیلم

سعید جلیلی در اولین مناظره اقتصادی ۱۴۰۳ چه گفت؟

اولین مناظره انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳، در تاریخ ۲۸ خرداد با موضوع اقتصادی آغاز شد. رئیس رسانه ملی در تشریح برنامه‌ مناظره‌ها تاکید کرد: در ۵ مناظره پیش رو ۳ مناظره مختص مسائل اقتصادی و سرفصل های برنامه هفتم است.

آقای سعید جلیلی در اظهارات ابتدایی خود در اولین مناظره گفت: سوالاتی که مطرح شد دو ایراد دارد. اگر چیزی می شود قانون و فصل الخطاب، در چنین مقطعی و سطحی نباید درش تردید ایجاد شود. وقتی صحبت میکنیم از رشد ۸ درصد، یعنی یک ضرورت است و در قانون آمده است. بنابراین مردم باید بتوانند انتخاب کنند که این ضرورت را کدام عزیز می تواند به بهترین شکل انجام بدهد.

دوم اینکه معمولا در برنامه ها برای تحقق رشد، عوامل مختلفی هست. اینکه فقط رشد را منوط کنیم به سرمایه، نگاه ناقصی است چرا که میدانید رشد عوامل مختلفی دارد، هم سرمایه است و هم مهمتر از آن مدیریت این سرمایه. استفاده از نیروی انسانی که امروز خوشبختانه جزو فرصتهای ماست. همینطور فناوریهای مهمی که میتواند رشد دهد و به اندازه سرمایه ها کمک کند.

مشروح اظهارات سعید جلیلی در مناظره اول را اینجا بخوانید:

اگر چیزی قانون می‌شود نباید در انجام آن تردید ایجاد شود/ اگر فرصت‌ها را نبینیم موفقیت‌ها به دست نخواهد آمد

اولین مستند انتخاباتی جلیلی از شبکه یک سیما پخش شد

اولین مستند انتخاباتی سعید جلیلی، نامزد انتخابات ریاست جمهوری از شبکه یک سیما پخش شد.

این مستند را اینجا تماشا کنید:

اولین مستند انتخاباتی جلیلی از شبکه یک سیما پخش شد +فیلم


جلیلی در برنامه «گفت‌وگوی ویژه خبری» 

برنامه گفتگوی ویژه خبری با حضور سعید جلیلی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری آغاز شد.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، بیان کرد: مردم در آستانه یک انتخاب بزرگ هستند و هر میزان این انتخاب با بصیرت و آگاهی بیشتری صورت گیرد مردم می‌توانند نسبت به آینده خود یک نگاه دقیق و روشن‌تری داشته باشند.

مشروح این برنامه را اینجا بخوانید:

نقش‌های مهم اجتماعی توسط خانم‌ها انجام می‌شود/ قرار بود تحریم‌ها برداشته شود در حالی که بیشتر شد

جلیلی در دومین مناظره انتخاباتی ۱۴۰۳ چه گفت؟

دومین مناظره انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳، در تاریخ ۳۰ خرداد با موضوع اقتصادی آغاز شد. طبق قرعه‌کشی، در این مناظره، صندلی شماره شش به آقای جلیلی تعلق گرفته است.

حدود ساعت ۱۹:۳۰ هر ۶ نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری برای شرکت در دومین مناظره از دقایقی پیش وارد سازمان صداوسیما شدند و پس از برگزاری نماز جماعت مغرب و عشا وارد استودیوی ۱۱ سیما شدند.

مشروح این برنامه را اینجا بخوانید:

به میزانی که یارانه می‌دهیم از مردم مالیات می‌گیریم/ در طرح سبد غذایی ۱۳ قلم کالا در اختیار مردم قرار میگیرد

جلیلی در مناظره فرهنگی انتخابات ۱۴۰۳ چه گفت؟

جمعه شب ۱ تیر، سومین مناظره انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ برگزار شد. تاکنون دو مناظره با موضوع اقتصادی برگزار و پخش شده است. طبق قرعه‌کشی، در این مناظره، صندلی شماره چهار به آقای جلیلی تعلق گرفته است.

مشروح این برنامه را اینجا بخوانید:

ایران با الگوی جدیدی زنان خود را وارد صحنه کرده/ نباید اجازه داد نقش پر شکوه زنان ایران در عرصه های مختلف سانسور شود/ درود می‌فرستم به کاربرانی که در موضوع فضای مجازی منفعل برخورد نکردند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 138
  • در انتظار بررسی: 80
  • غیر قابل انتشار: 15
  • من IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    آقای جلیلی دوست داریم. رای ما آقای جلیلی هست
    • کارگر IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
      جلیلی = تداوم تحجر + نفاق مرموز + ورشکستگی در همه ابعاد + افزایش خشم عمومی + تداوم تحریم انتصابات .
    • IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
      جلیلی کاندیدای اصلح. ساده زیست، پاکدست، با برنامه، انقلابی، پرکار، آگاه، فراجناحی، انطباق کامل با مبانی انقلاب. بروید سفرهای استانی آقای جلیلی را فقط ببینید و برنامه های که حتی توسط دولت رئیسی اجرا شده و بعد متوجه صلاحیت ایشان شوید. جلیلی اصلح است.
    • IR ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
      83 17
      فقط جلیلی
    • IR ۰۶:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
      31 4
      ۱۷:۴۸ مزخرفاتی که گفتی که نظر سیا و موساد هست! کفار به ایمان و تقوا میگن تحجر در حالی که خودشون با برگشت به جاهلیت پیش از اسلام متحجرن. نفاق که صفت خودته. ورشکستگی هم نتیجه تفکر افراد غرب‌زده‌ای مثل روحانی و جهانگیری بود و با شهید رئیسی انقلابی برطرف شد. نامزد مورد مردم نشانه رضایت عمومیه نه خشم عمومی! انتصابات نیست و انتخاباته اما امثال توی بی‌سواد بهتره که رأی ندن.
    • IR ۰۶:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
      51 27
      جلیلی دوست‌داشتنیه چون مثل شهید رئیسی صاف و صادقه. قدرت‌طلب و ریاکار نیست.
    • IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
      25 4
      بنظر میرسه سعی دارید جناب جلیلی رو بهر نحوی که شده خراب کنید ، ایشون همینکه نماینده منتخب رهبر عزیز بودن خودش روشن کننده و گویای این هست که انتخاب اصلح و صحیح چه کسی هست، رای ما سعید جلیلی جانشین برحق سید رییسی مرد پر تلاش و بدنبال عزت ایران عزیز، همین که ایشون سالها حب قدرت مقام و منصب نداشته خودش گویای همه چیز هست
    • IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
      16 8
      تداوم تحجر + نفاق مرموز + ورشکستگی در همه ابعاد + افزایش خشم عمومی + تداوم تحریم انتصابات این ها لایق منتصبان اصلاحاتی تخریب چی خدا لعنتشون کنه
    • شایان IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
      31 10
      رای من جلیلی
    • IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۷
      1 0
      قرار نبود رئیس جمهور باشه فقط یه پارازیت ساده بود
  • IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    16 77
    بره کنار به‌ نعف قالی باف وزاکانی
    • IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
      32 5
      نعف نه نفع کلاس چندمی عمو تحیلی سیاسی رو بذار برا ا نهایی که دیپلم دارن
    • IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
      53 6
      ولی به نظر میاد قالیباف باید به نفع جلیلی باید کنار بکشه ..
    • IR ۰۶:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
      29 6
      آقای جلیلی عملکردش از قالیباف و زاکانی بهتر بوده و در مقابل دنیا وا نداده. مؤمنین و افراد با خدا هم که تأییدش می‌ونن. اگر قرار بر کنار رفتن باشه باید بقیه برن کنار نه ایشون!
    • IR ۰۶:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
      15 3
      نعف چیه؟! این چه طرز نوشتاره؟! تازه فارسی یاد گرفتی؟؟؟
    • IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
      6 3
      مملکت داری شوخی نیست با دلقک بازی نعف ونفع نمیشه مملکت داری کرد .هرکسی جای خودش وقانون هم جای خودش ،هردوگزینه آقای جلیلی و آقای قالیباف قابل احترام هستند .ان شاءالله هرآنچه خدا خواهد
  • IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    23 53
    ریاست جمهور نیاز سابقه کار اجرایی دارد
    • IR ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
      49 9
      کار اجرایی لزوما کار عمرانی نیست
    • IR ۰۶:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
      21 5
      کار اجرایی رو با بیل زدن اشتباه گرفتی!!! کار اجرایی یعنی مسئولیت در یک نهاد یا گروه که غیرپژوهشی صرف باشه که ایشان داشتن. دبیر شورای عالی امنیت ملی بودن، عضوش هستن، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام هستن، تحصیلات عالی هم دارن. کار اجرایی رئیس جمهور یعنی اینا نه کار در مزرعه
  • IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    39 95
    یک چهره طالبانی درجه یک
    • IR ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
      61 11
      اگر چهره همجنس باز لازم داری اشتباه اومدی، برو یانکیستان!!!!!
    • IR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
      51 8
      این حرف ظلم به مردم است. نگاه آقای جلیلی نگاه انقلاب است نه طالبان. ایشان این همه برنامه اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و ... دارند. کمی بررسی کنید. یک زمانی میگفتن رئیسی بیاید در پیاده رو ها دیوار میکشد!!! تخریب کافیست.
    • IR ۰۶:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
      21 3
      هر کی کافر و مشرکه، با خدا و احکام خدا دشمنی می‌کنه و فساد، کثافت، هرزگی، تن‌فروشی و دزدی از سر و روش می‌باره به آدم‌های مؤمن خداشناس پاک باتقوا میگه طالبانی!!! نه ما طالبانی نیستیم تو کافر مفسدی
  • IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    35 12
    نه به سرطان اصلاحات نه به حسن مغول نه به گربه نره انگلیسی و دارو دسته دالتونهایش
    • IR ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
      2 58
      تو با این ادبیات قشنگت حتما خیلی ولایتمدار هستی
    • IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
      51 2
      ۲۲:۱۴ نه شماها که سند تربیتی از غرب کافر و هم‌جنس‌باز برای بچه‌های ایران میارید و نامزدتون زیر پرچم افسادطلبان فتنه‌گره ولایت مدارید! ادبیات رو ول کن عملکرد فاجعه‌بار خودتون در دولت‌های افسادطلبان رو بچسب. به گذشته باز نمی‌گردیم اینو یادت باشه
  • SA ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    فاقد هرگونه سابقه اجرایی و درک از وضعیت اقتصادی
    • IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
      59 5
      المردک یادت رفت وی پی ان رو روشن کنی! معلوم شد از العربستان هستی که!
    • IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
      21 8
      احسنت ، فقط جواد جون هست که فوق تخصص درک اقتصادی و امضای قرارداد نخونده رو داره و لایق ریاست جمهوری هست!!
    • IR ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
      37 6
      برای شهید رئیسی هم همین حرفهای مفت می زدید اما پرکار و خستگی ناپذیر بود
    • IR ۰۶:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
      15 7
      از کی تا حالا وهابی عربستان دلسوز ایرانیان شده؟! خوبه جلیلی فقط نامزده که غرب و متحجرین منطقه سوختن جزغاله شدن! سابقه اجرایی نداشت که رد صلاحیت میشد وهابی! درکش از وضعیت رو هم مردم ایران تشخیص میدن نه وهابی عربستان!
    • IR ۰۶:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
      9 1
      از کی تا حالا وهابی عربستان دلسوز ایرانیان شده؟! خوبه جلیلی فقط نامزده که غرب و متحجرین منطقه سوختن جزغاله شدن! سابقه اجرایی نداشت که رد صلاحیت میشد وهابی! درکش از وضعیت رو هم مردم ایران تشخیص میدن نه وهابی عربستان!
  • ژذ IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    21 59
    سوابقش گوه زدن به مذاکرات هسته‌ای و برجامه..سابقه خاصی نداره
    • FI ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
      42 4
      لابد اون دادن صنعت هسته ای توسط ظریف خوب بود
    • IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
      31 4
      اون برجام و مذاکرات هسته ای لیاقتشون فقط همین بود که یکی بهشون..... بزنه، اگر ایشون اینکارو کرده که دمش گرررررم، ما بهش رای میدیم!!!
    • IR ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
      34 4
      افتضاح برجامِ غربگدایان را به جلیلی نسبت نده ...
    • IR ۰۲:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
      7 1
      نه که با وا دادن ظریف ایران گل و بلبل شد دیدیم تو ۸ سال وا دادگی زمان روحانی و ظریف تو ۲۴ ساعت شبانه روز چندین ساعت برق نداشتیم چون آب خوردنمونم گره زده بودن به برجام
    • IR ۰۶:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
      16 2
      این نظر یه صهیونیسته که می‌خواست از طریق مذاکرات هسته‌ای امنیت رژیم غاصب صهیونیستی رو تأمین کنه اما جلیلی نذاشت. ضمنا برجام برای بعد از دوره ایشون بود قهرمان! گه هم که همون برجام بود و محصول حسن روحانی و ظریف
    • IR ۰۶:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
      17 2
      ادبیات طرف‌دار ظریف و برجامو!!! برجام خودش نجاست مطلق بود و نتیجه این نجاستم دیدیم. ترامپ پاره‌اش کرد و یه قدم اومد جلو. این دفاع داره؟!
  • IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    15 12
    از مشاغل اجرایی ایشان رزومه بگذارید
    • IR ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
      23 7
      دبیر شورای عالی امنیت ملی نماینده رهبر در وزارت امور خارجه
  • IR ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    95 34
    رای ما جلیلی وسلام
  • سیدآیت IR ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    12 94
    بهترین گزینه دکترپزشکیان هستند.انسانی تحصیل کرده و بادانش و درآخر هیچ نقطه تاریکی در زندگی خود ندارد.
    • IR ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
      47 3
      و صد البته پانترک و رفیق باکو و آنکارا
    • IR ۱۷:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
      46 5
      هیچ نقطه تاریکی؟ مثلا حمایت از تروریست های ززا؟
    • IR ۰۶:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
      28 2
      چه قدر تابلویی تو! به دکتر جلیلی که می‌رسی میگی بی‌سواد! همون دکتر رو به پزشکیان میگی باسواد!!! چه قدر این فشر ضدانقلاب و افسادطلب تهوع‌آور و بی شرفن و البته خطرناک
    • IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
      48 2
      پزشکیان متوهم برای لای جرز دیوار خوبه اشرافی غرب پرست
  • IR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    18 67
    اگه میخواید کشور بدبخت بشه به این تندرو رای بدید
    • IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
      26 1
      ان شاالله تندرو ترین فرد بعد از رهبر انقلاب انتخاب شوند
    • IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
      46 4
      ایشون تند رو هست؟ خوب پس بهش رای میدیم!! 👍👍🤣🤣🤣
    • IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
      40 4
      اصلاحات خدای حرف ،دلیل ندارین براحرفتون کارتون توهین کردنه
    • IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
      60 10
      پس خدا و ۱۲۴ هزار پیغمبر و امامان هم تندرو هستند چون با ظلم و استکبار کنار نیامدند
    • IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
      10 2
      تندرو نیستن. فقط رضایت خدا براشون مهمه. شیاطین انس و جن به این صفت میگن تندرو چون خودشون کندرو و عقب‌رو هستن
  • ۰۰۰۰۰ IR ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    14 51
    جلیلی بیسواد
    • IR ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
      28 4
      اگر ایشان بی سواد است، پس با سواد کیست؟ اصلا سواد چیست؟ اصلح سعید جلیلی هست
    • IR ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
      19 3
      اگر ایشان بی سواد است، پس با سواد کیست؟ اصلا سواد چیست؟ اصلح سعید جلیلی هست
    • IR ۰۶:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
      12 2
      دکتر مملکت بی‌سواده توی منافق کمپی باسوادی؟! لابد مریم رجوی ملعون باسواده!
    • حجت IR ۰۷:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
      12 4
      با سواط فقد روحانی و ظریف
    • IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
      7 0
      آقای دکتردکتردکتر دکتر جلیلی تکرار کن یادت نره آقای دکتر جلیلی رومخ شیطان پرستان
  • IR ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    29 5
    رای ما آقای جلیلی
  • حسين DE ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    28 4
    رئيس جمهور جديد ايران خداوند نگهدار تو.
  • مشهدی IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    13 5
    جلیلی قاضی زاده قالیباف اگه مشهد نبود کاندید ریاست جمهوری هم نداشتیم 😂 احتمالا رئیس جمهور بعدی هم مشهدیه👍
    • IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
      36 2
      رئیس جمهور بعدی مشهدی است و جانباز است
  • محمد IR ۱۸:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    32 6
    باقدرت آقای جلیلی رای میاره...و مثل همیشه روسیاهی برای منافق ومزدور داخلی و خارجی میمونه
    • IR ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
      25 1
      احسنت
  • IR ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    23 3
    در مقابل ترامپ بهترین گزینه هست...
  • IR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    5 80
    واقعا کسی اگه دوستدارنظام و ولایت و کشور و مذهب تشیع باشه به آقای دکترپزشکیان مرد پاک و توانمند رای میده ولاغیر همینکه تمامی وزرا و اعضای کابینه مرحوم رئیسی رد صلاحیت شدن حجت براصولگرایان تمام هست العاقل بالاشاره اگه کمی هوشمندی به خرج بدیم خواسته ولی فقیه زمان را میفهمیم رای من که دکترپزشکیان
    • IR ۰۶:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
      15 4
      از این همه مزخرفاتی که نوشتی پیش خودت خجالت نکشیدی مردک یا زنک نفهم؟! مردم رو بلانسبت مثل خودت خر فرض کردی خرخسته؟! دوست‌دار نظام و ولایت، به دوست‌دارترین فرد نسبت به نظام و ولایت رأی میده نه پزشکیان اصلاح‌طلب (افسادطلب) که دورترین فرد به نظام و ولایته بر اساس سوابق و عملکرد. وزرای دولت رئیسی دو نفر بیش‌تر ثبت نام نکردن که هیچ کدوم رجل سیاسی نبودن و رد شدن. نه این که دولت رئیسی بد بوده باشه! نادان نیاز نیست وزیر سیاست‌مدار باشه اما طبق قانون اساسی رئیس‌جمهور باید سیاست‌مدار باشه. چه حجتی؟! حجت بر ما تمامه که تخریب‌ها علیه نامزد انقلابی جناب آقای جلیلی از داخل و خارج بی‌علت نیست. هراس دشمن از ضرر ایران نیست. از نفع ایرانه. ضمنا غلط می‌کنی به ولی فقیه نسبت دروغ میدی کمپی افسادطلب
  • .. IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    3 28
    سابقه اجرایی هیچ در هیچ جلیلی باید به نفع قالیباف کنار بره وگرنه خیانت در حق جریان انقلابی هست
    • IR ۰۶:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
      10 0
      جریان انقلابی خودش نفع انقلاب رو تشخیص میده و الان هم تشخیصش جناب آقای جلیلی هست. یه دروغ‌گو نمی‌تونه نفع جریان انقلابی رو تشخیص بده. اگر ایشان سابقه اجرایی نداشت مثل خیلیای دیگه رد میشد. دبیری شورای عالی امنیت ملی و عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام سابقه اجراییه. سابقه اجرایی رئیس جمهور با بیل زدن فرق می‌کنه!
  • من IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    24 2
    دولت بعدی دولت انقلابی، با برنامه و پرکار با ریاست دکتر عزیز سعید جلیلی هست. ان شاء الله
  • ا IR ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    2 20
    واقع بین باشید مثل سال 96 کنار رفتن قالیباف رأی پزشکیان زیاد اصلاحات زیاد میشه اما جلیلی برای قالیباف کنار برود به نفع اصولگرایان هست
    • IR ۰۶:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
      8 0
      هنوز فارسیت خوب نشده نفتالین از فلسطین اشغالی! این بار اگر کنار رفتنی باشه کنار رفتن به نفع جلیلیه. چون ایشون نزدیک‌ترین دیدگاه به شهید رئیسی عزیز رو داره.
  • فری IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    35 4
    شخصا به عنوان یه ادمی که از اصولگرا و اصلاح طلب خیری ندیدم اینبار دوس دارم به آقای جلیلی اعتماد کنم..
  • IR ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    7 26
    تحریم پشت تحریم
    • IR ۰۶:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
      12 2
      اگه دشمن به خاطر انتخاب جلیلی توسط مردم ایران که یه موضوع داخلیه بخواد تحریم کنه که نمیکنه، پس به جلیلی رأی میدیم. چون دشمن خیر ما رو نمی‌خواد که با ایشان مخالفت می‌کنه. البته همان طور که گفتم سابقه نشون میده وقتی یه چهره انقلابی سر کاره دشمن عقب‌نشینی می‌کنه و تحریم رو برای به زانو درآوردن چهره‌های غرب‌گدای بزدل انجام میده. رأی ما جلیلی تا کور شوند منافقین و کفار
    • IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
      11 3
      شهید رئیسی نشون داد که مشکل اصلی کشور خود تحریمی بود، نه تحریم های خارجی. فروش نفت از ۳۰۰ هزار بشکه رسید به چند میلیون بشکه در شرایط تحریم. صادرات غیر نفتی نزدیک به ۴۰ درصد افزایش پیدا کرد و در عین حال به اسرائیل هم موشک زدیم و هیچ کس ما رو سرزنش نکرد. این یعنی قدرت سیاسی و اقتصادی, نه ذلالت و دریوزگی غربی ها برای یک تیکه کاغذ پاره به اسم برجام بی فرجام.
  • IR ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
    4 13
    ایشون سابقه کار اجرایی ندارن
    • IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
      7 0
      یکی از معیارهای مورد بررسی توسط شورای نگهبان سوابق اجرایی هست. اگر دبیری شورای عالی امنیت ملی، عضویت فعلی ایشان در این شورا و در مجمع تشخیص مصلحت نظام و فعالیت‌های پیشین سابقه اجرایی نبود شورای نگهبان رد می‌کرد. اساسا این تفکر که کار اجرایی برای رئیس جمهور مملکت یعنی بیل زدن و کار یدی نشانه نشناختن کار اجراییست.
  • حامد CA ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
    5 16
    سعید جلیلی کیست؟ -> بازنده ی تمام ادوار انتخابات از زمانی که کاندید شده تا کنون و او همواره احساس مسئولیت میکند که بیایید و ببازد !!
    • IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
      7 0
      منش مردم مؤمن با منافقین کاملا متفاوته. مؤمن اگر بهتر از خودش و گاهی حتی ضعیف‌تر از خودش که رأی بیش‌تری رو داره دید، کنار میکشه و مصلحت جامعه رو به خودش ترجیح میده. آقای جلیلی سال ۹۶ به نفع شهید رئیسی کنار کشید. در مرام الهی این بازندگی نیست. در مرام احمق‌های دنیا بله. به همین خاطره که این بار نوبت رأی دادن به خود ایشونه
  • IR ۰۰:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
    10 0
    اصلاحات بیچاره کردن مردم رو فقط دکتر جلیلی
  • سید رضا IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
    4 0
    کاراجرایی جلیلی دولت درسایه در زمان حسن روحانی برای نخوبیدن مملکت آنقدر هست ذکرش در اینجا نمیکنجد
  • IR ۰۲:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
    16 2
    رای من جلیلی همانند رییسی
  • مهدی US ۰۲:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
    15 0
    تنها انسان با شرف و انقلابی و بی حاشیه در باره خودش و خانواده اش. نه اشرافی است نه متکبر و انسانی ساده زیست که قدرت او را فاسد نکرد. جانباز راه وطن که از قطار انقلاب برای مال دنیا پرت نشد. ولایت مدار. رای من به اقای جلیلی
  • مهدی US ۰۲:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
    15 0
    تنها انسان با شرف و انقلابی و بی حاشیه در باره خودش و خانواده اش. نه اشرافی است نه متکبر و انسانی ساده زیست که قدرت او را فاسد نکرد. جانباز راه وطن که از قطار انقلاب برای مال دنیا پرت نشد. ولایت مدار. رای من به اقای جلیلی
  • IR ۰۵:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
    9 0
    قطعا و یقینا بهترین گزینه برای ریاست جمهوری فقط دکتر جلیلی عزیز و دوست داشتنی هست ان شاالله به حق ۵ تن با قاطعیت به پیروزی خواهد رسید
  • IR ۰۶:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
    2 10
    تحجر
    • IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
      9 0
      تحجر رو معنا کن! تحجر یعنی به حجر برگشتن، به پیش از اسلام و قرآن و اهل بیت برگشتن و مجددا وارد جاهلیت شدن‌ پس از آمدن اسلام. حالا نگاه کن مؤمنین متحجرن یا بی‌دین‌های برگشته از اسلام؟!!
  • IR ۰۶:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
    19 1
    رأی ما جلیلی، رأی ما جلیلی 🇮🇷🇮🇷🇮🇷
  • IR ۰۶:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
    16 1
    نیازی به شمه سیاسی نیست. آدم چشم و گوش داشته باشه و ببینه که دشمن‌ترین و کینه‌توزترین افراد نسبت به ایران اسلامی علیه آقای جلیلی موضع گرفتن، می‌فهمه که بهترین فرد ایشونه‌. دشمنان دلشون به حال ملت ما نسوخته! اینو هر بچه‌ای هم می‌فهمه.
  • IR ۰۶:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
    17 3
    جلیلی عشقه عشق
  • امیر IR ۰۷:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
    11 0
    اولین اولویت انسانها در کشورشان با عیار وطن پرستی مشخص می گردد بهر حال اینگونه افراد نسبت به آقای پزشکی و امثال آقایان روحانی و خاتمی که تفکرات قوام گونه پهلوی را در سر دارند ، معقول تر بنظر می رسند و از تفکرات جدا سازی جامعه برمبنای فقیر و غنی دورتر می باشند .والسلام
  • IR ۰۸:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
    15 1
    جلیلی آرزوی موفقیت داریم برای شما سربلند باشی
  • خدا IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
    14 1
    فقط دکتر جلیلی عزیز
  • IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
    2 11
    متاسفانه برنامه های اقتصادی جلیلی هم نشات گرفته از علوم غربی است در ضمن سکوت او راجع به سند 2030 گویای رضایت او از اجرای برنامه خانه خراب کن2030 در ایران است
    • IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
      32 1
      میشه بفرمایید کدام برنامه اقتصادی ایشان که در این تاریخی که نظر دادی و هنوز هیچ برنامه‌ای ارائه نشده غربیه و کدام برنامه نامزدهای رقیب شرقی؟! خیال نکن مردم نمی‌فهمن. قشنگ مشخص یه سری نظر تخریبی از قبل آماده داری که زودتر از موعد در فضای مجازی منتشر می‌کنی؟! سکوت او راجع به ۲۰۳۰؟!!! تمام تخریب غربی‌ها به خاطر پایبندی ایشون به نظام و انقلابه. این روزا فارسی حرف زدن دلیلی بر ایرانی بودن نیست اونم توی فضای مجازی!
  • کارشناس IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
    7 17
    بوی تعفن جلیلی به مشام میرسد
    • IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
      11 3
      تعفن از اون سرکرده رو به موت شما مریم رجوی به مشام میرسه.
    • IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
      10 0
      ادبیات شیطان رجیم هم مثل توئه یعنی توهین و تحقیر به جای استدلال. استدلال نمی‌کنی چون استدلال نداری و مجبوری فشارت رو از طریق توهین و تحقیر خالی کنی.
    • IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
      9 0
      بوی تعفن افکار شیطانی جبهه غربه
  • س IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
    12 3
    قالیباف و زاکانی به نفع جلیلی باید کنار بروند، درست اوست...
    • محسن IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
      1 4
      زود تصمیم نگیرید ، جناحی رای ندید ، هم گذشته و هم حال افراد را در نظر داشته باشید ،آدم ها تغییر می کنند ،تا روز رای گیری طرفداری از کسی نکنید بگذارید کاندیدها خودشون را نشان بدن ،به دنبال نشانه های کوچک بگردید
  • IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
    2 32
    تندرو
    • IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
      53 0
      تندرو یعنی کسی که در اعمال خیر از دیگران زودتر میره و تردید نمیکنه. در قرآن به عنوان السابقون السابقون مورد ستایش قرار گرفته‌اند. تندرو با منحرف مثل خودت فرق داره. اونی که بده منحرفه مثل لشکر بی‌حجاب‌ها و حامیان‌شون
  • IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
    48 1
    بعد از سید خوبان شهید رییسی عزیز من به چند دلیل جناب جلیلی رو انتخاب میکنم، اول اینکه بنظر میرسه ایشون در مصمم بودن برای ارتقا کشور و عزم برای تلاش خستگی ناپذیر از حیث عزم و اراده مانند و از جنس شهید سید رییسی هستند ، دوم ایشون انتخاب رهبر عزیز بودن بنابراین به احتمال زیاد در عرصه های جهانی هم ملاک برای ایشون حرف رهبر خواهد بود نه مایل به مداهنه با نظرات گمراه کننده اصلاحطلبان، سوم با اینکه ایشان سابقه حضور در جبهه ها رو دارند ولی سوابق نشون میده که بدنبال کسب مقام نبودند بلکه بدنبال پیشرفت کار بودن ، بهر حال امیدوارم ایشون با در پیش گرفتن رویه عزت مسلمین و عدم غربگرایی و ایجاد عدالت اجتماعی خصوصا برای محرومان ،جانشین برحقی برای جناب سید رییسی شهید جمهور فقید باشند.زنده باد ایران سربلند✌🏻✌🏻✌🏻✌🏻✌🏻🌷🌷🌷🌷🌷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
    • IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
      28 0
      احسنت
    • IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
      25 0
      ببخشید اشتباه منفی دادم. متن بسیار خوبی بود. رأی ما جلیلی
  • بهمنی - شورای اسلامی IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
    9 1
    رای ما جلیلی است راه جلیلی راه شهیدجمهور است عدالت + شفافیت + صداقت
  • IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
    1 8
    احمدی نزاد را وارد انتخابات کنید بهتر است باز هم هر طور صلاح می دونید ...
    • IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
      4 0
      ریاست جمهوری جای افراد خائن نیست. احمدی‌نژاد فعلی احمدی‌نژاد ۸۴ نیست. مهره خواسته یا ناخواسته سیا و موساد است.
    • IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
      3 0
      اینجا جای طنز پردازی نیست .آقای احمدی نژاد کمدین خوبی خواهند شد .
  • IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
    8 0
    جلیلی رای فرهیختگان پخته ی سیاسی وباخدا وملی گرا
  • هومن IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
    8 1
    به جلیلی رای خواهم داد تاکور شود هرآنکه نتواند دید
  • شهاب IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
    8 1
    جلیلی اصلحه
  • محمد IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
    0 7
    و وی کسی است که در انتهای کار مهندسی شده به نفع دیگری کنار خواهد رفت.
    • IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
      5 0
      رأی ما جلیلی برای حجم تخریب‌ها علیه ایشون
  • IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
    32 7
    به نظر ما میان نامزدهای موجود جلیلی از همه بهتره. قدرت‌طلب نیست، بی‌اخلاقی نمی‌کنه، در پست‌هایی هم که داشته کارشو به درستی انجام داده. مهم‌تر از همه این که به خاطر رأی گرفتن وعده‌های الکی و پرزرق و برق نمیده. سوابقش نشون میده که منافع ملی براش مهمه.
  • IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
    8 2
    به نظر ما میان نامزدهای موجود جلیلی از همه بهتره. قدرت‌طلب نیست، بی‌اخلاقی نمی‌کنه، در پست‌هایی هم که داشته کارشو به درستی انجام داده. مهم‌تر از همه این که به خاطر رأی گرفتن وعده‌های الکی و پرزرق و برق نمیده. سوابقش نشون میده که منافع ملی براش مهمه.
    • IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
      1 7
      دقیقا چه کاری و درست انجام داده؟
  • سیدمحمدمهدی IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
    4 1
    سلام علیکم من الله التوفیق نَصْرٌ مِنَ اللَّهِ وَ فَتْحٌ قَرِیبٌ
  • IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
    4 4
    حیف که تبلت آقای سعید امریکایی هستش( یعنی غربی) کاش چینی بود یعنی شرقی
  • IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
    4 2
    به خدا قسم بین سه کاندیدا آقای جلیلی وقالیباف وآقای زاکانی تردید در انتخاب داشتم هرسه رو اصلح می دونستم از خدا طلب خیر کردم نام جلیلی اومد
  • IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
    5 2
    رای ما جلیلی.
  • IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
    6 4
    بنظر شخص من از ویژگیهای مثبت و ارزشمند جناب جلیلی عدم قدرت‌طلبی و ریاست خواهی، نزدیکترین مشی فکری ،دیدگاهی و عملی به راه سید محبوب و نجیب انقلاب شهید فقید جناب رییسی عزیز( رضوان الله تعالی علیه )، با خدا و متدین و خداترس بودن ، انتخاب رهبر عزیز برای انتصاب در سمت قبلی ،در مسئولیت خود کاردان و کار آمد ، مخالف با غربگرایی و برجام ستیز بودن جناب جلیلی ، مشتاق برای پیش رفتن کار نه برای اشغال صندلی ریاست بهر نحوی ،این موارد مثبت همگی در ایشان هست، اما در کنار همه این موارد مثبت ایشان باید این چند مورد کوچک ولی بسیار بسیار مهم رو رعایت کنند تا انشاالله شاهد ایرانی سربلند و سرافراز در تمامی عرصه ها باشیم: اول جناب جلیلی باید در تمام امور و کارها خواسته الله عزوجل را مد نظر داشته باشند و نباید حتی لحظه ای خداترسی رو رها کنند و مشورت با رهبر معظم که همانا نایب امام زمان (عج) هستند رو در تمامی امورات کشور حتما مجدانه پیگیری کنند و مد نظر قرار بدهند حتما همچون سید خوبان خدمت رسانی پیگیر معیشتی در قشر مستضعف و محرومان جامعه رو در اولین اولویت خودشون قرار بدهند ، دوم جناب جلیلی باید حتما به سایر وزیران خداترس و با تقوا و کاردان اعتماد کنند و از کنترلگری شخصی برای بررسی تمام امور اجتناب کنند و از کارگزاران معتمد و انقلابی در این راه بهره بگیرند،همچنین به نیروی با تقوا و خداترس و انقلابی اختیار عمل و قدرت بدن و به افراد متدین واقعی در این مسیر اعتماد کنند و به تقسیم کار عادلانه بین وزرا و پیگیری مستمر برای رسیدن به بهترین نتایج پایبند باشند.
  • IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
    6 2
    رای ما فقط آقای جلیلی است و بس تداوم راه شهید رئیسی
  • سروش IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
    1 5
    کل ارا ماخوذه 3/5 میلیون نفر
  • Ali DE ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
    6 1
    آقای سعید جلیلی بهترین گزینه برای یک ایرانی قوی، مستقل، آزاد، یکپارچه، پیشرفته، با افتخار، چه در داخل و چه در خارج و سیاست های جموری اسلامی خواهد بود! او صد در صد راهی شهیدانی خدمت را ادامه خواهد داد! او خود نیز برای من مانندی یک شهیدی زنده است!😍😍😍🙏🙏🙏
  • IR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
    8 2
    فقط جلیلی
  • کسبه و بازاریان IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
    0 10
    رای ما به دکتر پزشکیان است
    • IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
      7 0
      این دروغ‌ها که اسم کسبه و بازاریان و ... روی خودت بذاری و بگی رأی ما فلان شخصه قدیمی شده! تو یه نفری ما نیستی! البته رأی هم نمی‌تونی بدی چون از کمپ آلبانی نظر میدی!
    • عاقلان و اندیشمندان IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
      9 0
      رأی ما هر کسی هست به جز پزشکیان. چون دیوانه نیستیم به ادامه روحانی و ظریف رأی بدیم
  • IR ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
    0 2
    همه این نامزدها سالیان سال است که مسئول هستند اگر برنامه خوبی داشتند در مناطق تحت سیطره خودشان اجرا میکردند یک آدمی مثل سردار قاسمی که عصبانیتش بخاطر دلسوزی است خوبه رئیس جمهور باشه
    • IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
      1 0
      حرف شما در مورد برخی نامزدها صدق می‌کنه اما دکتر جلیلی در موقعیت‌هایی که بودند موفق بودند. ضمن این که باید نسبی نگاه کرد نه مطلق و به نظرم به صورت نسبی ایشان از بقیه نامزدها آماده‌ترند.
  • IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
    0 3
    من کاری به این حرف های دشمنان ایران و اسلام ندارم بین این 6نفر هیچکدام از مسائل نظم نوین جهانی و طوطئه و فتنه سازمان جهانی بهداشت در نسل کشی ملت شیعه ایران اطلاعی ندارند بعلاوه هیچکدام شان جرات محاکمه مجرمین و خائنین به ملت ایران در دولت قبل را ندارند لذا من رای نمیدهم
    • IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
      1 0
      به درک که رأی نمیدی. تو دروغ‌گویی و اصلا قصد رأی دادن نداشتی. کسی که قصد رأی داشته باشه برای رسیدن به منافع و حل مشکلات جامعه رأی میده چه به ۱۰۰ برسه چه ۸۰ یا ۲۰. کسی که میگه اگه ۱۰۰ نشد رأی نمیدم جدا دروغ‌گوی منافقی بیش نیست که قصدش فریب مردمه. بگذریم از این که مسائلی که در مورد بی‌اطلاعی نامزدها از نظم نوین جهانی!!! گفتی چرته. اصلا نظم نوین به نفع انقلاب اسلامی و مقاومته. بی‌اطلاع توی که از تو کمپ مردم باهوش ایران رو نمی‌شناسی. رأی ما جلیلی حالا بسوز
  • IR ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۶
    0 1
    تا الان طبق دید های خودم هرکی که به اصطلاح انقلابیه طرفدار قالیبافه .
  • رضااحمدپور IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
    0 0
    بیزیم رائمیز فقط دکتر جلیلی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس