‌

سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی جز هفت نامزد انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ بود و با کسب ۹۹۹ هزار و ۷۱۸ رای، نفر چهارم در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شد.  

به گزارش مشرق، شورای نگهبان پس از بررسی سوابق هشتاد نامزد انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳، صلاحیت شش نفر از نامزدها را تایید و اسامی آنها در تاریخ نوزدهم خرداد، توسط وزارت کشور اعلام شد. آقایان مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی و محمدباقر قالیباف، به عنوان شش نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری معرفی شدند.

همه خبرهای سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی

در ادامه به معرفی نامزدها می‌پردازیم:

سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی

زندگی‌نامه و سوابق

سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی زادهٔ ۲۵ فروردین ۱۳۵۰ در فریمان؛ پزشک و سیاستمدار اصولگرای ایرانی و نایب‌رئیس اول مجلس شورای اسلامی و نماینده مشهد در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی می‌باشد. وی پیش‌تر در دورهٔ هشتم، نهم و دهم مجلس شورای اسلامی نیز به‌عنوان نماینده حوزه انتخابیه مشهد و کلات فعالیت می‌کرد و در دوره نهم و دهم به‌عنوان دبیر عضو هیئت‌رئیسه مجلس بود. او از زمان تشکیل جبهه پایداری، به عضویت این حزب درآمد.

سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی جز هفت نامزد انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ بود و با کسب ۹۹۹ هزار و ۷۱۸ رای، نفر چهارم انتخابات شد.

قاضی‌زاده دانش‌آموخته دکتری پزشکی (جراح گوش، حلق و بینی) است و پیش از نمایندگی، ریاست دانشگاه علوم پزشکی سمنان را بر عهده داشت. وی در فاصله سال‌های ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۳ سخنگوی جبهه پایداری بود.

قاضی‌زاده هاشمی از سال ۱۴۰۰ به عنوان رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران منصوب شد.

امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی کیست؟ +سوابق و برنامه‌ها

برنامه انتخاباتی امیرحسین قاضی زاده‌هاشمی در انتخابات ۱۴۰۳

امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی پس از ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات کشور با گرامیداشت یاد امام راحل و رئیس‌جمهوری شهید و همراهانش، اظهار کرد: تصور نمی‌کردم پس از سه سال و در شرایطی که همگی داغدار رئیس جمهور شهیدمان هستیم، مجددا پشت این تریبون قرار گیرم. زمانی که آیت‌الله رئیسی به من اعتماد کرد، از نزدیک دیدم که او با ایجاد دولتی مردمی، مکتبی، فعال، پرکار، معتقد به مبانی انقلاب اسلامی و عملگرا، با استفاده از طیف متنوعی از کارگزاران خدوم، شبانه‌روزی در پی حل مسائل و مشکلات مردم بود.

وی افزود: امروز اینجا هستم تا بیان کنم، مؤلفه‌های قدرت، اعم از نظامی و سیاسی، امنیت کشور، تمامیت ارضی، زیرساخت‌ها، پیشرفت در فناوری‌های مهم از قبیل هسته‌ای، نانو و هوا و فضا، نیروی انسانی جوان، جهادی و با دانش و بسیاری از موارد دیگر، همگی محصول انقلاب اسلامی و حرکت جهادی و مکتبی بوده است.

داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: اما با افتخار به مسیر طی شده، باید بررسی کرد چرا علیرغم داشتن مولفه های متعدد قدرت و پیشرفت، امروز خانواده عزیز ایرانی با مسائل و چالش های مزمن شده‌ای مواجه است که دستاویز تلاش بدخواهان برای القای یاس در آنها شده است؟

قاضی‌زاده هاشمی تاکید کرد: مردم می‌دانند که دعواها و بی‌اخلاقی‌های سیاسی بیهوده، دوقطبی‌های کاذب هر چند پرهیاهو، کلی‌گویی، رویکردهای قیم‌مآبانه، تزریق مُسَکِن‌های موقت، پافشاری بر آزمودن مسیرهای شکست‌خورده و راهکارهای تک عاملی پاسخی مناسب در جهت حل آن چالش‌ها نیست.

وی تاکید کرد: حرکت در مسیر برداشتن دیوارهای میان دولت و مردم را ادامه می‌دهم تا خانواده بزرگ ایران محقق شود و با نقش‌آفرینی حلقه‌های میانی زمینه برای ورود فرزندان مردم و لشگر عظیم جوانان نخبه به عرصه اداره کشور با هدف انقلاب در سازوکارها و تحول در مدل حکمرانی فراهم کنم تا دولتی مکتبی و عملگرا تشکیل شود.

داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست‌جمهوری اظهار کرد: نسخه‌های مختلفی در برخی دولت‌های گذشته تجربه شده است، ارتجاع و بازگشت به گذشته به زیان ما خانواده بزرگ ایران تمام خواهد شد. در گام دوم انقلاب اسلامی و در این دولت با حفظ آرمان‌های انقلاب از طریق به میدان آوردن گسترده مردم بر حل مسائل اساسی آنان تمرکز خواهم کرد.

قاضی‌زاده هاشمی ادامه داد: همچنان رقیب خود را دیوان‌سالاری صدساله دولت‌محور، حلقه‌های بسته مدیریتی، نادیده گرفتن تمامی ظرفیت‌های کشور، شخص‌محوری بجای گفتمان‌محوری و برنامه‌محوری، عدم اعتماد به بخش خصوصی، مدیریت نشسته، قانون‌گریزی و تمرکزگرایی می‌دانم. انقلاب سازوکاری مورد نظر یعنی انقلابی در رویکردها، کارکردها، ساختارها و مدل حکمرانی.

وی ادامه داد: باید توجه داشت که این انقلاب و تحول سازوکاری از مسیر رشد همه جانبه خانواده‌های ایرانی محقق خواهد شد. یعنی دولت مردم، خود را بر مدار خانواده تنظیم خواهد کرد تا پدر خانواده دغدغه معیشت؛ مادر خانواده دغدغه آینده فرزندان؛ پسر خانواده دغدغه اشتغال و سربازی و دختر خانواده دغدغه ازدواج و نقش آفرینی اجتماعی نداشته باشد.

قاضی‌زاده هاشمی تاکید کرد: دولت خانواده به خانواده بزرگ ایران متعهد می‌شود که تمام تلاش خود را بکارگیرد تا با همراهی آنان در یک دوره چهارساله، تورم و تک رقمی، رفع فقر مطلق، رشد اقتصادی ۶ تا ۸ درصدی، افزایش دوبرابری امید به آینده و کاهش محسوس آسیب های اجتماعی را محقق سازد.

برنامه‌های تلویزیونی سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی

تاریخ مناظره‌های انتخاباتی

طبق جدول پخش تنظیم شده توسط صداوسیما، زمان مناظره‌ها به این ترتیب مشخص شده است:

۱. دوشنبه ۲۸ خرداد
۲. پنج‌شنبه ۳۱ خرداد
۳. جمعه ۱ تیر
۴. دوشنبه ۴ تیر
۵. سه‌شنبه ۵ تیر

قاضی‌زاده هاشمی در برنامه با مردم

 سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، نامزد انتخابات ریاست جمهوری، روز ۲۱ خرداد، در برنامه با مردم شبکه یک گفت: باورم نمی‌شد کمتر از سه سال بگذرد و من در جلوی قاب تلویزیون با مردم برای انتخاب رئیس جمهور جدید گفتگو کنم.

مشروح این برنامه را اینجا بخوانید:

اگر نظام اداری جراحی نشود نظام اقتصادی کشور اصلاح نمی‌شود/ شعار دولتم «دولت مردم و خانواده» است +فیلم

قاضی‌زاده هاشمی در برنامه صف اول

«سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عصر امروز سه شنبه (۲۲ خرداد ۱۴۰۳) در برنامه تلویزیونی صفحه اول شبکه خبر، گفت: مشق سیاست آن است که به سوالات جدی‌تر پرداخته شود اما در ابتدا عرض می‌کنم که بنده پدر، جراح، متخصص دانشگاه و قاضی‌زاده قانونگذار و مجری قانون به عنوان معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید بودم.

مشروح این برنامه را اینجا بخوانید:

اقتصاد را فوریت و خانواده را اولویت می‌دانم/ بزرگترین کار ما احیای اخلاق در فضای سیاسی و اداری کشور است

قاضی‌زاده هاشمی در «گفت‌وگوی ویژه خبری»

سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در برنامه «گفت‌وگوی ویژه خبری» گفت: من به خاطر حضورم در مجلس و شورای عالی انقلاب فرهنگی در تصویب برنامه پنجم ششم و هفتم بودم.

مشروح این برنامه را اینجا بخوانید:

برنامه دولت خانواده پیوستی بر برنامه هفتم است/ اجرای برنامه همیشه دچار مشکل بوده است

قاضی‌زاده هاشمی در میزگرد فرهنگی

«سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امروز جمعه -۲۵ خرداد- به مدت ۹۰ دقیقه مهمان برنامه «میزگرد فرهنگی» شبکه دو سیما است. وی در این برنامه ضمن پاسخگویی به برخی سوالات، محورها و برنامه های خود در حوزه مسائل فرهنگی را تشریح خواهد کرد.

مشروح این برنامه را اینجا بخوانید:

نگاه ما به حوزه فرهنگ نگاه تمدنی است/ خط مقدم خود مردم هستند کار دولت تسهیل‌گری و تنظیم‌گری است +فیلم


«قاضی‌زاده هاشمی» در میزگرد اقتصادی

امیرحسین قاضی زاده هاشمی کاندیدای چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ با حضور در برنامه تلویزیونی «میزگرد اقتصادی»، اظهار کرد: سیاستگذاران ما با عواملی همچون دادن یارانه، قیمتگذاری سنتی، ارز تریجیحی و ... سعی در کنترل بازار دارند. متاسفانه یارانه‌ها جوابگوی خرج مردم نبود. از سوی دیگر ارز ترجیجی نیز منجر به فساد در کشور شد. یارانه انرژی نیز باعث افزایش شدت انرژی، هدررفت بالا و قاچاق انرژی در کشور شد.

قاضی زاده هاشمی خاطر نشان کرد: آنچه در خانواده‌ها و مردم بر ما گذشته این است که ذره ذره قدرت خرید خانواده‌ها کاهش یافته و حقوق کارمندان و کارگران به وسط ماه هم نمی‌رسد.

مشروح این برنامه را اینجا بخوانید:

مهار تورم، ایجاد اشتغال و ریشه کنی فقر ۳ اولویت اقتصادی دولتم است/ بسته اعتباری به زوج‌های جوان و خانوار تخصیص داده می‌شود

اولین مستند تلویزیونی «قاضی‌زاده هاشمی» منتشر شد

 هر کدام از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۳ دو مستند را با هدف آشنایی مردم با ایشان و برنامه‌های آتی آنها از شبکه‌های تلویزیونی صداوسیما به روی آنتن خواهند برد.

اولین مستند انتخاباتی سیدامیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری منتشر شده است. این مستند انتخاباتی را به مدت زمان ۳۰ دقیقه در ادامه گزارش مشاهده می‌کنید.

این مستند را اینجا ببینید:

اولین مستند تلویزیونی «قاضی‌زاده هاشمی» منتشر شد +فیلم

قاضی زاده در اولین مناظره اقتصادی ۱۴۰۳ چه گفت؟

اولین مناظره از ۵ مناظره درنظر گرفته شده برای نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با محور مسائل اقتصادی برگزار شد.

سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی در اولین مناظره انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ با موضوع اقتصاد، مهار تورم و رشد تولید که از شبکه یک سیما در حال برگزاری است گفت: یاد رئیس جمهور عزیز شهید را پاس می‌دارم. بنده به عنوان یکی از اعضای تیم دولت وظیفه دانستم پرچم رئیس جمهور شهید را به دست بگیرم و مدل جدیدی از حکمرانی کشور را ارائه کنم.

وی افزود: بنده که جوان‌ترین عزیزان هستم نزدیک ۲۰ سال سابقه کار اجرایی در کشور دارم، همه افرادی که به عنوان رجل سیاسی شناخته می‌شوند سابقه کار طولانی دارند و متعلق به دولت و گفتمانی بودند.

مشروح این برنامه را اینجا بخوانید:

اگر نمی‌توانید برنامه هفتم را اجرا کنید اصلا چرا نامزد شدید؟/مردم از وعده خسته شده‌اند/ دست از مردم‌آزاری در اقتصاد برداریم/ هزینه تصمیمات اشتباه را مردم و خانواده های ما می پردازند

قاضی‌زاده هاشمی در برنامه «میزگرد سیاسی»

سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی همراه با محمدرضا میرشمسی و صالح اسکندری در برنامه میزگرد سیاسی شبکه سه سیما حاضر شد.

سید امیر حسین قاضی زاده کاندیدای چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری در ابتدای این برنامه گفت: جوامع انسانی مبتنی بر نیاز یک دیگر شکل گرفته‌اند، انسان‌ها به هم نیاز دارند چه در داخل کشور و چه در خارج کشور، ما وقتی یک رابطه با خارج از ایران برقرار کنیم می‌خواهیم ایجاد و خلق قدرت کنیم.

مشروح این برنامه را اینجا بخوانید:

اسلام آمریکایی زاده همین تفکر دولت قبل است/بحران‌های اساسی را شهید رئیسی از ایران دور کرد


قاضی‌زاده هاشمی در برنامه «بدون تعارف»

امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، نامزد انتخابات ریاست جمهوری برنامه «بدون تعارف» گفت: هنوز برای من شهادت آیت‌الله رئیسی و شرکت در این انتخابات سخت است و تا آخرین لحظه صبر کردم تا افرادی که برای من محترم هستند ثبت نام کنند و نیازی به حضور من نباشد. اما دیدم افرادی که منظور من بودند، در انتخابات شرکت نکردند و برای اینکه دست مردم در تصمیم گیری باز باشد من نیز شرکت کردم.

مشروح این برنامه را اینجا بخوانید:

دولت شهید رئیسی دولت تحول بود/ تصمیم قطعی من حضور جدی در انتخابات تا پایان است +فیلم

قاضی زاده در دومین مناظره ۱۴۰۳ چه گفت؟

دومین مناظره از ۵ مناظره درنظر گرفته شده برای نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری درباره مسائل اقتصادی با محور عدالت برگزار شد.

«خدمتِ عدالت محور دولت» عنوان کلی مناظره دوم انتخاباتی چهاردهمین دوره ریاست جمهوری بود و در این مناظره به مسائلی از جمله سیاستگذاری در یارانه‌ها، محرومیت‌زدایی و رفع فقر، ارتقای نظام سلامت و ارتقای نظام آموزشی پرداخته شد. امیرحسین قاضی زاده طبق قرعه کشی انجام شده، مثل مناظره قبلی روی صندلی شماره ۱ مستقر شد.

مشروح این برنامه را اینجا بخوانید:

یک کارت اعتبار انرژی به خانواده‌ها خواهیم داد/ آقایان پزشکیان و پورمحمدی آیا شجاعت این را دارید که بگویید می‌خواهید دولت سوم روحانی باشید؟

قاضی زاده در مناظره فرهنگی انتخابات ۱۴۰۳ چه گفت؟

 سومین مناظره از ۵ مناظره درنظر گرفته شده برای نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری جمعه اول تیرماه با موضوع فرهنگی و تحت عنوان «انسجام اجتماعی با حکمرانی فرهنگی» بود. امیرحسین قاضی زاده طبق قرعه کشی انجام شده، روی صندلی شماره ۵ مستقر شد.

مشروح این برنامه را اینجا بخوانید:

دغدغه زنان ما حجاب نیست، تبعیض در فرصت‌هاست/ کارت اعتباری یک میلیارد تومانی برای خانواده در نظر گرفته ایم/گوگل پلی و برخی بازی‌ها را فیلتر کردیم که نوعی مردم آزاری است/اینجا کسی دولت آقای روحانی را گردن نمی‌گیرد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 36
  • در انتظار بررسی: 13
  • غیر قابل انتشار: 6
  • IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    12 6
    خدا بخیر کنه بنیاد
    • پریسا متفکر IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
      19 26
      رأی من سعید جلیلی
    • بصیرت IR ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
      9 5
      افرادی مثل ایشان و زاکانی مانند مهرهای شطرنج می مانند بصورت سرباز تو صفحه هستند اما به کمک وزیرشطرنج که قدرت بالاتری دارد مدتی تو صفحه بازی .برای حریف هاقدرت نمایی و خودنمایی می کنند بعد توسط همین وزیر یکدفعه از صفحه محو می شوند
    • کارگر IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
      11 20
      رقیب اصلیت ، آرا باطله !
    • IR ۰۱:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
      4 7
      درود بر قاضی‌زاده
    • رای میدهم اگر .. IR ۰۵:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
      3 1
      رای میدهم اگر ... طی دو هفته آینده تا انتخابات ... چند برخورد قاطع و کوبنده با فساد اقتصادی مشاهده شود !! .... از سوی سه قوه ... دولت ... مجلس ... قوه قضاییه .... در مورد فساد شدید بانکهای خصوصی .... برگشت صنایع و معادن دولتی تاراج شده .... برخورد با فساد کلان در شرکت نفت ... پتروشیمی ... ایمیدرو .... ایدرو .... خودروسازان ....
  • IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    13 12
    مرد شریفی وبزرگواری هست اما بايد بنفع دیگر کاندید انقلابی کنار برود
    • IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
      9 4
      شریف است ولی قطعا رای آنچنانی ندارد پس از مناظرات به نفع دکتر جلیلی کنار بکشد
  • IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    8 2
    سوابقش تو بنیاد بیشتر بررسي کنید
  • IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    13 2
    دروغگویی ک قرار بوده ۳ روزه بورس رو نجات بده
  • اکبری IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    12 4
    سلام و عرض ادب من به عنوان یک فرزند شهید عرض می کنم کارنامه کاری آقای قاضی زاده هاشمی در بنیاد شهید اصلا مورد تائید نیست و ایشان باعث نارضایتی زیاد در خانواده شهدا شده اند و این قضیه کاملا ملموس هستش و میشه از خانواده شهدا در مورد عملکرد ایشان نظر سنجی کرد با این عملکرد ضعیف چطور ممکن است در مقیاس بسیار بزرگتر مانند ریاست جمهوری ایشان موفقیتی کسب کنند از هموطنان عزیز عاجزانه تقاضا دارم در مورد هر کاندید تحقیق درست انجام دهند و برای انتخابشان دقت نظر بالا داشته باشند
  • IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    10 2
    خودی باش و بدون سابقه و تجربه و تخصص نامزد ریاست جمهوری بشو
    • IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
      6 2
      هم سابقه دارند وهم تجربه وتخصص ،بمبگذار ومنافق نیستند وهفده هزار آدم عادی کوچه وبازار رو سلاخی نکردند با کاشی وسنگ سر مجروحان نزدندرعب ووحشت ایجاد نکردند سر نبریدند وهزاران جنایت اوباش منافق رو برای به قدرت رسیدن انجام ندادند
  • IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    9 4
    مهمه مگه که کیه؟؟؟؟
  • علی IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    10 3
    توی بنیاد شهید که ما هیچی ازش ندیدیم! هیچ اشرافی به زیرمجموعه‌های خودش نداره! بخصوص در حوزه اداری مالی و پشتیبانی! رانت و فساد بیداد میکنه...!
  • خادم پیشکسوت خاندان معظم شهدا و جابازان IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    2 1
    حدود 11000 بازنشسته به همراه خانواده‌هاشون دعای‌گوی شــدیـــــد ایشون هستند...!!!!!
  • IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    11 2
    قاضی زاده هاشمی حتی یک روستای را هم نمی تواند سرپرستی کند!نه اینکه کشور ۸۵ میلیون نفری را سر و سامان دهد،مگر قرار نبود سهام داران را سه صوتی درست کند چی شد؟🤥
  • حمید IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    8 0
    ایکاش برای شورای نگهبان عملکرد زیرمجموعه های ایشون در بنیاد شهید هم مهم بود و میدید که چگونه آدمای متخلف پرونده‌دار در حراست و بازرسی چطور همچنان در مسند کار هستند و عمده معاملاتدر دست اوهاست مثل ف ک
  • IR ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    5 1
    صاحب تز ۳ روزه بورس
  • IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    2 5
    واقعا اگر فردی حائز حداقل شرایط اخلاقی و انسانی باشه همین حالا باید از چنین انتخابات مفتضحی اعلام انصراف بده.
    • IR ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
      3 2
      زمانی که به حسن کلید رای می‌دادی همین تزروارائه دادی
    • IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
      1 0
      حسن کلید دیگه کیه، همون هم با بلاهت بزرگان شما توانست مسیر راهگشا و تحریم شکن دولت بهار رو متوقف و منخرف بکنه، و 8 سال آزگار خسارتی بزنه که ظاهرا دیگر هرگز قابل جبران نبست.
  • IR ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    3 1
    واقعا بزرگان نظام فکر می‌کنند این بنده خدا توانایی اداره کشور رو داره که تائیدش کردند خودش هم باید به این فکر باشه که مملت داری کار هرکس نیست
  • IR ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    2 3
    سه روز میخواست مشکل بورس رو حل کنه ولی همون دو سهم زیرمجموعه خودش که بانک دی و ثشاهد هستن همین الان 70 درصد ریزش کردن توی یک سال گذشته
  • IR ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    4 0
    پوششی شماره 1
  • مشهدی IR ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    18 1
    جلیلی قاضی زاده قالیباف اگه مشهد نبود کاندید ریاست جمهوری هم نداشتیم 😂 احتمالا رئیس جمهور بعدی هم مشهدیه👍
  • IR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    1 1
    انتخاب این اقا سطح کاندیدا هارو پائین اورد زیر مجموعه ایشون هیچ اتفاق خاصی که نیوفتاد بدتر شد
  • IR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    1 1
    حرف بر اساس علم باشد نه توهین به شعور مردم بورس سه روزه حل میکنم مشخصه چه تفکری داره و دیدش به مردم چی هست
  • IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    4 1
    انسان بسیار شریفی هستند حرفی نیست. ولی مدیدیت صفر
  • رای میدهم اگر ... IR ۰۵:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
    2 0
    رای میدهم اگر ... طی دو هفته آینده تا انتخابات ... چند برخورد قاطع و کوبنده با فساد اقتصادی مشاهده شود !! .... از سوی سه قوه ... دولت ... مجلس ... قوه قضاییه .... در مورد فساد شدید بانکهای خصوصی .... برگشت صنایع و معادن دولتی تاراج شده .... برخورد با فساد کلان در شرکت نفت ... پتروشیمی ... ایمیدرو .... ایدرو .... خودروسازان ....
  • IR ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
    3 1
    ایندفعه قراره چه پستی بهت بدن؟ که اونجام بری خرابکاری کنی
  • IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
    5 0
    من به پزشکان یا برادر پزشکان که مقلد سازمان جهانی بهداشت هستند رای نمیدهم
  • کارشناس IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
    5 3
    دلقک های انتخاباتی کنار بکشند
    • IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
      0 3
      بی ادبان وهوچی گران متحجر جایی برای اظهار نظر ندارند .
  • محمد IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
    4 1
    و وی کسی است که در انتهای کار مهندسی شده به نفع دیگری کنار خواهد رفت.
  • سروش IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
    1 3
    کل ارا ماخوذه 1/5 میلیون تفر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس