‌

پزشکیان نماینده مردم تبریز در در دوره‌های هشتم، نهم، دهم، یازدهم و دوازدهم مجلس شورای اسلامی است.

به گزارش مشرق، شورای نگهبان پس از بررسی سوابق هشتاد نامزد انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳، صلاحیت شش نفر از نامزدها را تایید و اسامی آنها در تاریخ نوزدهم خرداد، توسط وزارت کشور اعلام شد. آقایان مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی و محمدباقر قالیباف، به عنوان شش نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری معرفی شدند.

همه خبرهای مسعود پزشکیان

در ادامه به معرفی نامزدها می‌پردازیم:

مسعود پزشکیان

زندگی‌نامه و سوابق

پزشکیان تحصیلات ابتدایی خود را در زادگاهش مهاباد آذربایجان غربی طی کرد و سپس به مرکز استان رفته و در هنرستان کشاورزی ارومیه، دیپلم صنایع غذایی گرفت. پس از اخذ دیپلم، در سال ۱۳۵۲ جهت انجام خدمت سربازی به شهر زابل در استان سیستان و بلوچستان منتقل شد و در همین دوره بود که به پزشکی علاقه پیدا کرد و در نتیجه در سال ۱۳۵۴ و پس از اتمام خدمت سربازی، دیپلم دوم خود را در رشته طبیعی (علوم تجربی) اخذ کرد و در سال ۱۳۵۵ در رشتهٔ پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تبریز پذیرفته شد.

او دورهٔ پزشکی عمومی خود را در سال ۱۳۶۴ به پایان رساند و در سمت مربی فیزیولوژی شروع به تدریس در دانشکدهٔ پزشکی نمود. در سال ۱۳۶۹ تخصص خود در رشته جراحی عمومی را از دانشگاه علوم پزشکی تبریز اخذ کرد و سپس در سال ۱۳۷۲ فوق تخصص جراحی قلب را از دانشگاه علوم پزشکی ایران دریافت نمود و بلافاصله در بیمارستان قلب شهید مدنی تبریز استخدام شد که بعدها رئیس این بیمارستان شد.

پزشکیان معاون سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در کابینه اول سید محمد خاتمی در دوره وزارت محمد فرهادی بوده و در کابینه دوم خاتمی، به عنوان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از مجلس رأی اعتماد گرفت. همچنین پزشکیان نماینده مردم تبریز در در دوره‌های هشتم، نهم، دهم، یازدهم و دوازدهم مجلس شورای اسلامی نیز بوده است. در دوره دهم به عنوان نایب‌رئیس اول مجلس شورای اسلامی انتخاب شده است.

مسعود پزشکیان کیست؟ +سوابق و برنامه‌ها

برنامه انتخاباتی مسعود پزشکیان در انتخابات ۱۴۰۳

مسعود پزشکیان نماینده فعلی و ادوار مجلس بعد از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری دوره چهاردهم، در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت سانحه برای شهدای خدمت، بیان کرد: برای اینکه بتوانیم به مشارکت پرشور کمک کنیم، وارد صحنه رقابت شدم.

وی افزود: آنچه ما و مجریان باید انجام دهند، حرفهای جدید و راه جدید نیست؛ مشکل ما این است که آنچه سیاستهای کلی ابلاغی از سوی رهبری و قانون و برنامه است را یک طرف می گذاریم و از خودمان حرف‌های دیگری می‌زنیم.

پزشکیان گفت: باید برای اهداف سیاستهای ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری تلاش کنیم. قرار بوده ایران جایگاه اول منطقه را در عرصه اقتصاد، علمی و فناوری با هویت اسلامی و انقلاب داشته باشد.

وی اضافه کرد: سلامت، رفاه، امنیت غذایی، تامین اجتماعی، فرصتهای برابر، توزیع مناسب درآمد، نهاد مستحکم خانواده، به عدم فقر و تبعیض جزو بندهای سیاستهای ابلاغی رهبری بوده است. ما باید در منطقه جایگاه برتری میداشتیم و باید کاری می‌کردیم مردم از سلامت کامل و آموزش از عدالت برخوردار می‌بود.

داوطلب ریاست جمهوری گفت: تنظیم رابطه دولت و مردم و همچنین افزایش سهم مردم در امور کشور و ایجاد امکانات عادلانه برابر و رفع تبعیض در مناظق مختلف از جمله این موارد ابلاغی است. آیا مناطق مختلف کشور دسترسی عادلانه به منابع دارند؟

پزشکیان عنوان کرد: قانون برنامه باید اجرا می‌شده و باید ارتباط منطقی با دنیا می‌داشتیم. چرا این عملی نشده؟ چون یک عامل بیرونی و یک عامل درونی داریم.

وی اضافه کرد: باید قبول کنیم کسانی که در این کشور هستند بر اساس توانایی‌هایشان باید جایگاه‌ها را به دست بگیرند نه بر اساس گروه و جناح. ما باید بدنبال کسانی برویم که علم، مهارت و تجربه دارند. ممکن است این افراد دوست ما هم نباشند ولی در جهت سیاستهای کلی باید عمل کنیم.

داوطلب ریاست جمهوری تصریح کرد: فرد مسئول باید این کار را انجام دهد و اگر نکند، باید پاسخگو باشد. ما باید در داخل کشور وحدت و انسجام بین گروه‌ها، دسته‌ها و احزاب ایجاد کنیم. تقوا از نظر اعتقادی یعنی حرکت بدون خطا؛ این حرکت باید در عرصه‌های اقتصادی، اجتماعی و همه عرصه‌ها رخ بدهد. نه اینکه برخی افراد ناتوان قدرت را بدست بگیرند و مشکلات متعدد ایجاد شود و پاسخگو هم نباشد.

پزشکیان بیان کرد: اگر می‌خواهیم مشکل کشور حل شود باید به افراد توانمند متکی شده و با وحدت و انسجام در جهت سیاستهای کلی حرکت کنیم.

ستاد انتخاباتی پزشکیان

علی عبدالعلی زاده به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان انتخاب شد. و بشیر(حجت) نظری به عنوان رییس ستاد جوانان این نامزد انتخاباتی منصوب شد.

محمدجواد ظریف، آذر منصوری، رئیس جبهه اصلاحات، محمدرضا عارف، رئیس بنیاد امید ایرانیان از مسعود پزشکیان حمایت کردند.

اسحاق جهانگیری هم حمایت خود را از مسعود پزشکیان اعلام کرد.

برنامه‌های تلویزیونی مسعود پزشکیان

تاریخ مناظره‌های انتخاباتی

طبق جدول پخش تنظیم شده توسط صداوسیما، زمان مناظره‌ها به این ترتیب مشخص شده است:

۱. دوشنبه ۲۸ خرداد
۲. پنج‌شنبه ۳۱ خرداد
۳. جمعه ۱ تیر
۴. دوشنبه ۴ تیر
۵. سه‌شنبه ۵ تیر

پزشکیان در «گفت‌وگوی ویژه خبری»

«مسعود پزشکیان» نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شامگاه دوشنبه ۲۱ خرداد ماه، در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه خبر در تشریح مواضع انتخاباتی خود، ضمن درود به روان پاک بنیان گذار جمهوری اسلامی، اظهار داشت: امیدوارم خداوند توفیق دهد بتوانیم هر چه بیشتر خدمت مردم باشیم.

مشروح این گفتگو را اینجا بخوانید:

قرار نیست برنامۀ جدید بنویسیم و سیاست جدیدی اجرا کنیم/ اولویت ما اجرای سیاست‌های کلی و برنامه‌های موجود است

پزشکیان در برنامه «میزگرد اقتصادی»

«مسعود پزشکیان» نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شامگاه پنجشنبه ۲۴ خرداد ماه، در میزگرد تخصصی اقتصادی شبکه یک در بیست دقیقه ابتدایی سخنان خود در رابطه با دیدگاه‌های اقتصادی خود اظهار داشت: دیدگاه اعتقادی من نسبت به وضعیت موجود و جایی که باید برویم و روشی که باید به آنجا برویم و دلیل نرسیدن به آن مطرح می‌کنم.

مشروح این گفتگو را اینجا بخوانید:

قرار نبود تورم و مشکلات کمر مردم را خم کند/ من را اگر در اقتصاد بگذارید قطع به یقین خراب می کنم/ سیاست‌های اجرا نشده این بلا را سر مردم آورده است

مسعود پزشکیان در برنامه «با مردم»

برنامه «با مردم» با حضور مسعود پزشکیان نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه از شبکه یک آغاز شد و به مدت نیم ساعت ادامه دارد.

پزشکیان در این برنامه که سومین برنامه تلویزیونی وی است، به تشریح برنامه‌ها و معرفی خود به مردم می‌پردازد.

مشروح این گفتگو را اینجا بخوانید:

با همدلی و بهره‌گیری از نخبگان بخشی از مشکلات را حل می‌کنیم/ برای بیرون آمدن از بحران به تجار، تولیدکنندگان و جوانان نیاز داریم

پزشکیان در برنامه «صف اول»

مسعود پزشکیان نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عصر امروز (شنبه) در برنامه «صف اول» در رابطه با سوابق عملکردی و مسئولیت‌های دوران خدمت خود اظهار داشت: من مهرماه ۱۳۳۳ در مهاباد به دنیا آمدم و تا سیکل در مهاباد بودم. در ارومیه به هنرستان رفتم و دیپلم هنرستان گرفتم. خدمت رفتم و یکسال و نیم در زابل بودم. به مهاباد برگشتم و وارد دانشگاه پزشکی شدم و این دوره ده سال طول کشید تا به پایان برسد به دلیل اینکه انقلاب شد.

مشروح این گفتگو را اینجا بخوانید:

۶۳۰ خانه‌ بهداشت را بسیجی‌وار ساختیم/ "برای ایران، با ایرانیان، بر اساس حق و عدالت" شعار انتخاباتی من است +فیلم


پزشکیان در برنامه «بدون تعارف»

مسعود پزشکیان نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شامگاه یکشنبه در برنامه «بدون تعارف» شبکه دو سیما در رابطه با علت حضور خود در انتخابات اظهار داشت: مردم عزیز ما بدانند من به عنوان فردی که در این آب و خاک زندگی می‌کنم علم، مهارت و مسیر زندگی خود را برای ارتقا و سربلندی مردم و کشور تا جایی که توانستم در طبق اخلاص گذاشته و با آنها تا آخر خواهم ماند.

مشروح این گفتگو را اینجا بخوانید:

جابجایی مسئولان باید بر اساس لیاقت و تخصص باشد/ با مردم تا آخر خواهم ماند +فیلم

مسعود پزشکیان در اولین مناظره اقتصادی ۱۴۰۳ چه گفت؟

اولین مناظره از ۵ مناظره درنظر گرفته شده برای نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با محور مسائل اقتصادی برگزار شد.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در بخش اول این مناظره و چهار دقیقه اول با بیان اینکه برای رشد ۸ درصدی اقتصاد سالیانه به ۲۰۰ میلیارد دلار نیاز داریم که با شرایط فعلی امکان پذیر نیست، اظهار داشت: امکان ندارد بدون باز کردن مرزها با دولت های دیگر به رشد ۸ درصدی اقتصادی برسیم.

مشروح این برنامه را اینجا بخوانید:

امکان ندارد بدون باز کردن مرزها به رشد ۸ درصدی اقتصادی برسیم/ماشین های دست دوم ‌خریدش باعث افتخار شده است!/آدم‌هایی که شعار می‌دهند و به آن عمل نمی‌کنند باید محاکمه شوند/آنهایی که می گویند ما «می توانیم» چرا جوابگو نیستند؟!

مسعود پزشکیان در برنامه «میزگرد سیاسی»

برنامه میزگرد سیاسی با حضور مسعود پزشکیان نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور همراهانش از شبکه سه سیما آغاز شد. در این نشست، آقایان محمدجواد ظریف، وزیر اسبق امور خارجه و مهدی سنایی مشاور ارشد وزیر امور خارجه در دولت دوازدهم، مسعود پزشکیان را همراهی کردند.

مشروح این برنامه را اینجا بخوانید:

برای من مذاکره ذلت نیست/زیر بار هر زوری که خلاف عزت ما باشد نخواهیم رفت/ هرجا خواستیم توافق کنیم تورم آمده پایین

نخستین مستند انتخاباتی مسعود پزشکیان منتشر شد

نخستین مستند مسعود پزشکیان نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عصر امروز سه‌شنبه ۲۹ خرداد در نهمین روز تبلیغات داوطلبان از شبکه یک سیما پخش شد.

این مستند را اینجا تماشا کنید:

نخستین مستند انتخاباتی مسعود پزشکیان منتشر شد +فیلم

پزشکیان در "میزگرد فرهنگی" 

مسعود پزشکیان نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در میزگرد با دیگر نامزدهای انتخاباتی این دوره، اظهار داشت: باور و اعتقاد من، دستورالعمل و نامه حضرت علی (ع) به مالک است که اگر عمل می‌کردیم این بلاها سر ما نمی‌آمد نامه‌ای که می‌گوید بر اساس تقوا عمل کند و جلوی نفس خود را بگیرد. شاخص خوب و بد بودن این است که ببینی مردم در مورد تو چه می‌گویند. انصاف را در مقابل آنچه دوست داری و نداری مراعات کن. با تمام وجودت به این مردم عشق بورز و با آنها حسن برخورد نکن و مانند حیوان درنده به جان آنها نیافت.

مشروح این برنامه را اینجا بخوانید:

مردم برای حاکمیت فرصت هستند نه تهدید/ مورد حمایت جبهه اصلاحات هستم اما گفتم اصول خود را دارم

پزشکیان در دومین مناظره ۱۴۰۳ چه گفت؟

دومین مناظره از ۵ مناظره درنظر گرفته شده برای نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری درباره مسائل اقتصادی با محور عدالت برگزار شد.

«خدمتِ عدالت محور دولت» عنوان کلی مناظره دوم انتخاباتی چهاردهمین دوره ریاست جمهوری بود و در این مناظره به مسائلی از جمله سیاستگذاری در یارانه‌ها، محرومیت‌زدایی و رفع فقر، ارتقای نظام سلامت و ارتقای نظام آموزشی پرداخته شد. 

مشروح این برنامه را اینجا بخوانید:

هر کس به ستاد من بیاید را می پذیرم چون می خواهم رای بیاورم/ خط قرمز من سیاست‌های مقام معظم رهبری است/ مشکل ما هستیم نه کسی دیگر!

پزشکیان در مناظره فرهنگی انتخابات ۱۴۰۳ چه گفت؟

سومین مناظره از ۵ مناظره درنظر گرفته شده برای نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری جمعه اول تیرماه با موضوع فرهنگی و تحت عنوان «انسجام اجتماعی با حکمرانی فرهنگی» بود.

مشروح این برنامه را اینجا بخوانید:

این دخترها را ما تربیت کردیم، بیگانگان که تربیت نکردند/ برخورد ما با قشر زنان در جامعه اخلاقی نیست/ اگر کسی نخواست پوشش مورد نظر ما را داشته باشد، باید برخورد کنیم؟/چه لزومی دارد اینترنت را قطع و فیلتر کنند؟/باید کاری کنیم زنان ما حیات طیبه داشته باشند

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 122
  • در انتظار بررسی: 99
  • غیر قابل انتشار: 9
  • US ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    این پانترک خائن را باید رد صلاحیت می کردند.
    • IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
      27 34
      پانترک
    • IR ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
      ایشان اصالتا کرد هستن.حرف دهنتو بفهم.
    • علی IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
      53 86
      غیرت و شهامت ترک ها در دنیا بی نظیر است.یاشاسین پزشکیان
    • روجا IR ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
      مساله ترک یا کرد بودن نیست مساله این است که ایشان یک ماکیاولیست شش دانگ ا و منافقی شیفته قدرت ست ‌ مگر هرکس کرد باشد هیچ عیب و نقصی ندارد !! یا ترک باشد دیگه ابر مرد است !؟ نژاد پرستی و قومیت گرایی نشانه خامی است.
    • IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
      خائن خودتی مفلوک، حرف دهنت و بفهم
    • کارگر IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
      16 25
      در مناظرات تلویزیونی حرف دل مردم را بگو. سر شاخ شدن با مافیای قدرت و ثروت برایت گران تمام خواهد شد. اگر بخواهی خنثی باشی چه فرقیست بین تو و ملیجک های تحمیلی ؟! تنها راه باقیمانده شرافت انصراف است.
    • IR ۱۸:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
      راه دوری نرویم ، موضع ایشان در فتنه ی مهسا کومله ، گویای شخصیت ایشان است و نشان داد که به درد ریاست جمهوری اسلامی ایران نمی خورد ...
    • IR ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
      20 63
      این حرفا چیه کی گفته پان ترک هستن همینطور به مردم انگ نزنید
    • ایرانی IR ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
      29 41
      لعنت خدا بر تو بی حیا....زنده باد آذربایجان زنده باد ایران زنده باد پزشکیان
    • IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
      21 6
      هیچ کدام از این آقایان برنامه ندارند. تفکرات و نظرات شخصی دارند که به آن برنامه می گویند
    • علیاری IR ۰۶:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
      14 35
      اصلا پانترک رو می تونی معنی کنی که به یک بنده خدا تهمت می زنی؟ مثل یک ضبط صوت چیزی بهت گفتن که تکرارش کنی و مثل طوطی چیزی که سر در نمیاری رو به زبان بیاری برو اول سوادت رو بالا ببر بعد بیا اراجیف بباف
    • IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
      16 26
      اون جلیلی متوهم باید رد صلاحیت بشه
    • IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
      7 28
      وقتی ایشان تایید صلاحیت شده این اتهام زشت چیست؟ پانتورک جایی در ایران ندارد . همه خواهان ایران قوی و وحدت اقوام هستیم این صهیونیست ها و انگلیسی ها هستند که اینگونه افکار را ترویج می کنند.
    • مهدی IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
      4 3
      بنابر دستورات اسلام و رهبر فرزانه مان و مراجع معزز میبایستی در انتخابات از کاندیدای مورد نظرمان حمایت کنیم و از تخریب شخصیت کاندیهای دیگر حذر کنیم بنده و خانواده ام به آقای جلیلی رای میدم ولیکن آقای پزشکیان از مسئولان دلسوز نظام میدانم ، منتقدان بایستی به برنامه های کاندیداها ایراد بگیرند نه شخصیتتش
    • DE ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
      4 4
      آقا خدا شاهده فقط و فقط پزشکیان به درد رییس جمهمور شدن میخوره .میدونید چرا ؟؟ چون اون پزشکی خونده از درد سر درمیاه کلی با درد مردم آشناست مثل دل درد سر درد کمردرد دندان درد درد بی کسی درد با کسی ...همه نوع دردی .حتی همه میگن مثلا این به درد این کار میخوره یا نه ؟؟ حالا درسته که خود میخوره از بخور بخور میاد ولی درد هم در همین جاست منظور درد هم در همین جمله است. به درد میخوره یا به درد نمیخوره . !!عجب!! خوب سیاسیت چی میشه ؟؟کدوم سیاست درد آقا جون درد ... مردم درد دارند فقط دکتر و پزشک و پرستار میخوان کودوم سیاست بابا دوره موشک پراکنی تموم شد فهمت بره بالا شهباز قلندر ...مست قلندر مست قلندر ..ایوالله .والا ؟؟؟؟؟ بُزک نمیر پزشک میاد ..ظریف با زرشک میاد.
    • IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
      4 2
      اخرین امید اسرایل امریکا و رباتهاشون خخخخخخ
    • IR ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
      3 2
      مشخصه شما ضد انقلاب هستید و به دنبال اشوب من تورک هستم وغیرت دارم به زبان و نژادم و ایرانی هستم و تعصب ایرانیمم از تو بیشتره لطفا هر کس فارس نیست و زبان دیگه داره و تعصب داره به قومیتش جدایی طلب نگین چرا اختلاف می ندازین مطمئن باش پای ایران درمیان باشه تورک ها تو صف اول هستن همینایی که شما بهش میگین پان که نیستن
  • IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    یک فوق احمق به تمام معنی که اومده مشارکت رو بالا ببره و خوش خدمتی کنه مثل اون همتی
    • IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
      18 28
      صفات خودت و به دیگران نسبت نده
    • IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
      15 35
      کودن اگر حساب سرانگشتی هم بکنی اشتباهات و خطاهای ایشان از همه کمتر است. منتها تو نمی فهمی
  • آشنا IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    4 14
    تا وقتی که کاندیداهایی با دغدغه مقبولیت پیش یک نفر از نود میلیون نفر را دارند مملکت جایی نخواهد رسید
  • IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    18 46
    سلام مبارکتان باشد باآرزوی موفقیت برای شما
  • حامد CA ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    9 33
    کاشکی از سوابق دکتر احمدی نژاذم میذاشتی
    • IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
      31 16
      از سوابق احمدی نژاد همین بس که در حساس ترین روزهای ریاست جمهوری میز خدمت رو رها کرد و در اعتراض به فرمایشات و دستورات رهبری خانه نشین شدن تا به امور خانه داری برسن.
    • DE ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
      6 5
      همین بس که بیش از یک میلیون مسکن برای افراد مستضعف ساخت. هر وقت کسی تونست این قدر خونه برای مستضعفین که ولی نعمت جمهوری اسلامی هستند بسازه اون وقت بیاد به دکتر گیر بده.
    • علی IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
      5 2
      11.08 ملاک وضع فعلی افراد است .... ایشون همین الان بر خلاف قانون اساسی ایران موضع میگرند (جدای از اینکه ایک زمانی خوب بودن ولی الان وضعیت فرق کرده )
    • DE ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
      2 1
      ملاک حال فعلی افراد است.محمود احمد مشائی اونوقت خانه ساخت که تازه کار بود و مشائی مخ او را تیلیت نکرده بود فقط 2 سال اول محمود تونست روی فرش قرمز محمود بماند , بماند...هی..روزگار .محمود اکنون ضدفقه شیعه ضد ولایت فقیه ضد اسلام ناب محمدی ص و طرفدار اسلام بهائی منظور اسلام بهاری که شعبه ای از اسلام التقاطی اسلام امریکائی و اومانیست است و مرجع تقلید او رحیم مشائیست. او خواست با رحیم مشائی سلسله محمودیه را شکل دهد و پادشاهی راه بیاندازد 8سال تو 8 سال خودم..... حالا دنبال جمع کردن آراء مذبذبین ..قشر خاکستری ..ضدانقلاب غربگداها....ژن ژیان آژادی ....اصلاحطلبان ...است
  • IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    27 15
    آذربایجان اویاخدی انقلاب دایاخدی
    • NL ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
      31 18
      در عجبم چطور پان ترک‌ها در هر دوره تایید صلاحیت می‌شوند ناامیدم از آینده ایران ، حتی یک مفسد سیاسی و اقتصادی رییس جمهور شود بهتر است تا یک قومگرا رییس جمهور کشور شود
  • IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    25 18
    ایشون از نمایندگان مخالف مهماتگیری و سختگیری بمب افکن های روسی در پایگاه هوایی همدان بود که قرار بود داعش را در سوریه بمباران کنند.
  • من JP ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    68 35
    یک نفوذی خودفروخته که ادای تورک بودن در میاره ولی با کردهاست
    • IR ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
      13 18
      چرند نگو بی سواد
  • IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    این فرد به صراحت می گفت مهسا امینی را کشته اند، و هرگز هم نتوانست سند ارائه کند ، چطور تایید شده ؟! با این افکار غلط و با توجه به برخوردهای هیجانی که در مجلس داشت (حتی در مجلس با نمایندگان برخوردهای فیزیکی داشت ) میخواد رئیس جمهور بشه خدا بخیر بکنه
    • IR ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
      به صراحت درست میگفت، تو تعطیلی
    • IR ۰۱:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
      14 6
      به صراحت تواحمقی و دنبال رو صرف غرب گدایان
    • IR ۰۶:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
      4 26
      یا تو نمی فهمی یا شورای نگهبان. چون شورای نگهبان همه چیز هم خوب می فهمند و هم خوب بیان می کند. شک نکن که تو کلا نمی فهمی اظهار نظر کردن که ایرادی ندارد بلکه باید منطقی و قابل اثبات باشد. آیا تو خودت تا حالا اظهار نظر نکردی؟ که حتما خیلی ... و خیلی هم اشبتاه کردی... درسته؟؟؟
    • IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
      37 3
      کسی که در آشوب می دمد باید در دم رد صلاحیت شود وگرنه کسای دیگری بودن که بهتر از پزشکیان بودن و تایید صلاحیت نشدن
    • IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
      1 53
      ایشان به صراحت درست گفت و برای همین نفوذی ها و مزدوران اجنبی از حضور ایشان به وحشت افتادند
    • IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۸
      0 0
      مگر شما تونستید مدرک ارائه کنید؟
  • IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    یک فتنه‌گر است که به شرع و انقلاب و نظام پایبند نیست. به جز حرف زدن هم عملکرد مشخصی ندارد.
    • IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
      مزخرف نگو ابله
  • پسرلک IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    48 24
    من نه خودم نه خانوادم رأی نمیدیم وسلام لطفأآگهی نذاریدلیست سیاه
    • IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
      16 9
      خوب نده
    • IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
      12 6
      آدمایی که میگردن بی لیاقت ترین کاندیدا را پیدا می‌کنند رأی میدن همون بهتر که رأی ندن
    • IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
      10 2
      پس بذار بقیه به جات رای بدن
  • IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    19 17
    ظریف را وزیر خارجه نکنی ها، مردم بهت رای نمی دهند.
  • IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    36 21
    نه به سرطان اصلاحات
  • تلاش گر IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    13 37
    آقایان و خانم ها آزادید برای رای دادن اما فحش خوب نیست آیه قرآن سوره قاف ما یلفظ من قول الا لایه رقیب عتید هرحرفی بزنید چه بد یا خوب باید عواقبش را پذیرا باشید و حساب پس بدهید
  • IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    12 4
    دزد
  • IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    13 36
    به نظر شورای نگهبان احترام میگذارم
  • IR ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    53 7
    پزشکیان اومده خوش خدمتی کنه فکر کرده مردم میان رای میدن
    • حسن IR ۰۲:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
      4 13
      من رای میدم
    • IR ۰۱:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
      5 2
      من بهش رای نمی دم
  • ادرین DE ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    55 9
    خخخخخخ اینو گذاشتم مشارکت به پنجاه درصد برسه.
  • IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    38 15
    کاری به کارنامه و شخصیت شهید بزرگوار رئیسی ندارم ولی اگه کسی هنوزم به سرطان اصلاحات عقیده داره باید به عقلش شک کرد !
    • IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
      19 3
      متاسفانه باید به عقل خیلیا شک کرد...
    • IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
      9 11
      کاری به صحبتت ندارم ولی در مورد بی عقلیت هیچ شکی ندارم.
    • عمار IR ۰۶:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
      3 20
      خوشم میاد مقبولیت یک فرد و نفوذ یک جریان بد جور بعضی ها رو ترسونده
  • جنوب ایران زمین IR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    اتفاقا بهترین و شایسته ترین؛ دلسوزترین و پاک دست ترین و بادانش ترین وباسوادترین نامزد دکترپزشکیان هستند.پیش بسوی آینده ای روشن
    • IR ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
      30 5
      خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    • رضا IR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
      114 7
      ازنظراتش درباره مرگ مهساامینی کاملا مشخص بود که چقدر دانش وسواد داره
    • IR ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
      26 1
      بدو
    • IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
      28 16
      آقای پزشکیان به وجدانت عمل کن و به نفع اصلح یعنی دکتر جلیلی کنار بکش
  • محمدی نسب IR ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    45 7
    آقای پزشکیان در حوادث ز.ز.آ عملکرد مثبت و قابل قبولی نداشته اند یا برای همرنگ شدن با جماعت و کسب رای آنطرف غش کرده بوده اند یا بعلت عدم درک درست از وضعیت حساس کشور و منطقه و بدون آینده نگری صحیح به امنیت و اقتصاد کشور لطمه وارد کرد، چنین شخصی مناسب کرسی هدایت کشور نمی باشند. به کسی رای بدهیم که از اوضاع ژئوپلتیک سیاسی ، نظامی و اقتصادی و نظام سلطه و برنامه های بلندمدت بلوک های قدرت و توانایی و ظرفیت های کشور آگاه و در راستای تقویت کشور و برقراری عدالت و اصلاح نظام اقتصادی گام بردارد.
  • IR ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    پزشکیان یک لمپن به تمام نعنا هست نقش او در فتنه زن زندگی ولنگاری اساسی بود تایید صلاحیت این اوباش هوچی مایه تعجب تاسف است.
  • IR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    13 52
    هزاران برابر بهتر از جلیلی هست
  • IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    102 4
    بعد از انتخابات ۱۴۰۰ چه تغییر کرده که تأیید صلاحیت شده؟؟
  • IR ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    47 6
    وقتی روحانی رییس جمهور شد بعد ها نوشتند به صد دلیل جاسوس است من به روحانی و پزشکیان هیچ خورده ای نمی‌گیرم به شورای نگهبان وو اعضای آن مشکوکم که هیچ توجهی به خواست ملت و مشارکت بالا که اثرش از هزار موشک بالاتر است توجهی نکرد معلوم نیست نگهبان چه چیزی هستند
  • حسین IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    74 5
    کار شورای نگهبان معلوم نیست. الان چرا دور قبل ایشون رد شد و این دور تایید. بعد رد صلاحیت لاریجانی و جهانگیری و شریعتمداری و کلی از وزرای اصول گرا بر چه اساسی هست
  • سید فروزان CH ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    128 9
    کیست ؟ بک منافق تحزیه طلب حامی مهسا کومله چی
  • IR ۱۸:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    9 5
    مدعی بنزین ۲۷ تومنی
  • IR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    42 5
    مدعی بنزین ۲۷ تومنی
  • مهدی اسدی IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    7 88
    سلام : نباید به افراد توهین کرد ‌ . بنده هم ایشان را قبول ندارم ولی توهین و افترا نباید بشود ؟! البته گاهی برای ایحاد تفرقه و دودستگی در جامعه ممکن است که این نظرات از سوی دشمنان این ملت صورت گیرد ، بعد ما هم متاسفانه شاخ و برگ به آن می دهیم . الان وقت سرمایه گذاری روی انتخابات با حداکثر مشارکت و تعیین رئیس جمهوری که بتواند امنیت ملی این کشور را حفظ کند . واقعا به اصل ولایت وفقیه و قاتون اساسی باور قلبی داشته باشد . آویزان به کشورهای بیگانه نباشد امید به سرمایه انسانی و امکانات داخل کشور داسته باشد ، مردمی و برای خدمت به مردم کار کند ، ساده زیست و زندگی عادی داشته باشد . مبارزه بی امان با فساد ، رشوه خواری و ... حفاظت از انقلاب و دست آوردهای آن ایمان قلبی داشته باشد .
    • حسن US ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
      8 98
      آنها یی که به آقای دکتر پزشکیان بد می گویند از آن تندرو های نادان و نا فهمند
  • سید فروزان CH ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    94 7
    هر کی میخواد باشه ، ما تجزیه طلبان و پان ترک‌ها و حامیان مهسا کومله چی را نمیشناسیم ،
  • US ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    اگر پزشکیان برنده انتخابات شود ایران رو نابود خواهد کرد
  • IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    یعنی بی شرف تر از سایت مشرق نیوز هم مگر هست کامنت ها رو ببینید فقط نظر مخالفین پزشکیان رو چاپ کرده
    • IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
      0 1
      آره اگه حرف دل خودتو دوست داری برو تو خبرآنلاین و فرارو و عصر فلان و صبح بهمان چرا کن! اونجا معنی واقعی تنگ نطری رو خواهی فهمید. البته رای پزشکیان بالا خواهد بود فقط بخاطر حذف منتخب اصلی 70 درصد واجدین شرایط، دکتر احمدی نژاد مظلوم.
  • IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    179 9
    جناب پزشکیان یکی از اصلی ترین بانیان اغتشاشات نحسا کوموله بوده واولین جرقه آتش فتنه رامین فرد خائن زده عامل اصلی بی‌حجابی امروز جامعه ما با دروغگوئی این فرد بوده در مورد مرگ نحسا ملعونه کوموله واقعا برایم جای تعجب هست که کی این فرد تایید صلاحیت کرده آیا از خدا وشهدا ی فتنه اغتشاشات ۱۴۰۱ نمی ترسند وشرمنده نیستند شهدایی مانند روح الله عجمیان آرمان علی وردی ووووووووووچگونه در قیامت وسر پل صراط جوابشان را می خواهند بدهند بخاطر دروغ یک جانور بی گناه شکنجه شدن وبه شهادت رسیدن
  • IR ۱۹:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    شاید تنها کاندیدایی که بدون رانت وبا درس خوندن مدرک واقعی داره ایشون هستن .اگر به جراحی قلب وطبابت ادامه میدادن این قدر درآمد داشتن که جند نسل بعدشون هم نیازمادی نداشته باشن .تو زمینه اقتصادی هم اصلا نقطه سیاه وخاکستری تو پرونده ایشون نیست برخلاف دیگر کاندیداها که زمزمه ها وشایعات اقتصادی پشت سرشون هست .به هر حال یک انتخابات با درصد مشارکت بالا به نفع مردم وبه نفع نظام سیاسی کشور هست .اوضاع اقتصادی وسیاسی ورضایت مردم از سیستم اصلا خوب نیست سکانداران کشور بهتر هست گشایشی تو کار کشور ایجاد کنند .
  • IR ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    4 2
    کاری با مردم در بورس کردید که اسم بورس رو می شنوند سکته می کنند چهار سال ساکت بودید شما و رفقاتون حالا که کارتون پیش مردم گیره فکر بورس افتادید
  • هادی IR ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    19 8
    ایشون یه پزشک پانترکه که تشخیص داد خانم امینی امکان نداره تو سرش ضربه سخت نخورده باشه. تازشم بدون سهمیه رفته دانشگاه.
  • IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    24 7
    دیگه اصلاح طلب نمیخوایم
  • IR ۰۰:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
    2 2
    پزشکیان و پورمحمدی اصلاح طلب هستن.پور محمدی یا به نفع پزشکیان کنار میره و یا خیلی کم رای میاره که عددی نمیشه .۴ تا اصولگرا داریم که اگه ۳ نفرشون کنار نرن پزشکیان برنده خواهد شد.پس هر چه زودتر سه نفر باید از گردونه انتخابات خارج بشن و گرنه دولت دوباره دست اصلاح طلبان خواهد افتاد
  • IR ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
    35 1
    در مورد مرحوم مهسا امینی میگفت دختر مردمو کشتن .سر تا پا خیانتکاره و ولی فقیه رو در ظاهر قبول داره
  • IR ۰۰:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
    16 1
    یکی نیست به این مردک بگه پنج دوره نماینده بودی چکار کردی که حالا طمع به ریاست جمهوری داری.
  • بی نام IR ۰۰:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
    17 6
    واقعا جای تاسف است کسی مانند پزشکیان بخواهد جایگاه مرحوم رئیسی را بگیرد
    • IR ۰۸:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
      3 6
      منظورت اینه بعد از رئیسی کلا رئیس جمهور نداشته باشیم؟؟؟؟
  • IR ۰۴:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
    2 1
    آقایان مشرق نشین یعنی متوجه نیستید دارند دعوای قومیتی راه میندازند تا از آب گل آلود ماهی بگیرند، شما هم با نشان دادن اینگونه پیام ها دارید کمک می کنید به موضوع، از شما بعیده!
  • رای میدهم اگر ... IR ۰۵:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
    1 0
    رای میدهم اگر ... طی دو هفته آینده تا انتخابات ... چند برخورد قاطع و کوبنده با فساد اقتصادی مشاهده شود !! .... از سوی سه قوه ... دولت ... مجلس ... قوه قضاییه .... در مورد فساد شدید بانکهای خصوصی .... برگشت صنایع و معادن دولتی تاراج شده .... برخورد با فساد کلان در شرکت نفت ... پتروشیمی ... ایمیدرو .... ایدرو .... خودروسازان ....
  • IR ۰۶:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
    8 1
    پزشکیان هنوزریس جمهور نشده ظریف را برای وزارت خارجه ایران انتخاب کرده به کجا چنین شتابان
  • ایثارگر IR ۰۸:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
    1 0
    احسنت وحدت یکپارچگی شعا دین اسلام است. نه اینکه فلان بد است من خوب. کدام دستگاه است این معیار خوب و بد و مومن و نامومن را تشخیص می دهد معلومه که وجود ندارد فقط تقوای انسان است که انسان را به کمال می رساند همچون مرحوم شهید سید رئیسی عزیز ومظلوم تقوای انسان دوستی بود که ملت را به خیابانها کشید. کسانی که بفکر ملت و حل مشکلات ملت باشد و خدمت به ملت را یک فرائض الهی بداند خداوند اورا عزیز می شمارد و بهترین پاداش را برای آخرت درنظر می گیرد. بهتراز شهادت و بالاتراز شهادت درنزد خدا نداریم. هرکس برای خدمت به ملت یک قدم بردارد و خداوند دو قدم به او نزدیک میشود. این دنیا دو سه روزه است هیچ کس دراین دنیا به غیراز خدا ماندنی نیست. این همه پادشاهان و امپراتوران و علما فضلا یتیم وغنی کجایند تنها چیزی که مارا در پل صراط نجات خواهد داد انسان بود و انسانیت است تمام
  • IR ۰۸:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
    56 2
    صد در صد معلومه که هدف نظام هم رئیس جمهور شدن پزشکیان است. (با هدف مصالحه با غرب و آرام کردن ترک ها و کردها و از این قبیل چیزها). در غیر اینصورت حتما مثل اصول گراها لااقل یکی یا دو تا کاندید اصلاح طلب بغل پزشکیان قرار می داد که رای او هم مثل اصول گراها بشکند ولی حتی این ریسک را هم نکرد.
  • رضا IR ۰۸:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
    11 1
    هنوز نیامده، خیلی ظریف پرچم سازش با آمریکا را بلند کرده
    • IR ۰۱:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
      6 0
      نه اتفاقا خیلی با وقاحت ،ظریف و علم کرده😁
  • w IR ۰۸:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
    5 1
    پزشکیان: (شهریور۹۵) در دفاع ازFATF: چرخش مالی در کشور ما شفاف نیست؛ اساس FATF شفاف‌سازی است. (شهریور۹۵): کسی خائن است که از شفافیت می‌ترسد. (آبان۹۸): هنوز لیست اموالم را در سامانه قوه‌قضائیه ثبت نکردم. (آبان۹۹): گرانی دلار و اختلاس‌ها به خاطر عدم تصویب لوایح FATF است! (آبان۹۹): از FATF سر درنمی‌آورم! (فروردین۱۴۰۰): شفافیت یعنی FATF. (فروردین۱۴۰۰): چون شفافیت نداریم یک عده راحت می‌توانند بخورند و ببرند. (فروردین۱۴۰۰): با شفافیت مجلس مخالفم. (خرداد۱۴۰۰): از شورای نگهبان انتظار شفافیت دارم. (آبان ۱۴۰۰):اموال و دارایی مسئولان شخصی است و نباید رسانه‌ای شود. (دی ۱۴۰۲): باید FATF داخلی را راه‌اندازی کنیم. کسی فهمید فازش چیه؟!
  • IR ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
    6 1
    پرونده بسیار سیاه پزشکیان ‏من: خب حالا که پزشکیان تاییدصلاحیت شده برم یه کم باهاش آشنا بشم! پزشکیان: (شهریور۹۵) در دفاع ازFATF: چرخش مالی در کشور ما شفاف نیست؛ اساس FATF شفاف‌سازی است. (شهریور۹۵): کسی خائن است که از شفافیت می‌ترسد. (آبان۹۸): هنوز لیست اموالم را در سامانه قوه‌قضائیه ثبت نکردم. (آبان۹۹): گرانی دلار و اختلاس‌ها به خاطر عدم تصویب لوایح FATF است! (آبان۹۹): از FATF سر درنمی‌آورم! (فروردین۱۴۰۰): شفافیت یعنی FATF. (فروردین۱۴۰۰): چون شفافیت نداریم یک عده راحت می‌توانند بخورند و ببرند. (فروردین۱۴۰۰): با شفافیت مجلس مخالفم. (خرداد۱۴۰۰): از شورای نگهبان انتظار شفافیت دارم. (آبان ۱۴۰۰):اموال و دارایی مسئولان شخصی است و نباید رسانه‌ای شود. (دی ۱۴۰۲): باید FATF داخلی را راه‌اندازی کنیم. کسی فهمید فازش چیه؟!
  • IR ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
    5 11
    زنده باد صدای ملت -مسعود پزشکیان
  • US ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
    23 8
    بنام يك ايرانى كه تبريزى هم هستم خجالت خواهم كشيد كه خداى نا كرده پزشكيان رئيس جمهور من بشود. او واقعا يك دلقك بيشعور است . آخر ما در ميهن مان مردان بسيار. لايق و بزرگى داريم كه ميتوانند اين شغل خطير را بر عهده بگيرند . ببينيد كار ما بكجا كشيده كه دلقك هائى مانند پزشكيان در صندلى شهيد رئيسى بنشينند. خدا آنروز را نياورد انشاالله.
    • IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
      6 3
      دلقک خودتی
    • IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
      1 0
      که تو سه سال با تمام حمایت های نظام دلار ۳۳ تومن رشد کنه؟؟؟
  • IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
    27 6
    من به یک پزشک تحصیل کرده غربی و مقلد سازمان جهانی بهداشت رای نمیدهم
  • IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
    4 0
    احمدی نژاد سرگرم کننده بود ولی باید حق بدیم عیوب بزرگی هم داشت. یکی از انها چنانچه انتخاب نمیشد، نتیجه را قبول نمیکرد و اهمیتی هم براش نداشت که اغتشاشات بالا بگیرد، درست مثل ترامپ. یا من یا هیچ کس.
    • IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
      0 1
      خیلی احمقی، خیلی
  • حسين DE ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
    6 5
    آقاى پزشكيان اگر حتى بهترين پزشك دنيا هم باشند در حد و اندازه و قواره رياست جمهورى نيست،ايشان به هيچ عنوان يك فرد سياسى نيست و حتى با ادبيات اوليه سياسى هم آشنائى ندارد،تنها پستى كه ميتوان براى وى در نظر گرفت نهايتا" معاون رئيس يك بيمارستان مختص بيماران قلبى ميباشد،من به علم پزشكى ايشون احترام ميگذارم ولى آقاى پزشكيان در تراز رياست جمهورى نيست و فاقد توانائى ها در اين زمينه أست.
  • سعید AT ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
    6 16
    مسعود پزشکیان می‌تواند مشروعیت ملی نظام را مستحکم تر نماید . پزشکیان آدم پاک و تمیز و تحصیل کرده ایست و هیچ سابقه فسادی ندارد .
  • IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
    8 5
    عجیبه چرا شورای نگهبان این پان ترک خطرناک رو تایید صلاحیت کرده؟ از نظر قیافه و سن هم برای ریاست جمهوری پیر هست قیافه گرگ صفتی داره انگار منتظره با علیف تبانی کنه
  • کاک نصیر IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
    6 1
    سلام کورد و ترک و فارس و بلوچ همه برادر و برابر من خودم کوردم ولی در زندگی سعی کرده ام با همه خوب باشم و هیچ فرقی نگذارم همه انسانیم و دشمن ما اسراییل کودک کش است و تمام
  • سروش IR ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
    0 3
    مشرق نیوز همه امار بهت دادم این یکی نم ثبتش کن کل آرا ماخوذه 18 میلیون نفر به بالا
  • IR ۰۱:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
    3 3
    این چه قیافه ای ؟ یه کت و شلوار براش بخرید انگار اومده طویله
  • هشترودی IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
    2 1
    وقت آن رسیده است که دوستان مشرق نیوز که مدام به اصلاح طلبان بد و بیراه و فتنه گر و وووو می گفتند ، اندکی تامل نموده و ادبیات خودرا عوض کنند. این سه سال خیلی چیزها را روشن کرد
  • IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
    1 0
    متاشالله 70 سالشه
  • IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
    17 0
    شما می خواهید پزشکیان رای بیاره ...تمام ....برای چی توی انتخابات از پیش تایین شده شرکت کنیم دلیلی نداره .... گوشت لب توپ خواستید به بچه های بسیج و قاسم سلیمانی بگید الان که دیگه خرتون از پل گدشته ...تا زمانی که اصلاحطلبها و و اینها هستند وصعیت همینه ...براندازی ... وسلام ....
  • IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
    14 1
    پزشکیان بعدانتخابات ۸۸ تمام قد از سران فتنه حمایت کرد جای سوال است چرا تایید صلاحیت شد
  • IR ۰۵:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
    0 0
    این بابا هفتاد سالشه؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!
  • IR ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
    30 1
    همه این نامزدها سالیان سال است که مسئول هستند اگر برنامه خوبی داشتند در مناطق تحت سیطره خودشان اجرا میکردند یک آدمی مثل سردار قاسمی که عصبانیتش بخاطر دلسوزی است خوبه رئیس جمهور باشه
  • کتابی از تهران IR ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
    11 2
    یک سئوال!!!!!؟ پزشکیان در حال حاضر مجرد هستند ( ایشان بعداز فوت همسرش ، ازدواج نکرده)! در مراسم های دیپلماتیک و تشریفات مربوط به آن درداخل کشور و دیدار با رؤسا که با همسرانشان هستند! چه خواهد کرد. در سفرهای برون مرزی و دیپلماتیک و تشریفات مربوط به این امور که رؤسا همراه همسرانشان هستند چه خواهد کرد!؟ یادم هست برخی از علما با حضور بانوان در امر ریاست جمهوری ( با اشاره به اینکه ممکن است در آن لحظه دیدار با مقامات رییس جمهور باردار باشد ، با حضور بانوان در مسند ریاست جمهوری مخالفت می‌کردند ، حال چه!) هنوز برام حل نشده!؟ مگر اینکه ازدواج دومی داشته که تاکنون رسانه ای نشده است. اگر دوستان اطلاعاتی در این زمینه دارند ارائه فرمایید.
  • IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
    1 1
    یه حموم و اصلاح ببریدش پولشو من می دم
  • IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
    2 0
    از آرای باطله شکست خواهد خورد
  • RO ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
    0 1
    این آقا دشمن فوتبال و استقلاله اصطلاح طلبان پرسپولیسی هستند
  • IR ۰۳:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۶
    0 0
    خوبیش اینه که آقای پزشکیان گفته نرخ ویزیت پزشکان و کارهای درمانی خیلی کمه البته به دلار!! و لابد بعد از رئیس جمهور شدن نرخها را بشدت افزایش میده مردم هم از ترس اینکه جیبشون خالی بشه بشدت سعی می کنند از سلامتیشون مواظبت کنند و کمتر مریض بشن خوبیش همینه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس