پزشکیان از مجلس مرخصی گرفت

محمد سالاری نماینده رسمی جبهه اصلاحات در ستاد مرکزی مسعود پزشکیان است.

به گزارش مشرق، جواد امام سخنگوی جبهه اصلاحات با تأکید بر اینکه جبهه‌ اصلاحات متفقا با ستاد آقای پزشکیان کار را جلو می‌برند گفت: محمد سالاری نماینده رسمی جبهه اصلاحات در ستاد مرکزی مسعود پزشکیان است.

دوستان دیگری هم که عضو جبهه‌ اصلاحات هستند، در آنجا قبول مسئولیت کرده‌اند و در معرفی که از طرف ستاد صورت‌ گرفته‌ فکر می‌کنم اسامی آنها کاملا مشخص و در معرض افکار عمومی قرار گرفته است.

با توجه به جلسات مشترک که هیأت رئیسه جبهه‌ اصلاحات با دکتر پزشکیان و دکتر عبدالعلی زاده‌ داشتیم، مقرر شد تمام توان، تجربه، نیروی انسانی و ظرفیت‌های جبهه‌ اصلاحات در اختیار ستاد انتخابات دکتر مسعود پزشکیان قرار بگیرد و با نظر ستاد دکتر پزشکیان از این ظرفیت استفاده شود که کار موازی صورت‌ نپذیرد.

اگر در استان‌ها هم نیاز به هماهنگی باشد، ما نماینده رسمی معرفی کرده‌ایم که در ستاد مستقر هستند. از این جهت، امروز شاهد همکاری و همراهی با یکدیگر هستیم و الحمدلله مشکلی وجود ندارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
    0 0
    خوب شما در حال انجام چه کاری هستید ....
    • IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
      0 0
      انشاالله همه مردم دست به دست هم بدهیم وآقای قالیباف را به عنوان رئیس جمهور انتخاب کنیم ......اگر خدای نکرده پزشکیان را انتخاب کنن مثل دوره روحانی به روز سیاه میشینیم
  • DE ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
    0 0
    نماینده رسمی جبهه اصلاحات در ستاد انتخابات پزشکیان اعدام شد. عه هنوز نیامده چی شده.شمشیر را از رو بستند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس