مناظره

براساس قرعه‌کشی انجام‌شده، سعید جلیلی به‌عنوان نامزد شماره یک و مسعود پزشکیان به‌عنوان نامزد شماره دو تعیین شدند.

به گزارش مشرق، براساس قرعه‌کشی انجام‌شده، سعید جلیلی به‌عنوان نامزد شماره یک و مسعود پزشکیان به‌عنوان نامزد شماره دو تعیین شدند که روند پاسخگویی‌شان در مناظرات و برنامه‌های آنها در جدول اعلامی ستاد انتخابات صداوسیما بر اساس شماره‌های اعلامی پخش خواهد شد.

صداوسیما در مهلت یک هفته‌ای تبلیغات دور دوم چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری دو مناظره، دو مستند و دو برنامه زنده را پیش‌بینی کرده است. برنامه‌های تلویزیونی نامزدها در روزهای دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه ۱۱ تا ۱۳ تیر از تلویزیون پخش می‌شود.

روز دوشنبه ۱۱ تیرماه فقط مناظره در جدول پخش قرار گرفته و ساعت ۲۱:۳۰ مناظره اول و سه‌شنبه ۱۲ تیر ساعت ۲۱:۳۰ مناظره دوم بین دو نامزد راه‌یافته به دور دوم برگزار خواهد شد.‌

روز سه‌شنبه ۱۲ تیرماه شلوغ‌ترین روز تبلیغات تلویزیونی خواهد بود و علاوه بر مناظره دو مستند هم روانه آنتن می‌شود.

همچنین در روز سه شنبه ۱۲ تیر مستند نامزد ۲، از ساعت ۱۹ تا ۱۹:۳۰ و مستند نامزد ۱ ، از ساعت ۲۰ تا ۲۰:۳۰ پخش می‌شود.

چهارشنبه ۱۲ تیر نیز نطق نامزد ۱ به صورت زنده، از ساعت ۱۹ تا ۱۹:۳۰ و نطق نامزد ۲ به صورت زنده، از ساعت ۲۰ تا ۲۰:۳۰ پخش می شود.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه هشتم تیر ۱۴۰۳ با حضور چهار نامزد برگزار شد و هیچ یک از نامزدها در مرحله اول موفق به کسب اکثریت مطلق آرا نشدند.

پنجشنبه ۱۴ تیر تبلیغات ممنوع است و جمعه ۱۵ تیر مرحله دوم انتخابات برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 10
  • غیر قابل انتشار: 8
  • IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
    5 0
    باید واقعا مناظره و به چالش کشیدن باشه نه مثل دور اول که بیانیه خوانی بود
    • کیش و مات ! IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
      0 1
      بس دیگه مناظره ! یا جنگ یا مذاکره ؟✌️🙏
  • IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
    4 6
    یادمان باشه آمریکا و غرب پدر و مادر اسراییل جنایتکارند، و هدفگذاری جهت کسب رضایت غرب جز با تحقیر کشور، پشت پا به اصول مذهبی شیعه و تخریب زیربنای کشور و نقاط قوتش حاصل گروه مبلغ و آقای پزشکیان نمیشود. آقای پزشکیان مغلطه نکنید یا باید کنار جنایتکاران باشی یا علیه انها و حالت سومی وجود ندارد و شماهم تاکنون تبلیغاتت این بوده که حتما رضایت و لبخند غرب جنایتکار رو میگیری! از غرب و ایادی و عاشقانش انتظار توبیخ صهیون را نداشته باشید اگه اسرائیلیها دیگه نتونند بکشند خودشون میان کشتار میکنند و اینو به نوچه هاشونم منتقل میکنند مانند بن سلمان و احتمالا عواملشون در ایران. متاسفم که هنوز یکی مثل پزشکیان که فرد سالمی است، تحت تآثیر تفکرات مریض لیبرالها امید دارد با وحشیها، جنایتکاران، زورگویان و خودبرتربینان مذاکره کند. خوب اونا میگن خیلی خوبه، کشورتو تعطیل کردی ضربه بیشتر زدی، وابسته تر و گرفتارترش کردی ما یه لبخند بهت میزنیم!
  • IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
    5 6
    از ماست که بر ماست،تا وقتی انتخاب ما با چشم بسته باشه،اینکه انتخاب ما قومی،قبیله ای،نژادی باشه کشور هیچ رشدی نمیکنه
    • من IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
      6 3
      ۴۴سال از قبیله خودتون بود مشکلی نبود؟
  • IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
    6 2
    حماسه حضور خخخ ۳۶ درصد
    • FR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
      2 2
      تقسیم بر سه کن
  • IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
    6 6
    اکثریت مطلق زنجان و آذربایجان غربی و شرقی به پزشکیان رای دادند این رای های قومیتی قرار است به چه درد کشور بخورد؟ یعنی ملت عقل را تعطیل کرده اند و فقط براساس قومیت خود رای میدهند جای تاسف و خجالت است
    • IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
      3 3
      بعداسم زنجان روگذاشتن،پایتخت شوروشعورحسینی! امام حسین( ع)تن به شهادت خودش وخاندانش داد،که زیربارذلت بیعت بایزید نره.اقای پزشکیان واعضای ستادش که،مدام دم از بیعت بایزیدیان روزگارمیزنن.
  • IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
    6 4
    از قدیم گفته اند هر کسی را از دوستانش بشناس ؛ می بینیم اطراف پزشکیان را , ظریف و چهانگیری و ابتکار و ابراهیم آشنا و روحانی و طیب نیا و آذری جهرمی و ... گرفته اند ؛ گوگل خارجی و آمریکا و اسرائیل هم ازش حمایت می کنند ؛ تکلیف روشن است ؛ هر کس ذره ای به اسلام و انقلاب و نظام و خون شهدا و آینده این مملکت تعصب دارد ، باید به جلیلی رای بدهد . والسلام
  • IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
    5 4
    از قدیم گفته اند هر کسی را از دوستانش بشناس ؛ می بینیم اطراف پزشکیان را , ظریف و چهانگیری و ابتکار و ابراهیم آشنا و روحانی و طیب نیا و آذری جهرمی و ... گرفته اند ؛ گوگل خارجی و آمریکا و اسرائیل هم ازش حمایت می کنند ؛ تکلیف روشن است ؛ هر کس ذره ای به اسلام و انقلاب و نظام و خون شهدا و آینده این مملکت تعصب دارد ، باید به جلیلی رای بدهد . والسلام
  • IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
    6 4
    مگر من احمق باشم که به پزشکیان با بنزین 20 هزار تومانیش رای بدم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس