کد خبر 1619821
تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۸
جزئیات ماجرای خودکشی بلاگر معروف ؛ استوری های خانم بلاگر قبل از خودکشی + عکس |‌ دختر جوان قبل از مرگ همه چیز را به مخاطبانش گفته بود؟!

یازدهم تیرماه امسال خبر خودکشی خانم بلاگر مشهور تهرانی در فضای مجازی پیچید و ساعتی بعد این خبر به تایید بازپرس جنایی رسید.

به گزارش مشرق‌، عصر روز یازدهم تیرماه امسال خبر خودکشی خانم بلاگر مشهور تهرانی در فضای مجازی پیچید و ساعتی بعد این خبر به تایید بازپرس جنایی رسید.

همین یک سال پیش بود که خبر فوت همسر این خانم که خودش بلاگر معروفی بود در سر تیتر اخبار حوادثی قرار گرفت.

همسر او جوان ۲۷ ساله‌ای بود که در فضای مجازی او را به نام خالق «سوسماس» می‌شناختند و کلیپ‌های طنز او که عمدتا به همراه همسرش منتشر می‌شد در میان کاربران اینستاگرام به حدی طرفدار پیدا کرد که رقم فالوئرهای او را به بیش از یک میلیون نفر رساند.

خانم بلاگر در زمینه موسیقی فعالیت می‌کرد و به شدت مشوق همسرش بود و در ساخت کلیپ های کوتاه اینستاگرامی او را همراهی می‌کرد و چندین کلیپ دو نفره وارد بازار کردند.

مطابق آنچه در فضای مجازی دست به دست می شود گویا بعد از فوت همسر این خانم بلاگر، او با دوست همسرش که از قضا او هم بلاگر معروفی است ازدواج می کند و همین امر موجب هجمه و توهین های زیادی از سوی مخاطبان صفحه اش می شود.

برخی افراد که مدعی اطلاع از این ماجرا هستند و این خانم بلاگر را می شناخته اند، در فضای مجازی نوشته اند که ظاهرا او با شوهرش که تازه ازدواج کرده بودند اختلاف داشته و در روز حادثه ظاهرا او که تحت فشار روحی ناشی از اختلاف با شوهرش بوده است در استوری اینستاگرام خود به مخاطبانش اعلام می کند که یک سورپرایز برای آنها دارد و در استوری بعدی عکسی از حضور در خیابان ناصر خسرو و قرص برنجی که خریداری کرده بود می گذارد.

جزئیات ماجرای خودکشی بلاگر معروف +عکس

جزئیات ماجرای خودکشی بلاگر معروف +عکس

جزئیات ماجرای خودکشی بلاگر معروف +عکس

سپس او به نزدیکی محل کار شوهرش واقع در تجریش رفته و با مصرف قرص برنج به زندگی خود پایان می دهد .

دلیل خودکشی

روز گذشته خبرگزاری ها درباره این حادثه نوشتند که «پس از حادثه تیم تحقیق با دستور قاضی موسی رضازاده؛ بازپرس ویژه قتل شعبه یازدهم دادسرای جنایی راهی محل حادثه شدند و جسد زن جوان بلاگری را مشاهده کردند که براثر مصرف قرص برنج خودکشی کرده بود.

تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت، احتمالا زن جوان که با نامزد بلاگر خود از شمال راهی تهران بوده دچار اختلاف و در مسیر از خودروشان پیاده شده و سپس به قصد خرید قرص راهی ناصر خسرو شده است؛ بررسی‌های بیشتر هم نشان می‌داد که زن جوان هنگامی که داشته به خیابان ناصر خسرو می‌رفته در مسیر استوری گذاشته و طلب حلالیت کرده است! همچنین مرد قرص فروش نیز او را تا تجریش همراهی کرده است.

بدین ترتیب مرد قرص فروش هدف تحقیق قرار گرفت و ماجرا را اینطور به تیم جنایی توضیح داد: متوفی هنگامی که به ناصرخسرو آمد در خواست قرص برنج کرد اما در آن موقع قرص موردنظر را نداشتم به‌خاطر همین موضوع و با اسرار خودش رفتیم تا قرص تهیه کنیم اما هنگامی که بازگشتیم گاری‌ام را به سرقت برده بودند من که شاکی شدم او مدعی شد، قرص را نمی‌خورد فقط می‌خواهد مرد جوانی را بترساند.

وی ادامه داد: زن جوان در خواست کرد تا با یکدیگر به تجریش برویم و پول را آنجا به من بدهد اما ناگهان در محل موردنظر جلوی چشمان مرد جوان قرص را خورد و حالش بد شد؛ او خیلی زود به بیمارستان منتقل شد اما اقدامات کادر درمان فایده‌ای نداشت و روی تخت بخش اورژانس به کا م مرگ فرو رفت.

پس از پایان تحقیقات میدانی در صحنه جرم و بیمارستان، تیم تحقیق از سوی بازپرس جنایی مأموریت یافتند تا با اقدامات اطلاعاتی بررسی‌های خود را در رابطه با این پرونده ادامه دهند.

با قاضی موسی رضازاده زاده؛ بازپرس ویژه قتل شعبه یازدهم دادسرای جنایی، جسد متوفی برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات تیم جنایی همچنان ادامه دارد.»

هنوز مشخص نیست خانم جوان چند قرص خورده است اما در ماشین تویوتایش باز هم قرص برنج پیدا شده است و تحقیقات در این زمینه و علت اختلاف با شوهرش ادامه دارد.

*لازم به ذکر است که اطلاعات این مطلب از فضای مجازی و بر اساس پست های منتشر شده افراد مروبط به حادثه و یا آگاه از سابقه این ماجرا آورده شده و لزوما صحت این اطلاعات تایید نمی شود.
منبع:همشهری آنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 19
  • در انتظار بررسی: 15
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
    28 12
    برید به جهنم بلاگرای لعنتی به امید شنیدن خبر سقط شدن تک تکتون
    • IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
      4 0
      به امید شنیدن خبرهای خوب و درست زیستن و به راه درست زندگی کردن تمام بلاگرها و انعکاس نمایش فرهنگ زیبای سلامت روان وسالم زیستن وپایبندی به ارزش های اخلاقی تمام بلاگرها
  • IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
    20 10
    هر بار خبر به درک واصل شدن یکی از این بلاگرا رو میشنوم عمیقأ خوشحال میشم
    • IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
      2 0
      ان شاءالله خدا از سر تقصیرات ما بگذرد ومسیر درست زیستن را برای بچه های ما وهمگان بازکند .او هم بنده ی خدا بود من خیلی هم ناراحت شدم . چرا باید این طور بشه ؟اوهم از بچه های خودمونه
    • IR ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
      4 0
      به هرحال ناراحت کننده است؟خدا عاقبت همه ی ما را ختم به خیر کند.
  • IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
    16 2
    اون همه ژل و کاشت چی میشه پس؟
    • IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
      16 1
      شیطان دروازه جهنم را برایش باز کرد . برخی آنقدر دارند که نمی دانند چجوری خرجش کنند .
  • پریسا متفکر IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
    24 20
    با بازگشت دولت سوم شیخ بنفش انگلیسی و باند تبهکارش باید شاهد افزایش آمار خودکشی در کشور باشیم
  • IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
    30 0
    زندگی های پوچ و نکبت بار
  • IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
    22 1
    گند زدین به سبک زندگی بچه های ما..‌ حقتونه خدا ازتون نگذره
  • IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
    15 2
    به درک با اون ناخن های ترسناک بیچاره غساله که باید این ناخن‌ها رو دربیاره
  • GB ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
    1 1
    اصرار درسته !
  • IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
    11 0
    تازه اول عذاب و بدبختیه خودکشی ، ولی اینها فکر میکنن راحت میشن . خدا همه را به راه راست هدایت کنه
  • IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
    3 3
    لعنت به زنده و مرده شون.
    • IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
      3 0
      لعنت خدا به شیاطینی که این زندگی های را برای بچه های ما الگو کردند
  • محمد IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
    4 4
    چه با حال ، اینده مسعود پزشکیان
  • IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
    6 0
    آستانهٔ تحمل نسل جدید پائین اومده، با فرزندان کم واادین خیلی زود به خواسته های برحق و ناحق کودکان پاسخ مثبت می دهندبرای همین بعد از ازدواج فکر می کنن شریک زندگی شون هم هرچی اینا گفتن باید بگه چشم و علاوه بر نداشتن مهارت حل مسأله بسیار خودخواه و خودشیفته هم هستن، خیلی خودشون زندگی کردن بلدن دارن سبک زندگی هم آموزش می دن
  • IR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
    6 1
    باز هم خیانت زناشویی لابد و باز لابد قربانیان خیانت اینم نتیجه تز زن، زندگی ازادی و بی دینی و کفر و خیانتکاری این نتیجه فیلم های فاسد غربی و ترکی و زیرزمینی ایرانی و تقلید کورکورانه این اولین نبود اخرین هم نخواهد بود دنیای تاریک کفر یک تونل وحشت به سوی افسردگی، شکست، خیانت و خودکشی یا دیگر کشی است حالا باز هم بگویند این حرف ها مال کتاب های قدیمیست و ارزش ندارد و دروغ است و نسل جدید داره راه درستی رو میره نباید نگران بود.
  • IR ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
    3 0
    ویدا افشار همسر پیمان آدیداس دختر بدی نبود .شاید بلد نبود چطور زندگی کنه . گناه داره بیائید براش طلب مغفرت کنیم .نحوه ی زندگی جوانان به طور فاجعه باری رو به سقوط است .یک فرهنگ سازی عمیق لازم است . شاید پایان غمبار زندگی این عزیزان از دست رفته برای دیگران درس عبرت باشد .عمر خود را با این زندگی های مادی کوتاه نکنیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس