بازداشت قاتل زوج تهرانی در حوالی محل قتل

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از بازداشت فردی خبر داد که در محله کارگر جنوبی یک زوج جوان را به قتل رسانده بود.

به گزارش مشرق، سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: شنبه دوم تیرماه، صدای درگیری ۲ همسایه در یک ساختمان، سکوت صبحگاهی محله کارگر جنوبی را در هم شکست و خیلی زود وقوع جنایتی هولناک به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، گزارش داده شد.

وی افزود: طولی نکشید که ماجرای این مرگ مشکوک در بی سیم کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ پیچید و خیلی زود به‌همراه تیم بررسی صحنه جرم پای در ساختمان موردنظر گذاشتند.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: تیم جنایی در راه‌پله‌های ساختمان موردنظر با جسد زن و شوهر جوانی مواجه شدند که براثر ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده بودند و یک پسر حدوداً سه ساله با لباس خونین و چهره بهت‌زده که فرزند ۲ مقتول بود، در صحنه جنایت حاضر بود و بررسی‌ها نشان می‌داد که او این درگیری مرگبار را از نزدیک مشاهده کرده است.

سردار گودرزی گفت: مأموران تیم تشخیص هویت پلیس آگاهی در نخستین گام از روی اجساد و صحنه جرم اقدام به انگشت‌نگاری کردند. گزارش‌های اولیه نیز حکایت از آن داشت که این زن و شوهر در جریان درگیری با یکی از همسایه‌ها به قتل رسیده‌اند و عامل این جنایت قبل از رسیدن پلیس فرار کرده است.

وی افزود: بدین ترتیب اقدامات اطلاعاتی آغاز شد و طولی نکشید تردد متهم در همان حوالی صحنه جرم شناسایی شد که در ادامه تیم پلیسی او را به‌اتهام مباشرت در قتل عمدی بازداشت کردند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: متهم، ماجرای جنایت را این‌طور توضیح داد، چند وقت پیش در یکی از واحدهای این ساختمان ساکن شدم و در همان ابتدا با مرد همسایه به‌خاطر مسائل ساختمانی اختلاف پیدا کردم، حتی به‌خاطر این موضوع در دادسرای محله شکایت خود را ثبت کردم اما به نتیجه‌ای نرسیدم. ساعتی قبل طبق معمول به‌خاطر شارژ و دیگر مسائل ساختمانی با همسایه مشاجره پیدا کردم و به خانه آمدم؛ خیلی عصبانی شدم به‌همین خاطر چاقویی را برداشتم و برای ترساندن به خانه آنها رفتم. مرد همسایه بیرون آمد که با یکدیگر درگیر شدیم و در جریان این نزاع با ۱۴ ضربه چاقو او را به قتل رساندم. همسر مقتول که فرزندش را به آغوش کشیده بود به‌سمت آشپزخانه رفت و چاقویی را برداشت، او قصد داشت به من حمله کند که به او نیز ۳ ضربه وارد کردم؛ سپس آنها در نزدیکی هم روی زمین افتادند و جان دادند، پسر سه ساله این زوج نیز شاهد جنایت بود.

سردار گودرزی عنوان کرد: پس از پایان بررسی صحنه جرم و اظهارات تکان‌دهنده، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی مأموریت یافتند با اقدامات فنی و اطلاعاتی تحقیقات خود را در رابطه با این پرونده ادامه دهند.

وی افزود: با دستور قضائی، اجساد برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و متهم جهت روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 17
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
    9 0
    چقدر بی رحم....
    • IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
      0 0
      دقیقا"مشابه فیلم ها و سریال های ماهواره ای .ماهواره از هر نظر تاثیرات مخربش را بر ایرانیان گذاشته دقیقا"همان موردی که رابرت مرداک انتظار داشت گرفتن فرهنگ از ایرانی با ماهواره صحبت هایش را بخوانید دقیقا"به وضوح گفته بود برای ویرانی ایران باید بنیان خانواده را از بین ببریم که بردند
  • IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
    11 0
    کسی که عامدانه ۱۴ ضربه چاقو به بدن کسی وارد میکنه پس دقیقا برای کشتن رفته بود پس گفتن اینکه عصبانی بودم حرف درستی نیست ای کاش حالا که مجبوریم توی آپارتمان زتدگی کنیم یاد بگیریم که قوانین رو رعایت کنیم حیف از اون بجه که بخاطر جهالت و حماقت یک انسان نما یتیم شد
  • IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
    2 0
    حالااگریک خبر رومنتشر می کنیدباجزییات باشه چه اشکالی داره
  • IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
    5 1
    احتمالا یا افغانی بوده یا دهاتی
    • IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
      0 0
      شعور هم چیز خوبیه
  • IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
    11 0
    لعنت بر این قاتل رذل سنگدل
  • IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
    10 1
    لعنت بر قوه قضاييه
  • ساسانی IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
    7 0
    تا وقتی اعدام ندارید، رسانه هم که هیچ، این کودکان مظلوم ایرانی یتیم میشن. فقط برای کودکان ایرانی باید دل بسوزونیم
  • مهدیه IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
    4 0
    سر مسائل پوچ و واهی مردم عصبانی میشن بابا خودتون و کنترل کنید آخه توی روانی چطور دلت اومد جلوی بچه پدر ومادرش و کشتی ؟؟ در دم این روانی و اعدام کنید تا به درک واصل بشه
  • IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
    3 0
    چقدر قتل زیاد شده اونم با چاقو به هرکه میگی تو چاقو میکنه توشکم طرف
  • حسین IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
    4 0
    بچه بیگناه.😢😢
  • IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
    1 0
    بعد از چهار سال به اعدام محکوم می شود. دادگاه تجدید نظر دستور می دهد که شواهد جدید؟******zzzzzzzzzzttt!!!!!!!!@ بررسی شود. پس از شش سال دیگر دادگاه تجدید نظر مجددأ وی را به اعدام محکوم می کند. این بار پرونده به دیوان عالی کشور می رود و دستور اعاده دادرسی صادر می شود . دادگاه پس از پنج سال مجددأ حکم اعدام صادر می کند. این بار بعد از ده سال رئیس محترم قوه قضاییه تقاضای عفو می کند و حکم ایشان به حبس ابد تقلیل پیدا می کند که پس از ابلاغ حکم نهایی متوجه می شوند که محکوم در کمال آرامش و در آغوش خانواده بزرگ هم سلولی ها به مرگ طبیعی دار فانی را وداع گفته است.
  • IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
    1 0
    داشتن چاقو به فرد تمایل و جرأت درگیری می ده ،مجازات حمل سلاح سرد با سلاح گرم باید یکی باشه
  • IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
    0 0
    جدا اگر قوه قضائیه برخور موثر با قضیه داشت این اتفاق می افتد ،قوه فشل قضائیه مسبب همه بدبختی های کشور است .اخوند بی سواد از همه جا بی خبر را کردن قاضی
  • IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
    1 0
    قتل بخاطر پول شارژ یا برق ساختمون!شیطان رجیم در کمین همه آدمهاست، دقت کنید علت این جنایت هولناک چقدر بیربط و مسخره ست ، فقر فرهنگی و عدم رعایت فرهنگ آپارتمان نشینی و احتمالا بیماری روحی در این ماجرا واضحه ، متاسفانه عده ای تقریباً حاضرن برای همه چیز خرج کنند بجز اقدام برای درمان بیماریهای روحی خودشون چون هزینه برای درمان بیماریهای روحی و باز کردن گره های فکری رو کاری عبث بیهوده یا به بیان بهتر پول دور ریختن میدونن
  • IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
    1 0
    من تا حالا دو بار پول برق و شارژ کل واحدهای ساختمون رو خودم دادم همینطور پول تعمیرات چندین بار خودم دادم اصلن هم ناراحت نشدم البته بماند که عده ای از زیرش در رفتن ولی دیدگاهم این بود که کسی که نمیده خودشو توی آخرت مدیون کرده مدیونی اون دنیا برای خودش بده و ممکنه برای خودش اونجا خیلی سنگین تموم بشه حتی اگر مبلغ ناچیزی هم باشه، واقعا ارزش نداره اعصابت خورد کنی، اینجا بنظر میرسه قاتل از نظر روانی واقعا حالت عادی نداشته وگرنه کدوم آدم عاقلی برای پول شارژ ندادن مادر و پدر بچه رو جلوی چشم اون بچه می‌کشه ، مشخصه که قاتل متاسفانه بیماری روانی داشته

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس