کد خبر 1619377
تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۹
آلودگی هوا

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۱۱۹ قرار گرفته و هوا آلوده است و در وضعیت نارنجی قرار دارد.

به گزارش مشرق، بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۱۱۹ قرار گرفته و هوای تهران برای گروه‌های حساس جامعه آلوده است.

همچنین طی ۲۴ ساعت گذشته شاخص کیفیت هوا بر روی عدد ۱۲۳ قرار داشت و کیفیت هوا در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس بود.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک، ۸۴ روز هوای قابل قبول و ۱۳ روز هوای آلوده و یک روز هوای ناسالم داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۸ روز هوای پاک، ۷۷ روز هوای قابل قبول و ۱۷ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه و یک روز ناسالم برای همه افراد داشته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سبکسازی قاطعانه تهران IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
    7 1
    آلودگی ، احتمال زلزله ، ترافیک ، بیماری و ...... لزوم سبکسازی سریع و قاطعانه تهران :::: سبکسازی تهران باید سریعا و قاطعانه آغاز گردد . ::: خارج کردن دفاتر شرکتهای مزاحم دولتی و نیمه دولتی و رفتن آنها به مناطق و شهرهای اصلی خودشان مطابق تکلیف از سالها قبل :::: فروش صدها هزار میلیارد تومان ساختمان و برجهای مازاد حاصله و استفاده برای توسعه کشور :::::: فولاد مبارکه در شهرستان مبارکه است چندین برج و ساختمان بزرگ در مشهد ، اصفهان ، شمال و تهران و دیگر شهرها برای چه میخواهد ؟ >>>>> کارخانه ذوب آهن در زرین شهر اصفهان است . چندین برج و ساختمان بزرگ در اصفهان ، شمال ، تهران و مشهد و ... برای چه میخواهد ؟ :::::: پتروشیمیها :::: ایمیدرو :::: شرکتهای حفاری ::::: شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران :::: شرکت ملی مس :::: گل گهر :::: چادرملو ::: مپنا :::: شرکتهای غذایی :::: اینها باید قاطعانه از تهران خارج شوند ::::: این شرکتها با ثروتهای نجومی باد آورده و ایجاد تقاضای کاذب در بخش مسکن ( اداری و مسکونی ) و تملک قارچی در جای جای کشور ، در حال تزریق فقر و تورم به جامعه هستند !! :::: مواد اولیه ، انرژی و خوراک مجانی >>> سودهای نجومی >>> تخریب محیط زیست ، تخریب اقتصاد و تورم سازی :::: کنترل این شرکتهای ثروتمند و حیات خلوتهای زیرمجموعه آنها مساویست با کنترل تورم و افزایش رضایت جامعه :::: >>>>
    • IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
      1 4
      شما هیچ تصور و درکی از پایتخت یک کشور نداری .
    • فرصت اندک !! IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
      2 0
      شما که درکتان از پایتخت کامل است نظرتان چیست ؟! ... بارگذاری تهران افزایش یابد ؟! .... یا فقط چون ساکن و ذینفع این اشتباهات هستید ، تصور میکنید درک کاملی از یک پایتخت دارید ؟!! ..... تهران مقابل زلزله و بسیاری مسایل ، بسیار آسیب پذیر است !! ... اما نمیخواهید متوجه شوید !! .... چون آگاهی ، استرس دارد .... از هم اکنون باید سبکسازی تهران آغاز گردد !! ... این به معنی نداشتن درک از پایتخت است !! ؟؟ به منطق خود نمیخندید ؟!!
  • اتنتخابهای بهتر !! IR ۰۸:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
    6 1
    ساکنان تهران مانند افراد دارای مشاغل آزاد ، بازنشستگان ، بازاریان و ... که برایشان ممکن است ، با فروش خانه خود در تهران و مهاجرت از تهران به شهرهای کوچک میتوانند ضمن برخورداری از یک خانه بزرگتر و زندگی بهتر و سالمتر ، به کیفیت و طول عمر خود و عزیزانشان نیز بیفزایند . کیفیت زندگی ، عموما مربوط به انتخابهای خودمان است ! ... انتخاب بهتر > زندگی بهتر !!
  • کاهش بار تهران IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
    6 1
    تهران بسیار آسیب پذیر است. بهتر است به فکر کاهش مخاطرات و ضایعات زلزله های احتمالی در تهران باشیم !! .... کاهش بار جمعیتی تهران !! تهران آسیب پذیر است. بله کسی دوست ندارد به این فجایع فکر کند !! ... اما باید به فکر باشیم ... وضعیت تهران مقابل زلزله بسیار آسیب پذیر است !!
  • فروش برجهای دولتی IR ۰۸:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
    7 1
    نتایج طلایی جمع آوری و فروش ساختمان اضافی شرکتها در تهران :‌ - کاهش تورم ( قیمت) در بخش مسکن ** - کاهش ترافیک و تلفات جاده ای ** - کاهش مصرف انرژی و کاهش آلودگی هوا ** - کاهش کسری بودجه دولت ( کاهش تورم کل ) ** - افزایش نقدینگی در گردش شرکتها ** - افزایش بهره وری ملی ** - کاهش فجایع ، هزینه ها و خطر زلزله های احتمالی **
  • فاجعه بزرگ عجیب IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
    4 1
    یک فاجعه بزرگ و عجیب در اقتصاد اینکه ، طی سه دهه اخیر ، ستاد و دفاتر بسیاری شرکتهای دولتی و غیر دولتی از شهرهای اصلی محل کارخانه و تولید به تهران آمده و بعنوان یک بخش غیرمولد و هزینه زا ، هر روز مانند غده سرطانی از لحاظ فضا و پرسنل سفارشی بزرگ میشوند :::: اما در طرف مقابل، صنایع و معادن ارزشمند دولتی، همان صنایع و معادنی که مولد و ثروتساز برای خزانه دولت (مردم) هستند ، با قیمتهای ارزان به ویژه خواران و حیات خلوتهای خصوصی واگذار شده است . :::: فاجعه بسیار بزرگی است و یکی از ریشه های تورم ، این سونامی اقتصادی است .
 :::: یعنی کوچک شدن بخش مولد و ثروتساز دولت ، همزمان بزرگ شدن سریع بخش غیرمولد در تهران ::: که نتیجه آن در کنار سایر عوامل ، کسری بودجه دولت و تورم زایی بوده است . :::: چاره کار چیست ؟!! ...... ایجاد روند معکوس .... کوچک سازی بخش غیرمولددر تهران و فروش اموال و ساختمانهای تهران .... تقویت بخش مولد اقتصاد با درامد حاصل از اقدام قبل !! .... کاهش بار تهران = کاهش آلودگی ... کاهش خطرات
  • IR ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
    1 0
    چون دیروز باد نمی آمد . یه روز هوا راکد میشه ، کثافت شهر را برمی داره . آن وقت بعضی ها می گویند چرا شرکت ها و پارک ها را تخریب نمی کنید به جایش هزاران برج بسازید ؟؟!! آخه جا داره این شهر؟؟!!
  • ساماندهی موتورسیکلتها IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
    4 0
    موتورسیکلتها کل کشور را به باغ وحش تبدیل کرده اند !! .... باید سامان دهی شوند !! .... نیروی انتظامی فکری بکند !! .... آلودگی صوتی ... آلودگی هوا ... آلودگی موتورسیکلت سه برابر خودرو ... ساماندهی موتورسیکلتها بسیار ضروریت !! .... انتخاب و ترویج تولید موتورسیکلت هوندا ۱۲۵ سی جی ، احمقانه ترین کار در ایران بوده است !!
  • IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
    1 0
    حرف جدید بکویید
    • IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
      1 1
      ولش کن دیوونه است
  • اصغر IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
    0 0
    آلودگی تهران اتباع را به کشورشان بازگردانید افغانی به افغانستان ترک به ترکیه عرب به عربستان و عراق خواهید دید که مردمان سرزمینم چگونه دست به دست هم کشور را از آلودگی ها پاک می کنند.
  • حقیقت IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
    2 0
    سوخت مجانی ، تبلور حماقت یک ملت است . فرق نمیکند چه کسی رییس جمهور باشد !!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس