کد خبر 1615095
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۶
بازگشت پرتغال با تعویض‌های طلایی مارتینس

تیم ملی فوتبال پرتغال در نخستین دیدارش در رقابت‌های یورو ۲۰۲۴ مقابل جمهوری چک به برتری دست یافت.

به گزارش مشرق، روز پنجم رقابت‌های فوتبال یورو ۲۰۲۴ سه‌شنبه شب با برتری پرتغال برابر جمهوری چک خاتمه یافت. در این دیدار که از گروه F و در ورزشگاه لایپزیش برگزار شد، تیم تحت هدایت روبرتو مارتینز ۲ بر یک پیروز شد.

در این بازی ابتدا «لوکاژ پرو وو» در دقیقه ۶۲ برای جمهوری چک گلزنی کرد، اما گل به‌خودی «روبین هراناک» در دقیقه ۶۹ کار را برای پرتغال به تساوی کشاند. این نتیجه تا دقیقه ۲+۹۰ پابرجا بود؛ تا اینکه «فرانسیسکو کونسیسائو» موفق به گلزنی شد. نکته مهم اینکه کونسیسائو در دقیقه ۹۰ به جای ویتینیا وارد میدان شده بوده.

این نتیجه در حالی رقم خورد که پرتغال در دقیقه ۸۷ با ضربه سر دیه‌گو ژوتا به گل دوم رسید، اما این گل به کمک VAR به دلیل حضور رونالدو در آفساید، مردود اعلام شد.

قضاوت این بازی بر عهده مارکو گویدا از ایتالیا بود که به لیائو و کونسیسائو از پرتغال و پاتریک شیک از جمهوری چک کارت زرد نشان داد.

پرتغال در نیمه اول با وجود در اختیار داشتن توپ و میدان، موقعیت‌هایش را از دست داد. در نیمه دوم کار کمی به تعادل کشیده شد و جمهوری چک به دروازه حریف نزدیک شد که حاصل آن گل اول بود.

پس از این گل پرتغالی‌ها فشار زیادی وارد کردند و به لطف اشتباهات دروازه‌بان و مدافعان حریف دو گل به ثمر رساندند. تا به اولین برد خود در یورو ۲۰۲۴ دست پیدا کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس