کد خبر 1616512
تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۴۰۳ - ۰۱:۴۷
نجفی

شاهین نجفی از آزادی حمید نوری از زندان‌های سوئد ابراز ناراحتی شدید کرده و گفته جمهوری اسلامی دارد به ریش ما می‌خندد!

به گزارش مشرق، روزنامه جوان در ستون خبر ویژه خود نوشت: شاهین نجفی خواننده‌ای که دلیل شهرتش تنه به دلیل شهرت برادر حاتم طایی می‌زند و با ناسزاگویی به مقدسات مسلمانان بین براندازان خود را جا کرد، از آزادی حمید نوری از زندان‌های سوئد ابراز ناراحتی شدید کرده و گفته جمهوری اسلامی دارد به ریش ما می‌خندد!

حمید نوری، شهروند ایرانی که با پرونده‌سازی منافقین در سوئد بازداشت شد، هفته گذشته پس از حدود شش سال حبس غیرقانونی و ضمن تبادل با دو زندانی سوئدی در ایران، آزاد شد و به ایران بازگشت.

حمید نوری در زمان اعدام تروریست‌های منافقین در سال ۶۷ در دادگستری مشغول به کار بوده و همین باعث شد او با پرونده‌سازی منافقین و عدم استقلال دستگاه قضایی سوئد بازداشت شود. سال‌ها تلاش منافقین برای محاکمه یکی از مقامات ایرانی در موضوع برخورد با منافقین، سرانجام برای آن‌ها نتیجه داده بود و پرونده حمید نوری را یکی از بزرگ‌ترین پیروزی‌های خود می‌دانستند.

منافقین و باقی براندازان سرمست پیروزی دروغین بودند که ناگاه با خبر آزادی حمید نوری شوک زده شدند. شاهین نجفی، از چهره‌های برانداز یکی از این افراد شوک زده بود که نتوانست بهت خود را پنهان کند. او می‌گوید: «حمید نوری به حبس ابد محکوم شده بود، یک دفعه پرید! طبیعتاً من وقتی خبر آزادی او را شنیدم بسیار ناراحت شدم، جدا از اینکه این یک دهن کجی بزرگ به مسئله قضاوت هست آن هم کشوری مثل سوئد که از سر و کول جامعه فمینیسم و سوسیالیسم و عدالت بالا می‌رود و فقر و بدبختی را باید در آن کشور ببینید.» او سپس به تمسخر اداهای صلح در سوئد می‌پردازد: «در این کشور، در نهایت ما به یک مترسک نهایی می‌رسیم که یک بنیاد غیرانتفاهی است که نوبل می‌دهد، جایزه صلح می‌دهد، عناصر قهرمان در کشورهایی مانند ایران را تشویق می‌کند، تا به اینجا می‌رسیم که چگونه دولت یک کشور در اقدامی حیرت‌آور چنین خبطی را می‌کند!»

براندازان به کشورهای غربی و نهادهای بین‌المللی برای کمک به آن‌ها در مسیر مبارزه با جمهوری اسلامی خیلی امید بسته بودند و از سویی همیشه تبلیغ می‌کردند که غرب منادی صلح و حقوق بشر است. حالا متعجب مانده‌اند که چطور هم این امید از دست رفت و هم آن حقوق بشری که فکر می‌کردند غرب حامی آن است، از تروریست‌های منافقین حمایت نمی‌کند؟! واقعیت این است که برای سوئد و هر کشوری منافع ملی خودش ارزش بیشتری دارد تا توهماتی که براندازان جای مبارزه سیاسی به خورد آن‌ها می‌دهند!

شاهین نجفی درباره اقدام دولت سوئد می‌گوید: «آن‌ها خیلی راحت چنین کاری را کردند، به هیچ احدالناسی هم جوابگو نیستند، چرا؟ آن کلمه مهم منافع ملی! پنبه را از گوش‌مان دربیاوریم، چهارتا دلقک بازی و سلفی گرفتن و این ور و آن ور رفتن؛ با این کارها نیست، بعد به این بدبختی بیفتیم کسی که حبس ابد گرفته را این‌ها توانستند از زندان‌های سوئد آزاد کنند و به ریش ما می‌خندند؛ و جمهوری اسلامی دارد می‌خندد، حالا بیا تحویل بگیر! الان بیا برو در مجلس نوبل و جایزه و این مسخره بازی‌ها رقص بکن و شعر بخوان، نتیجه‌اش این است! جمهوری اسلامی با بوس و بغل نمی‌رود! جمهوری اسلامی با فمینیسم و حجاب و حرف‌های سانتی مانتال نمی‌رود، این اتفاق، اتفاق بسیار بدی بود؛ اشکال ندارد؛ ما گل خوردیم، الان باید بازی را تغییر دهیم.»

براندازان اکنون ضربه بدی خورده‌اند و هر چیزی ممکن است بگویند!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 19
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • IR ۰۱:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    14 3
    این زباله باید تنبیه بشه.
  • IR ۰۲:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    3 4
    چرا دکتر قالیباف ؟ افتخار ایرانی افتخار جهانی 🇮🇷🥇🌍 دکتر قالیباف در سال ۱۳۸۷ برابر با سال ۲۰۰۸ میلادی از طرف سایت شهرداری‌های جهان به عنوان هشتمین شهردار برتر دنیا معرفی شدند . دوست عزیز اگه باور نکردین میتونین در گوگل سرچ کنین... سردار عزیز امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه در ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ : اگر امروز موشکی به اینجا رسیده...کسان زیادی زحمت کشیدن تلاش کردند...نماد اونها شهید طهرانی مقدم...ولی من امروز باید اینو عرض بکنم کسی که باعث شد موشکی تا این حد گسترش پیدا کند و نام او هیچ کجا برده نشد و هم اکنون هم گمنام است آقای دکتر قالیباف است دوره فرماندهی دکتر قالیباف تدبیری اندیشیده و بنیانی نهاده شد که ما امروز در هر شهر یک پایگاه _موشکی_ داشته باشیم . دکتر قالیباف پس ورود به مجلس طرح های بزرگی را تصویب کردند یکی از این طرح ها افزایش حقوق سربازان عزیز نظام وظیفه از چند صد هزار تومان به ۵ تا ۹ میلیون تومان برای اطلاع بیشتر میتوانید ( ۴۰ اقدام مهم مجلس یازدهم در ۴۴ ماه فعالیتش ) را در گوگل سرچ کنید 🙋‍♂️💚
  • CA ۰۴:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    18 0
    شاهین نجفی خر کیه؟ اسرائیل و ارتش تا بناگوش مسلح به سلاح آمریکایی داره تو کثافت خودش دست و پا میزنه، حالا این کرم متعفن کثافتخور اسرائیل چه گهیه که فکر کنه جمهوری اسلامی به ریش او بخنده.
    • IR ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      6 0
      دقیقا حق گفتی اخه مشرق این کیه که تو ازش پیام میزاری!!!
  • IR ۰۵:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    5 2
    با سلام ج اا هیچ احدی را مسخره نکرده و دست نمی اندازد. این نظام اعتقادی و بسیار با ایمان و با انگیزه است. هدف این نظام احیای معالم دین یعنی توحید ، نبوت و ولایت است‌. امروز روز اسلام است که با قواعد قدسی حکمرانی کرده و جامعه انسانی از شرق آن تا غرب آن را اداره می کند. ترس از هیچ قدرتی وجود ندارد و از قدرت بی نظیری برخوردار است . اسلام آئین این ملت است. همه را دعوت به اسلام می کند و از پرستش غیر خدا نهی می کند. و از این پس گردنکشان چون رژیم صهیونیستی و آمریکا را تنبیه و با استحکام مجازات می کند. نوری را از زندان آزاد می کند و با قدرت پدر مظلومش را نیز از قید اسارت خارج می سازد. بهتر است بداندیش صدای پای لشکر خدا را بشنوند و خود را با حاکمیت حجت خدا وفق بدهند. امام خمینی ره در توصیف آزادی خرمشهر فرمودند" خرمشهر را خدا آزاد کرد" . خرمشهر بقعه ای از عالم بود که نبرد بین حق و باطل ور آن جریان بود. خداوند حق را یاری و باطل را معلوب کرد. امروز نیز زمین را خدا آزاد کرد و باطل چون پیشینیان روانه سطل زباله می شود. عبرت بگیرند...
  • DE ۰۵:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    8 0
    برای این است شما بدبخت ها و نکبت ها و خائن ها رفتید از سینه آلوده کثیف دشمنان ایران تغذیه کردید و به ملت خودتون هشتادو پنج میلیون ایرانی و نماینده منتخب و رسمی اش پشت کردید! کشورهای غربی با فرمول خود عمل می کنند و برای خودشون قاعده و قانون حساب کتاب دارند.روی شما دو سه تا دلقک نمیان حساب باز کنند! اگر جیره تون تزریق نشه ، نمیتونید یک هفته زنده بمونید! باید مثل یک گدای برید کنار خیابون بشینید گدایی کنید! زیرا این کشورهای غربی میدونن با هشتادو پنج میلیون ایرانی با مرزهای فرهنگی که جمعیتش میشه 300 تا 400 میلیون ایرانی زبان و تباردرگیر نبایدبشن به ضررشونه. براشون کشنده است.
  • IR ۰۵:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    10 0
    نیازی نیست جمهوری اسلامی به ریش شما بخندد شما خود مضحکه ومورد تمسخر واسباب خنده خاص وعام هستید
  • رضا IR ۰۶:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    14 0
    سزای بی غیرتی و وطن فروشی بی ناموس هایی مثل شاهین نجفی جز این نخواهد بود
  • IR ۰۶:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    12 0
    جمهوری اسلامی و مردمش عمریه که دارن به شما میخندن و اصلا آدم حسابتون نمیکنن!!!!!!!!خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • IR ۰۶:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    9 0
    تا وقتی تو و امثال تو مخالف این حکومت هستید باید هم به ریش تون بخندند
  • محمدی IR ۰۷:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    10 0
    ایران نیز بازیگر قهاری ست . بچرخ تا بچرخیم . شاهین نجفی
  • یدالله IR ۰۷:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    6 0
    کارش از گریه گذشته است بدان میخندد.
  • 21304682 IR ۰۷:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    7 0
    اینها میارزه با خیانت را عوضی گرفته اند وقتی کاندا بازوی قدر کشور را هدف قرار می دهد همه ی اپوزیسیون شادی می‌کنند ریشی که توسط بیگانه گذاشته شود حتما خندیدن داره
  • م.اکبری IR ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    5 0
    شما نزد خود عددی هستید. نزدحکما پشپک هم نیستید.
  • IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    8 1
    ۱. کسی که مثل زن ها صورتش را بند می اندازد که ریش ندارد . ۲. این زنک شعارهای توخالی غرب را باور کرده است ؟ ۳. سران غرب برای منافع خودشان و صهیونیست ها حاضرند مادر و دختران خود را بعنوان پرستو به ماموریت بفرستند هیچ وقت برای نوکرانی مثل تو و منافقین ارزشی قایل نیستند ۴. جای همجنسگراهایی مثل تو و سلطنت طلبان و منافقین در دیار قوم لوط است و جایی در این کشور ندارید
  • IR ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    7 0
    نه جمهوری اسلامی بلکه کل دنیا به ریش شما دلقک های خیانتکار می خندد
  • IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    8 0
    شهین نجسی! تو که ریش نداری. هم بی‌ریشی، هم بی‌ریشه.
  • IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    7 3
    نگران نباش برادربزرگترت ظریف دارد سعی خودش رامیکندتاحرامزادگیتان پایداربماندنطفه تووظریف یکیست هواتوداره
  • FR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    1 0
    تعجبه وقتی اوضاع اسفبار بار اسراییل و امریکا و فرانسه و کل دشمنان ایران را میبینند بازهم دست از توهماتشان بر نداشته و نمی خواهند بفهمند که فقط یکی از آخرین ابزارِ ضد جمهوری اسلامی بوده و حتی از داخل ایران هم سر کار بوده اند !

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس