دشمن به توانمندی‌های نیروهای مسلح ایران اعتراف دارد

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح ضمن دیدار با فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: دشمنان از قدرت نظامی جمهوری اسلامی ترس دارند و به این موضوع اعتراف هم کرده‌اند.

به گزارش مشرق، به مناسبت هفته قوه قضائیه امیر سرلشگر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران به همراه امیر دریادار سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش، امیر سرتیپ سپهری راد معاون نظارت و بازرسی کل آجا، امیر سرتیپ دوم مسلم یعقوبی معاون حقوقی قوانین و امور مجلس ارتش با حضور در سازمان قضائی نیروهای مسلح با رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح و شورای معاونین سازمان دیدار کردند.

رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح در این دیدار با اشاره به جایگاه نیروهای مسلح در تأمین امنیت کشور گفت: دشمن از اقتدار نیروهای مسلح در ترس و وحشت است و به توانمندی نیروهای مسلح ایران اعتراف دارند و قدرت نظامی ایران در دنیا مطرح است.

حجت‌الاسلام والمسلمین احمدرضا پورخاقان افزود: حفظ و صیانت از این نیروها در حفظ اقتدار کشور در دنیا بسیار حائز اهمیت است و اقدامات پیشگیرانه سازمان قضائی در کاهش جرایم در نیروهای مسلح بسیار مؤثر بوده است.

وی از همکاری نیروهای مسلح به خصوص ارتش جمهوری اسلامی ایران در برنامه‌های پیشگیری و برگزاری کلاس‌های آگاه سازی قدردانی کرد.

در ابتدای این دیدار نیز فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن تبریک هفته قوه قضائیه از زحمات رئیس و کارکنان سازمان قضائی نیروهای مسلح در برگزاری کلاس‌های آموزشی و ارتباط سازنده با نیروهای مسلح در جهت صیانت از آن‌ها قدردانی کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس