مهدوی‌کیا: گلزنی‌ام به آمریکا لحظه بزرگی در زندگی‌ام بود

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید صعود به جام‌جهانی برای تیم‌های آسیایی یک فرصت بزرگ است.

به گزارش مشرق، مهدی مهدوی‌کیا در مراسم قرعه‌کشی مرحله سوم مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۶، اظهار کرد: هدف برای همه مشخص است و همه روی هدفشان تمرکز دارند. کشورهایی داریم که تابحال در جام جهانی نبوده اند و حالا شانس آن را دارند که برای اولین بار آن را تجربه کنند چرا که جام جهانی برای اولین بار با ۴۸ تیم برگزار می شود و این یک فرصت بزرگ برای تیمهای آسیایی است.

او در درباره گل خود به آمریکا در جام جهانی ۱۹۹۸ هم گفت: روز بزرگ و لحظه بزرگی در زندگی‌ام بود. اولین پیروزی ایران در تاریخ جام جهانی رقم خورد. جو فوق العاده‌ای در ورزشگاه بود که هرگز آن را فراموش نخواهم کرد.

به گزارش ایسنا، مهدوی‌کیا همچنین در مورد همگروهی ایران با قطر و ازبکستان گفت: گروه A با حضور ایران قطر ازبکستان و همچنین گروه C با حضور تیمهای ژاپن، عربستان و استرالیا گروه‌های سختی هستند. البته در فوتبال بازی آسان و گروه آسان نداریم و مطمئن شاهد شگفتی خواهیم بود.

مهدوی‌کیا همچنین گفت: من ۴ بار در این سطح بازی کرده‌ام. پیشنهاد من به بازیکنان خیلی واضح است؛ از بازیها لذت ببرید بهترین عملکرد را داشته باشید و در نهایت اینکه در زمین مسابقه برای ملت و کشور خود بجنگید.

بر اساس قرعه‌کشی انجام شده تیم‌های حاضر در سه گروه مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ به شرح زیر به رقابت خواهند پرداخت:

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • رضا IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
    0 0
    خوب بود آقای مهدوی کیا از بازی با تیم رژیم صهیونیستی هم خاطراتش را تعریف می کرد!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس