آغاز نشست خبری ستاد اصولگرایان مسعود پزشکیان

سخنگوی ستاد اصولگرایان مسعود پزشکیان گفت: این ظلم است که فقط آقای پزشکیان را اصلاح‌طلب بدانیم. آقای پزشکیان شخصیتی معتدل بودند و در جلسات اصولگرایان معتدل شرکت می‌کردند.

به گزارش مشرق، نشست خبری ستاد اصولگرایان مسعود پزشکیان با حضور شهرام کوسه‌غراوی، سیدحسین نقوی حسینی، عزت‌الله یوسفیان مولا، عوض حیدرپور آغاز شد.

پزشکیان انسانی شریف و پاک و از نیروهای جبهه و جنگ است

در ابتدای این نشست، یوسفیان ملا سخنگوی ستاد گفت: اینگونه جاافتاده بود که پزشکیان از یک گروه برآمده است، این ظلم است که فقط آقای پزشکیان را اصلاح‌طلب بدانیم. آقای پزشکیان شخصیتی معتدل بودند و در جلسات اصولگرایان معتدل شرکت می‌کردند. آقای پزشکیان به دنبال حق هستند و حرف حق از زبان هر کسی در مجلس حمایت می‌کرد. ما آقای پزشکیان را اصولگرای معتدل می‌دانیم.

وی ادامه داد: پزشکیان وقتی فردی لیاقت داشته باشد چه از جریان موافق و چه در جریان مخالف، حمایت می‌کرد. عزیزانی چون ناطق‌نوری به این تصمیم رسیدند با شناختی که از پزشکیان دارند، از اصولگرایان دعوت به حمایت کنند.

یوسفیان ملا با بیان اینکه که در سراسر کشور دفاتر اصولگرایان معتدل شکل گرفته است، یادآور شد: پزشکیان انسانی شریف و پاک و از نیروهای جبهه و جنگ است. سلامت، صداقت و درستی پزشکیان باعث شکل‌گیری این ستاد شد.

امروز باید بین کارآمدی و ناکارآمدی انتخاب کنیم

سپس نقوی حسینی نیز به ایراد سخنانی پرداخت و گفت: ملت ایران در آستانه یک انتخاب مهم قرار دارند. در مرحله اول پزشکیان با رای قابل قبولی اول شد.

وی یادآور شد: من از ابتدای انتخابات به عنوان یک اصولگرا از پزشکیان حمایت کردم. طی ۱۲ سالی که در مجلس با آقای پزشکیان زندگی کردم و در کمیسیون برجام نیز با آقای پزشکیان همکاری داشتم، پیدا و پنهان آقای پزشکیان را می‌شناسم. جریانات کشور با قالب‌بندی اصولگرایی و اصلاح‌طلبی جواب نمی‌دهد. ما از این فضا عبور کرده‌ایم و بحث کارآمدی یا ناکارآمدی مورد توجه است.

نقوی حسینی تاکید کرد: در قالب تعریف‌های سیاسی گذشته نمی‌توانیم کاری از پیش ببرد. مهم کارآمدی و ناکارآمدی است. اینکه در بوق کنند که فلانی ادامه دولت فلانی است یا فلانی از پایداری است جوابگو نیست و پاسخگوی نیاز کشور و مردم ایران نیست. امروز باید بین کارآمدی و ناکارآمدی انتخاب کنیم، اینکه چه کسی گره‌گشا است و چه کسی گره‌ها را بیشتر می‌کند. باید ریل و مسیر را تغییر دهیم.

وی اظهار کرد: پزشکیان فردی متدین و ولایت‌مدار است. آقای پزشکیان در دانشگاه تهران شدیداً از رهبری حمایت کرد با وجود اینکه نیاز به رای داشت ولی ترسی نداشت. باقی دوستان هم به دانشگاه رفتند اما دفاع و حمایتی از رهبری نکردند.

مردم ما به آینده کشور امیدوار باشند

این نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مردم ما به آینده کشور امیدوار باشند و جوانان با ظرفیت‌های خود آینده کشور را بسازند.

قوی‌حسینی در ادامه تصریح کرد: وضع جمهوریت و اسلامیت نظام به یک اندازه است. در انتخابات ۶۰ درصد مردم پای صندوق نیامدند که اصلاً خوب نیست. عدم مشارکت دلایل مختلفی دارد. عدم اعتماد یکی از آن‌ها است. نامزد ریاست‌جمهوری در مناظره‌ها می‌گوید من گوشت گرم در خانه‌ها می‌آورم، آیا این توهین به شعور مردم نیست؟ نامزد می‌گوید من به هر کدام از شما ۲۵ گرم طلا می‌دهم، دیگری می‌گوید من به هر کدام از جوانان یک میلیارد تومان وام می‌دهم، که این سخنان واقعاً غیر کارشناسانه است. نامزد فعلی رقیب هم سال‌ها است یک کاسه ماست دست گرفته و می‌خواهد کل دریا را تبدیل به دوغ کند. این‌ها باعث کاهش حضور مردم می‌شود.

وی متذکر شد: فرهنگ سیاسی و نفرت‌انگیزی دلیل دیگر عدم مشارکت است. چه کسی یا کسانی گفتند که مخالفان ما پسماند نظام و دورریز هستند. حلقه انجمن‌حجتیه و حلقه مشاییون دور سعید جلیلی را گرفته‌اند که بسیار خطرناک است. خودشان را مسلمان و اهل ایران می‌دانند و دیگران را معاند و ضد انقلاب می‌داند. اینگونه می‌توان کشور را اداره کرد؟

پزشکیان در مناظرات خیلی کلیدی صحبت کرد

نقوی‌حسینی یادآور شد: پزشکیان در مناظرات خیلی کلیدی صحبت کرد. اینکه گفت کاری می‌کنم که جوانان مهاجرت نکنند و به زنان و دختران ما توهین نشود، همچنین عدالت برقرار باشد. اگر همین نکات اجرا شود مملکت پیشرفت خواهد کرد.

وی درباره اجماع طرفداران قالیباف و جلیلی، گفت: نقاط مشترک میان ستاد جلیلی و قالیباف بسیار کم است. در مجلس دوازدهم از سوی همین دوستان تلاش شد تا قالیباف رییس مجلس نشود و الان همان افراد در ستاد جلیلی هستند. بیش از ۷۰ درصد نیروهای ستادی و کسانی که به قالیباف رای دادند مایل به حمایت از پزشکیان هستند.

پزشکیان را باید شهید زنده بدانیم

سپس عوض حیدرپور نیز یادآور شد: پزشکیان را باید شهید زنده بدانیم. آقای پزشکیان ۴۵ سال در خدمت بخش سلامت است. در سال‌هایی که در جبهه بود کلاس‌های اخلاق، پزشکی و نهج‌البلاغه را راه‌اندازی کردند. آقای پزشکیان آدم پاکدست و با اخلاقی است.

وی ادامه داد: زمان که وزیر بهداشت بود بحث فروش سوال کنکور پزشکی مطرح شد که ما مامور به رسیدگی شدیم و چیزی مبنی بر فروش سوال و تقلب پیدا نکردیم. آقای پزشکیان در دوره وزارت خود نیروهای شرکتی بهداشت و درمان را به استخدام رسمی دولت درآوردند.

حیدرپور تاکید کرد: آقای پزشکیان گفت برخی به طعنه می‌گویند که دولت پزشکیان دولت سوم روحانی است ولی شما با صدای بلند بگویید ما دولت اول پزشکیان هستیم و در دولت اول پزشکیان به وضعیت استخدام کارکنان رسیدگی خواهد شد. برخی می‌گویند پزشکیان برنامه ندارد ولی آقای پزشکیان حواس‌شان به همه هست و کابینه خود را از بین تمام طیف‌ها انتخاب کرده است. آقای پزشکیان معتقد از بانوان باید در کابینه استفاده شود. آقای پزشکیان برنامه خود را نوشته ولی الان وقت اعلام برنامه نیست. آقای پزشکیان معتقد است باید به نسل جوان هم اعتماد کرد.

وی ادامه داد: آقای پزشکیان تاکید دارد عزت و جلال را به فرهنگ و فرهیختگان برمی‌گرداند تا کسی میل به مهاجرت نداشته باشد.

پزشکیان اخلاق‌مداری شهید رییسی را دارد

در ادامه این نشست نیز کوسه‌غرابی به ذکر نکاتی پرداخت و گفت: ان‌شاءالله پزشکیان رییس جمهور و ادامه دهنده راه شهیدان رجایی و رییسی باشد.

وی یادآور شد: من نماینده اهل سنت هستم. همه ما برای پزشکیان دلی آمده‌ایم. مدیر باید تخصص و اخلاق درست داشته باشد. پزشکیان در مناظره‌ها بداخلاقی نکرد. مردم از همه ما اعتماد می‌خواهند زیرا بی‌اعتمادی در جامعه شکل گرفته است. پزشکیان هم اخلاق‌مداری شهید رییسی را دارد و هم مانند آقای پزشکیان به حوزه بین‌الملل شناخت دارد.

کوسه غراوی اظهار کرد: اگر بتوانیم ۶۰ درصد باقیمانده مردم را پای صندوق بیاوریم به دشمنان اقتدار خود رانشان خواهیم داد.

در بخش دوم نشست خبرنگاران حاضر به طرح پرسش‌های خود پرداختند.

یوسفیان ملا درباره برنامه ستاد برای جلب ۶۰ درصد باقیمانده برای حضور در رای‌گیری تصریح کرد: مهم وجود اعتماد و اعتمادسازی باعث رشد کشور می‌شود و بی‌اعتمادی باعث نابودی می‌شود. مردم اگر اعتماد ببینند پاسخ اعتماد را خواهند داد. اگر مردم اعتماد کنند انتخابات برای آن‌ها است و به فرد مورد نظرشان اعتماد کنند، پای صندوق می‌آیند. ما به مردم می‌گوییم که به پزشکیان اعتماد کنید که فردی تاثیرگذار و مورد اعتماد است.

پزشکیان پرونده بابک زنجانی را جمع کرد

وی یادآور شد: در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی آقای پزشکیان بسیار پر تلاش بود. پرونده بابک زنجانی را آقای پزشکیان جمع کرد. به من گفتند اعدام کردن این آدم سودی برای کشور ندارد بلکه باید پول‌ها را به مملکت برگردانند.

وی متذکر شد: فرهنگ سیاسی و نفرت‌انگیزی دلیل دیگر عدم مشارکت است. چه کسی یا کسانی گفتند که مخالفان ما پسماند نظام و دورریز هستند. حلقه انجمن‌حجتیه و حلقه مشاییون دور سعید جلیلی را گرفته‌اند که بسیار خطرناک است. خودشان را مسلمان و اهل ایران می‌دانند و دیگران را معاند و ضد انقلاب می‌داند. اینگونه می‌توان کشور را اداره کرد؟

نقوی‌حسینی یادآور شد: پزشکیان در مناظرات خیلی کلیدی صحبت کرد. اینکه گفت کاری می‌کنم که جوانان مهاجرت نکنند و به زنان و دختران ما توهین نشود، همچنین عدالت برقرار باشد. اگر همین نکات اجرا شود مملکت پیشرفت خواهد کرد.

وی درباره اجماع طرفداران قالیباف و جلیلی، گفت: نقاط مشترک میان ستاد جلیلی و قالیباف بسیار کم است. در مجلس دوازدهم از سوی همین دوستان تلاش شد تا قالیباف رییس مجلس نشود و الان همان افراد در ستاد جلیلی هستند. بیش از ۷۰ درصد نیروهای ستادی و کسانی که به قالیباف رای دادند مایل به حمایت از پزشکیان هستند.

کوسه‌غراوی نیز در این باره گفت: گفتمان جلیلی ایدئولوژیک است ولی گفتمان مشترکی میان پزشکیان و قالیباف درباره ایران موفق وجود داشته و دارد.

پزشکیان به دنبال پایین‌آوردن نرخ ارز است

در بخش دیگری از نشست، یوسفیان‌ملا با اشاره به اینکه دولت‌های مختلف حضور داشتند ولی نتوانستند نیازهای مردم را برطرف کنند، متذکر شد: مردم اعتماد ندارند زیرا می‌گویند همه دولت‌ها وعده برطرف‌مردن مشکلات را دادند اما کاری نکردند. پزشکیان فردی است که وعده نادرست نمی‌دهد و در سال‌های مختلف حضور خود در مجلس کلامی دروغ نگفت. وی اهل دروغ و ریا نیست. اگر از پزشکیان حمایت کنیم و به او توان بدهیم، انتخاب درستی است. وی وعده پوچ نمی‌دهد. اینکه کسی بگوید وی در دل خود به فکر گران کردن بنزین است، حرف ناروایی است زیرا ایشان مخالف گرانی است.

وی ادامه داد: پزشکیان به دنبال پایین‌آوردن نرخ ارز است. ایشان در مقابل دوربین به مردم دروغ نمی‌گوید.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 187
  • در انتظار بررسی: 62
  • غیر قابل انتشار: 12
  • محمد IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    54 93
    فرصت طلب ها کسی که همه را تو ستادش بپذیره آخرش اسیر فرصت طلب ها خواهد شد
    • IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
      9 10
      نگران نباش رای بیاره به چندتا ترمز اطمینان نیاز است. نقش اینها هم این است.
    • IR ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
      24 13
      خود پزشکیان انسان خوبیه اما امان از اطرافیان و کابینه اش که دولت سوم روحانی می شود
    • IR ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
      37 54
      مشرق داری به انحراف میری؟ بجای حمایت تمام و کمال از جلیلی داری از یک منافق حمایت می کنی؟
    • IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
      1 1
      ابوموسی اشعری
    • IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
      1 4
      خدا رحمت آقای ریسی که بعد سه سال خیلی راحت جاشو بدن پزشکیان و اون هم همه نتایج اقای ریسی رو ۱۸۰ درجه مخالف پیش بگیره باز آقای ریسی کارهای نیمه تمام همین ها را تمام کرد اینها که اصلا کار نمیکنند برای عام مردم
    • IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
      27 16
      رای ما پزشکیان بر حسود لعنت
    • حاجی از سه راه جوبشور قم IR ۰۰:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
      0 1
      منافق
    • IR ۰۸:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
      4 0
      آَقای نقوی حسینی هم درباره زنان و دختران به تفصیل صحبت فرمودند
  • IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    23 27
    هردم از این باغ بری میرسد
    • ایرانی GB ۲۰:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
      23 28
      بله ... بنا به اظهار نظر این سخنگویان , پزشکیان خدای مقدسی هست که هر روز بایستی مورد عبادت و ستایش و پرستش قرار بگیره , وای به حال جامعه ای که اینجور خود پرستان پا در کفش خدا کردن و میخوان مورد عبادت ملت قرار بگیرن , خدا به داد مردم ایران برسه
    • IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
      1 2
      پزشکیان علیه السلام نیست مثل معاویه از همه مردم میگره اما برای عده ای خاص خیلی خاص خوبه همون خواص
  • IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    27 33
    اگر بیدار هستید! هوشیار باشید که بعد از گذر از پل خنده های بیشماری خواهید شنید در حالی که گریان خواهید بود! ولی اگر خوابید مهم نیست چه اسمی دارید زیرا اصلاح طلبان از هر کیسه ای به سبد خود می ریزند و مهره هایشان را هم کاشته اند، به شما هم چیزی نمی دهند مگر اینکه دقیقا از خود آنان شوید!
  • IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    23 5
    اصولگرا؟!!!!
  • عابدی IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    32 28
    آره تو گفتی و ما هم باور مون شد، این قسم های حضرت عباس تون را باور کنیم یا دم خروس بیرون زده از ستاد پزشکیان رو با وجود وزرا و معاونان شیخ بنفش کذاب...
  • بهزاد CA ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    54 41
    زنبیل گذاشته اند که پست و مقام بگیرند . قیمت زنبیل چند برابر شده
    • US ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
      33 27
      پزشکیان والسلام
    • IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
      46 26
      پزشکیان منطقی
    • رضا DE ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
      19 32
      مشرق میخوای مارو به درد و خشم ناشی از دیدن و شنیدن دروغ های روحانی مجبور کنی ؟
    • IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
      1 3
      پزشکیان خوب شتیل میده مخصوصا به یانکی ها
  • IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    20 21
    اقتصاد سیاسی این اصولگرایان معتدل جیه ...
    • IR ۱۸:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
      15 5
      بستگی به جهت وزش باد داره،
    • IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
      7 14
      اصول گرایی را تعریف و نسبت اقبالش را هم بفرمایید . اصلاح طلبها هم همین طور .ببنید حقیقت چیست؟نه واقعیت منفعت طلبانه!
  • IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    36 11
    فکر می کنم سایت شما هم جزو ستاد پزشکیان شده! منتها رو نمی کنید!
    • IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
      8 1
      با جستجو در صفحه اول مشرق: تعداد قالیباف 33 تعداد جلیلی 13
    • AU ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
      17 27
      بله درست میگید مشرق هم اینطوری دارد تبلیغ پزشکیان میکند. اگر پزشکیان راست می گفت که با ظریف و دار و دسته روحانی دروغگو را مشاور خودش نمی کرد. چون جلیلی طرف طبقه کارگر است و نه غاصبان اموال ملت. اگر پزشکیان رییس جمهور بشه ایران و مقاومت منطقه بیچاره میشه.
    • AU ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
      12 11
      بله درست میگید مشرق هم اینطوری دارد تبلیغ پزشکیان میکند. اگر پزشکیان راست می گفت که با ظریف و دار و دسته روحانی دروغگو را مشاور خودش نمی کرد. چون جلیلی طرف طبقه کارگر است و نه غاصبان اموال ملت. اگر پزشکیان رییس جمهور بشه ایران و مقاومت منطقه بیچاره میشه.
    • AU ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
      7 1
      بله درست میگید
  • ZA ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    16 29
    الان جمهوری اسلامی به سلاح هسته‌ای نیاز داره. دار و دسته پزشکیان هیچ برنامه‌ای برای جنگ احتمالی نداره بجز مهاجرت و فرار
  • محمود IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    14 25
    مگر اصولگرای اصلاح طلب هم داریم این چه فرقه جدیدی هست.
    • سیف IR ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
      14 19
      آقا محمود! موقع انتخابات و برای گرفتن رای همـــــــــــــــــــــــــــــــــه‌چیز داریم. مثلاً شما میتونی خودت از حامیان پروپاقرص گشت ارشاد بوده‌باشی و بابای رئیس‌جمهور وقت رو آورده‌باشی جلوی چشمش، که چرا مخالف کردی با گشت ارشاد؟! حالا موقع گرفتن رای گشت ارشاد اخـــی میشه. دیگه جونم برات بگه. دختر و دامادت رو بزور بزاری سرِ کار اونم پست مدیریتی! بعد داد و هوار راه بندازی که آهااااااااای مردم من با رانت و... مخالفم! بعد هم عیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن حرفای حسن قفل ساز رو بزنی و همون نفرات نکبتی اون رو تمام و کمال جمع کنی دور خودت (چه بسا حکم وزرات‌شونم امضا شده باشه خخخخخخخخخخخخخ) بعد خیـــــــــلی ریلکس تو چشم مردم نگاه کنی بگی حسن روحانی کیــه! من پزشکیانم 😳 سرتو بیشتر درد نیارم. بیخیال حوصله ندارم بیشتر بنویسم... نوشتن توی مشرق هم محدوده. بعدشم حوصلۀ خوندن ندارن. خیلی راحت میزنن غیرقابل انتشار
  • IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    19 9
    چرا دائم از اصلاح طلبان برائت میجوید؟؟!! مگه چشونه!!!!؟
    • بوشهری غریب IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
      13 30
      چه شون نیست ....گوشن
    • DE ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
      20 21
      چون دروغ میگند و... مثال گران شدن بنزین در دور روحانی و گفتن بی اطلاعی از آن توسط روحانی .
    • IR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
      3 5
      سخنان هوشنگ امیر احمدی در کلید واژه ببینید
    • محمد IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
      11 10
      چون چیزی به اسم برجام را به کشور تحمیل کردند که صداش پنجاه سال بعد درمیاد
  • قوی فکر IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    24 22
    مشرق نیوز جبهه انقلاب را تقویت کن نامردی نکن جلیلی نماینده امتداد رئیسی هست وپزشکیان ارتجاع داخلی به پنج دولت قبلی
  • IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    9 13
    ما نه به اصول رای میدیم نه به اصلاح که هر چه میکشیم از دست شما دوجناحه فقط انقلابی تمام
    • علـی IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
      6 5
      خب این مشکل طالبین فساد ببخشید اصلاح طلبان هست که چندتا برچسب سفارش دادن ساختن، هرکس مخالفشون حرف بزنه فوری یکی میزنن رو پیشونی طرف. تو دلواپسی. تو تندرویی. تو خرمقدسی. تو از آدمیزاد به دوری. تو اصولگرایی. و..............
  • Hesam IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    9 7
    فقط باید خندید...دولت سوم روحانی...بویپول پاشی ریشو و بی ریش نداره...خبر ندارن ته صف باید باشن
  • IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    0 5
    اون موقع پزشکیان کارامده اگر مسیله کار امدی بود چرا به قالیباف رای ندادید والا اقا ترو خدا اقای قالیلاف را نزنید .. کاری بهش نداشته باشید ما دیگه ازش طرفداری نمی کنیم خوبه میگید جلیلی ما هم از جلیلی دفاع میکنیم چشم رهبری گفت قالیباف حالا میگید جلیلی باشه جلیلی دیگه کسایی که برای ما محترم هستند را شهید نکنید ....باشه ما هم حرف نمیزنیم ...لال شدیم خوبه ...چی می تواهید جلیلی مزشکیان هر کی شما بگید همونو ما میاریم داخل سیستم چشم خوبه ...الان کی جلیلی باشه جلیلی ...
  • سید IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    13 17
    قسم حضرت عباس رو باورکنیم یا دم خروس راروحانی و آخوندی وجهانگیری وظریف وزنگنه ونعمت زاده این وسط چیکاره اند
  • IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    11 9
    اینهمه دروغ گفت، خواب بودید؟؟ به چه قیمت معامله کردید؟؟؟؟؟؟
  • IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    7 0
    خیلی وقته اصول گرا و اصلاح طلب تموم شده، بیدار شید خوفتگان!!!!!!
  • US ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    3 5
    البته استخدام نیروهای شرکتی حرفی کاملا اشتباه است تا جایی که یادم است نیروهای شرکتی از زمان خاتمی شکل گرفت و این دست وزیر بهداشت نبود و ایشان اصولا کاری نمیتوانست برای استخدام نیروهای شرکتی انجام دهد. بهتر است با سند و مدرک صحبت شود تا ابهام در مردم ایجاد نگردد. البته در متدین و ولایت مداری ایشان شکی نیست و من به عنوان یک اصولگرا ایشان را از نزدیک می شناسم. جانم فدای رهبر
  • کارگر IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    2 1
    به عمل کار برآید به سخندانی نیست .
  • IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    4 1
    برای ما فرقی نداره.در هر صورت قراره روز به روز سفره ها کوچک تر و ما پدر ها شرمنده تر جلوی خانواده باشیم.ببخشید که روز جمعه هم باید از 6 تا 12 شب کار کنیم فرصت کار دیگه ای این وسط نیست بلکه چند قاز ریال بی ارزش در بیاریم تا از گشنگی نمیریم و سرسال اساسامون توکوچه نباشه.
  • IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    2 4
    خدا وکیلی آقایان درست و محکم صحبت کردند.
  • IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    1 1
    نه این تو لفظه
  • محمد IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    8 2
    اصولگرایان معتدل یا منحرفان مفت خور؟
    • IR ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
      2 1
      اصلاح طلب اصول گرا هم داریم که به اصول خیلی پایبند تر از خود اصولگراها ست
    • لنگی سوز IR ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
      0 0
      بله به اصول خائن بودن ، دروغگویی و دزدی ، خیانت ، قتل ، ترور جاسوسی و ......کاملا پایبند هستند
  • IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    2 2
    دری وری
  • فرشاد DE ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    3 26
    خب آقای نقوب حسینی که زر زر مفت میکنی
  • IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    7 3
    م نیوز معلوم هست تو کجا وایستادی؟!؟!؟؟!؟!؟! از طرفداری قالیباف رسیدی به پزشکیان؟!!؟!؟؟!؟!؟!؟؟!؟!؟!؟!؟!؟؟ ماذا فاذا
  • FR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    7 4
    اتفاقا بابک زنجانی خیرش بیشتر از ضررش بود مثل اینکه دور زدن تحریمهارا لو دادید به دشمن
  • IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    11 20
    سیرک دلقکهای حامی پزشکیان
    • IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
      3 4
      و مسابقه محله حامیان جلیلی . برنامه امشب سینماهای تهران و شهرستانها
  • م IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    15 25
    دارید دروغ می‌گویید. نه به دولت سوم روحانی
    • حاجی از سه راه جوبشور قم IR ۰۰:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
      1 1
      دولت روحانی که خوب بود
  • IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    13 3
    گرگ تو لباس میش
  • عباس IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    2 0
    سلام بر همه چرا همه وعده های خوب و دلنشین و آتشین می زنند ولی در مقام عمل خبری از آن نیست چرا همه کسانی که در ستادها هستند مگر در این مملکت نیستند یا اینکه هستند برای خودشان به اسم مردم انشاالله که خداوند به مردم سرزمینم ایران رحمت فرستد
  • DE ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    10 1
    مگه میشه هم زیر پرچم امام حسین ع سینه زد و موازی با آن تسلیم یزید ملعون شد؟ اگه اینجوریه ، اسمش را پارادوکس باید گذاشت.
  • حسین IR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    2 1
    خط اصیل انقلاب یکی هست و اون خط امام و رهبری. آقایون رجال سیاسی یا رومی روم یا زنگی زنگ باشید. این مزخرفات چیه هر گروهی برای خودش عنوانی میذاره اصول گرای معتدل اصلاح طلب معتدل و...به نظرم این گروه های میانه و خاکستری نان به نرخ روز خورند.
  • IR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    6 0
    نقوی حسینی و همان فایل صوتی معروفش!!!
  • بنده خدا دلسوز مردم IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    14 5
    یادمان نرفته صبح جمعه را یادمان نرفته صف طویل مرغ شکر و برنج را یادمان نرفته نایاب شدن روغن خوراکی طی چند ماه یادمان نرفته دلار سه هزار شد ۳۰هزار یادمان نرفته عدم فروش نفت ورسیدن به ۲۰۰هزا بشکه یادمان نرفته دختر بیکار و بدبخت نعمت زاده وزیر روحانی یادمان نرفته افتخار اخوندی به مسکن نساختن یادمان نرفته بیکار شدن کارگران هفت تپه هپکو ارج یادمان نرفته مدیریت سیل و زلزله یادمان نرفته زانو زدن ظریف مقابل امیر کویت یادمان نرفته سوخت ندادن به هواپیمای ظریف در مونیخ یادمان نرفته ۸سال از جوانی جوانان ایران تلف شد واب و نان مردم به برجام سیاه گره خورد یادمان نرفته حادثه قطار تبریز و آخوندی که گفت نگران نیستم همه بیمه ان یادمان نرفته بی ثباتی ساعتی و روزانه قیمت ها یادمان نرفته تعطیلی نانوایی ها به خاطر عدم مدیریت صحیح آرد یادمان نرفته رفتن مکرر برق سوختگی وسایل الکترونیکی مردم یادمان نرفته تضییع ۶۰تن طلا طی ۲ سال توسط دولت روحانی یادمان نرفته ناتوانی دولت روحانی در ازاد کردن پول بلوکه ایران یادمان نرفته قطع مکرر اب مردم خوزستان یادمان نرفته خشک کردن دریاچه ارومیه توسط دولت بی عرضه روحانی یادمان نرفته چگونه دولت روحانی منتقدان خود را بی شناسنامه خواند یادمان نرفته ۷۵۰سکه تقدیم ظریف و.... برای برجام نافرجام یادمان نرفته توهین بی شرمانه ظریف به سردار سلیمانی یادمان نرفته پراید ۱۷ میلیونی در پایان دولت روحانی ۱۰ برابر شد یادمان نرفته دستگیری برادر روحانی و جهانگیری و دختر وزیر روحانی به جرم فساد یادمان نرفته رفتن روحانی با لندکروز دربین کارگران پیاده نشدن نشنیدن صحبت های آنها یادمان نرفته ۱۰۰۰متر بنای غیر مجاز دختر روحانی تخریب شد چقدر فراموشکاریم ای مشرق شما و امثال شما اکنون همان روحانی بی تدبیر ظریف و جهانگیری آخوندی و زنگنه و....که تنها عملکردشان انتظار ۸ ساله از قرار داد نافرجام برجام بود به حمایت از پزشکیان برخواسته اند هرکی اینها یادش رفته یا تو ایران نبوده یا ایرانی نیسسسسستتتتت. پزشکیان همان روحانی بدون عمامه با تفکر اصلاح طلبی است
  • IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    7 1
    امثال ناطق نوری و پورمحمدی و لاریجانی وبروجردی و مطهری مگر فقط خودشان و اصلاح طلبان تهوع آور برایشان نوشابه باز کنند و ایشان را اصولگرا بخوانند!!!
  • ز IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    0 0
    چهل ساله ی
  • IR ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    3 0
    نرخ رو به کدوم قیمت روز می خورن! قابل توجه عضو آتشی سابق جبهه پایداری و ضد ظریف دیروز یعنی جنای نقوی حسینی! اون نزدیک حلقه و یار غار مشائی الان شده عضو ستاد جناب پزشکیان اول اسمش هم عبدالرضا د ا و ر ی !
  • حبیب IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    2 0
    خودشون خنده آسون نگرفته 😂
  • IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    4 0
    خیلی جالبه اینا تا همین چند وقت پیش تو جبهه مخالف بودند چه می‌کنه عشق به خدمت!!!!!!
  • IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    6 0
    خاک تو سرت مشرق
  • IR ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    10 2
    مثل اینکه بدت نمیاد حالا که قالیباف رای نیاورده پزشکیان رای بیاره! متاسفم برات
  • IR ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    4 7
    با سلام ودرودبر رهبر بزرگ انقلاب ویار ویاور ایشان دکتر پزشکیان عزیز انشالله
  • محمود IR ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    3 8
    هم خوشگل هم پزشکه قلبش چون تمشکه
  • رض IR ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    0 1
    آقای پزشکیان روز اول رفت سمت تیم آقای عارف ولی گویا از سمت انها حمایت نشد مجبور شد به سمت تیم جهانگیری و روحانی و ظریف برع باید اینجا افرادی مثل محسن رضایی وقتی می دیدن آقای پزشکیان در اولین قدم به سمت فردی معتدل و انقلابی مثل آقای عارف می رند می فهمیدن که اقای پزشکیان دوست ندارند از سمت تیم روحانی حمایت شوند کاش تیم های اصولگرایی می رفتند و کمک مالی و مطبوعاتی به آقای ظریف می حردن و الان ما شاهد بی اخلاقی ها و لمپن بازی های ظریف نبودیم
  • IR ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    6 0
    اینا اصلاح طلب هستن یااصولگرا؟؟؟گفته بنزین رو گرون میکنم چی میگی ارز پایین میاره
  • IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    2 0
    آره جون خودت
  • IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    3 0
    شما هم الان سر کردی تو آخور اصلاح طلبان
  • IR ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    7 4
    چه بی ادبی هست آقای پزشکیان چه وزیر ناکارآمدی بوده آقای پزشکیان چه آدم های دروغگویی که اطراف آقای پزشکیان نیستند. اگر می‌خواهید کشور به ورطه نابودی بیافتد با احتمال بالا رای به پزشکیان ولی اگر امید به تغییر ریل اداری و اقتصادی کشور دارید رای به جلیلی حال انتخاب با خودمون هست احتمال بدبختی یا سعادت
  • DE ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    4 0
    همه این حرفها متین و درست ولی این آدمهایی که اقتصاد مردم رو فلج کردند دورخودش جمع کرده چی می گید؟
  • IR ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    5 1
    یه آدم دورو بیسواد در مسائل سیاسی و کشور داری که به هیچی احاطه نداره
  • IR ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    8 0
    یعنی خاک بر سرتون حقیقتا
  • IR ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    4 10
    درود بر پزشکیان مردی یا اخلاص که در تمام زندگیش نقطه تاریکی ندارد و تمام عمر در خدمت به مردم در هر پست و مقامی خدمت کرد و سالها در جبهه خدمت کرد. حتی با مرگ همسرش و نگهداری فرزندان کوجکش در ان زمان هیجوقت میدان خدمت را ترک نکرد.
    • DE ۰۲:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
      1 0
      پزشک بوده ، پول داشته ، پول داده پرستارگرفته ، یا از مادرش کمک گرفته. این چیزها رو چرا اینقدر بزرگ می کنید ،چه ربطی به انتخابات داره؟ با این مطالب ام میخوان براش رای جمع کنن ! بایدن ام زن اش و یکی از بچه هاش رودر تصادف ازدست داد و خودش باید دوتا بچه اش رو مدیریت میکرد.آقای پزشکیان بگه چه برنامه و نقشه راه داره؟ تابحال هیچ! فقط اینکه بنزین رو بیست و پنچ تا سی هزار تومان میکنه تا بتونه بخشی از بودجه اش رودر بیاره
  • IR ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    9 1
    چه زوری میزنن بگن این اصلاح طلب نیست،معتدله
  • IR ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    7 1
    بالاخره آشکارا داره از پزشکیان حمایت میکنه
  • IR ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    7 0
    این دغل دوستان که می بینی ....
  • IR ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    7 0
    🤣🤣🤣🤣🤣،برو خودتی عمو
  • IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    4 0
    اینا دیگه چی میگن این وسط...
  • IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    5 0
    سالهاست به عنوان نماینده اصلاحات نماینده مجلسه،چی میگه این بنده خدا؟ برای رای های قالیباف خواب دیدی؟تا قبل این،طرفِ اصلاحات بود حالا تو این یه هفته معتدل میشه؟اَی خِدااااااا😆😆😆😆 چقدر تابلو هستید شماها
  • صادقپور IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    2 0
    گفتن حرف بدون بیان راهکا ر که کار هر ننه قمری هست وشما که حمایت میکنی وتوصیه می کنی دم خروس را در ستادهای انتخابی ندیدی فقط قسم حضرت عباس را باور کردی
  • ایرانی IR ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    10 3
    به جلیلی رای میدهم چون خواهان اقتدار کشورمم.
  • ایرانی IR ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    9 3
    به جلیلی رای میدهم چون خواهان اقتدار کشورمم.
  • بوشیدو FR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    8 2
    خاک بر سر آت مشرق که شدی بلندگوی حسن فریدون
  • رامین IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    5 0
    آخه چقدر بی شرفی و نون به نرخ روز خوری
  • US ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    9 2
    پزشكيان شايد انسان خوب باشد ولى بهيچ وجه لايق رئيس جمهورى ايران و تجربه و استعداد و دانش اين شغل پر. مسؤوليت را ندارد . انتخاب او خداى نا كرده فلاكت ايران است .
  • US ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    7 1
    پزشكيان شايد انسان خوب باشد ولى بهيچ وجه لايق رئيس جمهورى ايران و تجربه و استعداد و دانش اين شغل پر. مسؤوليت را ندارد . انتخاب او خداى نا كرده فلاكت ايران است .
  • IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    1 0
    با همین خیال باطل اموات سیاسی را از کنج دخمه ها به کنار سفره فرا خوانده و ولی نعمتان را دچار هول بازگشت عوامل استعمار غرب کردید!؟ هنوز هیچی نشده شعارهایی را که بخاطرش رای گرفته اید فرلموش کردید؟ میان ما وفساد سیاسی و اقتصادی هیچ اشتی ای نیست.
  • سیف IR ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    6 2
    جهنم ضرر آقای پزشکیان بیست. با نفوذی‌ها و غارتگرانی که دوره‌‌اش کردن و بااااااااید هرجور شده از خجالتشون در بیاد چیکار کنیم؟ از همه بدتر اون حسن قفل‌ساز کذاب دروغگو که شده حامی ایشون چی؟! این یکی دیگه واقعاً غیر قابل تحمله. نه داداش ما نیستیم. قربون همون جلیلی که نه در خودش و نه در 7 پشت از خاندانش نتوستن یه نقطه تاریک که نه، خاکستری پیدا کنند!
  • دبیر تاریخ،رزمنده،خانواده شهید، IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    5 13
    پزشکیان،آدم درستی است،،مواظب باشید سخن بیهود نزنیم،که گناه محسوب می شود،،جدا از انتخابات،،حفظ واحترام فرد درستکار بسیار مهم است،،،،
    • DE ۰۳:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
      1 2
      تو دیگه کی هستی از خودت فتوا صادر میکنی ؟ هرچی وزیر راندخوار و کارشکن ، ورشکسته روحانی رو دورو برش جمع کرده و میخواد به اشون صدارت و پست بده تا کابوس هشت سال روحانی تکرار بشه
  • دبیر تاریخ،رزمنده،خانواده شهید، IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    3 3
    پزشکیان،آدم درستی است،،مواظب باشید سخن بیهود نزنیم،که گناه محسوب می شود،،جدا از انتخابات،،حفظ واحترام فرد درستکار بسیار مهم است،،،،
  • مجید IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    2 0
    نقوی مشکل داره.ذو دوره مجلس رد صلاحیت شده.امسال هم برای زمانی افشار در ورامین تبلیغ کرد که بعد از رأی آوردن رد صلاحیت شد.بیشتر آدمهای مشکل دار حامی پزشکیانند.
  • IR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    5 0
    خورشید از کدوم طرف دراومده از آقای پزشکیان تعریف می کنید؟!!!
  • RO ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    3 1
    اگر اینجوری بود که خاتمی و روحانی و ظریف از او حمایت نمی کردن. مشرق داری یواش یواش به نفع سپاه عمر سعد وارد معرکه میشی؟ تو هم؟
    • IR ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
      1 0
      ناجی ایران فقط جلیلی
    • IR ۰۰:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
      0 1
      ظریف و روحانی و خاتمی سوپاپ اطمینان نظامن که فراخوان اونا باعث شد این همه ادم بیاد رای بده که ابروی اینا بیشتر نره با مشارکت سی درصدی
  • لنگی سوز IR ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    6 0
    مردم غیور ایران هوشیار باشن این اصولگراها همان گرگهایی در لباس میش !!!!! به قول دوستمان که کامنت گذاشته ، پزشکیانِ اصلاح طلب ، چرا اصلاح طلبی رو گردن نمیگیره ؟؟؟؟؟ اصلاح طلبها چکار کردن که فقط فاسدین و خائنین ، تروریستها ، تجزیه طلبان ، اسراییل و ....ازش حمایت میکنن ؟؟؟؟؟؟؟
  • دلسوز IR ۱۸:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    2 1
    درپاکی پزشکیان همین بس که شاهدش دم روباه هست وتقریبا زیاد دروغ میگوید . ویک مقدار بیشتر در فکر تامین آینده بچه هاشه وآنهم با سو استفاده از موقعیت ومنصب .البته یه حسن دیگه هم داره ! و آنهم حوصله مطالعه متن هارا نداره ومزیت یا عیب قراردادها را از دهن دیگران ارزیابی میکنه ؛ همین18
  • مهدی IR ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    2 0
    یوسفیان ملا همون نماینده ای است که با توصیه وزیر نفت دخترش رو از فر هنگیان برده نفت
  • IR ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    2 1
    پزشکیان وقتی اعتراف میکند نه اقتصاد میفهمد نه میداند FATF چی هست چرا باید انتخاب شود مطمئناً در صورت انتخاب ، ظریف وزیر امور خارجه خواهد شد و زنگنه هم وزیر نفت اولی میخواد جان کری را پیداکند تا باهم قدم بزنند و هوایی بخورند و قرار بزارن اگر سردار سلیمانی دومی هم پیدا شد فوراً هماهنگ کنند تا آمریکا با پهپاد بزنه دومی هم دنبال ردیف کردن یه کرسنت دیگه هستش که بچه های فقیر رفسنجانی یه لقمه رشوه گیرشون بیاد و بچه کشور امارات هم گاز مفت بخره و نهایتاً هم دادگاه بین المللی ایران بدبخت را دویست سیصد میلیارد دلار جریمه کنه. چقدر این جماعت شریف هستند البته بلا نسبت حرومزاده ها
  • IR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    6 1
    کلا یه کلمه از جلیلی تو سایتتون نیست
  • IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    2 0
    در ماجرا اخیر مجلس همکاری اقای قالیباف و پزشکیان و دیگر اصلاح طلبان و میانه رو ها باعث شد رئیس شود و دارو دسته رساییبه هدف نرسند در صورت ریاست جمهوری هم مشکل خاصی با اقای قالیباف ندارند
  • IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    3 0
    یه کم دیگه پیش بریم پزشکیان میشه جانباز ، شهید ، مدافع حرم ، ایثار گر ...... آقای یوسفیان ملا ، ایکاش اندازۀ ارزنی فهم و درک سیاسی هم داشتی ، اینهایی که گوش تا گوش در ستاد آقای پزشکیان شب و روز علیه رقبای خو به دروغ و افترا مشغول هستند ، برای رضای خدا مشغولند !!!! اینها مفت و مجانی برای رضای خدا موش میگیرند !!! بروببین در همین ستاد چگونه ، هنوز نه به بار و نه بداره ، بحث بنزین 50 هزارتومانی مطرحه !!! یعنی حدوداً هفده برابر قیمت بنزین آزاد آلان ، اونوقت تو داری قصۀ لیلی و مجنون تعریف میکنی ؟؟؟؟ آخخخخخخخخخ ازدست مؤمنین ............
  • شیخ IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    0 0
    ولی جبهه روبرو تمام تلاشش رو می‌کنه یه جوری بچسبونن به روحانی
  • IR ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    4 2
    مشرق خیلی پستی مشرق خیلی پستی مشرق خیلی پستی مشرق خیلی پستی والله العظیم خیلی پستی
  • IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    1 0
    الان که به رای نیاز داره می خواد خودش را اصول گرا معتدل معرفی کند.
  • ترابیان IR ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    5 0
    دله دزدهای مملکت به حمایت از پزشکیان برخاسته اند
  • ali IR ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    2 0
    سلام. البته اینکه ـآقای پزشکیان آدم پاک دستی هست وجبهه رفته وآشنا به قرآن ونهج البلاغه و... .اصلا حرفی نیست ودرست هم هست ولی اینکه شما اقایان به عنوان اصول گرایان ستاد تشکیل داده اید کمی دور از واقعیت است چون برخی از همان افرادی که امروزبنا به دلالیلی در مجلس نیستن واطرافیان آقای لاریجانی هستن اینکار را کرده اند ودر آنجا جمع شده اند وطبیعی هم هست که به طرف آقای پزشکیان سوق پیدا کنید والبته همه ازادند در انتخاب خود
  • ممد IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    3 1
    به هر حال میشه راهنمای چپ زد وبه راست پیچید.نان به نرخ روزخور
  • محسن IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    5 2
    میگن پزشکیان دروغ نمی‌گوید همه ی ما دیدیم آقای پزشکیان در مورد مرگ مهسا به همه دروغ گفت اعلام کرد سردختر را ضربه زدن این مرد بعد گفت من متخصص هستم هیچ کس همین جوری مرگ برایش اتفاق نمی افتد که بمیره این سرش ضربه خورد بعدا معلوم شد کسی به اش ضربه یا اسیبی نرساند وسابقه بیماری هم داشت و بر اثر همان بیماری فوت شد
  • رسول IR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    2 1
    عجب عنوان مسخره ای داشته این جلسه
  • رسول IR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    1 1
    عجب عنوان مسخره ای داشته این جلسه
  • رسول IR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    3 1
    عجب عنوان مسخره ای داشته این جلسه
  • IR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    4 0
    طنز تلخ روزگار.چهار روز دیگه که سر کار اومد و خرش از پل گذشت همه چی معلوم میشه.پزشکیان در بهترین حالت دولت سوم روحانیه.این تبلیغات هم فقط برای دزدیدن و فریب اون ۳ میلیون رای قالیبافه چون میدونن این رای میره تو سبد جلیلی دارن پزشکیانو بزک میکنن.
  • IR ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    1 7
    فقط پزشکیان
  • IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    5 2
    مشرق دو پهلو هم از توبره میخورو هم از آخور .
  • ناشناس IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    5 2
    آقای پزشکیان نمیشه و نخواهد شد
  • Saeed IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    5 0
    یعنی شما از جلیلی عبور کرده اید.
  • IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    4 2
    مشرق ===>>> قاطر ،،، راحت باش تبلیغت رو بکن
  • سلیمان موذنی IR ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    3 0
    ما اصلاح طلب معتدل و یا اصول گرای معتدل نداریم.اینها اراجیف است از طرف اصلاح‌طلبان که میخواهند خرابکاری های پزشکیان را توضیح کنند.
  • IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    1 0
    آقای نقوی حسینی شما هم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    3 0
    با کلمه جلیلی حساسیت داره . راحت باش .
  • IR ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    4 2
    آقای نقوی حسینی از شما توقع نداشتیم آقای جلیلی هم جبهه رفته هم جانباز است وهم پاکدست
  • IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    3 1
    اصولگرای معتدل <<===>> اصلاح طلب معتدل ===>>> نفاق .
  • هموطن IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    0 0
    ملت خود به آینه می‌بینند و قضاوت میکنند همه ناکارآمد جماعت دور ایشون جمع شدند و از همه نق نق و سیاه نمایی است و اگر نتوانند کاری بکنند عذرخواهی میکنند آیا تحریم که استراتژی دشمن است را ایشان می‌توانند رفع کنند بابت این وعده کیان مملکت. ا به با. میدهند دشمن نشان داده جز به تسلیم راضی نیست در این فضا چرا ابهام آفرینی میکنید
  • IR ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    3 0
    مگر جلیلی ناپاک و عیر از نیروهای جبهه جنگ است اتاق بازرگانی و بدنه صنعت بخشهایی که با قالیباف بوده ... اقای جلیلی باید بگه برنانه اقتصادیش همون برنانه اقای قالیبافه ...
  • IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    3 1
    پزشکیان شخصیت حقیقی خوبی دارد و انصافاً و وجدانا نمره قبولی می گیرد ولی و اما و ولی شخصیت حقوقی بسیار متزلزل و ضعیف و با عرض معذرت مترسک گونه ای خواهد داشت که قطعاً موجبات سقوط آزاد اقتصاد، سیاست و فرهنگ ایران عزیزمان را با آوردن دولت سوم روحانی رقم خواهد زد...
    • IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
      0 0
      دولت سایه
  • بصیرت IR ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    1 4
    غرب تهدید کرده است که به دلیل فروپاشی برجام، مجبور است حداکثر تا سال آینده، از مکانیزم اسنپ‌بک برای بازگرداندن ایران به فصل‌هفتم منشور و‌ برقراری‌ کامل تحریم‌های شورای امنیت UN استفاده کند؛ فصل هفتمی، که اولین دستاورد مذاکراتی جناب جلیلی و سرآغاز فلاکت کشور بوده است، و تحریم‌هایی که تمام کشورها موظف به اجرای آن‌ها خواهند بود. در صورت انتخاب اقای جلیلی چه اتفاقی برای کشور عزیزمان ایران خواهد افتاد : انتخاب ایشان و حاکمیّتِ نظرات جناح وی، به خروج ایران از NPT منجر شده، و برای تثبیت این خروج، انجام آزمایشات هسته‌ای ایران قریب‌الوقوع خواهد بود؛ در مقابل، غرب هم که متعهدشده است از هسته‌ای شدن نظامی ایران جلوگیری نماید، ولوآنکه ‌دست به اقدام نظامی بزند، به جنگ و درگیری روی خواهد آورد.
    • IR ۰۲:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
      1 0
      ترساندن ایران از حمله غرب حربه تکراری و منقضی شده ای هست دوست عزیز.در قضیه حمله اسراییل به کنسول ایران ما نشان دادیم در دفاع از منافع و حق و حقوق کشور و مردم و سرزمینمون از کسی ترسی نداریم.گذشت اون دورانی که یک عده با ترساندن از حمله آمریکا و اسراییل رای جمع میکرد.اتفاقا سایه جنگ با برجام و تعطیلی صنعت هسته ای به کشور نزدیک شد در دنیای که فانون جنگل در اون حاکمه استعمارگران فقط زبان رور میفهمن شما هر چه قدر قوی تر باشی منافعتو بهتر تامین میکنی و به منافعتون احترام میزارن اگر ضعیف بودی بلعیده شده و طمع استعمار شمارو رها نخواهد کرد.ایران مسلح به موشک های قاره پیما و کلاهک هسته ای قطعا بهتر از ایران امروز از سرزمین و منافع مردمش دفاع خواهد کرد.آمریکا و غرب به صورت کاملا ظالمانه و استعماری حقوق ایران رو به رسمیت نمیشناسن و ایران رو تحت تحریم های فلج کننده قرار دادن.آمریکا با اون سابقه سیاه حقوق بشری و به عنوان تنها استفاده کننده از بمب اتم و با داشتن هزاران کلاهک هستهدای به ایران میگه تو حق نداری داشته باشی.آمریکا دور تا دوران ایران پایگاه زده بعد میگه ایران حق نداره در کشورهای دیگه حضور داشته باشه.آمریکا با سابقه حمله به عراق افغانستان لیبی ویتنام و صدها کودتا و جنگ و ....کشوری که با اشغال سرزمین سرخ پوستان تشکیل شده و روی استخوان سیاه پوستان بنا شده و همین امروز جنایات اون در برابر دیدگان جهان در فلسطین عیان هست ایران رو به بهانه حقوق بشری تحریم کرده!انگلیس با سابقه سیاه استعمارگری و برده داری که کمتر کشور در جهان طعم جنایات و استعمار اونها رو نچشیده و در حال حاظر هم اتمی هستند به ایران میگه تو حق نداری صنعت هسته ای داشته باشی.فرانسه با داشتن کلاهک هسته ای به ما میگه تو حق نداری صنعت هسته ای داشته باشی.در مقابل استعمارگرانی که حقوق شما رو به رسمیت نمیشناسن فقط قدرت جواب میده.بازگشت مکانزیم ماشه مساویست با آزمایش موشک های قاره پیما و آزمایش اولین کلاهک هسته ای‌.
    • DE ۰۳:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
      0 0
      برو گمشو اسقاطیلی مردم رو میترسونی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • IR ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    2 0
    عبد العلی زاده خودش اعتراف کرد که نگذاشت شهر ها بزرگ نشوند امروز ۹۰ درصد قیمت مسکن زمین است آقای یوسفیان اگر من هم مثل شما بودم دغدغه نداشتم همین حرف ها لا می،زدم
  • یه دردمند IR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    4 0
    نگوئید اصولگرایان معتدل، بگوئید اصول سواران استحاله شده!!! و چه خون دل ها خورد علی از دست این جماعت سر به سجود آیه خوان و به ظاهر متدین یا ایها الذین آمَنوا، آمِنوا
  • IR ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    4 1
    بنزین 25 تومان را نمی‌شود هضم کرد
  • شیرینی فروش IR ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    4 7
    پزشکیان برنده خواهد شد خواهید دید الان ایران به یک فرد معتدل نیازدارد ایشان انسانیست ولایتمدار مفسرنهج البلاغه مطمئن باشید با رهنماییهای حضرت اقا ومدیریت قوی پزشکیان کشوربادنیا بهتر تعامل خواهد داشت
  • IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    2 17
    به عنوان یه دهه شصتی که از سال ۸۴ تا ۹۲ تک تک انتخابات ها را رای دادم و ۱۰ سال هست که رای نمیدم عرض میکنم من نامزد دلخواهم را در بین حضرات ندیدم. بنده سنم زیر ۴۰ سال هست ولی خوب به خاطر دارم در اوایل دهه نود با حقوق کارگری میشد خانه و ماشین خرید. نه ضد نظامم نه علاقه ای به وطن فروشان دارم. پای استقلال کشورم ایستادم و خواهم ایستاد ولی قلبا از وضعیت معیشتی و اینترنت ناراحت و دلسرد و دلگیرم
  • IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    5 3
    کثافت مشرق
  • IR ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    5 0
    دوستان داستان چیه؟ من گیج شدم. سایت مشرق و امثالهم، واعظین معروف مثل پناهیان و مداحان معروف همگی یهویی پشت جبهه انقلاب را خالی کردن ؟
  • IR ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    6 0
    مشرق جون ، خیلی از پزشکیان می نویسی ها، حواست هست
  • IR ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    5 1
    به قول اقای جواد لاریجانی پزشکیان توان اداره یک بیمارستان را هم ندارد چه برسد به یک کشور بعد هم مردم خوب گول قران خواندن و یا علی گفتنش را خوردند به پزشکیان رای بدهید تا بنزین 20 هزار تومانی را به سفرهایتان بیاورد
  • IR ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    2 1
    بکسی رای بدیم خداراضی باشداحکام الھی محترم بشمارد ودرامورسیاسی تجاری دیپلماتیک واردباشدربای بانکی نگیردوشجاع ونترس بفرمودہ امام خمینی تخصص وتعھدداشت باشد
  • IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    7 5
    پزشکیان اگه صداقت داشت برای رای آوردن بین اقوام دعوا نمینداخت
  • هموطن IR ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    32 2
    در ناپاکی وی همین بس که الان خسته است و آمده بابا تو حال کار کردن نداری دروغگو و قبیله گراست...قومیت پرسته...دیگه چی بگم والله
  • IR ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    36 0
    خخخخخخ
  • ناشناس IR ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    68 1
    پزشکیان دیر تشریف آورده دیگر برای نابودی دین وارزشهای دینی کاری نمانده همه زحمت‌ها رای آقای خاتمی وروحانی وامثالهم کشیدن مردم گفتند وقتی مسول حکومت اسلامی دزدی میکند وقتی روحانی دست برادرش را برای دزدی باز می‌گذارد وقتی آقای جهانگیری ...... وقتی آقای زنگنه ...... مردم می‌گویند پس این دین به چه درد میخورد میشوند سلبریتی و طرفداران جناب آقای پزشکیان
  • CA ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    1 1
    چه قدر بدبخت شدید! همین شماها کمر احمدی نژاد رو شکوندید
  • وحید DE ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    2 0
    دکتر پزشکیان آدم خوب و پاک دستی است ولی در عرصه سیاست ابو موسی اشعری است. دولت حسن روحانی میخواهد ایران را تسلیم آمریکا کند. تحت بدترین شرایط، دولت تحویل شهید رییسی داد وشرایطی ایجاد کرد که دولت شهید رییسی شکست بخوردد
  • محمد US ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    0 0
    آدما گروها رسانه ها غربال میشوند، فقط خدا رحم کنه.
  • نصر IR ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    0 0
    بیاد دوستی ان مرد با خاله خرسه افتادم . که خرسه میخواست پشه ها را از صورتش براند سنگ بزرگی بلند کرد و بر صورت مرد کوبید .پشه ها فرار کردند و صورت مرد با زمین یکی شد.بعضی با ساده لوحی میخواهند خدمت کنن ولی غافلند که کار انها در راستای خدمت به دشمنان کشور و نابودی کشور تمام میگردد.در کنار ایمان و صداقت فراست وتیز هوشی نیز لازم است .
  • IR ۰۰:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
    0 0
    یه مشته حزب باد که شدند طرفدار بنزین گرون کن 25هزارتومنی... موندم این مردمی که بهش رای میدند چی اند!؟
  • IR ۰۱:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
    0 0
    حرف از بنزین 50 تومنی یعنی تورم 250 درصد
  • IR ۰۱:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
    0 0
    آقایان به اصطلاح خودتان اصولگرا، چه می کنید؟ در صورت انتخاب آقای پزشکیان، اصلاح طلبان تندرو آقای پزشکیان را کاملا هدایت ۷واهند کرد و قدرت را در دست خواهند گرفت و با توجه به آن که اصلاح طلبان، امریکا، انگلیس... را کدخدایان جهان می دانند، در نهایت خاکساری منویات آمریکای گرگ صفت و انگلیس روباه صفت را اجرا خواهند کرد. از جمله به بهانه رفع تحریمها، گسترش و بهبود اقتصادی مردم، با قراردادهای جدیدتر برجام ۲ و ۳ .... توان موشکی و پهبادی و قوای دفاعی ایران را از بین خواهند برد. جواب خدا و مردم را چه خواهید داد؟ به خاطر دنیای آقای پزشکیان و دوستان اصلاح طلب تندروشان و دنیای خودتان، آخرت خود را تباه نکنید
  • IR ۰۱:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
    0 0
    از اطرافیان فرد باید کسی رو شناخت ! و اطرافیان پزشکیان !
  • زهرا IR ۰۱:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
    0 0
    پزشکیان و اطرافیانش ادمرو یاد ابو موسی اشعری وفتنه عمر وعاص میندازه
  • US ۰۲:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
    1 0
    مشدى حسن بقال سر كوچه ما خيلى ؛خيلى از پزشكيان آدم خوب و انسان شريف ميباشد و خوشبختانه خودش هم با شرافت ميكويد كه من( مشدى حسن)بدرد رئيسى جمهورى نميخورم.كاش. پزشكيان هم اندازه شرف و وجدان مشدى حسن بقال را داشت و خودش إذعان مينمود كه او (پزشكيان ) بدرد رئيس جمهورى نميخورد .
  • IR ۰۳:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
    0 1
    بنظر من جلیلی
  • IR ۰۳:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
    0 0
    مواضع سران اصلاح طلب با هوادارانشان یکی نیستند یا شاید حتی بتوان گفت دروغ می گویند. حتی بنی صدر هم گاهی مواضع انقلابی و عاطفی محکمی در حمایت از اسلام و سپاه و انقلاب داشت. هر شخص را باید از هوادارانش شناخت.
  • IR ۰۳:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
    0 0
    بو کباب
  • IR ۰۴:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
    0 0
    کسی که همش تو مجلس کتاب میخونده و پیاده روی میکرده و بجای فعالیت جدی نمایندگی و انجام وظیفه براساس مسئولیتش معمولا نطری نمیداده و میگفته من کارشناس نیستم و فقط پول مفت از بیت المال مسلمین میگرفته آدم شریف و حلال خور و درستیه؟؟!!! برای تبلیغ این دیگه به شعور مردم توهین نکنید!!! شماها حاضرید این آدم و دار و دسته دولت روحانی رو مسلط کنیدبه کشور و جبهه انقلاب تضعیف بشه که چی بشه؟؟!!! بعد نسبت این پزشکیان و حامیان غربگرای اون با موضوع فلسطین و شکست خفت بار اسرائیل و محور مقاومت چیه؟! نسبت این جریان با اسرائیل اینه که طبق اعلام نتانیاهو و شیمون پرز ملعون اصلاح طلبان حقیر سرمایه های اسرائیل نجس در ایران هستند ودر فتنه هااز جمله88 به نیابت از اسرائیل با نظام اسلامی ایران میجنگیدند!!! موضوع بسیارمهمی که اصلاح طلبان هیچ وقت راجع به این حمایت وتایید صهیونیستها اعلام برائت از اسرائیل نکردند و ارتباطشون با اسرائیل رو تکذیب نکردندوهیچ مرزبندی باصهیون نجس نداشتند! اگر قالیباف الان دور دوم باپزشکیان بود همه این مطالب وبه مراتب بیشترشو علیه پزشکیان و حامیان اصلاح طلبش کارمیکردید!!! آخرت خودتونو به دنیای کسی نفروشید!یاعلی
  • IR ۰۵:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
    0 0
    حرکت بین حق و باطل نفاق است نه اصولگرایی معتدل مردم را فریب ندهید
  • IR ۰۵:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
    0 0
    اگر صادق هستید لیست دارایی ها و املاک پزشکیان را منتشر کنید.
  • IR ۰۵:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
    0 0
    فرعون همیشه برای مقابله با بنی اسرائیل اختلافات قومی، مذهبی و ... را تشدید می کرد تا بر تخت خود باقی بماند....
  • شهاب IR ۰۶:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
    0 0
    جریان اصلاح طلب خلاف ایدئولوژی نظام حرکت میکنن و این یک واقعیت است بنابراين هیچ پیشرفتی نخواهند داشت همونطور که تو ۸ سال نداشتن الان هم همونطور میشه میان میگن نذاشتن مردم کلاه سرتون نره رای به پزشکیان جز بدبختی برای مردم چیزی به ارمغان نمیاره از موضع ضعف در مقابل آمریکا به هیچ جا نمیرسیم و اگر هم نرسیم دوباره تورم سرسام آور شروع میشه و مردم و نظام باهم نابود میشن خواهش میکنم طرفدارای دکتر قالیباف یکصدا به آقای جلیلی رای بدیم
  • IR ۰۶:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
    0 0
    قابل توجه اینکه برای رای جمع کردن سفره دیگری پهن شده
  • فرامرز IR ۰۶:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
    0 0
    آقای یوسفیان ملا همون شخصی است که دست حسن روحانی رو بوسید در مجلس - دیگه خودتون تا آخرش بخونید قضیه چیه
  • IR ۰۷:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
    0 0
    موضوع شخص پزشکیان مطرح نیست ان هایی که قرار است پزشکیان را اداره کنند نمایان شده اند حضرات برای رای اوری بیشتر تیشان صف بند ی نکنید
  • علی اصغر قاسم پور IR ۰۷:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
    0 1
    درود بر شما، بسیار عالی، همه باهم برای نجات ایران رأی به دکتر پزشکیان. همه به دور از اسم و رسمها و قالبهای سیاسی با تعقل رأی به دکتر پزشکیان. ریزش رأیها و عدم مشارکت ۶۰ درصدی بیانگر همه چیز هست، برای نجات کشور و بازگشت امید و زندگی رأی به دکتر پزشکیان، قرار گرفتن کشور در مسیر درست و عقلانی. آینده ای خوب
  • رضا IR ۰۷:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
    0 0
    پزشکیان مثل بایدن در امریکاس نیاز به بازنشستگی واستراحت دارد
  • ناشناس IR ۰۷:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
    1 0
    پزشکیان دیر تشریف آورده دیگر برای نابودی دین وارزشهای دینی کاری نمانده همه زحمت‌ها رای آقای خاتمی وروحانی وامثالهم کشیدن مردم گفتند وقتی مسول حکومت اسلامی دزدی میکند وقتی روحانی دست برادرش را برای دزدی باز می‌گذارد وقتی آقای جهانگیری ...... وقتی آقای زنگنه ...... مردم می‌گویند پس این دین به چه
  • IR ۰۷:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
    0 0
    اگه آدم خوبی بود دزدها رو دوروبر خودش راه نمیداد
  • mostafa IR ۰۸:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
    0 0
    در بی صداقتی جناب پزشکیان همین بس که افرادی همچون ظریف و آذری جهرمی و جهانگیری و .... حلقه نزدیک ایشان هستند اگر خدای نکرده ایشان رای بیاورند سهم خواهی نظیر این افراد مملکت رو به فنا می کشونه خطر دولت سوم روحانی و فلاکت حتی اقتصادی در کمین است
  • امیر IR ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
    0 0
    نقوی نماینده ورامین کلا چپ کرده توی انتخابات مجلس هم در برابر ملت حزب اللهی ورامین ایستاد و برای مهدی افشار تبلیغ کرد و کاری کرد رای بیاره البته بماند که بعدش افشار ردصلاحیت شد
  • DE ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
    0 0
    بله بذار این با تیم اش بیاد. بعدش همین آقایان هرروز بااین تیم ناکارامد بخاطر ناکارامدی باید دئول و نمایش راه بندازن!
  • IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
    0 0
    اگر سنجیده این حرفها را زدی که خیلی تحلیل ضعیفی داری که پزشکیان را قوی تر از جلیلی میدانی.... اگر دنبال موقعیت هستی که خودت میدونی و خدای خودت
  • DE ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
    3 0
    از انتخاب ستاد و تیم دور و برش کاملا معلومه! رفته هرچی درپیتی رو جمع کرده اورده کناردستش یک کلکسیون درست کرده! باهاشون میخواد یک کابینه درست کنه! یعنی ارزش مردم ایران آقای پزشکیان این در پیتی هاست! واقعا ناامید کننده است! رای اولم قالیباف بود ولی رای دوم ام برای پیشبرد انقلاب و توزیع و عدالت برای تک تک ایرانی ها ، کوتاه شدن دست راندخوارها و ویژه خورها ، انحصار طلب ها به آقای جلیلی میدم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس