کد خبر 1622803
تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۳
تله دور و بری‌ها برای پزشکیان

حدود یک هفته‌ای می‌شود که نتایج انتخابات ریاست جمهوری منتشر، و آقای دکتر مسعود پزشکیان به عنوان نهمین رئیس‌جمهور کشورمان برگزیده شده است و هنوز دولت شهید رئیسی در راس کار است.

به گزارش مشرق، جعفر بلوری طی یادداشتی در روزنامه کیهان نوشت: حدود یک هفته‌ای می‌شود که نتایج انتخابات ریاست جمهوری منتشر، و آقای دکتر مسعود پزشکیان به عنوان نهمین رئیس‌جمهور کشورمان برگزیده شده است. هنوز دولت شهید رئیسی در راس کار است و تا دولت جدید مستقر شود، دو ماهی زمان لازم است. اما طی همین «حدود یک هفته»، برخی اطرافیان رئیس‌جمهور منتخب - از رسانه بگیر تا برخی چهره‌های سیاسی- به هول و ولع افتاده‌اند. مثل «کاسبان پُست»ی که با پیروزی دکتر پزشکیان، بوی کباب به دماغشان خورده باشد، از هم اکنون، هم تلاش‌ها برای «خالص‌سازی» را شروع کرده‌اند، هم مقدمات توجیه شکست احتمالی‌شان در دولت چهاردهم را. چگونه؟! بخوانید:

۱- «حمله» به رئیس‌جمهور شهیدی که ۱۰۰۰ روز روی کار بوده و در این مدت، کارهای عظیمی انجام داده است، آن هم در ایامی که هنوز حمله‌کننده به قدرت نرسیده، چه معنایی دارد؟ انتشار گزارش عملکرد دولت سیزدهم، از سوی این دولت امری کاملا طبیعی است. هر دولتی در پایان کار، کارنامه‌اش را منتشر می‌کند. اما حمله به این دولت و کارنامه‌اش، آن هم ۲ ماه مانده به تشکیل دولت بعدی، چه معنایی می‌تواند داشته باشد؟ به عبارتی، آن «اطرافیان» و «دور و بری‌ها»یِ دولتی که هنوز تشکیل نشده است، چرا باید از هم اکنون به دولت رئیسی این طور حمله کنند؟ موضوع، گزارش روز سه‌شنبه گذشته کیهان است که با عنوان «اسب زین شده زیر پای دولت چهاردهم» تلاش شد به گوشه‌ای از خدمات شهید رئیسی در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی، سیاست خارجی و... پرداخته شود. مثلا عملکرد بی‌نظیر دولت رئیسی در مواجهه با بحرانی به بزرگی «کرونا» که در آن ایام روزانه تا ۷۰۰ قربانی در کشورمان می‌گرفت. یا بخش عظیمی از بدهی‌های باقی‌مانده از دولت دوازدهم که در این دولت پرداخت شد. یا احیای فروش نفت و افزایش آن از روزی ۲۰۰ الی ۳۰۰ هزار بشکه به روزی ۲ میلیون بشکه، یا پایان دادن به خاموشی‌های طولانی که در زمستان نیز گریبان این مردم را می‌گرفت. گرفتن سرعت سرسام‌آور افزایش نرخ دلار و... هم بماند. اقدام دولتی که، افزایش ۱۰ برابری قیمت دلار را به دو برابر کاهش می‌دهد، قابل تقدیر نیست؟! پس چرا به همان نقاط قوت رئیس‌جمهور شهید حمله می‌کنند؟

۲- اینکه چرا این آقایانِ «دور و بری»ها، از حالا و دو ماه زودتر، این حملات را کلید زده‌اند، می‌تواند پاسخ‌های گوناگونی داشته باشد. شاید برای خودشیرینی و دیده شدن، شاید هم به خاطر حقد و کینه‌ای است که از دولت قبل دارند. آنها خوب می‌دانند این «عملکرد خوب» است که «عملکرد بد» را عیان می‌کند. پس عملکرد خوب را از اساس منکر می‌شوند! اما می‌توان پاسخ‌های جدی‌تری هم برای این سؤال مهم پیدا کرد. آنها بهتر از هر کسی، توانمندی‌های خود را می‌شناسند و می‌دانند، «این‌کاره» نیستند. از هم اکنون کمربندهای خود را سفت بسته‌اند برای شکستی که فکر می‌کنند به جناب آقای پزشکیان تحمیل خواهند کرد. ما آقای دکتر پزشکیان را انسان شریف و منتخب همین مردم می‌دانیم. قاعده بازی در انتخابات را هم می‌دانیم. مثل آنها جِر نمی‌زنیم و علیه قانون و انتخاب مردم نمی‌شوریم. نمی‌گوییم تقلب شده و... از همین‌رو به ایشان از هم اکنون برادرانه توصیه می‌کنیم، مراقب دور و بری‌های خود باشند و به قول رهبر معظم انقلاب، از کسانی که با جمهوری اسلامی ایران زاویه دارند، استفاده نکنند. «زاویه‌دارها» نشان داده‌اند جز خود، به فکر هیچ کس نیستند و تردید نداریم از «رحم اجاره‌ای خواندن» همین آقای پزشکیان نیز هیچ ابایی نخواهند داشت. به راحتی، وقتی دولتی را به خاک سیاه نشاندند، گردن نمی‌گیرند و خود را کنار می‌کشند. مگر در اواخر دولت آقای خاتمی و روحانی و زمان انتشار کارنامه، خود را کنار نکشیدند؟! مگر همین‌ها نبودند که آن اواخر، علیه خاتمی شوریدند؟! مگر زمان قضاوت بر عملکرد فاجعه‌بار دولت روحانی، نگفتند «روحانی نامزد ما نبود، رحم اجاره‌ای بود»؟! مگر برای استیضاح آقای روحانی دست به کار نشدند؟! کار به جایی رسید که کیهان - به عنوان یکی از مهم‌ترین منتقدان آن دولت و آن شرایط - در مخالفت با استیضاح آقای روحانی نکته و گزارش می‌نوشت!

۳- «دروغ» و «تحریف» مهم‌ترین ابزار این «دور و بری»هاست.

این ابزار اگر از آنها گرفته شود، کاملا فلج می‌شوند. به عنوان مثال خیلی نزدیک، رجوع کنید به بازتاب همان گزارش مستند روز سه‌شنبه کیهان در رسانه‌های متعدد این طیف. این‌بار، نه با جابه‌جایی کلمات و پس و پیش کردن جملات، که با افزودن جملات و کلماتی که اصلا در گزارش وجود ندارد، به جنگ با «آگاهی مردم»

رفتند تا به «اسب زین‌شده زیر پای دولت چهاردهم» لگد بزنند! چرا دور برویم. بازتاب همین یادداشتی که اکنون در حال مطالعه آن هستید را در رسانه‌های این طیف مطالعه کنید تا عمق فاجعه و «بی‌اخلاقی» که این طیف به آن معتاد است، دستگیرتان شود. آنها از هم اکنون و در حالی که هنوز وارد دایره قدرت نشده‌اند، بودجه‌ها را گرفته، قلم‌ها را تیز کرده، ماشین «دروغ» را روشن و.... دورخیز کرده‌اند.

۴- روان‌شناسانی مثل «دنیل کانمن» معتقدند پیش‌بینی کردن کار سختی است به‌ویژه وقتی قرار است «آینده دور» را پیش‌بینی کنیم. اما گاهی می‌توان همین آینده دور را پیش‌بینی کرد به‌ویژه وقتی علائم، نشانه‌ها و انگیزه‌ها خیلی واضح‌اند. می‌خواهیم بگوییم این «دور و بری»‌ها بهتر از هر کس، توانایی‌های خود، و انگیزه‌هاشان را می‌شناسند فلذا از هم اکنون پیش‌بینی کرده‌اند که به احتمال قوی شکست خواهند خورد... چه چیزی می‌تواند این شکست را توجیه کند؟ حمله به دستاوردهای شهید رئیسی! از افتخارات ما این است که، دولت رئیسی را گردن می‌گیریم و از عملکرد و کارنامه‌اش با افتخار دفاع می‌کنیم. آیا این طیف هم دولت روحانی و کارنامه او را گردن می‌گیرد؟! تردید نداریم دولت آقای پزشکیان و کارنامه او را هم گردن نخواهند گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 64
  • در انتظار بررسی: 19
  • غیر قابل انتشار: 14
  • IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
    36 9
    باید همه حامی رئیس جمهور منتخب باشیم
    • IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
      15 31
      پزشکیان به عکس شهید رئیسی شخصیتی قاطع و شجاع نیست و بیشتر گوشش به دهان هم پیمانان جناحیش است که نام کارشناس را روی ایشان نهاده و در تصمیم گیری هایش جرأت و جسارت لازم برای اقدامی خلاف میل این جماعت را ندارد !!!
    • IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
      5 8
      شما که بهش رای دادی باش . ما تو گندی که قراره بالا بیاره شریک نمیشبم . !اصولا با هیچکس شریک نمیشبم .
    • IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
      4 5
      خیلی بعیده حلقه اطرافیان بعضاً بدنام و بد کارنامه پزشکیان اجازه بدهند حمایت های صادقانه از او حتی دیده شود
    • IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
      4 5
      ما حامی قومگرایی نخواهیم شد
    • مجید IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
      7 2
      انتظار داری طرفداران جلیلی حامی رئیس جمهور جدید باشند ؟
    • FR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
      4 11
      ایران با روی کار امدن پزشکیان ابستن حوادثی غیر منتظره خواهد بود و متاسفاته بازنده اصلی هم دراین بین فقط خود ملت خواهند بود .
    • DE ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
      3 2
      یاد توجیح ظریف از متن و روح برجام افتادم. دور و بری چیه؟ طرف خودش نخواد می تونه اطرافیانش رو کنترل کنه.
    • IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
      3 2
      من به جلیلی هر دو دوره رای دادم ولی اینو قبول دارم که پزشکیان رییس جمهور همه ملته . پزشکیان خودش که بد نیست . ترس الان اون اطرافیانشن مثل جهرمی اخوندی و بقیه . خرج کردن تا پزشکیان رای بیاره . پس پزشکیان هم باید براشون کاری انجام بده تا راضی بشن . و این هزینه هایی که کردنو پس بده . ولی پزشکیان که پول نداره . پس باید از جیب بیت المال پس بده . ایناست که خطرناکه . اگه پزشکیان جلوشون وایسته ، پزشکیانو‌ میارن پایین . هر دوطرفش بر ضد پزشکیان و در نهایت به ضررملته و ما تو گنداش شریک نمیشیم .
    • رض IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
      1 1
      تنها دلیل اینکه پزشکیان جرئت نداره به خاطر اینکه تیمی نداره، و مجبور هست،پزشکیان بعد تائید صلاحیت مستقیما پیش عارفی می ره که اصلاح طلب جبهه مخالف خاتمی هست غزش حمایت نمی شه الارغم میلش سمت تیم روحانی می ره حالا انتخابات تمام شده اعتدالیون اصولگرا و تیم قالیباف باید ازش حمایت کنند چون پزشکیان به زودی توسط اصلاح طلبها تخریب خواهد شد و اونموقع تنها پشت و پناهش کسایی هستند که واقعا منافع ملی براشون مهمه
  • IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
    8 8
    روزنامه کیهان ،روزنامه نیست ضد منافع ملی مردم ایران است
    • IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
      3 5
      از نظر افسادطلبان این گونه است
  • IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
    1 1
    تا وفتی تغییری در زندگی و اسایش مردم ایجاد نشه نه اسبی وجود داره و نه زینی
  • IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
    1 0
    وقتی یکی از نهاد های بزرگ یک کشور که شریان حیات جامعه یک کشور را در چنگ دارد و محل توضیع ثروت توزیع عادلان آن در کشور است برای رشد وشکوفایی و هربار با تراژدی سهم خواهی اغاز به کار میکند و این یعنی اخرین میخهای تابوت یک ایدلوژی بر پیکرش توسط هوادارانش است و میگویند هرچه بگندد نمکش میزنند وای به روزی که بگندد نمک ؟
  • IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
    3 1
    ماشالله کیهان. هرساعت و هر دقیقه و هر ثانیه دلواپس آقای پزشکیان. خدا خیرتان بده
  • ناشناس IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
    3 3
    کلیشه مقاله های کیهان همان تراوشات ذهنی حسین شریعتمداری است.. زیاده گویی و مغالطه و چسباندن گودرز به شقایق و توهم توطیه و از بند یک تا بیست و تبصره الف تا ی ... احتمالا چند تا ضرب المثل بند تنبونی هم قاطیش میزارن !! خلاصه اش ؟؟ همه بد هستن فقط ما خوبیم ....
    • محمد NL ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
      0 1
      آقای شریعتمداری کاملا درست منطقی حق مطلب رو ادا کردن.نه همه بد نیستن طرز فکری که میگه من هم روز جمعه از گرونی بنزین خبردار شدم و بعدش هم می‌خنده بده یا اونی که میگه همکاران از یکی از مهمترین قسمت‌های برجام ترجمه درستی نداده بودن اون بده اینو میفهمی...
  • سیف IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
    0 0
    فعلا که دمش گرررررم حال خیلی از سرطانیان اصلاحات‌رو گرفته! همین فرمون بره موفق میشه ان‌شاالله
  • ناشناس IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
    0 0
    .جالبه!
  • IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
    4 1
    مردم به پزشکیان رای دادند تا دولتی قویتر و کارامدتر سرکار اید.
  • IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
    0 5
    ایشون رییس جمهور بنده نیست اصلاحات خودش تنهاست بسه حمالی برای اصلاح طلبها ...
  • ناشناس IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
    2 3
    انشاالله همین پزشکیان که از صبح شنبه بی رحمانه مورد حمله و تاخت و تاز خودی ها و بیخودی ها، چپها و راستها قرار گرفته کاری خواهد کرد کارستان. نتیجه عملکرد همه مدعیانی که منم منم کردنشون گوش فلک رو کر میکرد شده امروز الهی این مرد بی ادعا مشکل گشا بشه اگر "خدا" خواهد. "خدا" میخواهد.
  • IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
    5 9
    اگر از اصحاب فتنه دوری کنه موفق می شه ، ولی اطرافش را احاطه کرده اند و کاری نمی تونه بکنِ
    • جعفری IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
      7 2
      اطرافیان پزشکیان انسانهای فرهیخته وباسوادی هستند وعشق زو زور ندارند وکسی مثل ظریف با اینکه درپیروزی پزشکیان نقش اساسی داشت داوطلبانه ادعا میکند دردولت پست قبول نمیکند ومثل دیگران مملکلت رامتعلق به خودشان نمیدانند .
    • IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
      2 0
      ۱۳:۵۵ ظریف نیویورکی وزیر خارجه را نمی خواد 🤡چشم طمع دوخته به نماینده ایران در سازمان ملل واقع در نیویورک😏
  • IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
    10 2
    راجع به دور بری های قالیباف هم بگید که چگونه خیانت کردند نتیجه این شد
    • IR ۰۰:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۲
      0 0
      اگه قالیباف میکشید کنار همون دفعه اول مشارکت بالاتر میرفت؟
  • IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
    6 3
    مشرق این یک روال عادی و جاافتاده هست مگر تا حالا همه دولتها همین روش را پیش نگرفتند. همین دولت قبل نگاه. کنید. چند نفر غیر اصول گرا داخل کابینه هست البته می‌دونم هر نظری که مخالف نظر شما باشه نشر نمی دید البته مطبوعات آزاد تو جامعه ما یعنی همین صاحب نشریه آزاد است که هر نظری دوست داشت منتشر می‌کنه و هر نظری که مخالف ایده صاحبان نشریه باشه. منتشر نمیشه
    • IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
      1 2
      کافر همه را به کیش خود پندارد، والا نظر منفی ها بیشتر از مثبتها ست اما چون عادت به غرغر کردن و اعتراض و اغتشاش دارید چشم و گوش خودتون را مثل اصلاح طلبان دروغگو می بندید
    • IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
      0 0
      حداقل توشهرما حرف تو دروعه وهیچ‌مدیر افساد طلبی جابجا نشد مگر خلتفش انقدر بزرگ بود که دیگه نمیشد پینه بگیرن وصربشو هم مملکت حالا داره میخوره صمنا پزشکیان اصلا مال مملکتداری نیست مثل بچه دستشون میگیرن یه ققالی بهش میدن‌وتیم نوبخت وحجاریان عمروعاص کارشونو میکنن تو وامثالهم هم جر بدید تا بگید دولت خوبه خران
  • IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
    15 5
    مگه واکسن شکلات بود که دو روز ه رئیس جمهور بیاد اماده بشه از دولت قبل سفارشش داده شده بود میخواستن به اسم دولت سیزدهم تموم کنن بعضی ها هم پول هنگفت گرفتن و گفتن ما واکسن نمیخوایم و خودمون خودکفا هستیم و پولارو هم هاپولی کردن تو سکوت خبری دیگه دستتون واسه مردم رو شده
    • IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
      1 4
      خیلی نادونی.حیف زحمتای آقای رئیسی
    • IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
      0 3
      از حجم دروغ گویی این نظر میشه حدس زد احتمالا یا خود روحانی نظر داده ب یا اون داماد توییتر بازش
    • ,,امانی IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
      1 1
      عزیز جان شما مراجعه کنید به سخنان خود جناب روحانی معاون اول ایشان وزیر اقتصاد ورئیس کل بانک مرکزی دولت جناب روحانی که متفق القول عنوان کردند چون ما هنور اف ای تی اف را نپذیرفتیم بنابراین نمی‌توانیم واکسن وارد کنیم پس وارد کردن آن از شکلات هم ساده تر بود آنا این طایفه رذل می‌خواستند ورود واکسن را به قرار دادن ذیل اف ای تی اف متصل کنند
    • IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
      2 0
      دروغگوها به بهشت نمی روند
  • IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
    10 0
    حقیقت انتخابات 88 بالاخره تو تاریخ مشخص میشه امیدوارم باشم و اون روزو ببینم
  • IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
    5 1
    منکه زمان روحانی اصلا بهش رای ندادم ولی میدونیم که کی روحانی رو گذاشت تو دومنمون و از قبل تعیین شده بود و اصلاح طلبا هم مجبور شدن قبولش کنن چرا رفسنجانی رو رد صلاحیت کردن
  • یوسف IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
    8 4
    در آخرالزمان، دجال جولان می دهد. امان از دجال، دجال و دجال که با دروغ هایش مردم را از حقیقت و در نتیجه از واقعیت اصلی زمانه یعنی ظهور امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف دور می کند. هر چند انتخاب آقای پزشکیان نه به خاطر شخص خودش بلکه به خاطر اطرافیان عمدتا دجالش شرایط سختی را پیش روی مردم قرار خواهد داد. چرا که اگر مقدر باشد ایشان چهاردهمین و آخرین رئیس جمهور قبل از ظهور باشد کار بسیار سختی پیش رو دارد. کاش بداند که دجالیون در پشت سرش صف کشیده اند برای اینکه نقش ایران را در مسأله ظهور کم رنگ کنند. به همین خاطر اگر از افرادی نجیب و باورمند به ظهور در دولتش استفاده کرد باید او را حمایت کرد و در غیر این صورت باید برای مواجهه با سختی های آخرالزمان و شدائد ذکر شده در احادیث بعد از بروز دجال، آماده گردید.
    • عباسعلی IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
      4 1
      خرافات
    • IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
      4 2
      آن پیر سفر کرده فرمودن: اگر مسئولین نظام زمینه ساز ظهور نباشند یا خائنن یا خطرناک، غربگداها کجای این تفکرند؟
    • ناشناس IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
      4 2
      از نشانه های آخرالزمان اینه که حسن روحانی به آقای رییسی توهین میکند یعنی باطل با دروغ وبیشرف بازی سعی میکند جایش را با حق جابجا کند
    • ناشناس IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
      8 0
      کم پای حرفهای رائفی پور بشین، این آدم اونی که شما فکر میکنید و ادعا میکنه نیست،این رائفی پور اون رائفی پور اوایل نیست،اینم مزه قدرت و ثروت رفته زیر دندونش و تمام تلاششو میکنه به غافله برسه.
    • IR ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
      1 0
      ۱۴:۵۹ برای تشخیص هر مسئله ای ابتدا باید به عقل خودمان رجوع کنیم و بعد به متخصص آن موضوع ، آقای رائفی پور که هیچ تمام انسانها ممکنِ تغییر بکنند مهم حالِ افراد ست ،اما اگر ترازوی درستی داشته باشیم به خطا نمی رویم، قرآن کریم + اهل بیت پیامبر( ص) + ولایت فقیه در عصر غیبت الگو و اسوهٔ حسنهٔ ماست
    • IR ۰۰:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۲
      1 0
      یوسف از موتوری جنس نگیر
  • فاطمه IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
    3 0
    دکتر پزشکیان قاطعترین و کاریترین و با سوادترین رئیس جمهور ایران است .امیدوارم چوب کمتری لای چرخش بگزارند.
  • IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
    0 6
    دوستان هنوز دیر نیست، اگه همه با هم برای یک کارزار میلیونی همت کنیم هم مجلس موظفه حکم عدم کفایت پزشکیان رو بده و هم میشه شورای نگهبان رو مجاب کرد تا دیگه از عناصر غرب زده تایید صلاحیت نداشته باشه، به جای غر زدن کافیه همه با هم باشیم
  • ناشناس IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
    2 3
    روحانی که به رییسی توهین کرده حق دار چون در زمان خودش ایران را گلستان کرد حتی این آقا فرصت نمی‌کرد ریشش را قشنگ ویا دستشویی بره درادرش با برادر جهان‌بینی شب روز تالش میکردن که کسی دزدی نکنه
  • IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
    2 0
    جناب رئیس جمهور منتخب میتوانند هر فردی را که تشخیص دادند کاربلد و به درد بخور است را به خدمت بگیرند ولی قبل از نهائی کردن جایگاه افراد بهتر است با افراد 100% مورد اطمینان وامتحان پس داده در موردتمام افراد مورد به مورد تصمیم بگیرند, که خدای ناخواسته یک سیب گندیده داخل سبد سیبها برای بقیه بسیار مضر است.
  • محمد IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
    1 1
    یه مشت عوضی مثه شما اگه بذارید کارشو بلده
  • IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
    3 0
    گرانی سرسام اور و لجام گسیخته مردم را خسته کرده
  • حامد IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
    2 1
    معمولا حملات به دولت ها از دور دوم شروع میشد. اما تقدیر پزشکیان این است که از اول هنوز شروع نشده حملات را آغاز کردند . القابی همچون دجال و بعدا بنی صدر ووهدیه میدهند .یعنی کل مردم از الان آینده پزشکیان‌ را پیش بینی کرده آند و ما هم دعا میکنیم
  • صلاح IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
    2 0
    در رابطه با واکسن کرونا که یکی از کاربران محترم فرمودند . افزودنی است که این واکسن که معلوم نبود از چی درست شده بیشتر از نصف استفاده کنندگان را دچار عارضه کرده یعنی دست پاهایشان را کم مانده فلج کند قادر نیستند دست وپایشان را تکان دهند و کیست درست کرده
  • ارش IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
    5 0
    اگراینقدر‌میترسید‌که‌عملکردتان‌زیر‌سوال‌برود‌بهتر بود‌انتخابات انجام‌نمیدادید‌
    • IR ۰۰:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۲
      1 0
      بعضی ها هم پیش خودشون حساب کتاب کرده بودن که این دفعه هم مثل 1400 هست و پزشکیان یه چیزی در حد همتی هست
  • CA ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
    0 0
    ابا بس کنید دروغگویی وتزویر وریا را.
  • IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
    0 0
    آواز دهل از دور خوش است ...
  • IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
    1 1
    اصلاح طلبان سوره بقره قرآن کریم پاره اى از مفسدین را در چهره اصلاح طلبان معرفى نموده و مى فرماید: ((و اذا قیل لهم لاتفسدوا فى الارض قالوا انما نحن مصلحون, الا انهم هم المفسدون ولکن لایشعرون)) (بقره 11 و 12) هنگامى که به آنان گفته مى شود در زمین فساد نکنید مى گویند تنها مائیم که اصلاح گریم اصلاح طلبی منافقان (قرآن) در این آیات وضع منافقین را بیان مى‌کند، متن قرآن, سوره 2: البقرة, آیه 11 - آیه 20 چون به آنان گویند: در زمین فساد نکنید، می گویند: فقط ما اصلاح گریم!. آگاه باشید! یقیناً خود آنان فسادگرند، ولی درک نمی کنند. قابل توجه آقای پزشکیان که نهج البلاغه را طوطی وار یاد گرفته است و می خواهد کابینه از اصلاح طلبان سوره بقره تشکیل دهد.
  • محمد IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
    1 1
    آقای پزشکیان با عملش ثابت کند که ابزار دیگران نیست
    • IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
      1 0
      شب درازست و قلندر بیدار ، ببینیم و تعریف کنیم🤷‍♂️
  • IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
    3 0
    امان از تندرو ها چه چپ و چه راست
  • IR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
    1 0
    توی بورس غارت مون کردن انتظار داری ازشون تعریف هم بکنیم ؟؟؟
  • IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
    2 2
    من ایرانیم نژاد آریایی زبانم فارسی است سفر را دوست دارم مهاجرت را هرکز زیرا دوست دارم د وطنم ایران بمان زنده باد زبان فارسی وکوروش بزرگ
  • IR ۰۰:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۲
    1 1
    اونایی که خودشونو داره تیکه پاره میکنن واسه جلیلی این سه سال ایده های جلیلی بود که مردمو به این روز انداخت
  • حق IR ۰۲:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۲
    0 1
    پزشکیان انسان سالم و باخدایی دور و وری هاشم یه کم گربه رقصونی می کنن و بعدش میرن دنبال کارشون

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس