کد خبر 1622836
تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۳
ترامپ: بایدن آدم بدی است دلتان برایش نسوزد

ترامپ گفت که مردم نباید نسبت به رئیس‌جمهور بایدن احساس گناه داشته باشند، زیرا او «آدم بدی است و نباید برایش دل سوزاند.»

به گزارش مشرق، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در برنامه Brian Kilmeade Show رادیو فاکس نیوز گفت: مردم نباید نسبت به رئیس جمهور بایدن احساس گناه داشته باشند، یک نفر به من گفت، «من برای او متاسفم زیرا در آن مناظره، بسیار رقت انگیز بود.» من گفتم: برای او متاسف نباش. او آدم بدی است. او آدم بسیار بدی است و این کشور را ویران کرده است. او این کشور را کاملاً ویران کرد. بنابراین دلت برایش نسوزد.

بایدن در هفته‌های اخیر پس از مناظره‌ای که نمایش بسیار بدی از عملکرد او داشت به شدت زیر تیغ انتقادها حتی در داخل حزب دموکرات قرار دارد و بسیاری اکنون آمادگی و شرایط او برای ادامه ریاست‌جمهوری و شانس برای پیروزی در رقابت‌های ریاست‌جمهوری آمریکا را زیر سوال برده‌اند. برخی دموکرات‌ها از او خواسته‌اند که از رقابت کناره‌گیری کند و به شخص دیگری اجازه دهد تا به میدان برود.

بایدن با این حال تاکید کرده که از رقابت خارج نمی شود او استدلال کرده است که بهترین نامزد برای شکست رئیس جمهور سابق در ماه نوامبر است.

ترامپ در یک گردهمایی، بایدن را به مناظره دیگری و مسابقه گلف دعوت کرد. در پاسخ به این چالش، ستاد انتخاباتی بایدن گفت که رئیس‌جمهور «زمانی برای شیطنت‌های عجیب دونالد ترامپ ندارد».

ترامپ در پاسخ به این سوال که آیا در صورت جایگزینی بایدن با نامزد دیگری، نامزدی وی تحت‌تأثیر قرار خواهد گرفت، گفت که این موضوع تأثیری نخواهد داشت. او همچنین گفت که برایش مهم نیست که در مقابل بایدن رقابت کند یا یک دموکرات دیگر.

وی تاکید کرد: «نه، برای من مهم نیست که او باشد یا شخص دیگری. سیاست است دیگر. این بیش از هر چیز دیگری در مورد سیاست است. و این دموکرات‌های رادیکال - همه آنها رادیکال هستند، همه کسانی که از آنها صحبت می‌کنند یک دیوانه چپ رادیکال هستند. و چه بایدن باشد و چه شخص دیگری، فکر می‌کنم همین طور است. آنها خواهان مرزهای باز هستند، آنها همه چیزهایی را می خواهند که ما بحث کردیم و خیلی چیزهای دیگر.»

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 1
  • هوشنگ IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
    0 2
    من هرگز با بایدن فرچه توالت نبودم نخواهم بود من فقط با ترامپ ارباب هستم
    • IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
      0 0
      توبقدری بدبختی که همه اربابت هستند و توسری خور همه هستی!!!!!!
  • هوشنگ IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
    0 1
    نگو آدم بدیه بگو گورخر نهفمیه
  • هوشنگ IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
    0 1
    پوز بایدن سرویس
  • IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
    0 0
    با سلام ترامپ گفت که مردم نباید نسبت به رئیس‌جمهور بایدن احساس گناه داشته باشند، زیرا او «آدم بدی است و نباید برایش دل سوزاند.» بایدن از نظر رقیب انتخاباتی اش آدم بدی است. خوب و یا بد نیازمند یک آئین اخلاقی است. این آئین اخلاقی چیست؟ آیا منظور اخلاق مذهبی و مسیحی است یا یک سنت جدلی است که در مبادی معرفتی مدرنیته بر اساس منافع، قدرت، عقل خود بنیاد، قواعد موسوم به علمی ، رقابت ها، راهبردها شناخته می شوند. آیا ترامپ با همان قواعد خوب یا بد خواهد بود؟ آیا این قضاوت خوب و یا بد بودن حقوق و منافع مردم آمریکا را تامین می کند؟ اصولا با این دیدگاه سرنوشت انسان، جامعه و بشریت به کجا ختم می شود؟ پرسش اساسی ، امروز این است که آیا زمان بیداری ملت ها نرسیده است ؟ همه این قال و قیل ها یک دعوای کاذب و دروغین است و هیچ نسبتی با حق، حقوق و حقیقت ندارند و هر دو جناح سروته یک کرباسند. والسلام

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس