۲ نفر در گروگان‌گیری مرگبار کاشمر آزاد شدند

فرمانده انتظامی کاشمر گفت: ۲ فرد گروگان گرفته شده پس از دستگیری ۲ متهم مرتبط با قتل و گروگان‌گیری یک زن و کودک در کاشمر خراسان رضوی آزاد شدند.

به گزارش مشرق، سرهنگ حسن مشهدی اظهار کرد: در پی درگیری و تیراندازی با اسلحه غیرمجاز چهارشنبه شب در حاشیه شهر کاشمر، بلافاصله دستور لازم برای پیگیری سریع موضوع صادر شد.

فرمانده انتظامی کاشمر بیان کرد: تحقیقات اولیه پلیس نشان داد، در این درگیری دو نفر مجروح شدند و یکی از آنان که مردی ۳۵ ساله بود جان خود را از دست داده است.

وی افزود: بررسی کارآگاهان پلیس آگاهی با دستور قاضی «نوری» بازپرس ویژه قتل کاشمر ادامه یافت تا اینکه با دستگیری ۲ متهم مرتبط با این پرونده، متهمان اصلی که عرصه را بر خود تنگ می‌دیدند، ۲ فردی را که به گروگان گرفته بودند را آزاد کردند.

مشهدی اظهار کرد: با دستور مستقیم دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کاشمر، تحقیقات گسترده پلیس برای دستگیری دیگر متهمان پرونده و روشن شدن علت و چرایی وقوع درگیری خونین ادامه دارد.

گفتنی است؛ دهم مردادماه (چهارشنبه شب) پس از قتل یک مرد ۳۵ ساله با سلاح گرم در کاشمر، همسر وی و یک کودک توسط قاتل و همدستانش ربوده شدند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۲
    1 0
    قابل توجه قوه قضاییه و نیروهای حفاظتی اطلاعاتی امنیتی ....بازهم سلاح گرم
  • محمد IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۳
    1 1
    باز هم قتل وسایر اتفا قات ناگوار گروگان گیری وکا های ناشایست دیگر که توسط افاغنه انجام میگیرد هرکجا قتل وقاچاق وگروگانگیری باشد نام افاغنه هست صد درصد ومثل همیشه مورد حمایت وپشتیبانی حکومت ورزیم ایران است نمونه قتل وحشتناک 2 هنرمند ایرانی در کرج وهر روز بهانه های واهی برای ازاد نمودن انها از سوی حکمت ورزیم ایران مرگ بر افاغنه وحامیان انها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس