دستگیری ۳ قاتل و شرور مسلح در محور کرمان-بردسیر

فرمانده گردان های تکاوری ابوذر یگان های ویژه پاسداران فراجا از دستگیری ۳ قاتل و شرور مسلح در محور کرمان-بردسیر در یک عملیات ضربتی و مشترک خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ علی پورنخعی فرمانده گردان‌های تکاوری ابوذر گفت: طی اخبار واصله از مرکز عملیات پلیس آگاهی استان کرمان مبنی بر شناسایی ۳ قاتل و شرور مسلح و تردد با یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ در محور کرمان_بردسیر؛ تیم‌های عملیاتی گردان تکاوری ابوذر سوژه مورد نظر را شناسایی و با شگردهای خاص پلیسی جهت توقف و دستگیری متهمان وارد عمل شدند.

وی در ادامه افزود: مأموران پر تلاش فرماندهی گردان‌های تکاوری ابوذر بلافاصله بعد از هماهنگی با مقام قضائی، طی یک عملیات ضربتی و مقتدرانه با تدابیر امنیتی لازم خودروی مورد نظر را متوقف و اشرار مسلح را دستگیر کردند.

فرمانده گردان‌های تکاوری ابوذر با بیان اینکه در پرونده سیاه هر ۳ متهم سوابق زیادی از جمله چندین فقره قتل مسلحانه، درگیری با مردم و نیروهای نظامی و انتظامی و شرارت‌های مکرر در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت ثبت شده است، تصریح کرد: متهمان دستگیر شده جهت تکمیل پرونده تحویل عوامل انتظامی و مراجع قضائی شهرستان بردسیر شدند.

این مقام انتظامی در پایان خاطر نشان کرد: دلاور مردان ما در گردان‌های تکاوری یگان‌های ویژه پاسداران فراجا با در دست داشتن سلاح ایمان جهت برقراری نظم، امنیت مردم ولایی و کشور عزیزمان شبانه روز از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۳
    5 0
    سریعا اعدام کنید و گرنه دوباره بزودی آزاد میشن و وحشی تر از قبل کارهاشون ادامه میدن.همشون سابقه دارن یعنی چندین بار دستگیر شدن اما به دلایل مختلف جناب قضات این گرگهای وحشی رو ول کردن میان مردم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس