مشارکت مردم در انتخابات نشان داد، دشمنان جایی در میان ملت ندارند

امام جمعه رشت مشارکت مردم در انتخابات را در دنیا بی نظیر دانست و عنوان کرد: این حضور مایه افتخار و مباهات است و جایگاه جمهوری اسلامی را مستحکم تر کرد و دشمنان دریافتند که جایی در میان ملت ایران ندارند

به گزارش مشرق، آیت الله رسول فلاحتی امروز، ۲۲ تیرماه در خطبه های نماز جمعه شهر رشت، با اشاره به سالروز آغاز به کار مجلس خبرگان رهبری در سال ۶۲، اظهار کرد: مجلس خبرگان رهبری پاک ترین مجلس است و نمایندگان آن اهل تقوا و دیانت و فقاهت و خداشناسی هستند.

وی با بیان اینکه مردم هنوز جایگاه مجلس خبرگان را نمی‌دانند، افزود: دشمنان بهتر و بیشتر از ما با جایگاه مجلس خبرگان آشنا هستند.

امام جمعه رشت نمایندگان مجلس خبرگان رهبری را دلسوز ملت و فارغ از هوی و هوس دانست.

نماینده ولی فقیه در گیلان به فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی نیز اشاره کرد و گفت: از همه جوانان و نوجوانان ایران اسلامی اعم از دختر و پسر تشکر و قدردانی می‌کنم که با حضور خود به مراسم عزاداری‌های ماه محرم صفا بخشیده‌اند.

وی با بیان اینکه دشمنان یک فضای غبارآلود علیه جوانان و نوجوانان ایجاد کرده تا آنان را از مسیر خدا و پیامبر و اهل بیت و انقلاب جدا کنند، ادامه داد: جوانان و نوجوانان ما آگاه هستند و روز به روز نسبت به دین و انقلاب و کشور گرایش پیدا می‌کنند.

آیت الله فلاحتی ضمن گرامیداشت سالروز تامین اجتماعی و بهزیستی، خواستار گسترش خدمات نهادهای حمایتی برای مددجویان شد و تاکید کرد: در دولت سیزدهم شاهد رشد اعتبارات نهادهای حمایتی بودیم که در تاریخ انقلاب سابقه نداشته است.

وی با اشاره به سالروز پذیرش عزتمندانه قطعنامه ۵۹۸ و پایان جنگ تحمیلی، اضافه کرد: در دوران دفاع مقدس یک وجب از خاک کشور را به دشمنان ندادیم؛ این در حالی است که برخی از پهلوی پدر و پسر با عزت یاد می‌کنند، اما در دوران قبل از انقلاب، بخش‌هایی از خاک کشور جدا شد و حتی بحرین را هدیه کردند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در سایه تدبیر امامین انقلاب و همراهی مردم صدام را به زباله دان تاریخ فرستاد، خاطرنشان کرد: ایران اسلامی امروز غرب آسیا را از لوث وجود دشمنان امت اسلامی پاک کرده و با تقویت جبهه مقاومت، دشمنان را در نقشه های شومشان ناکام گذاشه است.

وی در ادامه به پیوستن ایران به سازمان اقتصادی شانگهای در دولت سیزدهم اشاره کرد و افزود: سازمان شانگهای ۴۳ درصد جمعیت جهان را پوشش می‌دهد و بخش عمده اقتصاد دنیا در دست کشورهای عضو از جمله چین و هند و روسیه و قزاقستان و... است؛ به گونه‌ای که دبیرکل سازمان ملل این سازمان را تکریم کرده و غربی‌ها خواهان پیوستن به آن هستند.

نماینده ولی فقیه در گیلان در ادامه به حیات ۴۳ ساله حضرت زین العابدین(ع) بعد از حادثه کربلا اشاره کرد و متذکر شد: امام سجاد با گریه هایش کربلا را تبیین کرد و راه حسینیان و یزیدیان را نشان داد.

آیت الله فلاحتی همچنین از مشارکت حدود ۵۰ درصدی مردم ایران در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری قدردانی کرد و آن را در دنیا بی نظیر دانست و عنوان کرد: این حضور مایه افتخار و مباهات است و جایگاه جمهوری اسلامی را مستحکم‌تر کرد و دشمنان دریافتند که جایی در میان ملت ایران ندارند.

وی با اشاره به امیدواری دشمنان از کاهش مشارکت مردم در دور دوم انتخابات، اضافه کرد: شاهد افزایش هشت درصدی مشارکت در دور دوم بودیم و ۳۰ میلیون نفر پای صندوق‌های رای آمدند و علیرغم مشکلات اقتصادی، به انقلاب و جمهوری اسلامی و کشور و رهبری رای دادند.

امام جمعه رشت ملت ایران را ملتی آگاه و با بصیرت و قدرشناس دانست و اظهار کرد: علیرغم هتک حرمت‌ها و فحاشی‌های منافقین علیه ایرانیان خارج از کشور، شاهد مشارکت گسترده مردم بودیم که در دنیا مایه شگفتی شد.

وی با بیان اینکه مشارکت مردم انقلاب و کشور را بیمه کرد، گفت: زن و مرد و خرد و کلان برای انقلاب و ارزش‌ها و شهدا و رهبری پای کار آمدند و مایه عزت ایران و امت‌های بیدار شدند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • DE ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۲
    0 0
    جدا؟
  • IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۲
    1 1
    دشمنان باید بدانند مردم ایران متحد و یکدستند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس