تسلیت تولیت آستان قدس رضوی در پی درگذشت پدر شهیدان حجازی

تولیت آستان قدس رضوی با صدور پیامی خطاب به حجت الاسلام والمسلمین حجازی درگذشت پدر ایشان و شهیدان حجازی و رئیس مؤسسه دارالایتام همدان را تسلیت گفت.

به گزارش مشرق به نقل از آستان نیوز، متن پیام تسلیت حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی به شرح زیر است:

حضرت حجت الاسلام والمسلمین آقای حجازی، ‎جانشین محترم دفتر مقام معظم رهبری

‎با اندوه و تاثر؛ آسمانی شدن پدربزرگوارتان جناب آقای حاج سیدجواد حجازی، خادم الرضا علیه السلام را به جنابعالی، والده مکرمه، اخوان گرامی و مردم خوب همدان تسلیت عرض می کنم.

مبارزه با حکومت ستم شاهی در کسوت معلمی و تبعید به مشهد مقدس، خدمات گسترده آن فقید سعید بعد از انقلاب اسلامی خصوصا رسیدگی به یتیمان و احسان پذیران در ابعاد گوناگون بهداشتی، درمانی، آموزشی، معیشتی و در راس همه این مجاهدت ها، تقدیم دو شهید گرانقدر به انقلاب اسلامی، الگوی یک زیست مومنانه و مجاهدانه یک انسان با ایمان و خدوم را به نمایش می گذارد.

در جوارمضجع شریف و نورانی حضرت ثامن الحجج علیه آلاف التحیه والثناء، از خداوند متعال برای آن عزیز فقید رضوان الهی و همنشینی با فرزندان شهیدش در جنت الماوی؛ و شکیبایی و پاداش معنوی برای جنابعالی و بازماندگان معزز مسالت می نمایم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۲
    0 0
    جواب به انصاف درمورد میانه روها ...دولت از الان شکست خوردست دعوا .. دولت ملی دولت ادمهای بی بته نیست دولت شااااااایستگان دو جناحه ….که با هم هماهنگی هم داشته باشند دیگه خود دانید … حقیقت پور ملا اقا ....
  • IR ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۲
    1 0
    سلام علیکم. جناب حجت الاسلام مروی، تولیت محترم آستان قدس رضوی. هفته گذشته میهمان امام رضا (ع) بودیم و بعد از سالها توفیق شد غذای حضرتی دریافت کنیم. ولی متاسفانه کیفیت غذای دریافتی شایسته آن آستان مقدس نبود و اصلا کیفیت قابل قبولی نداشت. لطفا نظارت بیشتری بر نحوه طبخ غذای حضرتی که انتظار است در کشور نمونه باشد مبذول فرمایید. خیلیها شاید در عمرشان یکی دو بار موفق به تهیه آن شوند. موید باشید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس