سرویس مخفی آمریکا در ترور ترامپ خوب عمل نکرد

یک افسر سابق ارتش آمریکا معتقد است که سرویس مخفی این کشور در ماجرای ترور نافرجام «دونالد ترامپ» ضعیف عمل کرده است.

به گزارش مشرق به نقل از رویترز، یک افسر سابق ارتش آمریکا از سرویس مخفی این کشور در حادثه ترور نافرجام «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق این کشور انتقاد کرد.

«اسکات بنت» افسر سابق ارتش و تحلیلگر ضد تروریسم وزارت خارجه آمریکا گفت: اگر نگوییم سرویس مخفی در محافظت از رئیس جمهور سابق مشکوک بوده، باید گفت بسیار کند عمل کرد.

این مقام ارتش آمریکا، عملکرد سرویس مخفی این کشور را مشابه حفاظت از «جان اف کندی» رئیس جمهوراسبق آمریکا زمانی که در تگزاس هدف تیراندازی قرار گرفت، دانست.

این مقام سابق ارتش آمریکا در ادامه گفت که مشکوک‌ترین مورد این بود که سرویس مخفی به گزارش‌هایی مبنی بر خزیدن تیرانداز با تفنگ روی پشت بام نزدیک، آن‌طور که شاهدان عینی گزارش کرده‌اند، توجهی نکرده است.

ترامپ روز شنبه به وقت آمریکا در جریان سخنرانی انتخاباتی در پنسیلوانیا هدف تیراندازی قرار گرفت و زخمی شد.

«جو بایدن» رقیب سیاسی ترامپ و رئیس جمهور آمریکا و دیگر رهبران سیاسی این کشور، ترور نافرجام وی را محکوم کردند. رسانه های آمریکا نسبت به بروز خشونت هایی از این نوع در سال انتخاباتی در این کشور هشدار دادند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۴
    2 0
    عکسی از بعد ترور بیرون آمد و همه جا در حال نمایش است بسیار حساب شده تنظیم شد عکسی حماسب که در آن پرچم آمریکا، ترامپ با مشت گره کرده، حضور یک زن (محافظ) با موهای بلوند و... این قاب حساب شده نیست آیا؟ ترامپ سگ دیوانه است که که باید بیاد و کارهای بزرگی برای آمریکا انجام دهد دفعه اول برای ترور شهید سلیمانی و شهید ابو مهدی آوردندش و دوباره باید رییس جمهور شود تا ماموریت های خاص انجام دهد کارهایی که از دیگران بر نمی آید... غافل از اینکه و مکرو مکرالله... خون شهید سلیمانی جان تازه ای به مقاومت داد و انقلاب اسلامی حیاتی دوباره داد.
  • IR ۲۱:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۴
    1 1
    راست می گی. نیروهای امنیتی ما در ترور شهید رئیسی عالی عمل کردند.
  • IR ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۴
    0 0
    احتمال 98 درصد ساختگی بود که اقتدارش را زیاد کند چون 4 تا زد ولی نخورد که بعید است این وضع
  • US ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۵
    0 0
    شاید بدشان نمی آمد یک تراژدی رقم بخورد که مظلوم آن ترامپ باشد و آنها استفاده خود را ببرند
  • US ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۵
    0 0
    کلا در امنیتی _ اطلاعاتی ها نفوذ و جاسوسی مسئله ایی بسیار حساس است که روی آن زیاد سرمایه گذاری می شود چون اهداف بزرگی را محقق می نماید هر گونه ضعف سیستماتیک و ریزش و ناتوانی هم می تواند فاجعه بار شود درز اطلاعات افراد سرشناس و افتادن آن به دست مخالفان و دشمنان می تواند نقشه ترورها را ترسیم کند شهید رئیسی می تواند نتیجه همین اهمال ها باشد و اگر ادامه یابد چه بسا باید دید قربانی بعدی چه کس و کسانی خواهند بود؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس