کد خبر 1625138
تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۹
محرابیان: هزینه یک واحد تولید در دنیا یک سوم ایران است/ نصف مصرف برق کشور مربوط به کولرهای خانگی است

در طول دو هفته آینده هوای بسیار گرمی را تجربه خواهیم کرد که در ماه های گذشته آن را تجربه نکردیم و این باعث افزایش میزان مصرف برق می‌شود.

به گزارش مشرق، محرابیان افزود: تمام نیروگاه هابا حداثر ظرفیت در اختیار تامین برق کشور خواهند بود. موضوع مهم موضوع مدیرت مصرف برق می‌باشد. برق مشترکان بد مصرف که بیش از دو تا سه برابر الگوی مصرف ، مصرف دارند مدیریت می‌شود. از واحد های تجاری خواهش میکنیم که در ساعت اوج مصرف با ما همکاری کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • کت نپوشید !! IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
    3 1
    حداقل کاری که بعضی از مردم ( احمق ! .. با عرض معذرت ) میتوانند انجام دهند که در تابستان کت نپوشند !! ..... پوشیدن کت = مصرف بیشتر برق !! .... مجریان ... مسنولان .... و ....
  • برای دولتیها ... IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
    1 0
    قیمت انرژی و سوخت برای بخشهای دولتی و نیمه دولتی به قیمت واقعی محاسبه گردد !!
  • IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
    1 0
    به جای اینا افغانی هارو بیرون کنین که از تموم منابعمون دارن مفت استفاده میکنن
  • جواد IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
    1 0
    به میلیون ها خونه اتباع آب برق گاز مجانی میدید. چهل درصد یارانه نون را اتباع مصرف میکنند علت ناترازی برق .گاز و بنزین نون وووو اتباعن بالا بیست میلیون نفر افغان درایرانند اکثرا هم وهابین وزادوولدی نجومی دارن تغییر بافت جمعیتی حتمیس. کرایه خونه بخاطر اتباع ده برابر شده. ترکمنچای زادوولد اتباع وهابی ایران را نابود خواهد کرد. تبدیل به افغانستان غربی خواهیم شد در آینده نزدیک. قدم به قدم کشور پراز افغانه قحطی وناامنی درافغانستان صوریه هدف اصلی اشغال ایرانه یهود پشت کوچ وهابیت به ایرانه هدف سقیفه نشین کردن ایرانه. کرسنت یارانه خواری اتباع. عامل هشتاد درصد تورمه بیست میلیون لیتر بنزین اتباع مصرف میکنند بنزین یک دلاری را به اتباع چند سنت میفروشیم
  • IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
    0 2
    تابستان میگید برق مصرف نکنید،زمستان میگید گاز مصرف نکنید، دوازذه ماه سال میگید آب و نان مصرف نکنید.بابا شما با بی عرضگی مملکت را به گند کشیدید.در همین شرایط برق را مجانی به عراق ،گاز را به عراق و ترکیه ووو،آب را به کویت،فرآورده های شیری را به کشورهای عربی میفرستید و صدها محصول استراتژیک مورد نیاز ملت را به هرجا که فقط به شما دلار بدهند.شما از کجا آمدید؟ ماموریتتان برای تبدیل ایران به زمین سوخته تمام نشده؟دست از سر ما بردارید و برید به همون جایی که ازش اومدید.دیگه چیزی برای تخریب و ویران کردن باقی نذاشتید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس