سوریه حمله اسرائیل به یمن را قویا محکوم کرد

وزارت امور خارجه سوریه ضمن محکومیت شدید حمله رژیم اسرائیل به یمن، گفت که رژیم صهیونیستی متوهم است اگر فکر می‌کند که این اقدامات جنایتکارانه، یمنی‌ها را از حمایت و پشتیبانی مردم فلسطین باز خواهد داشت.

به گزارش مشرق، وزارت امور خارجه سوریه، صبح امروز (یکشنبه)، اعلام کرد که رژیم صهیونیستی تجاوزات آشکار خود در منطقه را تشدید کرده که از جمله این تجاوزات، حمله روز گذشته به تأسیسات غیرنظامی یمن بود.

ارتش رژیم صهیونیستی عصر روز گذشته در پاسخ به حمله موفق یمن در تل‌آویو مخازن سوخت در بندر الحدیده (غرب یمن) را هدف قرار داد.

وزارت بهداشت یمن در اطلاعیه‌ای اعلام کرد حمله جنایتکارانه عصر روز گذشته رژیم اشغالگر اسرائیل به بندر الحدیده، تاکنون ۳ شهید و ۸۷ زخمی به دنبال داشته است.

دمشق ضمن محکومیت شدید این حمله، با ملت یمن اعلام همبستگی کرد و گفت که این اقدامات جنایتکارانه نشانه درماندگی و سرخوردگی رژیم صهیونیستی بعد از ۹ ماه جنگ، ویرانی و کشتار گروهی مردم فلسطین در نوار غزه است.

وزارت خارجه سوریه در ادامه اعلام کرد که رژیم صهیونیستی متوهم است اگر فکر می‌کند که اقدامات جنایتکارانه‌اش علیه یمن، یمنی‌ها را از حمایت از فلسطین و آرمان عادلانه آن‌ها باز خواهد داشت.

دمشق همچنین درباره پیامدهای خطرناک تجاوزات اسرائیل هشدار داد و گفت که هدف این حملات کشاندن خاورمیانه به یک درگیری تمام عیار است که سرانجام خوبی ندارد.

وزارت خارجه سوریه در پایان از کشورهای جهان خواست برای مهار حماقت رژیم صهیونیستی دست به کار شوند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ضیا IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۱
    1 0
    علاوه بر محکوم کردن حملات اسرائیل به سوریه الان محکوم کردن حملات اسرائیل به یمن هم به کار وزارت خارجه ایران و سوریه اضاف شد
    • IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۱
      1 0
      یه منشی حدید باید استخدام کنن که بیامیه ها رو کپی و ارسال کنه
  • IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۱
    1 0
    تو جواب صدها حمله به کشور خودت بده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس