تهدید برای دستگیری اخلال گران در سخنرانی نتانیاهو در کنگره

رئیس جمهوریخواه مجلس نمایندگان آمریکا درباره هر گونه اختلال در سخنرانی نخست وزیر رژیم صهیونیستی در کنگره هشدار داد.

به گزارش مشرق، در حالی بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی قرار است روز چهارشنبه در صحن کنگره برای قانونگذاران آمریکایی به ایراد سخنرانی بپردازد که جنگ غزه موجی از نفرت را از این سیاستمدار صهیونیست به همراه داشته است.

بر این اساس، مایک جانسون، رئیس جمهوریخواه مجلس نمایندگان آمریکا که نسبت به اعتراضات قانونگذاران به سیاست‌های نتانیاهو واقف است، تهدید کرد هر گونه اعتراض به سخنرانی نخست وزیر رژیم صهیونیستی در کنگره با مداخله پلیس همراه خواهد شد.

وی از قانونگذاران خواست به میهمانان دعوت شده خارج از کنگره نیز این موضوع را اطلاع دهند که در صورت ایجاد اختلال در سخنرانی نتانیاهو، پلیس کنگره وارد عمل شده و فرد خاطی را دستگیر خواهد کرد.

پایگاه خبری آکسیوس به نقل از یکی از نمایندگان مجلس نمایندگان که نخواست نامش فاش شود اعلام کرد: برآورد می‌شود بین ۵۰ تا یکصد قانونگذار آمریکایی سخنرانی نتانیاهو را به دلیل جنگ غزه تحریم کنند.

همچنین سخنگوی وزارت خارجه آمریکا از عدم حضور کامالا هریس، معاون بایدن در سخنرانی نتانیاهو در کنگره خبر داد اما اعلام کرد دو طرف بعداً در یک نشست مشترک با یکدیگر درباره گسترش مناسبات میان تل آویو و واشنگتن گفتگو خواهند کرد.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس