sdsdsdv

کارآفرین میلیارد آمریکایی و صاحب شرکت تسلا و اسپیس ایکس و شبکه‌ی اجتماعی «ایکس»، در گفتگویی با فاکس نیوز، درباره‌ی نقش مروجین و مبلغین تغییر جنسیت کودکان در «مرگ» نمادین پسرش گفت.

به گزارش سرویس جهان مشرق، کارآفرین میلیارد آمریکایی و صاحب شرکت تسلا و اسپیس ایکس و شبکه‌ی اجتماعی «ایکس»، در گفتگویی با مجری معروف آمریکایی، جردن پترسون، درباره‌ی نقش مروجین و مبلغین انحرافات جنسی در تغییر جنسیت پسرش و «مرگ» نمادین او سخن گفت.

ویروس خطرناکی که کودکان آمریکایی را تهدید می کند/ چگونه «بیدار»ها پسر ایلان ماسک را از او گرفتند+عکس و فیلم

ایلان ماسک گفت که او را فریب دادند تا رضایت دهد که پسرش تحت تزریق داروهای موسوم به مسدودکننده‌ی بلوغ قرار بگیرد. ماسک در گفتگو با فاکس نیوز دیجیتال همچنین گفت که به باور او "ویروس ذهن بیدار" به طور مجاز پسرش را کشته است. جریان موسوم به «woke»(بیدار)، جریانی فرهنگی-اجتماعی و البته سیاسی است که تحت هدایت دولت جو بایدن به شدت و با پشتیبانی سنگین دولتی دنبال شد. این پروژه تحت عنوان دفاع از حقوق «اقلیت‌ها»، در پی عادی‌نمایی و هنجارسازی از انواع انحرافات اخلاقی و جنسی و جنایاتی از قبیل تغییر جنسبت کودکان قبل از بلوغ و حتی عادی‌نمایی رابطه جنسی با کودکان است. ویوین ماسک در ژوئن 2022 در سن 18 سالگی به عنوان یک ترنسجندر ظاهر شد و درخواست تغییر نام خود را از Xavier به Vivian و تغییر نام خانوادگی خود به نام خانوادگی مادرش ثبت کرد.

ویروس خطرناکی که کودکان آمریکایی را تهدید می کند/ چگونه «بیدار»ها پسر ایلان ماسک را از او گرفتند+عکس و فیلم
خاویر ماسک(راست) در کنار مادر، پدر و برادر دوقلویش(2010)

مسدودکننده‌های بلوغ یک روش پزشکی است که عملا موجب عقیم‌سازی کودکان و بروز اختلالات جدی جسمانی و روانی در آنان می شود. کلینیک پزشکی معروف مایو در یک مطالعه در اوایل سال 2024 دریافت که اثرات مسدودکننده های بلوغ دائمی هستند، این در حالی است که مبلغین و مجریان طرح شوم و شیطانی «تغییرجنسیت قبل از بلوغ» قبلا ادعا می کردند که این اثرات می توانند معکوس شوند. مدیرعامل اسپیس ایکس به این رسانه گفت که تجربه او با فرزندش خاویرچشمانش را به آن‌چه که او "ویروس ذهن بیدار" می خواند، باز کرد." ایلان ماسک جلوی دوربین گفت که متعهد است این ویروس خطرناک و مرگبار را نابود کند.

ویروس خطرناکی که کودکان آمریکایی را تهدید می کند/ چگونه «بیدار»ها پسر ایلان ماسک را از او گرفتند+عکس و فیلم

اعتقاد بر این است که تعهد ماسک برای مقابله با جریان"بیدار" دلیل اصلی تصمیم او برای انتقال مقر اسپیس ایکس از کالیفرنیا به تگزاس بود. ایالت کالیفرنیا که به صورت سنتی تحت کنترل دموکرات‌هاست، عملا به آزمایشگاه پیشران و پیشتاز انواع قوانین ضداخلاقی، ضددینی و ضدانسانی با هدف عادی‌سازی انواع انحرافات جنسی شده است، سیاست‌هایی که نوک پیکان آن متوجه کودکان است. فرماندار کالیفرنیا، گاوین نیوزوم اخیرا قانونی را تصویب کرد که طبق آن، مدارس دیگر مجبور نیستند به والدین کودکانی که سوژه تغییر جنسیت هستند، درباره استفاده از ضمایری غیر از ضمایر حقیقی مرتبط با جنسیت آنان، اطلاع‌رسانی کنند. به عبارت دیگر، طبق این قانون حقیقتا شیطانی، والدین کودکانی که مورد مغزشویی اولیای مدارس برای تغییر جنسیت قرار می گیرند، حتی از این ماجرا مطلع نمی شوند تا زمانی که اولیای مدرسه بتوانند رضایت «کودک» دانش آموز را برای تغییر جنسیت به دست بیاورند! به عبارت دیگر، کودکانی که تا قبل از 18 سالگی، به علت عدم رشد و پختگی عقلانی نمی توانند استخدام شوند یا گواهینامه رانندگی بگیرند، از نظر ذهنیت فاسد دولت‌های ایالتی و دولت فدرال، می توانند درباره تغییر جنسیت خود راسا تصمیم بگیرند!

ویروس خطرناکی که کودکان آمریکایی را تهدید می کند/ چگونه «بیدار»ها پسر ایلان ماسک را از او گرفتند+عکس و فیلم

ایلان ماسک با اعلام خبر انتقال دفاتر مرکزی شرکت خود به تگزاس، نوشت:

" این آخرین انتخاب بود، از آن‌جا که این قانون و بسیاری از قوانین پیش از آن، هم به خانواده‌ها و هم شرکت‌ها حمله می کنند، «اسپیس ایکس» دفتر مرکزی خود را از هاثورن کالیفرنیا به استاربیس تگزاس منتقل خواهد کرد. من حدود یک سال قبل برای فرماندار نیوزوم روشن کردم که این‌گونه قوانین خانواده‌ها و شرکت‌ها را مجبور به ترک کالیفرنیا خواهد کرد تا بتوانند از فرزندان خود محافظت کنند."

خاویر ماسک فرزند ایلون ماسک در ژوئن 2022 در سن 18 سالگی به عنوان یک ترنسجندر ظاهر شد و با رضایت پدرش تحت عمل تغییر جنسیت قرار گرفت. او درخواست تغییر نام از خاویر به ویوین و گرفتن نام خانوادگی مادرش را داد.

ویروس خطرناکی که کودکان آمریکایی را تهدید می کند/ چگونه «بیدار»ها پسر ایلان ماسک را از او گرفتند+عکس و فیلم
خاویر ماسک نام خود را به «ویوین ویلسون» تغییر داده است

ماسک در گفتگو با پترسون گفت:

"این قبل از آن بود که من درک کنم چه اتفاقی در حال رخ دادن است. دوران کووید بود و بنابراین سردرگمی زیادی وجود داشت. به من گفته شد که اگر خاویر این کار را نکند، ممکن است خودکشی کند."

ماسک این روند را "به طرز باورنکردنی شیطانی" توصیف کرد و گفت که هرگز برای او توضیح داده نشده بودکه داروهای مسدودکننده‌ی بلوغ "در واقع فقط داروهای عقیم سازی هستند." ماسک تاکید کرد:" من فریب خوردم که این کار را انجام دهم".

ایلان ماسک با تاسف و اندوهی آشکار به مجری گفت که عملا پسرش را از دست داده است و پسرش در واقع با «ویروس ذهن بیدار» کشته شده است:

"بعد از آن من قول دادم که ویروس ذهن بیدار را نابود کنم و ما در حال پیشرفت{در این مسیر} هستیم."

ویوین، یکی از شش فرزند ایلان ماسک از همسر سابقش، جاستین ویلسون، است. در سال 2022 با درخواست از دادگاه کالیفرنیا برای تغییر نام و جنسیت خود، در صدر عناوین اخبار ایالت قرار گرفت. در پرونده دادگاه ، او همچنین درخواست کرد که نام خانوادگی مادرش را، برای از قطع هر گونه ارتباط با پدر مشهورش، بر خود بگذارد و گفت که ابدا و به هیچ وجه نمی خواهد با پدر بیولوژیک خود ارتباطی داشته باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 10
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۶
    2 0
    یا صاحب الزمان........

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس