واکنش مقامات ترکیه به شهادت اسماعیل هنیه

سفارت روسیه در تهران امروز در بیانیه‌ای به ترور رئیس دفتر سیاسی حماس واکنش نشان داد و با بیان اینکه عمیقا از ترور بی‌شرمانه هنیه شوکه شده‌ایم، اعلام کرد: این اتفاق یک «جنایت سیاسی» غیرقابل قبول است.

به گزارش مشرق، سفارت روسیه در تهران امروز (چهارشنبه) دهم مرداد ماه به ترور شهید اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس واکنش نشان داد.

این سفارتخانه‌ در بیانیه‌ای اعلام کرد: عمیقاً از ترور بی‌شرمانه اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس در تهران شوکه شده‌ایم.

در این بیانیه آمده است: این اتفاق یک جنایت سیاسی کاملا غیرقابل قبول است که تنش‌ها در خاورمیانه را تشدید کرده و تأثیری منفی بر مذاکرات برای پایان دادن به خصومت‌ها در نوار غزه خواهد گذاشت.

این سفارتخانه در پایان عنوان کرده است: این ضایعه را به خانواده و دوستان آن مرحوم تسلیت می‌گوییم.

روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز (چهارشنبه) دهم مرداد ماه در اطلاعیه‌ای از شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظانش که به منظور شرکت در مراسم تحلیف در تهران حضور داشتند و در پی هدف قرار گرفتن محل اقامت آنها در تهران خبر داد.

براساس آخرین جزییات منتشر شده، این اقدام تروریستی حدود ساعت ۲ نیمه‌ شب امروز (چهارشنبه) در یکی از اقامتگاه‌های ویژه جانبازان در شمال تهران و با اصابت پرتابه‌ای از هوا رخ داد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
    0 0
    جناب سفیر روسیه مگر جنایت سیاسی قابل قبول هم داریم؟
  • ZA ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
    0 0
    اگر در واکنش به حمله به تهران حاکمیت ایران باز هم سلاح هسته‌ای تولید نکند، باز هم تکرار خواهد شد.
  • TR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
    0 0
    در مورد کشتن اون مخالف پوتین که در تبعید و در زندان بود حرفی ندارین بزنین ؟ اون قتل ، مخالف قوانین بین المللی نبود ؟ در مورد تجاوز به خاک اوکراین چطور ؟!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس