طعنه سنگین مجری آمریکایی به فروپاشی جهان قبل از واکنش جدی ایران!

فعال مجازی آمریکایی و ضد صهیونیست در واکنش به سقوط بازارهای مالی جهان در پی اقدام قطعی ایران در تنبیه «اسرائیل»نوشت: ایران هنوز یک موشک هم شلیک نکرده، ولی جهان در حال فروپاشی است.

به گزارش مشرق، جکسون هینکل که در شبکه اجتماعی ایکس از حامیان فلسطین است به وضعیت سقوط آزاد بازارهای مالی جهان در پی حمله قطعی تلافی جویانه و قریب الوقوع ایران ضد «اسرائیل» در پی تجاوز تل آویو به خاک ایران و ترور فرماندهان مقاومت در لبنان و اسماعیل هنیه واکنش نشان داد.

فعال مجازی آمریکایی و ضد صهیونیست در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس به اقتدار موشکی ایران تعظیم کرد.

هینکل اوضاع بازارهای مالی جهان و سقوط وضعیت شاخص بازارهای مالی و بورس‌های جهان را قبل از واکنش نظامی ایران به تمسخر گرفت.

فعال رسانه‌ای سرشناس آمریکایی با انتشار ویدئویی از عملیاتی شدن موشک‌های ایران برای انتقام از تل آویو خبر داد.

هینکل در ادامه در پستی نوشت: ایران هنوز یک موشک هم شلیک نکرده، ولی جهان در حال فروپاشی است.

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس بامداد چهارشنبه ۱۰ مرداد که برای حضور در مراسم تحلیف ریاست جمهوری دکتر مسعود پزشکیان به تهران آمده بود، به شهادت رسید.

روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران صبح چهارشنبه (۳۱ جولای ۲۰۲۴ برابر با ۱۰ مرداد ۱۴۰۳) در بیانیه‌ای اعلام کرد: «با عرض تسلیت به ملت قهرمان فلسطین و امت اسلامی و رزمندگان جبهه مقاومت و ملت شریف ایران، بامداد امروز (چهارشنبه) محل اقامت جناب آقای دکتر اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی مقاومت اسلامی حماس در تهران مورد اصابت قرار گرفته و در پی این حادثه ایشان و یک نفر از محافظین وی به شهادت رسیدند.»

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
    27 2
    خدا به رهبری طول عمر با عزت بدهد... همینطور اشخاصی همچون شهید تهرانی مقدم را رحمت کند و بر توفیقات و طول عمر سربازان اسلام همچون حاجی زاده ، قالیباف و ... بیفزاید که پیرو رهبری هستند و دغدغه ی عزت اسلام و ایران را دارند...
    • IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
      6 3
      عجله نکنید ؛ عجله نکنید ؛ عقب بیندازید ! عملیات نظامی ضد سراییل را 30 روز دیگر انجام دهید. موثرترین تنبیه اسراییل و آمریکا عدم حمله نظامی به اسراییل است تا یک ماه دیگر. چراکه خدای غرب اقتصاد است که در طی این چند روز فقط تهدید ایران شاهد سقوط بورس های غرب هستیم. سقوط تریلیون دلاری یک شبه غول های دایجونز را ببینید .سقوط 24 درصدی بورس ژاپن را ببینید.این دومینویی است که تازه آغاز شده و ناگهان تمام اقتصاد آمریکا و کشورهای متحدش را در خود فرو می کشد. فقط تهدید فقط تهدید. و مکروا و مکر الله والله خیر الماکرین.
    • مهرداد IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
      0 4
      خیلی چیزها رو باهم غاطی کردی
  • IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
    18 3
    این غربگداها که زیر خبر کارتن خوابهای امریکا و سقوط اف-35 و .... میان مینویسن اینا به شما چه، بورس رو درست کنین نظری ندارن؟ یانکیستان در حال فروپاشی اقتصادیه ، پاس امریکایی جهت استفاده به جای دستمال توالت خریداریم !!!
    • IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
      1 1
      عجله نکنید ؛ عجله نکنید ؛ عقب بیندازید ! عملیات نظامی ضد سراییل را 30 روز دیگر انجام دهید. موثرترین تنبیه اسراییل و آمریکا عدم حمله نظامی به اسراییل است تا یک ماه دیگر. چراکه خدای غرب اقتصاد است که در طی این چند روز فقط تهدید ایران شاهد سقوط بورس های غرب هستیم. سقوط تریلیون دلاری یک شبه غول های دایجونز را ببینید .سقوط 24 درصدی بورس ژاپن را ببینید.این دومینویی است که تازه آغاز شده و ناگهان تمام اقتصاد آمریکا و کشورهای متحدش را در خود فرو می کشد. فقط تهدید فقط تهدید. و مکروا و مکر الله والله خیر الماکرین.
  • IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
    9 0
    آتش بس فوری و پایدار، بازگشت آوارگان، غرامت خسارات و تحاوزات وحشیانه و خونبهای 50000 شهید و بیش از بکصد هزار مجروح، بازداشت و محاکمه نتانیاهو و سران صهیون بعنوان جنایتکاران خونخوار جنگی و نهایتا برگزاری همه پرسی میان ساکنان اصلی و بومی جهت تعیین حاکمیت در سرتاسر سرزمینهای اشغالی. بهتره قبل از هر حمله ای این شرایط به دنیا اعلام شود.
  • حسین IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
    11 1
    اگر قصد عملیات دارید بهتره سوپرایز باشه،مثلا حزب الله لبنان با حمایت سنگین موشکی ایران مزارع شبعا رو پس بگیره ،زدن چند تا موشک تاثیری نداره باید خاک پس بگیرید.
  • ناشناس IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
    16 0
    زنده باد ایران
    • ایرانی IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
      3 0
      و مرگ بر دشمن صهیونیستی و شیطان بزرگ و مزدوران وطن فروششون که رو به افول هستند و به ترتیب و به تدریج به زباله دان تاریخ سرازیر میشن!
  • IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
    15 1
    بله اینها تعظیم می کنند اونوقت بعضی نفوذی ابله لالمونی گرفتند
  • IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
    5 0
    درود بر رزمندگان جبهه مقاومت که دانستند اسرائیل دفتر کار صهیونیزم جهانی است که باید تخلیه شود وپشتیبانان اصلی ان دولت های امریکا و انگلیس و فرانسه و.......هستند. منافع نظامی واقتصادی وهمه سرمایه داران حامی انها در تمام دنیا باید مورد حمله قرار گیرند تا ریشه صهیونیزم در جهان خشک شود .انشاءالله
  • IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
    10 1
    باید خاک مقدس پس گرفته بشه زدن موشک و ... فایده ای نداره باید اسرائیل از صحنه ی روزگار محو بشه
  • mostafa IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
    10 1
    اللهم الحفظ قائدنا بحق پنج تن آل کساء
  • IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
    7 2
    با سلام وَأَعِدُّواْ لَهُم مَّا ٱسۡتَطَعۡتُم مِّن قُوَّةࣲ وَمِن رِّبَاطِ ٱلۡخَيۡلِ تُرۡهِبُونَ بِهِۦ عَدُوَّ ٱللَّهِ وَعَدُوَّكُمۡ وَءَاخَرِينَ مِن دُونِهِمۡ لَا تَعۡلَمُونَهُمُ ٱللَّهُ يَعۡلَمُهُمۡۚ. آیه فوق رفتار دشمن را پیش بینی و در عین حال پیش بینی پذیر کرده است. توش و توان و قدرت حق اردوگاه باطل را بدلیل بی ریشه بودنش دچار اضطراب و دگرگونی می کند. قرآن به صراحت از ترس دشمنان پرده برداری می کند و آنها را توصیف می کند ک در کنار آن یک فهرست را به اینان ضمیمه می کند‌. همه دشمنان در این گردونه دچار بحران اضطراب می شوند و چون نظام مالی دشمنان خدا بر ربا، سفته بازی، فریب و دروغ و انواع روش های متقلبانه و زور است نیازمند شرایط سایه است. شرایط سایه چیست؟ شما وقتی به بانک مراجعه می کنید با شرایط و محیط امن و مناسب و آرامی مواجه می شوید ولی این ظاهر از یک باطن خشونت آمیز و قهر و علیه و غارت و طلم و جنگ و زور برخوردار است. احساس حضور در بانک همان شرایط سایه است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس