صهیونیست

یک دیپلمات رژیم صهیونیستی گفت که سایر دیپلمات های این رژیم در خارج از سرزمین های اشغالی، احساس ترس از حمله احتمالی ایران می کنند و در معرض تهدید هستند.

به گزارش مشرق، روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارنوت» به نقل از یک دیپلمات رژیم اسرائیل نوشت که صهیونیست‌ها و دیپلمات‌های اسرائیلی در خارج از سرزمین های اشغالی نسبت به حملات احتمالی ایران و حزب الله احساس نگرانی می‌کنند.

این دیپلمات گفت: اوضاع بسیار خطرناک است و بسیاری از نمایندگان اسرائیل احساس می‌کنند که در معرض تهدید هستند.

نشریه آمریکایی «پولیتیکو» نیز روز سه شنبه گزارش داد، اسرائیل برای دفع کامل حمله بزرگ احتمالی ایران و حزب‌الله لبنان در هفته جاری با کمبود مهمات مواجه است و هنوز مشخص نیست که آیا همسایگان عرب آن برای کمک در این زمینه وارد عمل می‌شوند یا خیر.

این نشریه آمریکایی نوشت: ممکن است که خستگی و درماندگی در پاسخ اسرائیل به این حمله احتمالی، مانع ایجاد کند.

بر اساس این گزارش، کشورهای عرب از ترور «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس در تهران و «فواد شکر» از فرماندهان ارشد حزب‌الله لبنان در حومه بیروت ناراضی هستند.

«جاناتان لرد» مدیر برنامه امنیت خاورمیانه در مرکز امنیت آمریکای جدید گفت: در پی ترور شکر و هنیه درجه‌ای از خستگی و به نظرم تا حدی نفرت نسبت به موقعیتی که در آن قرار گرفته‌ایم، وجود دارد.

رئیس دفتر سیاسی حماس که برای حضور در مراسم تحلیف ریاست جمهوری دکتر مسعود پزشکیان به تهران آمده بود، بامداد چهارشنبه (۱۰ مرداد) در عملیات ترور به شهادت رسید.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین در حمله به یک آپارتمان در منطقه ضاحیه در جنوب بیروت، «فواد شکر» از فرماندهان ارشد حزب الله لبنان را هفته گذشته ترور کرد.

در پی شهادت هنیه و شکر، مقامات و مسئولان ارشد محور مقاومت اعلام کردند که انتقام خون این شهیدان را از رژیم صهیونیستی خواهند گرفت.

این در حالی است که مقامات رژیم صهیونیستی از بیم پاسخ ایران و حزب الله پناهگاه ها را گشوده و در حال آماده باش کامل هستند.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • US ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۷
    8 1
    اگه قرار به حمله بود تا حالا حمله شده بود. فردا می‌شه یک هفته که ترور انجام شده و هنوز پاسخی ندادیم
  • سید IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۷
    6 0
    یک حمله غافل گیرانه با پهپاد انتحاری از سمت دریای خزر به سفارت صهیونی ها در باکوی کشور آذربایجان که مسئولیت آن را هم هیچ کس به عهده نگیرد می تواند بسیاری از مسائل را جبران کند !!!
    • IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۷
      3 0
      احسنت، این فکر خوبیه!! یا زدن پایگاه نظامی آمریکا در بحرین که 5-6 هزارتا یانکی گاوچرون تروريست همجنس باز آدمکش توش مستقر هستند!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس