اسرائیل هنیه

روزنامه واشنگتن‌پست به نقل از منابع مطلع در کاخ سفید گزارش داده است که رژیم صهیونیستی بلافاصله پس از ترور شهید هنیه، کاخ سفید را از این اقدام خود مطلع کرده است.

به گزارش مشرق، روزنامه آمریکایی واشنگتن‌پست از تماس مسؤولان صهیونیستی با کاخ سفید بلافاصله پس از ترور شهید هنیه خبر داده است. به اذعان این روزنامه، رژیم صهیونیستی در این تماس، مسؤولان آمریکایی را از این ترور مطلع کرده و مسؤولیت آن را پذیرفته است.

به گفته واشنگتن‌پست، مقامات آمریکایی در این مکالمه تلفنی، از احتمال ایجاد اختلال در روند مذاکرات آتش‌بس به‌واسطه این اقدام اسرائیل، ابراز نگرانی کرده‌اند. بر اساس این گزارش، یکی از مقامات اسرائیلی نیز با تأیید این مکالمه تلفنی، اذعان کرده است که تماس هفته گذشته نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و بایدن، رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا «پرتنش» بوده است. اسرائیل پیش از این به طور رسمی، مسئولیت این ترور را برعهده نگرفته بود.

اسماعیل هنیه، رهبر سیاسی حماس هفته گذشته در تروری «بزدلانه» توسط رژیم صهیونیستی در تهران به شهادت رسید. شهید هنیه برای شرکت در مراسم تحلیف رئیس‌جمهور ایران در تهران حضور داشته است. جمهوری اسلامی ایران بر «مجازات سخت» رژیم صهیونیستی تأکید و «خون‌خواهی» این شهید را وظیفه خود دانسته است.

ارتش رژیم صهیونیستی از بیم حملات احتمالی ایران در آماده‌باش کامل قرار دارد. منابع خبری از آماده‌سازی پناهگاه ویژه برای مسئولان این رژیم خبر داده‌اند. مقامات آمریکایی نیز اذعان کرده‌اند که حملات این بار ایران گسترده‌تر و پیچیده‌تر خواهد بود. ایران پیش از این در فروردین سال جاری، مناطق نظامی رژیم صهیونیستی را آماج حملات پهپادی و موشکی خود قرار داده بود.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۷
    2 0
    آها روزنامه واشنگتن پست همین گونه نوشته رژیم صهیونیستی و شهید هنیه !!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس