کد خبر 1631051
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۱
نگرانی جمهوری‌خواهان از کاهش اقبال عمومی به ترامپ

برخی از اعضای حزب جمهوری‌خواه در آمریکا نسبت به کاهش اقبال عمومی رای‌دهندگان این کشور به ترامپ ابراز نگرانی کرده‌اند.

به گزارش مشرق، برخی از جمهوری‌خواهان نگران این موضوع هستند که اقبال عمومی به دونالد ترامپ پس از حملات توهین‌آمیزش علیه هریس و در حالی که نتایج نظرسنجی‌ها به نفع وی پیش‌نمی‌رود،‌ به شدت کاهش پیدا کند.

به گزارش ایندیپندنت،‌ نگرانی‌ها در مورد کاهش اقبال عمومی رای‌دهندگان آمریکایی نسبت به ترامپ پس از آن مطرح می‌شود که وی در هفته‌های اخیر حملات گسترده‌ای را علیه کامالا هریس،‌ نامزد نهایی حزب دموکرات انجام داده است و درصد محبوبیتش در نظرسنجی‌ها نسبت به هریس کاهش پیدا است.

هفته گذشته ترامپ با حضور در گردهمایی روزنامه‌نگاران سیاه‌پوست،‌ هویت نژادی هریس را زیر سوال برد و تاکنون چندین بار دیگر هم، او را به برخورداری از ضریب هوشی بسیار پایین متهم کرده است.

میتو بارتلت،‌ استراتژیست جمهوری‌خواه و عضو سابق وزارت امور خارجه آمریکا در دوره ترامپ عنوان کرده است، این همان چیزی است که می‌توان به عنوان کاهش اقبال عمومی عنوان کرد.

وی ترامپ را به عنوان فردی معرفی کرده است که توان رقابت منظم و سالم با هریس را در انتخابات ندارد و گفته است: تحت تاثیر چنین شخصیتی ما شاهد فروپاشی کامل یک نامزد و یک کمپین انتخاباتی هستیم.

علاوه بر این،‌ پل دام،‌ رئیس حزب جمهوری‌خواه در ایالت ورمونت آمریکا نیز پیش‌بینی کرده است که به مرور زمان از میزان متحدان ترامپ کاسته خواهد شد.

به گفته وی دلیل کاهش میزان حمایت‌های حزب جمهوری‌خواه از ترامپ تحت تاثیر رفتارهای ماجراجویانه ترامپ است که در سال ۲۰۲۰ نیز آسیب های جدی را به حزب جمهوری‌خواه وارد کرد و در سه ماه آینده ما شاهد کاهش میزان محبوبیت ترامپ خواهیم بود.

الکس کانانت،‌ استراتژیست جمهوری‌خواه آمریکایی نیز ضمن انتقاد از عملکرد ترامپ عنوان کرده است کاهش میزان محبوبیت او تحت تاثیر تکرار مواضعی از جانب اوست که مردم در سال ۲۰۲۰ آنها را دوست نداشتند.

طبق نتایج نظرسنجی‌های انجام گرفته شده،‌ محبوبیت عمومی ترامپ نسبت به هریس در میان رای‌دهندگان آمریکایی بسیار کم شده است و رقابت دو نامزد در ایالت‌های کلیدی آمریکا نیز بسیار فشرده‌تر از قبل شده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • CA ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۸
    0 1
    از بس این پیر خرفت قمارباز دروغ میگه به مردم خودش.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس