کد خبر 1631869
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۷
خبر نگران‌کننده در انزلی؛ احتمال شکایت دقیقی از ملوان

با توجه به حضور چند روزه در تمرینات ملوان، امضای قرارداد و سپس پایان همکاری، این احتمال وجود دارد که سعید دقیقی از ملوان شکایت کند.

به گزارش مشرق، چند هفته قبل بود که مسئولان باشگاه ملوان تصمیم گرفتند سعید دقیقی را به عنوان سرمربی فصل آینده تیم‌شان انتخاب کنند. این اتفاق در شرایطی رخ داد که مهدی تارتار با گل‌گهر به توافق رسید، هدایت این تیم را بر عهده گرفت و به صورت رسمی از ملوان جدا شد. دقیقی حدود دو هفته سرمربی ملوان بود و در اردوی تهران نیز همراه تیمش شرکت کرد، اما به یکباره اتفاقاتی رخ داد تا این همکاری خیلی زود به پایان برسد.

گویا مسئولان ملوان در بحث مالی نتوانستند خواسته‌های دقیقی در بازار نقل و انتقالات را برآورده کنند و به همین دلیل این سرمربی جوان تصمیم گرفت به کار خود در انزلی پایان بدهد. بلافاصله بعد از این کناره‌گیری نیز مسئولان ملوان با مازیار زارع به توافق رسیدند و او که از هدایت شمس‌آذر استعفاء کرده بود به انزلی برگشت تا دوباره روی نیمکت قوی سپید بنشیند.

حالا شنیده می‌شود دقیقی که قرارداد رسمی با ملوان امضاء کرده بود قصد دارد از این باشگاه شکایت کند. البته مربی جوان و سابق شمس‌آذر برای این اقدام هنوز به جمع‌بندی نهایی نرسیده اما احتمالش زیاد است که از ملوان شکایت کند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس