احمد میدری

احمد میدری گفت: راهی که ما برای اصلاحات و آزادی رفتیم اشتباه بوده است و از زمان اصلاحات منازعات سیاسی زیاد شد و از توسعه دور شدیم.

به گزارش مشرق، ابراهیم رضایی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، درباره جزئیات جلسه وزیر پیشنهادی تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: دقایقی قبل جلسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با گزینه پیشنهادی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی به پایان رسید. جلسه پرچالشی بود. مواضع گذشته ایشان مورد اعتراض اکثریت اعضا قرار گرفت.

وی افزود: از جمله از مواضعشان در مجلس ششم نامه مشهور به جام زهر و برخی از نطق‌های ایشان و برخی از مواضع گذشته‌شان در سال‌های پیش در جلسه کمیسیون بازخوانی شد و نمایندگان نسبت به آن اعتراض داشتند.

از زمان اصلاحات منازعات سیاسی زیاد شد

رضایی بیان کرد: وزیر پیشنهادی تعاون کار و رفاه اجتماعی گفتند که دغدغه شما دغدغه دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی نیز بوده است و آنها اعتماد کردند. ایشان یک اشاره‌ای کردند به تجدید نظر در دیدگاه‌هایشان نسبت به گذشته و گفتند که راهی که ما برای اصلاحات و آزادی رفتیم اشتباه بوده است و از زمان اصلاحات منازعات سیاسی زیاد شد و از توسعه دور شدیم.اختلافات فکری را باید با هم حل کنیم و توضیحاتی درباره گذشته خود دادند و گفتند یکی از بحران‌های اقتصادی و اجتماعی صندوق بازنشستگی است که هزینه‌های زیادی را تحمیل کرده است و یکی از راهکارها تغییر سن بازنشستگی است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار کرد: آقای میدری گفت پزشکان در کشورها حقوق ثابت می‌گیرند و براساس تعداد عمل حقوق نمی‌گیرند. وی آمار بیکاری را حدود سه میلیون نفر دانست و اعضای کمیسیون دغدغه‌هایشان به غیر از نامه جام زهر و مواضع گذشته، حمایت از معلولان و سازوکار برای حذف دهک‌های بالا و رسیدگی به صندوق‌های بازنشستگی و مسئولیت‌پذیری وزارت کار در موضوع اشتغال و به‌کارگیری مدیران کارآمد در بخش‌های مختلف و فعال کردن واحدهای تولید تعطیل اعلام کردند.

واکنش منفی کمیسیون امنیت ملی مجلس به وزیر پیشنهادی کار

رضایی در پایان گفت: در مجموع با توجه به اظهارنظر اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس یک واکنش منفی را به وزیر پیشنهادی کار شاهد بودیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 2
  • DE ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۳
    0 0
    دروغ می گه.
  • محمد IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۳
    0 0
    آقا به این رأی ندید بیاد رسما عذرخواهی کنه به خاطر نامه جام زهر
  • IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۳
    0 0
    با اینها مهاجه نکنید اجازه بدید حرفشون را در حوزه اقتصاد بزنند بع از اون حسابشون را ب سید و اینکه حاجی میرزایی مسیول سعر های خارجی ه استون هست ...
  • امیرحسین IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۳
    0 0
    او گفت قبلا اشتباه کردم، شما هم راحت گول خوردید؟ چرا این همه سال تا قبل از کاندیدا شدن نگفت اشتباه کردم؟
    • IR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۳
      0 0
      گول نخوردن نظر اکثریت منفی بود
  • IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۳
    0 0
    نماینده مردم هستید حواستان باشد گول افساد طلبان را نخورید هر روز به یک رنگ هستند
  • IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۳
    0 0
    چون به سرنگونی نظام منجر نشد...... بسکه وقیحن اصلاح طلبان
  • IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۳
    0 0
    مخترع توزیع مرغ باکارت ملی تودولت حسن کلید
  • IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۳
    0 0
    همکارشونه دیگه ! خوب می‌شناسند ش!!!
  • محمد IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۳
    0 0
    مشرق بی انصاف هر چی من مینویسم چرا نمیزاری چند بار در مورد این آقا گفتم باید عذرخواهی کنه به خاطر نامه جام زهر
  • ناشناس IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۴
    0 0
    ولا دیوار از ما کارگران در همه دولت ها کوتاه ترپیدا نشده و نخواهد شد هر وزیری امد دریغ از یک کار مثبت برای قشر زحمت کش کارگر شدن حامی دولت و کار فرما و دریغ از انتخاب وزیر از خود قشر کارگر کسی که حداقل ده سال از خدمتش رو در کوره اجر پزی و کارخانه چرم و جلو اتیش داغ کارخانه و محیط کار گرم بوده باشد تا بداند کارگری چیست و چه حقی های از کارگر ضایع میشود یا اقتصاد یا فلان وزارت خانه به وزارت کار یا پسر خاله پسر عمه فلان کس دیگه از درد کارگر نمی داند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس