رمزگشایی از سخنان عبدالملک الحوثی

رهبر انصارالله یمن با اشاره به تداوم جنایت رژیم صهیونیستی در غزه اعلام کرد: کشتار مدرسه التابعین با سه بمب آمریکایی رقم خورد.

به گزارش مشرق و به نقل از المسیره، عبدالملک الحوثی رهبر انصارالله یمن گفت: در سیصد و چهاردهمین روز جنگ غزه دشمن صهیونیست به جنایت قرن در نسل کشی ملت فلسطین در غزه ادامه می دهد.

وی افزود: کشتار فجر شنیع ترین جنایات دشمن صهیونیست طی هفته گذشته بود که با هدف قرار گرفتن نمازگزاران در مدرسه التابعین با سه بمب آمریکایی رقم خورد.

وی با اشاره به اینکه دشمن صهیونیست با ارتکاب کشتار فجر، جان غیرنظامیان، قداست نماز و نمازگزار را شکسته و مرتکب کشتار نمازگراران شد، گفـت: یک روز از ۳۱۴ روز جنایت دشمن صهیونیست کافی است تا وجدان هر انسانی بیدار شود.

الحوثی گفت: جنایات فجیع دشمن سبب نشد که سران عربی و رژیم های عربی حرکتی انجام دهند. تحرکات آنه متناسب با حجم درد ملت فلسطین نیست. برخی رژیم های عربی همسو با دشمن صهیونیست هستند و این رژیم به میوه و مواد غذایی فراوانی که این رژیم ها به آن می رسانند به خود می بالد و این در حالی است که ملت فلسطین گرسنه هستند.

رهبر انصارالله تاکید کرد: برخی رژیم های عربی با تمام توان در راستای حمایت نظامی از دشمن برآمدند و از آن در برابر موشکها و پهپادها حمایت کردند. رسانه های عربی تبدیل به مکانی برای توجیه جنایات دشمن اسرائیلی تبدیل شده است و تبلیغات این شبکه ها در خدمت این رژیم است. علمای دینی کمی هستند که حامی فلسطین هستند و بیشتر آنها حرکتی برای بسیج امت اسلامی برای انجام مسئولیت جهادی مقدس انجام نمی دهند. آنانی که خود را علمای برجسته می نامند به طور دائم در راستای فتنه طایفه ای حرکت می کنند. نمادهای تکفیری به دنبال منحرف کردن انظار امت اسلامی از مساله اصلی هستند و آنچه علیه ملت فلسطین رخ می دهد را نادیده می گیرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس