به گزارش مشرق،کانال تلگرامی امریکانا نوشت:

بر اساس گزارش نیوزویک، رشد کمپین کاملا هریس در میان نظرسنجی های ایالت‌های کلیدی آمریکا باعث شده تا نامزد مستقل انتخابات ریاست جمهوری آمریکا رابرت کندی جونیور به فکر کناره‌گیری به نفع کامالا هریس باشد.

رابرت کندی به فکر تصدی یک وزارت‌خانه در دولت کامالا هریس

نیوزویک به نقل از واشنگتن پست اعلام کرد که رابرت کندی به خاطر ایجاد یک دولت ملی و تصدی یک وزارت‌خانه در دولت هریس از طریق واسطه های مختلف به دنبال یک جلسه مشترک با کامالا هریس است تا پیشنهاد خود را مطرح کند، که تا به حال کمپین هریس هیچ پاسخی به درخواست وی نداده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۳:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۹
    0 0
    به نقل از اکسیوس کندی روز پنجشنبه اصرار داشت که در رقابت باقی می ماند و در یک پست X نوشت: "من هیچ برنامه ای برای تایید کامالا هریس برای ریاست جمهوری ندارم. من برنامه ای برای شکست دادن او دارم. " در این پست، او دیدگاه هریس از حزب دموکرات را به‌عنوان دیدگاهی که به نظر او بسیار متفاوت از دیدگاه پدر و عمویش است معرفی میکند و در ادامه می‌نویسد حزب دموکراتیک RFK و JFK حزب آزادی های مدنی و آزادی بیان بود. حزب معاون هریس حزب سانسور، قرنطینه و اجبار پزشکی است." او حزب تحت رهبری هریس را به دلیل «آغشته شدن به جنگ‌افروزان نومحافظه‌کار» به شدت محکوم کرد و دموکرات‌های مدرن را «حزب فناوری بزرگ، داروسازی بزرگ و وال استریت» توصیف کرد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس