حزب الله: دشمن صهیونیستی نمی تواند از مجازات فرار کند

نائب رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان گفت: دشمن صهیونیستی نمی‌تواند از مجازات جنایت های خود در لبنان فرار کند.

به گزارش مشرق و به نقل از شبکه المنار،شیخ «علی دعموش» اضافه کرد: دورانی که اسرائیل بدون اینکه پاسخ مناسبی دریافت کند، جنایت می کرد، گذشت.

وی افزود: مقاومت بر سر عهد و پیمان خود برای پاسخ دادن به حمله به جنوب بیروت و ترور فرمانده بزرگ «فواد شکر» ثابت قدم ایستاده است.

دعموش اظهارداشت: تنش موجود در منطقه به سبب، اصرار دشمن اسرائیلی بر ادامه جنایت و جنگ و کشتار در نوار غزه است و این چیزی است که آمریکا از آن چشم پوشی می کند.

وی بیان کرد: «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی تلاش می کند که آمریکا را به درگیری با ایران و مقاومت بکشاند و آمریکا بهتر است به جای فشار بر ایران و حزب الله برای انصراف از انتقام، باید بر بنیامین نتانیاهو برای پایان دادن به جنایت هایش فشار وارد کند.

نائب رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان گفت: هیچ فشار و تهدیدی نمی تواند ما را از پاسخ به جنایت های دشمن و ادامه یاری مردم غزه بازدارد.

دعموش اضافه کرد: نتانیاهو امروز فکر می کند می تواند با حمایت نامحدود نظامی، سیاسی، مالی و رسانه ای آمریکا و برخی از کشورهای غربی مانند انگلیس، آلمان و فرانسه هرجنایتی را انجام دهد و مجازات نشود.

وی افزود: این حمایت ها، دست اسرائیل را برای هرگونه جنایتی باز گذاشته است و هیچ واکنشی نیز از آنچه جامعه جهانی خوانده می شود، مشاهده نمی شود و این درحالی است که آمریکا و کشورهای غربی به کوچکترین بهانه ای علیه برخی کشورهای مخالف خود دست به تشکیل ائتلاف موسم به ضد تروریستی می زنند.

دعموش تصریح کرد: اوج نفاق آمریکایی ها آنجاست که خود را به شدت خواهان برقراری آتش بس در نوار غزه و مرزهای لبنان نشان می دهند و از سوی دیگر موشک ها و بمباهای کشنده را برای بمباران مردم غزه و لبنان در اختیار رژیم صهیونیستی قرار می دهند.

وی گفت: مقاومت به دشمن اجازه نمی دهد که قواعد جدیدی را تحمیل کند و یا مقاومت را مجبور به انصراف از انتقام نماید زیرا این کار، دشمن را تشویق به ادامه جنایت و تجاوز خواهد کرد.

نائب رئیس شورای اجرایی حزب الله بیان کرد: درصورتی که دشمن تنبیه نشود، به خود اجازه می دهد به هر کس و در هر جایی حمله کند به همین خاطر باید پاسخ دردناکی دریافت کند تا از ادامه این شیوه دست بردارد و به پذیرش قواعد پیش از تجاوز به ضاحیه جنوبی بیروت بازگردد.

دعموش با اشاره به رونمایی از شهر موشکی حزب الله گفت: این پیامی برای دشمن است که بداند آنچه از قدرت، امکانات و غافلگیری هایی که مقاومت در اختیار دارد بسیار بیشتر از تصور دشمن احمق است و هر گونه ماجراجویی در لبنان به شکستی سنگین و تلخ تر از شکست در جنگ 33 روزه منجر خواهد شد.

حزب الله لبنان امروز(جمعه) برای نخستین بار ویدئویی را از شهر موشکی زیرزمینی خود منتشر کرد.

شبکه المیادین نیز اعلام کرد که این تاسیسات، نه تنها به طور محرمانه ایجاد و استتار شده، بلکه از استحکام کافی در برابر حملات دشمن نیز برخوردار است.

در بخشی از ویدئو، تهدیدات «سید حسن نصرالله» دبیر کل حزب الله لبنان به زبان های عربی، عبری و انگلیسی نسبت به هر گونه جنگی در آینده و توانایی هدف قرار دادن سراسر سرزمین های اشغالی فلسطین آمده است.

در این ویدئو همچنین تصاویری از تأسیسات نظامی عظیمی به‌نام «عماد ۴» به نمایش گذاشته شده که در آن سکوهای بزرگ پرتاب موشک در دل کوه‌ قرار دارد.

این خبر در حالی منتشر می شود که بتازگی مشاور اقتصادی سابق ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی گفت که حزب‌الله لبنان از نظر میزان ذخایر موشکی، یکی از پنج قدرت موشکی جهان است.

«رام عمیناخ» تصریح کرد: اسرائیلی ها (شهرک نشینان) میزان تهدیدات از جانب حزب الله را درک نمی‌کنند.

وی افزود: حزب الله لبنان زرادخانه بزرگ موشکی دارد و در آمریکا، چین، روسیه و آلمان یکی از پنج قدرت در این زمینه به شمار می‌رود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس