رئیس‌جمهور از جز به جز مشکلات کشور خبر دارد

منادی سفیدان در جلسه علنی مجلس گفت: رئیس‌جمهور از جز به جز مشکلات کشور خبر دارد.

به گزارش مشرق، علیرضا منادی سفیدان در جلسه علنی عصر امروز مجلس شورای اسلامی در موافقت با کلیت برنامه دولت چهاردهم، اظهار کرد: مردی از جنس خودمان رئیس جمهور شده است و پزشکیان ۲۰ سال در مجلس شورای اسلامی بود و با ما همکار بود.

وی بیان کرد: پزشکیان دولت وفاق ملی را می‌خواهد ایجاد کند. بنده ۵ دوره در مجلس شورای اسلامی با وی همکاری کردم و همواره پزشکیان راسخ و راستگو بود. وی ۵ دوره رقیب بنده در حوزه انتخابیه تبریز بود اما همواره شاهد راستگویی وی بودم.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همزمانی مجلس دوازدهم با دولت چهاردهم موضوع مهمی است‌. زمانی که برنامه هفتم توسعه وجود دارد، رئیس جمهور به خوبی به آن استناد کرده است در حالی که در گذشته به برنامه‌های ۵ ساله کشور نهایتاً ۲۰ تا ۳۰ درصد عمل می‌شد.

منادی سفیدان ادامه داد: پزشکیان گفته است که حتماً برنامه هفتم توسعه را در دستور کار خود قرار خواهد داد و از این بهتر چه می‌خواهیم.

منادی سفیدان بیان کرد: الان در رأس دولت فردی است که نماینده مجلس بوده است و می‌فهمد که مشکلات مردم چیست. پزشکیان از جز به جز مشکلات کشور خبر دارد. پزشکیان از رتبه‌بندی معلمان و همسان سازی حقوق بازنشستگان حمایت کرد و یک فرد کاملاً آموزشی است و معاون اول رئیس جمهور هم این ویژگی را دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
    0 0
    این هم از شهادتِ دُم!...
  • IR ۰۰:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۸
    0 0
    پاچه خوار خودش میگه من کارشناس نیستم بعد از کجا میدونه که جزبه جز مشکلات چیه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس