پزشکیان

صلاحیت وزرای پیشنهادی اطلاعات، امور اقتصادی، امور خارجه و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نشست علنی امروز مجلس بررسی می شود.

به گزارش مشرق، جلسه علنی نوبت صبح مجلس برای بررسی صلاحیت وزیران پیشنهادی دولت چهاردهم آغاز شد.

گفتنی است؛ هفته گذشته کمیسیون‌های تخصصی مجلس در جلسات فشرده‌ای به بررسی برنامه وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم پرداختند.

متن و حاشیه روز اول بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی پزشکیان +عکس و فیلم

آغاز بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی اطلاعات
دقایقی پیش، بررسی برنامه‌ها و صلاحیت سید اسماعیل خطیب، وزیر پیشنهادی اطلاعات در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی آغاز شد.

موافقت کمیسیون امنیت ملی مجلس با صلاحیت وزیر پیشنهادی اطلاعات
ابراهیم رضایی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (یکشنبه ۲۸ مرداد ماه) گزارش کمیسیون متبوع خود درباره برنامه‌ها و صلاحیت سید اسماعیل خطیب، وزیر پیشنهادی اطلاعات را قرائت کرد.

وی گفت: کمیسیون امنیت ملی مجلس پس از بررسی برنامه‌ها و سوابق و استماع پاسخ‌های وزیر پیشنهادی اطلاعات، حجت‌الاسلام سید اسماعیل خطیب را واجد صلاحیت برای تصدی وزارت اطلاعات دانست. (جزئیات بیشتر را اینجا بخوانید)

کمیسیون شوراها با صلاحیت وزیر پیشنهادی اطلاعات موافقت کرد
ولی الله بیاتی، سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز، گزارش کمیسیون خود درباره بررسی برنامه‌ها و سوابق حجت الاسلام سید اسماعیل خطیب، وزیر پیشنهادی اطلاعات را قرائت کرد.

وی ادامه داد: حجت الاسلام خطیب در دو جلسه کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها برای ارائه برنامه‌های خود حضور یافت و رئوس برنامه‌های خود را ارائه کرد که برنامه‌های وی مبتنی بر ادامه مسیر تحولی بود.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تحصیلات حوزوی و سوابق اجرایی خطیب در حوزه اطلاعات، گفت: برنامه‌های وزیر پیشنهادی اطلاعات با اسناد بالادستی انطباق دارد و در نهایت ما جمع‌بندی کردیم و اعضای این کمیسیون خطیب را فردی شایسته و توانمند برای تصدی وزارت اطلاعات تشخیص دادند. (جزئیات بیشتر را اینجا بخوانید)

رئیس جمهور اصلاح طلب نه در شعار و نه در سبد رای به اصلاح طلبان بدهکار نیست
مجتبی زارعی نماینده تهران ری و شمیرانات در مخالفت با برنامه‌های وزیر پیشنهادی اطلاعات، اظهار کرد: قبل از مخالفت با حجت الاسلام خطیب به عنوان وزیر پیشنهادی اطلاعات از رئیس جمهور تشکر می‌کنم که نه شعار دموکراسی و سکولاریسم سر داد و به هیچ تشکیلاتی بدهکار نیست و به امیرالمومنین بدهکار است. (جزئیات بیشتر را اینجا بخوانید)

جباری: خطیب به هیچ حزب و جریان سیاسی تعلق ندارد
احمد جباری در جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه ۲۸ مردادماه) مجلس شورای اسلامی در موافقت با برنامه‌ها و صلاحیت وزیر پیشنهادی اطلاعات اظهار کرد: در حال حاضر در یک برهه بسیار خطیر و حساس از تاریخ منطقه و مقابله با استکبار جهانی و صهیونیست‌ها قرار داریم و در این شرایط انتخاب فردی کارآمد برای وزارت اطلاعات اهمیت زیادی دارد.


جباری تاکید کرد: وزیر پیشنهادی اطلاعات به اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی، قانون اساسی و گفتمان امامین انقلاب باور عمیق و راسخ دارد و همین موضوع باعث شد که وی برای تصدی وزارت اطلاعات به مجلس شورای اسلامی معرفی شود. (جزئیات بیشتر را اینجا بخوانید)

بروجردی: وزارت اطلاعات در مقابل طراحی‌های متعدد دشمن قوی عمل کرده است
علاء‌الدین بروجردی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در موافقت با اسماعیل خطیب وزیر پیشنهادی اطلاعات اظهار کرد: از آقای پزشکیان تشکر می‌کنم که وعده صادق را محقق کرد و طبق وعده دوران تبلیغات انتخاباتی در معرفی کابینه، وفاق ملی را پیاده کرد.


وی با بیان این‌که شرایط امروز در منطقه بسیار حساس است، تصریح کرد: ما شاهد جنگ اقتصادی و جنگ اطلاعاتی هستیم از سازمان‌های اطلاعاتی بزرگ دنیا تا سازمان‌های منطقه‌ای و همپیمانان آمریکا، همه مقابل ما صف‌آرایی کرده‌اند لذا در این وضعیت سازمان‌های اطلاعاتی کشور به خصوص وزارت اطلاعات قوی عمل کردند و توانستند در مقابل چنین جنگ چند وجهی بسیار پیچیده عمل کنند که اینها همه به توانمندی ویژه نیاز دارند. (جزئیات بیشتر را اینجا بخوانید)

حجت الاسلام خطیب: امنیت و اقتدار کشور امروز مورد اعتراف دوست و دشمن است
حجت الاسلام سید اسماعیل خطیب وزیر پیشنهادی اطلاعات در صحن علنی مجلس گفت: در قانون برنامه هفتم توسعه تکالیفی بر عهده وزارت اطلاعات گذاشته شده است که از جمله آن می توان به تقویت امنیت مرزی، سایبری، تقویت اشراف اطلاعاتی و کمک به نگارش طرح اطلاعاتی کشور، تامین نیازهای اطلاعاتی نهادها، کمک به هوشمندسازی دولت الکترونیک و ارتقای امنیت پایدار اشاره کرد.

وی افزود: از یک سو در منطقه‌ای قرار داریم که با جنگ و تنش متعددی مواجه است از جمله خلق تروریسم تکفیری تحت عنوان داعش و از سوی دیگر تروریسم دولتی و تولید مخوف ترین قتلگاه زنان و کودکان.

خطیب تاکید کرد: رویارویی با نظام اسلامی همواره وجود داشته است و دشمن جنگ ترکیبی همه جانبه را با پیوستگی با جنگ شناختی در دستور کار خود قرار داده است و تضعیف ساخت درونی قدرت را هدف گرفته است.

وی گفت: امروز زیر سرویس‌های اطلاعاتی ۵۳ کشور میز ایران دارند و بسیاری از پروژه های امنیتی با مشارکت بازیگران مختلف و تقسیم کار میان آنها صورت می‌گیرد. (جزئیات بیشتر را اینجا بخوانید)

موافقت کمیسیون اقتصادی مجلس با وزیر پیشنهادی اقتصاد
فاطمه مقصودی در جلسه علنی نوبت صبح امروز (یکشنبه ۲۸ مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی، نظر کمیسیون اقتصادی درباره برنامه‌ها و صلاحیت عبدالناصر همتی، وزیر پیشنهادی امور اقتصادی و دارایی را قرائت و گفت: اعضای این کمیسیون همتی را حائز شرایط لازم برای تصدی وزارت اقتصاد دانستند. (جزئیات بیشتر را اینجا بخوانید)

قالیباف: تقسیم وقت رئیس‌جمهور بین نمایندگان طبق آیین‌نامه بود

محمدباقر قالیباف در واکنش به اظهارات مجتبی زارعی درباره مدیریت جلسه روز گذشته صحن مجلس، گفت: دیروز بر اساس ماده ۲۰۴ آیین نامه داخلی مجلس عمل شد که در این ماده به صراحت نوشته شده است که رئیس جمهور یا کسانی که او تعیین می‌کند، می‌توانند به سوالات و اظهارات مخالفان پاسخ دهند و این عین متن آیین نامه است.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این به این معناست که هر کسی را که رئیس‌جمهور تشخیص داد می‌تواند از فرصت رئیس جمهور استفاده کند. البته دیروز چون مدیریت جلسه با من بود اعلام کردم که وقت کمتر از ۵ دقیقه داده نشود، بنابراین ما طبق آیین نامه عمل کردیم.

صمصامی: مدیریت ضعیف آقای همتی منجر به بحران های جدی در جامعه شده است
حسین صمصامی نماینده مخالف برنامه‌های عبدالناصر همتی وزیر پیشنهادی امور اقتصاد و دارایی صبح امروز (یکشنبه) در صحن علنی مجلس اظهار داشت: نمایندگان محترم، ملت شریف ایران، آزموده را آزمودن خطاست. رهبر فرزانه انقلاب در دیدار نمایندگان ۱۲ ویژگی برای یک وزیر در جمهوری اسلامی نام بردند و کارآمدی یکی از آنها بود. آقای همتی در دوران تصدی بانک مرکزی نشان می‌دهد که نه تنها نمره قابل قبولی نمی‌گیرند بلکه مدیریت ضعیف ایشان منجر به بحران‌های جدی در جامعه شده است.

حسینی: همتی تخصص لازم در وزارت اقتصاد را دارد

سید شمس الدین حسینی نماینده موافق برنامه‌های وزیر پیشنهادی اقتصاد گفت: به لحاظ سوابق علمی و تجربی در کمیسیون به این جمع‌بندی رسیدیم که آقای همتی از تخصص و تجربه لازم برخوردار هستند. یکی از مسائل و مشکلاتی سبب شده این وضعیت را داشته باشیم این است که به تجربه بی‌تفاوت بوده‌ایم. وزارت‌خانه جای آزمایش و خطا نیست. ما با توجه به شرایط اقتصاد کشور نمی‌توانیم افراد بی‌تجربه را در این وزارتخانه حساس بگماریم. (جزئیات بیشتر را اینجا بخوانید)

زنگنه: همتی اعتقادی به نظام بندی نظام بانکی ندارند
محسن زنگنه نماینده تربت حیدریه به عنوان مخالف برنامه‌های وزیر پیشنهادی امور اقتصادی و دارایی در صحن علنی مجلس با اشاره به اینکه در اقتصاد عدد مهم نیست بلکه درصد ملاک است، بیان کرد: بی‌انضباطی بانک‌ها، عامل نرخ رشد نقدینگی است و آقای همتی اعتقادی به انضباط بخشی به نظام بانکی ندارد. او در سال ۹۹ بانک ملی را با ۷ هزار و ۴۴۵ میلیارد زیان انباشته تحویل می‌گیرد و بعد همین بانک را با ۱۶ هزار و ۹۴۳ میلیارد زیان انباشته تحویل می‌دهد؛ یعنی دو برابر. همینطور میزان تسهیلات‌دهی در بانک‌ها در سال‌های ۹۸ و ۹۹ کاهش قدرت وام‌دهی بانک‌ها را نشان می‌دهد و ۳۳۰ هزار و ۳۳۳ میلیارد تومان از منابع ۱۷ بانک بورسی نه صرف اعطای تسهیلات شد و نه صرف سرمایه‌گذاری؛ و به بانک دیگری نیز قرض داده نشد. (جزئیات بیشتر را اینجا بخوانید)

محمدبیگی: آقای همتی در دوران مدیریتش عدم شفافیت داشته است

فاطمه محمدبیگی در جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه ۲۸ مردادماه) مجلس شورای اسلامی در مخالفت با برنامه و صلاحیت وزیر پیشنهادی اقتصاد گفت: از رئیس جمهور برای تشکیل کابینه وفاق ملی تشکر می‌کنم اما انتقاداتی به معرفی همتی برای تصدی وزارت اقتصاد دارم.

وی با بیان اینکه همکارانم توضیحاتی درباره ترک فعل‌های همتی دادند که بنده از آن عبور می‌کنم، گفت: بالاترین رشد نقدینگی در دوره تصدی همتی در بانک مرکزی بوده است و باید الان بگوید که چه برنامه‌ای برای کنترل رشد نقدینگی و تورم دارد. (جزئیات بیشتر را اینجا بخوانید)

موسوی: آقای همتی چهره‌ای آشنا برای جامعه دانشگاهی و اقتصادی کشور هستند.

سید فرید موسوی در موافقت با برنامه‌های وزیر پیشنهادی امور اقتصاد و دارایی گفت: آقای همتی چهره‌ای آشنا برای جامعه دانشگاهی و اقتصادی کشور هستند.

موسوی اظهار کرد: همتی اقدامات مثبتی انجام داد و مانع نوسانات شدید نرخ ارز شد که یکی از اقدامات مهم همتی برای این موضوع مداخله درست بانک مرکزی در حاشیه بازار بود. برنامه همتی برای وزارت اقتصاد گویای شناخت خوب وی از این وزارتخانه است. همتی برنامه ای جامع، مدون و نگاهی همه جانبه به حوزه ماموریتی خود دارد و به اهم تکالیف وزارت اقتصاد اشراف دارد. (جزئیات بیشتر را اینجا بخوانید)

همتی: همه همت خود را برای رفع مشکلات اقتصادی کشور به کار خواهم گرفت
وزیر پیشنهادی امور اقتصاد و دارایی در دفاع از برنامه‌هایش گفت: رهبر معظم انقلاب در مراسم تنفیذ ریاست جمهوری فرمودند که امروز اولویت با مسائل اقتصادی است. با توجه به توصیه‌های معظم له خود را موظف می دانم که با قبول این مسئولیت تجربیات خود را در مسیر خدمت به مردم کشورم به کار برم. بایستی با تمام قوا برای بهبود وضعیت اقتصاد کشور و حل مشکلات معیشتی مردم قدم برداشت.

وی ادامه داد: برنامه پیشنهادی خود برای وزارت اقتصاد با رویکرد جدید تدوین کرده و به مجلس عرضه کردم، امیدوارم دوران جدیدی برای ایران زمین رقم بخورد. همه همت خود را برای رفع مشکلات اقتصادی کشور با حکمرانی درست به کار خواهم گرفت.

همتی گفت: هدف برنامه‌ها عملکرد موفق اقتصاد با کمک بانک مرکزی و سازمان برنامه بودجه در شکل ثبات اقتصادی و تورم پایین در جهت کاهش فقر است. (جزئیات بیشتر را اینجا بخوانید)

آغاز بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی امور خارجه در صحن مجلس

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در دومین روز از بررسی صلاحیت کابینه پیشنهادی دولت چهاردهم، به بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی امور خارجه پرداختند.

موافقت کمیسیون امنیت ملی مجلس با وزیر پیشنهادی امور خارجه
ابراهیم رضایی در جلسه علنی نوبت صبح امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی نظر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی درباره برنامه‌ها و صلاحیت سید عباس عراقچی، وزیر پیشنهادی امور خارجه را قرائت کرد.

وی اعلام کرد: اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی پس از بحث و بررسی پیرامون وزیر پیشنهادی امور خارجه، وی را حائز شرایط لازم برای تصدی این وزارتخانه دانستند.


احمدی سنگر: آقای عراقچی چرا به ظرفیت داخل ایمان نداشتید؟
محمدرضا احمدی سنگر نماینده مخالف عباس عراقچی وزیر پیشنهادی امور خارجه پیش از ظهر امروز (یکشنبه) در صحن علنی مجلس خاطرنشان کرد: شما برجام را احساسی تصویب گردید و عزت ملی را در مذاکرات رعایت نکردید و آن تعهد را یک طرفه نوشته و اجرا کردید. شما به عنوان یک مسلمان باید انصراف می‌دادید. قلب رآکتور اراک را بتن ریزی کردید و شروط رهبری را هم نادیده گرفتید. (جزئیات بیشتر را اینجا بخوانید)

صباغیان بافقی: آقای عراقچی چرا یک قراردادی بستید که یک طرفه بود؟
محمد رضا صباغیان بافقی در مخالفت با برنامه‌های وزیر پیشنهادی امور خارجه با انتقاد از عملکرد عراقچی در مذاکرات برجام گفت: آقای عراقچی چرا یک قراردادی بستید که یک طرفه بود؟

(جزئیات بیشتر را اینجا بخوانید)

آزادی‌خواه: آقای عراقچی قانون اقدام راهبردی را قبول دارد
حجت الاسلام احد آزادی‌خواه در جلسه علنی صبح امروز مجلس شورای اسلامی در موافقت با برنامه‌ها و صلاحیت وزیر پیشنهادی امور خارجه، اظهار کرد: سیاست گذاری کار وزیر نیست و اگر ما به سیاستگذاری‌ها ایراد داریم، سیاستگذاری‌ها در جای دیگر است و وزیر فقط مجری است. آقای عراقچی قانون اقدام راهبردی را به عنوان یک قانون بالا دستی قبول دارد. (جزئیات بیشتر را اینجا بخوانید)

ظهوریان: عراقچی مواضعی در گره زدن زندگی مردم به بیگانگان دارد
میثم ظهوریان ابوترابی نماینده مشهد و کلات در مخالفت با برنامه‌های وزیر پیشنهادی امور خارجه در صحن علنی مجلس اظهار کرد: مطالب من ناظر بر مواضع ناپخته آقای عراقچی در مسائل اقتصادی و سیاسی است. در دوره‌ای که معاون وزارت امور خارجه بود مواضعی داشت که زندگی مردم را به اراده بیگانگان گره می‌زد. او بارها گفته بود که باید fatf حل شود تا بتوانیم مذاکره با اروپا را ادامه دهیم.

ثابتی: آقای عراقچی خروجی برجام چیست؟
امیرحسین ثابتی مخالف برنامه‌های وزیر پیشنهادی امور خارجه در صحن علنی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بحث ما منافع ملی است هر کدام از شما که یک بار وقت گذاشته باشید و متن این توافق پرضرر را خوانده باشید امکان ندارد با آن موافقت بکنید و امکان ندارد نسبت به عوامل آن بتوانید حالتی داشته باشید که مجدد رای اعتماد دهید. ما برای سال‌ها در برجام ضرر کرده‌ایم. چه بلایی بر سر رآکتور اراک آمد سال‌ها تلاش دانشمندان ما چه شد و این‌ها بیایند دوباره وزیر شوند اشکالی ندارد اما بعد از آن در روی مردم نگاه کنید و فراموش نکنید. (جزئیات بیشتر را اینجا بخوانید)

سومین جلسه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم تمام شد
با اعلام محمدباقر قالیباف، جلسه علنی صبح امروز مجلس شورای اسلامی به پایان رسید.

نمایندگان مجلس در جلسه علنی نوبت صبح امروز (یکشنبه ۲۸ مرداد ماه) صلاحیت حجت‌الاسلام اسماعیل خطیب، وزیر پیشنهادی اطلاعات و عبدالناصر همتی، وزیر پیشنهادی امور اقتصادی و دارایی را بررسی کردند.

همچنین بررسی برنامه‌ها و صلاحیت سید عباس عراقچی، وزیر پیشنهادی امور خارجه ناتمام ماند و ادامه رسیدگی به آن به جلسه نوبت عصر امروز موکول شد.

جلسه علنی عصر امروز مجلس شورای اسلامی ساعت ۱۴ آغاز خواهد شد.

آغاز چهارمین جلسه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم
دقایقی پیش و با اعلام محمدباقر قالیباف، جلسه علنی نوبت عصر امروز (یکشنبه ۲۷ مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی آغاز شد.

قوامی: رشد اقتصادی با شعار تحقق پیدا نمی‌کند

هادی قوامی نماینده موافق برنامه‌های عباس عراقچی وزیر پیشنهادی امور خارجه عصر امروز (یکشنبه) در صحن علنی مجلس گفت: برای رشد هشت درصدی در برنامه توسعه نیازمند ۲۰۰ هزار دلار سرمایه‌گذاری نیاز داریم که بخشی از آن با سرمایه‌گذاری خارجی باید محقق شود.

رساندن ۶۰ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری نیاز به اقداماتی دارد که در برنامه‌های دکتر عراقچی با ظرافت به آن اشاره شده است. (جزئیات بیشتر را اینجا بخوانید)

متکی: اسرائیل از بین خواهد رفت
منوچهر متکی در موافقت با برنامه‌های وزیر پیشنهادی وزیر امور خارجه گفت: اسرائیل از بین خواهد رفت.


عراقچی: سیاست ما در مورد آمریکا سیاست مدیریت تخاصم خواهد بود / در رفع تحریم‌ها، به دام مذاکرات فرسایشی نخواهیم افتاد

سید عباس عراقچی وزیر پیشنهادی وزارت امورخارجه در جلسه بررسی صلاحیت خود و برنامه‌هایش برای تصدی وزارت امورخارجه در دولت چهاردهم، گفت: چین، روسیه و دیگر کشورهایی که در زمان سختی و تحریم همراه ما بوده‌اند، قدرت‌های نوظهور و عرصه‌های جدید در آفریقا، آمریکای لاتین و شرق آسیا در اولویت روابط خارجی دولت چهاردهم قرار دارند.

عراقچی در مورد مناسبات با اروپا هم گفت: اگر اروپا رفتارهای نادرست و خصمانه خود را نسبت به جمهوری اسلامی ایران اصلاح کند، در فهرست اولویت های ما قرار خواهد گرفت و بالاخره، سیاست ما در مورد آمریکا، سیاست «مدیریت تخاصم» خواهد بود و نه «رفع تخاصم».


وی در تبیین ششمین محور کاری خود تصریح کرد که در رابطه با تحریم ها، سیاست ما بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری در دیدار اخیر با نمایندگان محترم مجلس، متوجه خنثی سازی تحریم ها، و همزمان تلاش برای رفع آنها است. سیاست خارجی در زمینه خنثی سازی و بی اثرسازی تحریم ها در خدمت دولت خواهد بود.

عراقچی هم‌چنین حال گفت که وزارت امور خارجه از تکلیف دیگر خود برای برطرف کردن تحریم ها نیز غفلت نخواهد کرد و با بهره گیری از تجربیات گذشته، در انجام این تکلیف نه تعجیل خواهد شد و نه به دام مذاکرات فرسایشی خواهیم افتاد.

وزیر پیشنهادی امور خارجه تاکید کرد: در کمال دقت و امانت، و با استفاده از مجموعه توان سیاسی، فنی و حقوقی کشور، برای رسیدن به بهترین توافق تلاش خواهیم کرد، و بدیهی است که در هر مرحله «فصل الخطاب» مواضع قطعی نظام، قوانین مجلس و تدابیر و ارشادات مقام معظم رهبری خواهد بود. (جزئیات بیشتر را اینجا بخوانید)

آغاز بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی بهداشت درمان و آموزش پزشکی
بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی بهداشت درمان و آموزش پزشکی آغاز شد.

کمیسیون بهداشت مجلس با صلاحیت ظفرقندی موافقت کرد
سلمان اسحاقی در جلسه علنی عصر امروز (یکشنبه ۲۸ مرداد ماه) گزارش کمیسیون بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مجلس شورای اسلامی درباره برنامه‌ها و صلاحیت وزیر پیشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را قرائت کرد.

نماینده مردم قائنات در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی پس از بررسی سابق و برنامه‌های محمدرضا ظفرقندی وی را فردی مناسب برای تصدی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دانستند.

موافقت کمیسیون آموزش مجلس با صلاحیت وزیر پیشنهادی بهداشت
احسان عظیمی‌راد در جلسه علنی عصر امروز (یکشنبه ۲۸ مرداد ماه) گزارش کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی درباره برنامه‌ها و صلاحیت وزیر پیشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را قرائت کرد.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اعضای کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی پس از بررسی سابق و برنامه‌های محمدرضا ظفرقندی، وی را فردی حائز شرایط لازم برای تصدی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دانستند.


عباس‌پور: آقای ظفرقندی به جای اینکه به دنبال طبابت باشد، بیانیه صادر کرده است
روح الله عباسپور به عنوان نخستین مخالف وزیر پیشنهادی بهداشت اظهار داشت: ما چالش‌های اساسی در حوزه بهداشت و درمان و آموزش پزشکی داریم؛ تا جایی که اقدامات گذشته سبب شده تا امروز مسائل بهداشتی و درمانی کشور، مسائل امنیتی را ایجاد کند.

وی یکی از دلایل مخالفت خود با وزیر پیشنهادی بهداشت را نقد وی به افزایش ظرفیت پزشکی دانست و اظهار داشت: رئیس جمهور پرهیز از تعارض منافع در حوزه پزشکی را مورد تایید قرار داده‌اند در حالی که آقای ظفرقندی در طول مدت فعالیت خود در سال‌های گذشته مطب داشته است.

عباسپور افزایش تعرفه‌های پزشکی را یکی دیگر از دلایل مخالفت خود بیان کرد و گفت: این افزایش سبب مهاجرت پزشکان به بخش خصوصی می‌شود که با برنامه‌های دولت پزشکیان همخوانی ندارد.

این نماینده مجلس به رویکرد سیاسی وزیر پیشنهادی بهداشت اشاره کرد و افزود: آقای ظفرقندی به جای اینکه به دنبال طبابت باشد، قلم به دست بوده و بیانیه صادر کرده است.

شریعتی: مقام وزارت بهداشت مقام حاکمیتی در جمهوری اسلامی است
مالک شریعتی نماینده مردم تهران در مجلس نیز دلایل سیاسی را علت مخالفت خود با وزیر پیشنهادی بهداشت عنوان کرد و گفت: فتنه ۸۸ سبب شد تا مشارکت ۸۵ درصدی مردم ضایع شود و حتی سبب اعمال تحریم‌ها شد.

وی افزود: او می‌خواهد از مجلسی رای اعتماد بگیرد که چندی پیش درباره انتخابات آن گفته بود این انتخابات مهندسی شده است.

شریعتی ادامه داد: مقام وزارت بهداشت مقام حاکمیتی در جمهوری اسلامی است.

سنگدوینی: حوزه سلامتی را نباید سیاسی کنیم
سنگدوینی در موافقت با برنامه‌های ظفرقندی گفت: این فرصت را غنیمت بشمارید، آیا واقعاً عزیزانی که در کابینه به عنوان وزیر پیشنهادی معرفی شدنداز مراجع امنیتی تایید صلاحیت نگرفتند؟ آیا از وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه این‌ها را نخواستند و با این‌ها صحبت نکردند؟ تاییدیه مگر نگرفتند؟

این نماینده موافق گفت: ظفرقندی حتماً می‌آید و حال حاضر خودش را برای نمایندگان مجلس توضیح می‌دهد، حال حاضر افراد مهم است. جامعه پزشکی و نخبگان ایشان را تایید کرده است. آقای دکتر مرندی خانم دکتر وحیده دستجردی و آقای دکتر هاشمی ایشان را تایید کردند.

سنگدوینی گفت: نارضایتی در بین مردم و جامعه پزشکی از شرایطی که الان در جامعه وجود دارد باید اصلاح شود. دکتر ظفرقندی وقتی به کمیسیون ما آمد اعلام کرد برای این موضوع آمده‌ام که اصلاح کنم.

بیگدلی: ظفرقندی از تجربیات گران بهایی برخوردار است
بیگدلی در موافقت با برنامه‌های وزیر پیشنهادی بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: دکتر ظفرقندی می‌دانند چگونه دانشجو تربیت کنند. بالای ۴۰۰ دانشجوی متخصص را برای ما تربیت کردند. یعنی نگذاشتند ارز از این مملکت خارج شود. در همین استانبول فقط ما بالای ۲۵ هزار دانشجو داریم که در آنجا تحصیل می‌کنند که هر دانشجو ۲ میلیارد هزینه آن است و ایشان نگذاشتند میلیاردها پول از مملکت به خارج رود.

پاک‌مهر: سکان اداره وزارت بهداشت را باید فردی غیر سیاسی دست بگیرد
پاک‌مهر در مخالفت با وزیر بهداشت، درمان و علوم پزشکی گفت: سکان اداره وزارت بهداشت را باید فردی غیر سیاسی دست بگیرد.

رضازاده: ۷ وزیر قبلی بهداشت از ظفرقندی حمایت کردند

بابک رضازاده در جریان بررسی برنامه‌های محمدرضا ظفرقندی وزیر پیشنهادی بهداشت و درمان به عنوان موافق اظهار کرد: هفت وزیر قبلی بهداشت و درمان از او حمایت کردند که این نشان‌دهنده سابقه علمی و مدیریتی ایشان است. این عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: آقای ظفرقندی با خارج شدن دکترها و پرستارها و نوابغ از کشور مخالف است که نباید اجازه این اتفاق را بدهیم، باید ریشه این موضوع را درمان کرد نه این‌که دانشجوی زیاد تولید کنیم.

ظفرقندی: تلاش می کنیم مردم بجز رنج بیماری رنج دیگری را تحمل نکنند
ظفرقندی وزیر پیشنهادی بهداشت درمان و آموزش پزشکی در جلسه علنی مجلس گفت: تلاش می‌کنیم مردم بجز رنج بیماری رنج دیگری را تحمل نکنند.

قالیباف: صلاحیت همه وزرای پیشنهادی در دستگاههای ذیربط تایید شده است
ابراهیم رضایی در جلسه علنی عصر امروز (یکشنبه ۲۸ مردادماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی متذکر شد: ظفرقندی، وزیر پیشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفته است که همه ۲۹۰ نماینده مجلس دوازدهم با مهندسی انتخابات وارد مجلس شده‌اند و ما چگونه می‌خواهیم صلاحیت فردی را بررسی کنیم که نمایندگان مجلس را قبول ندارد.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بحث ما چپ و راست، اصولگرا و اصلاح طلب و این دو گانه ها نیست؛ محمدرضا عارف هم یک چهره اصلاح طلب است و مگر ما با وی مشکل داریم؟

بحث ما اصولگرا و اصلاح طلب نیست اما عده‌ای در سال ۸۸ کشور را تا لبه پرتگاه بردند و عامل آمریکایی‌ها در کشور شدند و مجلس انقلابی نباید اجازه می‌داد تا صلاحیت ظفرقندی در مجلس بررسی شود.

محمد باقر قالیباف در پاسخ به تذکر این نماینده گفت:. همه ۱۹ نفری که به عنوان وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم از سوی دولت به مجلس معرفی شده‌اند، صلاحیت آنان در دستگاه‌های ذیربط تأیید شده است.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس جمهور درباره وزرای پیشنهادی استعلام گرفته و به وی پاسخ داده شده است و در برخی از موارد هم که لازم بود دو مرتبه خود بنده هم پیگیری کردم.

علیمردانی: برنامه‌های ظفرقندی کاملاً همسو و منطبق با اسناد بالادستی است

منصور علیمردانی در جلسه علنی عصر امروز مجلس شورای اسلامی در موافقت با وزیر پیشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: برنامه‌های ظفرقندی کاملاً همسو و منطبق با اسناد بالادستی است. وی از طب ایرانی، اصلاح بیمارستان‌های دولتی و جوانی جمعیت حمایت کرده است و مرجعیت وی در میان بزرگان نظام سلامت مشخص بوده است‌. وی گفته است که هرگونه سیاسی کاری در یک وزارتخانه تخصصی حرام است و اگر وی به عنوان وزیر بهداشت انتخاب شود، از همه توان تخصصی در کشور در این حوزه تخصصی استفاده خواهد کرد.

آغاز بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی
بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی آغاز شد.

قالیباف: بحث ردصلاحیت آقای پزشکیان در هیأت اجرایی استان بوده است
محمدباقر قالیباف در واکنش به بخشی از اظهارات وزیر پیشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درباره ردصلاحیت مسعود پزشکیان در انتخابات مجلس دوازدهم، گفت: بحث مربوط به پزشکیان در انتخابات مجلس دوازدهم، ردصلاحیت در هیأت اجرایی استان بوده است و صلاحیت وی در نهایت و از سوی شورای نگهبان تأیید شد.

موافقت کمیسیون اجتماعی مجلس با صلاحیت وزیر پیشنهادی کار
ولی داداشی در جلسه علنی عصر امروز (یکشنبه ۲۸ مرداد ماه) گزارش کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی درباره برنامه‌ها و صلاحیت احمد میدری، وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی را قرائت کرد.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اعضای کمیسیون مذکور پس از بررسی سابق و برنامه‌های احمد میدری، وی را فردی حائز شرایط لازم برای تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دانستند.


اسحاقی: کمیسیون بهداشت مجلس با صلاحیت گزینه وزارت کار موافقت کرد
سلمان اسحاقی در جلسه علنی عصر امروز (یکشنبه ۲۸ مرداد ماه) گزارش کمیسیون بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مجلس شورای اسلامی درباره برنامه‌ها و صلاحیت احمد میدری، وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی را قرائت کرد.

سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اعضای این کمیسیون، صلاحیت احمد میدری را برای تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تأیید کردند.

عظیمی‌راد: موافقت کمیسیون آموزش مجلس با صلاحیت احمد میدری
احسان عظیمی‌راد در جلسه علنی عصر امروز (یکشنبه ۲۸ مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی، گزارش کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی درباره برنامه‌ها و صلاحیت احمد میدری، وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی را قرائت کرد.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: اعضای این کمیسیون، صلاحیت احمد میدری را برای تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تأیید کردند.

ابراهیمی: میدری سال‌ها است درباره ضرورت اجماع و توافق می‌نویسد
سید محمد سادات ابراهیمی نماینده شوشتر در موافقت با برنامه‌های وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی مواضع خود را مطرح کرد و گفت: امروز روزی است که باید رئیس جمهور کشورمان یاری کنیم. میدری سال‌ها است درباره ضرورت اجماع و توافق می‌نویسد و حالا حمایت از او برای وزارت رفاه خودش موضوع یک وفاق و اجماع کم سابقه شده است که از بسیج دانشجویی دانشگاه امیرکبیر و بسیاری از اقتصاددانان اصولگرا و اصلاح طلب و نیروهای عدالت‌خواه چهره‌های برجسته سیاسی از میدری برای وزارت رفاه حمایت می‌کنند، و این نشانه مهمی است.

ابراهیمی گفت: وزیر پیشنهادی دغدغه فقر و رنج بی‌پناهان را دارد و هزاران هزار کارگر ساختمانی را که از ابتدایی‌ترین حقوق اجتماعی خود که بیمه باشد محروم هستند چشم انتظار حضور میدری هستند. پایگاه رفاه ایرانیان را بنیانگذاری کرد و این مشهود است که ارزش خدمات او چقدر است.

گودرزی: میدری نگاه ضد جمعیتی دارد

عباس گودرزی در جلسه علنی نوبت عصر امروز و در جریان بررسی صلاحیت احمد میدری وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی، به عنوان مخالف گفت: گودرزی با تاکید بر اینکه نباید از فتنه به سادگی عبور کرد، گفت: نباید ساده از کسانی که از فتنه ۸۸ سهم داشتند، گذشت. امروز سران فتنه به خاطر رأفت اسلامی در حصر هستند وگرنه باید با آنها با اشد مجازات برخورد می‌شد چون تحریم‌های فلج‌کننده محصول فتنه ۸۸ است.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با قرائت نامه نمایندگان مجلس ششم به رهبر انقلاب و همچنین بیانات مقام معظم رهبری در سال ۸۲ گفت: آقای میدری جزء نمایندگان مجلس ششم بودند. از ایشان پرسیدم که آیا قبول دارند اقدام مجلس ششم خلاف امنیت کشور بود که ایشان طفره رفتند اما بعد در سایر کمیسیون‌ها مورد سوال قرار گرفته و در جلسات بعدی پذیرفتند منتهی آیا باید درباره موضوعی به این مهمی تعللی کرد و بعد جواب داد؟

بیگلری: حق وزیر پیشنهادی کار است که رای اعتماد بالایی از مجلس بگیرد
محسن بیگلری، نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی در جریان جلسه علنی امروز در موافقت با وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی عنوان کرد: دکتر میدری بر اساس شعار عدالت دکتر پزشکیان که به ما وعده داده است، روی کار آمده است. آقای میدری در بحث سرمایه گذاری شرکت‌ها در تمام استان‌های کشور به ویژه مناطق محروم و نیز استفاده از ظرفیت پتانسیل نیروی انسانی حدود ۳۰۰۰ مدیرعامل و هیئت مدیره بر اساس شایسته سالاری انتخاب کنید.

حسینی: افراطی‌گری مسائل سیاسی در دوره مجلس ششم را محکوم می‌کنم
سید نجیب حسینی نماینده مینودشت، که به عنوان موافق برنامه‌های وزیر پیشنهادی تعاون کار و رفاه اجتماعی در صحن علنی مجلس دیدگاه‌های خود را بیان می‌کرد، گفت: به عنوان کسی با شما سخن می‌گویم که در دوره ششم مجلس شورای اسلامی در مجلس حضور داشتند امروز از پشت این تریبون افراطی‌گری مسائل سیاسی آن دوره را محکوم می‌کنم.

وی افزود: کسانی که برای ارتقای جمهوری اسلامی ایران و توانمندسازی اقشار محروم تلاش کردند و ماندند تا ثابت کنند ایران را دوست دارند امروز حقشان نیست که مورد عتاب قرار بگیرند. یک جوان ۳۵ ساله آن زمان اعلام می‌کند که در افکار خودم تجدید نظر کرده‌ام و ما از او نپذیریم. اسلام به ما این را می‌گوید که ما امروز برای ۲۳ سال قبل قضاوت کنیم.

حسینی گفت: در مجلس ششم فضای سیاسی آنقدر سخت بود که در ادوار گذشته متأسفانه بیانیه‌های مختلف را امضا کرده‌ایم و به هر دلیلی اشتباهی صورت گرفته است و امروز راه این است که بگذریم.

حاجی دلیگانی: میدری برنامه نسبتا خوبی نوشته اما کامل نیست
حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی در جلسه نوبت عصر روز یکشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ صحن مجلس در جریان بررسی برنامه و صلاحیت احمد میدری وزیر پیشنهادی تعاون کار و رفاه اجتماعی در سخنانی به عنوان مخالف گفت: آقای میدری برنامه نسبتاً خوبی را نوشته است اما چند مسئله وجود دارد که در تکالیف قانونی این وزارتخانه وجود دارد ولی در این برنامه قید نشده است که نقش وزارت تعاون در موضوع رشد ۸ درصد، تشکیل صندوق بازنشستگی غیردولتی، نحوه جذب مطالباتی که صندوق بازنشستگی تامین اجتماعی از دولت دارد، متناسب سازی حقوق بازنشستگان کارگری و کشوری، حداقل حقوق مددجویان و معلولان، رفع تبعیض بین بیمه‌ها، بدهی‌های میان بخش درمان وزارت تعاون و دانشگاه علوم پزشکی، جذب و نگهداری پزشکان و پرستاران در بیمارستان‌های تامین اجتماعی، موضوع فرصت‌های شغلی و اشغال مشاغل از سوی اتباع بیگانه از جمله این تکالیف است.

روانبخش: میدری از اصلاح طلبان تندرو است

حجت الاسلام قاسم روانبخش در جلسه علنی عصر امروز (یکشنبه ۲۸ مردادماه) مجلس شورای اسلامی در مخالفت با وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: کسانی که معتقد به اصلاحات رضاخانی و آمریکایی هستند به ولایت، ولایت فقیه و حکومت دینی اعتقادی ندارند و مبنای فکری آنان که اصلاح طلبان تندرو هستند، اومانیسم و سکولاریسم است. ما با این نوع از اصلاح طلبان زاویه داریم که متأسفانه برخی از افرادی که به عنوان وزیر پیشنهادی به مجلس معرفی شدند مانند ظفرقندی و میدری جزو این دسته هستند.

میدری: اصلاح‌طلبان فرزندان انقلاب هستند
احمد میدری، وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی گفت: بیشتر پژوهشگر بودم و در دانشگاه فعالت نموده‌ام. منازعات بین تحول خواهان از انقلاب مشروطه تاکنون در کشور وجود داشته است. در وفاق ملی مشکلات داشته‌ایم و بین برادران اختلافات وجود داشته است.

سخنان وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی

وی ادامه داد: اصلاح‌طلبان فرزندان ایران هستند و برخاسته و وفاداران به انقلاب هستند. سیاست ما نباید حذف باشد. با اقدامات سیاسی نمی‌شود وفاق ملی انجام داد.

پایان چهارمین نوبت بررسی صلاحیت وزیران پیشنهادی
با اعلام محمدباقر قالیباف جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی پایان یافت. روز گذشته کلیات برنامه دولت چهاردهم مورد رسیدگی قرار گرفت و سپس مجلس وارد بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی به تربیت حروف الفبای وزراتخانه‌ها شد.

نمایندگان مجلس فردا به ادامه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی می‌پردازند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 30
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 21
  • IR ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۸
    14 34
    متاسفانه افراد توانمند در حوزه های مختلف مثل دیپلماسی که موفق بودند در دولت نیستند و حتی افراد نظامی مثل امیر حاتمی که خوب جواب پس داده اند جایی ندارند
    • IR ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۸
      0 0
      دوست عزیز میخواین همرو بدن شما تعیین کنید؟ همین کابینه نصف نیمه رو هم تحمل نمی کنید
    • IR ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۸
      0 1
      دوست عزیز میخواین همرو بدن شما تعیین کنید؟ همین کابینه نصف نیمه رو هم تحمل نمی کنید
    • آریا BR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۸
      1 0
      ظفرقندی یکی از سران مافیای پزشکان است ، وزیر بهداشتی که پزشک باشد یعنی شرایط نابسامان کنونی بهداشت و درمان ، یعنی جلوگیری از افزایش ظرفیت موثر در رشته‌های تخصص پزشکی و کمبود پزشک در ایران نسبت به سرانه جهانی و منطقه ایی ، یعنی منتظر بودن مردم ساعت ها پشت درب مطب ، یعنی نبود پزشک متخصص در برخی از گرایش های مهم در شهرها و ناچاری بیماران برای سفر به یه شهر دیگه برای دسترسی به پزشک متخصص با وجود شرایط بیماری ، یعنی تعارض منافع داشتن به خاطر به خطر افتادن منافع اقتصادی پزشکان ، یعنی تعرفه های ویزیت که بیشتر مردم از پرداختش عاجز هستند ! و ..... در هیچ کجای دنیا الزامی بر این نیست که وزیر بهداشت و حتی رییس بیمارستان ها باید حتما پزشک باشند به جز ایران بلکه این تصدی ها برعهده افرادی است در رشته های مدیریت سلامت و درمان متخصص و تحصیلکرده هستند ‌.
  • ملانصرالدین IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۸
    14 3
    این عکس را دیدم یاد سالن سینما و سوت و کف زدن های تماشاچیان افتادم
    • US ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۸
      1 0
      برگزیدن مدیران نالایق دولت بنفش و خائن روحانی خیانت به ایران و ایرانی است
    • US ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۸
      1 0
      در حالیکه نتجه توانایی های عناصر دولت روحانی در سفره خالی مردم آشکار است چطور جرائت میکنید که آنها را به وزارت برگزینید؟ این خیانت به مردم است
  • IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۸
    18 79
    به امید موفقیت آقای پزشکیان
    • IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۸
      7 0
      آره واقعا مخصوصاً با وزیر اقتصادی مثل همتی که رکورد دار گرون کردن دلار و پدر چاپ پول بدون پشتوانه تاریخ معاصر هست یجوری موفق بشه که در تاریخ ماندگار بشه
    • IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۸
      3 26
      خیلی سوختینا که منفی میدین، بدبختها رئیس جمهور موفق بشه واسه شما هم خوبه
  • IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۸
    0 0
    مشرق تبدیل به رسانه اصلاحات شده و بوق تبلیغاتچی کابینه پزشکیان ریک عرض می‌کنم فقط می‌خوام بدونم باج شما چی بود و یه پیامم دارم به مسئولینتون از گندم ری نخواهید خورد
  • DE ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۸
    0 1
    عراقچی یک هزارم امیرعبدالهیان هم نیست . چه ضربه ای خوردیم از سقوط بالگرد .
  • US ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۸
    1 0
    حضور هرزه های سیاسی چون ثابتی در مجلس نشان از آینده تاریک کشور است.
  • IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۸
    0 0
    این مسخره بازی انتخابات و رای گیری و مجلس و... اینهارا جمع کنید. اینها فقط به درد کسانی که پست میگیرن و منفعتی عایدشون میشه خوبه واسه مردم چیزی تغییر نمیکنه
  • IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۸
    0 0
    وزیر فرهنگ اقتصاد نفت عراقچی کلا وزیر نشند
  • علی IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۸
    1 0
    و هیچ وقت نمی خواهند مردم و کشور سر سامانی گیرند و مردم در رفاه و اسایش خدا به حق شهدا و امام شهدا نسل این خائنین را نابود گرداند
  • IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۸
    1 0
    در تعجبم از مردمی که با این کابینه توقع بهبود اوضاع را دارند.
  • IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۸
    0 0
    فقط سهم ظریف یادت نره
  • جلالی IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۸
    0 0
    سلام، از نمایندگان مجلس درخواست دارم که با تامل و تدبیر بیشتر نصبت به تایید صلاحیت وزرا اقدام نمایند، شما نمایندگان باید پاسخگو اشتباه خودتان نصبت به تایید های خلاف باشید،
  • IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۸
    0 0
    محاکمه خاندوزی عشقی و فرزین خواسته اول مردمه
  • IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۸
    0 0
    انگلستان اینهارا اسیر کرده است که بر علیه شما فعالیت کنند انهم از داخل ایران
  • سعید AT ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۸
    3 0
    خاک بر سر آن مجلسی که نماینده اش شعار مرگ بر مرزهای وطن سر می‌دهد ، اگر تو اینقدر بی وطنی یا جهان وطنی یا عقاید وطنی یا هر کوفت و زهرماری که هستی چرا آمدی نماینده مجلس وطن شده ای و کدام شورای نگهبانی صلاحیت تو را تایید کرده و چرا مجلس اعتبارنامه ات را بازپس نمی گیرد و دمت را مثل یک موش نمی گیرد و از این جایگاه به بیرون پرتت نمی کند
  • مهدی US ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۸
    0 0
    کسانی که به عنوان نماینده مردم دارند صلاحیت عراقچی و حمتی را تائید می کنند خائن به مردم و انقلاب هستند یکی با برجام به ایران خیانت کرد یکی با ارز در بانک مرکزی.
  • DE ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۸
    3 0
    ثابتی سمبل ساندیس خور های است که در عمق استراتژیک ... گم شده اند و هر کاری می کنند تا دیده شوند به امید کسب میزی و ...
  • IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۸
    0 0
    محاکمه خاندوزی عشقی و فرزین خواسته اول مردمه
  • محمد IR ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۸
    0 0
    ‌چگونه سی و اندی این آقایان نمایندگان و وزرا در این سیاست بین دوره چهارسال به هم تهمت و به هم می پرند.. اماهمین آقایان درموقع .تایید صلاحیت اعضای ورزا حتی همین هشت سال دوران نکبت رئیس جمهوری روحانی مملکت به این روزگار درآوردند.دیدن مشکلات اقتصادی مردم و تورم ، بیکاری ، برجام و..... تعریف تمجید می کنند. این چه بازی سیاسی است؟!!!! این همه جوان نخبه معتقد و دلسوز به نظام، پیرو وعاشق سیاست های وشخصیت رهبر مقام معظم رهبری کنار باشند. این اقایان بنام بجای توان نوع خدمت و روشن شدن بیان افکار، وقدرت مدیریت اجرایی آنها.... و نحوه عملکرد آینده سیاست اجرایی ابلاغی کلی حضرت آقا فقط متن کلمات آنها به سابق جبهه محک آنها شده. بیش از دومیلیون نفر جبهه رفتن. انقلابی نبودند،خیلی آنها درخفا امثال شهید سلمانی و..... با دل جان خدمت گذار نظام بودند یا هستند.ولی نامی از آنها نیست. فقط این آقایان جبهه بودن. و سابق دارند. لطفا" این آقایان سوار بال گرد کنید. بری بریزید توی وسط دریای خلیج فارس. با آمدن نسل جوان خونی در ادامه تفکر وانقلابی امام خمینی راحل در نظام جمهوری اسلامی ادامه یابد.
  • IR ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۸
    2 0
    مجلس ۶ درصدی
  • IR ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۸
    0 0
    مهم نیست چه کسی وزیر یا رئیس جمهور می شود اما وقتی شد حق ندارد وارد حزب بازی شود باید قانونی تصویب شود که هر کسی وارد وزارت خانه شد در هر حزب و گروهی که بوده باید خدا حافظی کند و حتی یکبار هم با افراد حزبی تماس نداشته باشد مگر به عنوان یک شهروند معمولی نه حزبی همان قانونی که برای نیروهای مسلح می باشد در خصوص دولتمردان نیز به اجرا در آید چون هر بدبختی که در کشور بوجود می آید توسط همین افراد حزبی است رانتخواری، فساد اقتصادی، جرائم امنیتی و ... توسط همین احزاب انجام می شود. اگر این قانون منع دولتمردان در احزاب تصویب شود کشور در حالت امن کامل قرار می گیرد و ملت هم هیچ دغدغه ای ندارد احزاب هم دیگر نمی توانند سوء استفاده کنند و گلوی خود را برای تبلیغات پاره کنند. دولتمردان فقط باید تابع قانون باشند و قانون را اجزا کنند
  • عبدی IR ۰۱:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۹
    0 0
    ان شاءالله بهترین تقدیر ها در انتظار دولت محترم باشد. به امید پیشرفت و تعالی .
  • GB ۰۵:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۹
    0 0
    حالم از این نمایش ها به هم میخوره طبق نمایش نامه همه شون رای میارن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس