کد خبر 1634689
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۹
یک کشته و ۴ زخمی در حمله پهپادی حزب‌الله / انفجار تل‌آویو عملیات ضد صهیونیستی بود

منابع خبری از حمله پهپادی حزب الله به شمال فلسطین اشغالی و کشته و زخمی شدن ۵ صهیونیست خبر دادند.

به گزارش مشرق، در حمله پهپادی امروز به یک ساختمان در منطقه «یعارا» واقع در الجلیل غربی در شمال سرزمین های اشغالی، یک صهیونیست کشته و ۴ نفر دیگر زخمی شدند.

شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز به نقل از سرویس‌ امنیت داخلی این رژیم (شاباک) گزارش داد که انفجار یکشنبه شب در تل آویو خصمانه و ضد صهیونیستی و مجری این عملیات نیز اهل نابلس واقع در کرانه باختری بود.

منابع خبری صهیونیستی یکشنبه شب گزارش دادند که انفجار تل آویو بر اثر یک بمب و یک عملیات شهادت طلبانه بوده است.

به گفته این منابع، فردی که به شهادت رسید، دارای کمربند انفجاری بوده و این نشان می‌دهد که این حادثه جنایی نبوده و ظاهرا بمبی که همراه این شخص بوده، زودتر از موعد مقرر منفجر شده است.

از سوی دیگر، حزب الله لبنان اعلام کرد که که یک عملیات گسترده روز دوشنبه با چند پهپاد انتحاری انجام داد و پادگان «یعرا» مقر فرماندهی تیپ غربی ۳۰۰ رژیم صهیونیستی و پایگاه لجستیک «سنط جنین» را هدف قرار داده است.

خبرنگار المیادین در این باره گفت که پایگاه سنط جنین یک پایگاه لجستیک وابسته به فرماندهی شمالی ارتش صهیونیستی است و در شمال منطقه اشغالی عکا قرار دارد.

مقاومت اسلامی لبنان همچنین اعلام کرد که در این حمله هوایی، محل استقرار نظامیان و افسران صهیونیست هدف قرار گرفته و تعدادی از آن ها هم کشته و زخمی شدند.

حزب الله اعلام کرد که این عملیات در چارچوب حمایت از مردم غزه و پشتیبانی از مقاومت فلسطین و پاسخ به تجاوز و ترور در جنوب لبنان انجام شده است.

از سوی دیگر خبرنگار المیادین گزارش داد که مقاومت اسلامی لبنان با دو نوع موشک مجموعه نظامیانی را که قصد ورود به منطقه «حرش حدب عیتا» داشتند، هدف قرار دادند.

ساعاتی پیش حزب الله لبنان در بیانیه ای اعلام کرد: تعدادی از نظامیان رژیم صهیونیستی تلاش کردند که وارد منطقه «حرش حدب عیتا» واقع در جنوب لبنان شوند.

این بیانیه با اشاره به کمین مقاومت برای نظامیان صهیونیست افزود: رزمندگان مقاومت با راکت و خمپاره آن‌ها را مورد هدف قرار داده و مجبور به عقب نشینی شدند.

در این عملیات، تعدادی از نظامیان رژیم صهیونیستی کشته و زخمی شدند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس