کاملا هریس و تیم والز

کاملا هریس در سخنانی وقیحانه در رابطه با جنگ غزه، رژیم صهیونیستی را قربانی و مردم غزه را متجاوز معرفی کرد، مسئله ای که با استقبال صهیونیست‌ها مواجه شد.

سرویس جهان مشرق - وب سایت یدیعوت آحارانوت در رابطه با سخنرانی اخیر کاملا هریس و حمایت بی چون و چرای وی از قتل، غارت و کشتار مردم و کودکان غزه توسط اسرائیل، به شکلی سرمستانه نوشت:

«اظهارات هریس، بدون هرگونه موعظه اخلاقی برای اسرائیل در رابطه با جنگ غزه و با ابراز تعهد آهنین به امنیت این متحد مهم آمریکا در خاورمیانه بود. سخنرانی کامالا هریس در مجمع ملی دموکرات ها حاوی هیچ گونه ادای احترامی به فلسطینی ها نبود و او سعی در تملق حضار [با حمایت از مسئله غزه] نداشت. کاملا هریس، نامزد ریاست جمهوری آزمون مهمی را پشت سر گذاشت.»

ذوق زدگی رسانه صهیونیست از اظهارات هریس/ آنچه که اسرائیل دوست داشت را بشوند، کاملا هریس بیان کرد
اسرائیل تعهدی را که از هریس می خواست، دریافت کرد

این رسانه صهیونیست با تعریف و تمجید از سخنرانی کاملا هریس در مجمع ملی دموکرات‌ها، به این مسئله پراخت که سخنان وی در مورد خاورمیانه و اسرائیل، بهترین چیزی بود که رژیم صهیونیستی میتواند بشنود.

یدیعوت آحارانوت با ذوق زدگی از کتمان حقیقت جنگ غزه و جنایات صهیونیست‌ها توسط کاملا هریس نوشت:

«سخنان او در مورد خاورمیانه بهترین چیزی بود که اسرائیل می توانست انتظارش را داشته باشد. هریس از سخنرانی در مورد تعهد آمریکا به امنیت اسرائیل اجتناب نکرد. او فرمول سنتی آمریکا در رابطه با حمایت از اسرائیل، مبنی بر تعهد آهنین به حفظ امنیت آن را تکرار کرد. تاکید او بر اینکه حماس (مقاومت فلسطین) یک سازمان تروریستی است و آغازگر جنگ است، بسیار مهم بود.»

یدیعوت آحارانوت با ابراز رضایت از وقاحت کاملا هریس در نادیده گرفتن نسل کشی غیر انسانی مردم غزه و مظلوم نمایی از صهیونیست‌ها نوشت:

«او به کشتار اسرائیلی ها توسط فلسطینیان اشاره کرد و هنگامی که در مورد درد و رنج فلسطینیان صحبت کرد، سخنان او حاوی ذره ای از محکومیت اسرائیل یا موعظه اخلاقی برای دولت اسرائیل نبود، در واقع به این سبک که «اسرائیل باید برای محافظت از غیرنظامیان بیشتر تلاش کند». همچنین تمام خواسته های فلسطینی ها و حامیان آنها برای داشتن یک سخنران به نمایندگی از آنها در این مجمع، با واکنش سرد مواجه شد.»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس