کد خبر 1636743
تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۶
حوادث

متهم سابقه‌داری که در پوشش پزشک زنان و دختران جوان را به بهانه عمل جراحی به اسارتگاهش می‌کشاند و پس از تجاوز از آن‌ها فیلم سیاه تهیه می‌کرد، به دام افتاد.

به گزارش مشرق، چندی قبل زن جوانی در تهران وحشت‌زده به اداره پلیس رفت و از پزشک قلابی به اتهام آزار و اذیت شکایت کرد.

وی در توضیح ماجرا گفت: «مدتی بود احساس می‌کردم پیر شده‌ام و چین و چروک‌های صورتم مرا اذیت می‌کرد و از طرفی هم به زیبایی‌ام خیلی اهمیت می‌دادم، به همین دلیل دنبال دکتر متخصصی برای تزریق ژل و بوتاکس بودم. در این یکی، دو هفته با چند مطب تماس گرفتم، اما به دلایلی مانند هزینه‌های زیاد و مواردی دیگر نوبت عمل نگرفتم.»

۱۸۰ هزار دنبال کننده

شاکی ادامه داد: «چند روز قبل در اینستاگرام با صفحه پزشک متخصص زیبایی روبه‌رو شدم که ۱۸۰ هزار دنبال‌کننده داشت. احتمال دادم با این همه دنبال‌کننده عمل‌های زیبایی خوبی هم انجام می‌دهد و وقتی هم نظرات دنبال‌کننده‌هایش را خواندم، اعتمادم جلب شد و با شماره تلفنی که اعلام کرده‌بود برای گرفتن نوبت تماس گرفتم. به تماسم جواب نداد و پیام داد به صورت تصویری با او تماس بگیرم تا بهتر مرا راهنمایی کند. وقتی تماس گرفتم مرد جوان خوش‌تیپی که روپوش سفید پزشکی به تن داشت، گوشی را برداشت. در اطرافش چند مدرک قاب‌شده روی دیوار نصب و مشخص بود که از داخل مطبی با من در حال گفتگو است. از او خواستم برای تزریق ژل و بوتاکس به من نوبت بدهد، اما او مدعی شد که این روزها سرش به شدت شلوغ است و باید زمانی زیادی را منتظر بمانم تا بعد نوبت من شود.»

دام شیطان

زن جوان که اشک پهنای صورتش را پوشانده‌بود، ادامه داد: «وقتی اصرار کردم به من گفت یکی از اتاق‌های محل زندگی‌اش را برای عمل جراحی خارج از نوبت تجهیز کرده و می‌تواند در آنجا عمل زیبایی مرا انجام دهد. به او اعتماد کردم و در یکی از خیابان‌ها قرار گذاشتم تا برای بوتاکس به خانه‌اش بروم، اما فکر نمی‌کردم مرد شیطان‌صفت برای من تله گذاشته و قرار است به زور به من تجاوز کند. وقتی سوار خودرویش شدم آبمیوه‌ای به من تعارف کرد و من هم نوشیدم و بی‌هوش شدم و ساعتی بعد در گوشه خیابان خلوتی به هوش آمدم. تازه متوجه شدم در دام مرد هوسرانی افتاده‌بودم و او مرا در بی‌هوشی آزار داده‌است. با شماره تلفنی که از او داشتم تماس گرفتم و مرد ابلیس مرا تهدید کرد اگر به پلیس شکایت کنم فیلم سیاهی که از من تهیه کرده در فضای مجازی منتشر می‌کند. ساعتی با خودم کلنجار رفتم و در نهایت تصمیم گرفتم از پزشک قلابی به اتهام تجاوز شکایت کنم.»

شکایت دوم

با شکایت زن جوان، تیمی از کارآگاهان زبده پلیس آگاهی برای بررسی حادثه و شناسایی متهم وارد عمل شدند. مأموران در نخستین گام به مطبی رفتند که متهم از آنجا تصویری با شاکی صحبت کرده‌بود، اما دریافتند متهم در آنجا هیچ سمتی ندارد و فقط چند باری برای تبلیغات مطب در اینستاگرام به آنجا رفته و چند فیلم هم از آن دفتر تهیه کرده‌است. همچنین مشخص شد وی اصلاً پزشک نبوده و ادعا می‌کرده این فیلم‌ها را برای کارهای تبلیغاتی تهیه می‌کند.

همزمان با ادامه تحقیقات درباره این حادثه، مأموران پلیس با دومین شکایت روبه‌رو شدند که مشخص شد زن جوان دیگری به همان شیوه در دام پزشک قلابی گرفتار شده و مورد آزار و اذیت قرار گرفته‌است.

شاکی دوم هم در تحقیقات پلیس مدعی شد در اینستاگرام با پزشک قلابی آشنا شده و وقتی با ۱۸۰ هزار دنبال‌کننده صفحه او روبه‌رو شده به او اعتماد کرده است.

وی همچنین گفت پزشک قلابی، چون قیمت منصفانه‌تری نسبت به پزشک‌های دیگر داده بود، او را برای تزریق ژل به صورتش انتخاب کرده و برای عمل زیبایی به خانه‌اش رفته که با آبمیوه مسموم بی‌هوش شده و مورد آزار و اذیت قرار گرفته‌است.

آلبوم مجرمان سابقه‌دار

در حالی که متهم تلاش کرده‌بود، هیچ ردی از خود به جا نگذارد، مأموران پلیس برای شناسایی وی با کمک دو شاکی چهره فرضی او را ترسیم کردند. چهره به دست آمده شباهت زیادی به مجرم سابقه‌داری داشت و مأموران احتمال دادند وی از مجرمان سابقه‌دار است، به همین دلیل به سراغ آلبوم مجرمان سابقه‌دار رفتند و داخل عکس‌های آلبوم با مجرم سابقه‌داری به نام هوشنگ روبه‌رو شدند که از مدتی قبل تحت تعقیب پلیس بود. بررسی‌ها نشان داد هوشنگ چند سال قبل در پوشش پزشک قلابی چند زن و دختر را آزار می‌دهد و بازداشت می‌شود. متهم پس از انتقال به زندان مدتی بعد با گذاشتن وثیقه از زندان به مرخصی می‌رود و فراری می‌شود تا اینکه دوباره با طراحی و اجرای نقشه‌های شومش به دو زن تجاوز می‌کند. بدین ترتیب با به دست آمدن این اطلاعات، دو شاکی متهم را شناسایی و کارآگاهان پلیس آگاهی هم پزشک قلابی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

اعتراف

متهم پس از انتقال به اداره پلیس ابتدا منکر جرم خود شد، اما وقتی با دو شاکی و مدارک و دلایل روبه‌رو شد به اجبار به جرم خود اعتراف کرد و مدعی شد در این مدت فقط دو شاکی را فریب داده و به آن‌ها تجاوز کرده‌است. متهم پس از اعتراف برای تحقیقات بیشتر و شناسایی شاکیان احتمالی در اختیار مأموران پلیس قرار گرفت.

متهم مردی حدوداً ۳۰ ساله است و برای دومین‌بار به این جرم بازداشت شده‌است. وی ادعا می‌کند مدتی قبل وسوسه شیطانی به سراغش آمده و دوباره نقشه تجاوز به زنان را طراحی و اجرا کرده‌است.

هوشنگ چند بار سابقه دستگیری داری؟

با الان دو بار بازداشت شده‌ام.

چه شد که زندان برای تو درس عبرت نشد؟

چند سال قبل برای اولین‌بار دستگیر شدم و وقتی از زندان بیرون آمدم، تصمیم گرفتم خلاف نکنم، اما مدتی قبل وسوسه شدم تا زنان و دختران را آزار دهم و دوباره این نقشه شیطانی را طراحی و اجرا کردم.

چقدر درس خواندی؟

درس زیادی نخوانده‌ام و راهنمایی را که تمام کردم به خاطر مشکلاتی که داشتیم ترک تحصیل کردم.

پس مدرک پزشکی هم نداری؟

نه. البته خودم را به طعمه‌هایم پزشک معرفی می‌کردم.

چرا؟

من اطلاعات زیادی درباره تخصص پوست دارم و از طرفی هم می‌دانم که خیلی از زنان به دنبال زیبایی هستند. وقتی خودم را پزشک متخصص معرفی کردم، زنان زیادی به من اعتماد کردند، به خصوص وقتی هزینه عمل را از پزشکان دیگر کمتر اعلام می‌کردم.

چند نفر را آزار دادی؟

همین دو نفر بودند.

اما شما گفتید زنان زیادی به شما اعتماد کردند؟

در مرحله اول بله خیلی‌ها به من اعتماد می‌کردند، اما وقتی می‌گفتم مطب پر است و باید برای عمل به مطبی که در خانه‌ام راه‌اندازی کرده‌ام بیایند، خیلی از آن‌ها منصرف می‌شدند و فقط همین دو زن را موفق شدم فریب دهم.

موضوع ۱۸۰ هزار دنبال‌کننده اینستاگرامی چیست؟

من برای اجرای نقشه ام صفحه اینستاگرامی باز و خودم را پزشک متخصص پوست و زیبایی معرفی کردم. برای اینکه بتوانم زنان را فریب بدهم لازم بود افراد زیادی صفحه ام را دنبال کنند، به همین دلیل دنبال‌کننده خریدم و برای آن هزینه زیادی کردم، چون مطمئن هستم این افراد عقلشان به چشمشان است و زود فریب می‌خورند و اصلاً درباره موارد دیگر تحقیق نمی‌کنند.

چرا تماس تصویری با شاکیان برقرار کردی؟

می‌خواستم آن‌ها بیشتر به من اعتماد کنند. با خودم گفتم وقتی آن‌ها مرا با لباس پزشکی و داخل مطب بینند به من مشکوک نمی‌شوند و راحت‌تر می‌توانم به بهانه عمل جراحی آن‌ها را به خانه ام بکشانم و آزارشان بدهم.

مطب متعلق به چه کسی بود؟

به بهانه کار تبلیغاتی به مطب رفته بودم و به عنوان فعال حوزه پزشکی می‌خواستم برای آن‌ها کار تبلیغاتی انجام دهم و تماس‌ها را هم از همانجا با طعمه‌ها می‌گرفتم.

منبع: روزنامه جوان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 51
  • در انتظار بررسی: 5
  • غیر قابل انتشار: 2
  • رضا IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۵
    39 1
    دست مریزاد به مسئولین رئوف قوه قضاییه!! دوبازر به جرم تجاوز به نوامیس مردم بازداشت شده و چون تجاوز به نوامیس مردم از نظر قوه قضائیه اقدامی شایسته تقدیر و تشکر بوده!! آزادش کرده اند تا به اعمال خود ادامه دهد!!
    • DE ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۵
      22 2
      دیگه اینجوریاست قوه رهاییه
    • IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۵
      22 4
      به نظرم تا ابد باید در زندان بماند
    • IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۵
      12 0
      نمی دونم چرا اینا مورد عفو قرار می گیرن
    • IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۵
      3 8
      شما خیلی سریع و بدون آگاهی از تمام ابعاد و زوایای موضوع داری با خواندن صرفا یک متن کل افراد قوه قضاییه رو قضاوت می‌کنی هموطن عزیز ...
    • IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۵
      4 0
      رأفت قوه قضاییه باز هم حادثه آفرید
    • IE ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۵
      0 0
      مورد عفو واقع نشده فرار کرده، اشتباه مثبت دادم، ولی محل سواله. نباید اعدام می شده؟
  • IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۵
    12 26
    این زنان و دختران که بدنبال عمل زیبایی حقشون است!!!!!!!!!!
    • DE ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۵
      8 11
      دقیقا
    • حمید IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۵
      12 6
      حق تو هم حرف مفت زدنه؟!!!
    • IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۵
      11 13
      خودشون هم ازاین کارها خیلی بدشون نمیاد
    • IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۵
      8 6
      این چه حرفیه شاید مشکل ظاهری داشتند و مجبور به جراحی شدن
    • IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۵
      3 4
      خطاب به اونی که گفته خودشونم خیلی بدشون نمیاد عزیزم چرند نگو
  • صابر انصاری IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۵
    16 1
    خسته نباشید به مسولین زندان و رافت اسلامی.توبه گرگ مرگ است
  • IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۵
    13 15
    اینگونه زنان هم همچی علیه السلام نیستن و یک جورایی حقشون است.
    • IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۵
      5 4
      بااین حساب بایدبگیم گرگ هم حقشه گله گوسفندان رو بدره چون اونا گوسفندن
    • IR ۰۶:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۶
      1 0
      گوسفند هم اگه نااهل باشه وازگله بیرون بزنه وبیراهه بره حقشه که گرگ تیکه پاره اش کنه!
  • IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۵
    0 0
    آقای دکترقلابی
  • US ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۵
    15 0
    خودتان نوشته اید این جانور سابقه آزار زن ها را داشته....سوال این است الان این حیوان بین مردم چه میکند
  • IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۵
    10 1
    باید این بار اعدامش کنید
  • IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۵
    7 6
    زنانی که همه اش دنبال عمل زیبایی و بزک ودزک هستند از این اتفاق ها براشون زیاد می افته
  • IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۵
    5 8
    زنی که بره دنبال این عمل ها حقه شونه
  • IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۵
    12 0
    سابقه دار !!!! چرا در اکثر جرایم این کلمه را مکرر میشنویم ؟!!!!!! این نشان دهنده عدم تادیب مجرمین و یا عدم بازدارندگی احکام قضات در دادگاه هاست ؟!!!!! خدا عالم است.
  • خودم IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۵
    4 5
    بازهم بگید افغانی....این متخصص ایرانیه
    • IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۵
      3 2
      قطعا شما یک مهاجر افغانی هستی یک سوال دارم... اصلا افغانها خیلی هم خوب و هیچ جرمی ندارند چرا باید 15 میلیون افغانی در ایران باشد... مگر مملکت ما چقدر کشش جمعیت دارد چند سال بعد تعداد شما برا ایرانیان برابر می‌شود... اینقدر هم پررو هستید که طلبکارید و ایران را ملک خود می دانید ... مشرق منتشر کن
    • IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۵
      1 2
      نه دیگه نمیگن . افغانی فرشته ست . ایران دربست و شش دانگ مال اونا . ما ایرانیها هم همه جنایتکار و بدیم . چطور بود افغانی جون ؟ دلت خنک شد ؟
  • میثم IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۵
    8 1
    با تشکر از دستگاه قضا و ریاست محترمشان که در این ایام تمام و کمال به کار خیر مشغول هستند، کار خیر بخشش زندگی دوباره به یک مشت جانی، قاتل، زورگیر، مفسد فی الارض، اغتشاشگر و ... اصلا آدم احساس غرور میکنه
  • محمدایوب IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۵
    4 0
    آقای اژه ای لطفا به دادسرا ها ودادگاه ها سر بزنید چند دختر جوان را دادیار گذاشته اند که دو زار تجربه ندارند از شهرستان ودانشگاه وارد فورا قاضی میشوند یک نمونه خود من بیایید نشان دهم
  • IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۵
    8 2
    اخه زن برای عمل زیبایی باید تنها پاشه بر هرجایی! اونهم تو خونه ی طرف، مردش جرئت نداره زنش چطوررفته 😱😱😯
    • IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۵
      3 1
      شاید براشون عادی بوده
    • IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۵
      2 1
      نفهمیدی گفت بخاطر هزینه کمتر؟
    • IR ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۵
      3 1
      برای توجیه اشتباه آگاهانه این زن و انداختن کل بار گناه به گردن پزشک قلابی بنظرم این حرف اصلن توجیه خوبی نیست ، مرتکب یک چنین خطای بزرگی شدن صرفا با بهانه «پرداخت پول کمتر! »نه قابل هضم هست و نه عقلانی، پرداخت پول کمتر مهمتره یا حفظ بدنو حفظ شرافت آدم؟!یعنی آنقدر مقوله پرداخت پول کمتر مهمه که یک زن بخاطرش به خودش براحتی این اجازه رو بده که سوار ماشین مرد دکتر غریبه شده و نوشیدنی مشکوک ازش گرفته و بنوشه! و حتی از قبل در خونه شخصی! طرف قرار مدار پزشکی گذاشته و در نهایت هم خواسته و ناخواسته تن به هر خفتی بده؟! صرفا به این توجیه که خانم می‌خواسته پول کمتری بده! این از اشتباه اون خانم در مورد خودش چیزی کم نمیکنه, حتی بنظر مخاطب بعید بنظر میرسه که زن از پیامدهای این قرار و مدار کاملاً نا آگاه و بی اطلاع بوده باشه
  • FR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۵
    6 0
    کاشهمانقدر که احساس پیری روی صورت خود می‌کردند احساس بی عقلی و بی شعوری در مغزتان بالاتر میزفت اخه یک زن عاقل تو خیابون با دکتر قرار میذاره و دکتر تو ماشین ابمی‌ه میده چنان بی هوش میشه که در خیابان خلوت متوجه میشه …..
    • IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۵
      2 0
      👌🏻👌🏻🤌🏻 فقط میشه گفت سطحی نگری محض و تلاش پیگیر برای ظاهر سازی صرف متاسفانه بدون ذره ای تفکر
    • IR ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۵
      0 0
      اختلال خود زشت پنداری دارن
  • IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۵
    8 0
    مگر مجازات تجاوز اعدام نیست ، چرا دفعه اول اعدام نشد مجازات اگر سریع و در خور نباشد این جور جرایم طبیعی است
  • IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۵
    2 0
    یکی از نکاتی که در این خبر توجه انسان رو به خودش جلب میکنه اشاره مشترک مکرر مجرم و قربانی هر دو به نقطه ضعف بزرگ ظاهر گرایی و ظاهر بین بودن بعضی از افراد جامعه هست، این آقا با آگاهی از موضوع ظاهر بین بودن مخاطبینش براحتی با خریدن فالوور فیک افکار شوم خودش رو اجرایی کرده و اون خانم هم متاسفانه بدلیل حساسیت زیاد بر ظاهر خود و ظاهر بینی و ظاهر پسندی مفرط ،به اقرار خودش، براحتی فریب خورده و در دام پزشک قلابی گرفتار شده، ای کاش صدا سیما روی این موضوع ظاهر بینی جهت آگاه سازی جامعه بیشتر کار بکنه
  • IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۵
    5 0
    شما چطور اعتماد کردی به خونه شخصی طرف بری !؟ ولو فرض بگیم پزشک واقعی هم اصلن باشد
  • م IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۵
    2 0
    وقتی اینهمه دندانپزشک تجربی بی سواد تو شهرا جولان میده وقتی تو ارایشگاه زنانه پروتز میذارن خخخخ
  • IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۵
    2 0
    جدای از مساله های هزینه های بالا و سرسام آور این عملهای جراحی ، یعنی انقد ظاهر و دستکاری در صورت مهمه که بخاطرش آدم خودش رو نه تنها در معرض انواع مخاطرات پزشکی و آسیب های مداخله در روند طبیعی خلقت خودش، قرار بده که علاوه بر اینها متاسفانه خودش در معرض دام های مجرمین اینچنینی قرار بده تا جاییکه حتی شرافت و کرامت و پاکی یک‌ زن دچار خدشه و لکه دار بشه و تا مدت زیادی درگیر صدمات روحی و جسمی بشه ؟متاسفم برای این نگرشی که فاقد روح و جان زندگی و فاقد هرگونه تاکید بر اصل مهم پاس داشتن شرافت آدمیت هست، و فقط بگونه ای افراطی درگیر با ظاهر آدمهاست
  • IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۵
    0 1
    کمترین جزاش اعدامه
  • IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۵
    0 0
    خذا هدايت کنه این قوه قضائیه به شدت ضعیف رو
  • IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۵
    0 0
    چرا قوه قضاییه هیچ کاری نمی کنه؟!
  • محمد IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۵
    1 0
    «متهم برای دومین‌بار به این جرم بازداشت شده‌است» نباید دستگاه قضایی و سازمان زندان ها بابت چنین اتفاقاتی خود پاسخگو باشد؟ سهم تقصر این دو ارگان و سازمان عرض و الطویل چقدر است؟
  • IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۵
    0 0
    تعرض بوده یا تجاوز؟ به نظرم حبس ابد خوب باشه براش
  • IR ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۵
    1 0
    حالا میخوان چکار کنن مگر نباید اعدام بشه
  • ایران IR ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۵
    0 0
    این حرام زاده را نباید سریع اعدامش کنند بلکه باید زنده زنده آتیشش بزنند
  • حمید IR ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۵
    1 0
    به همین جرم زندانی بود و با وثیقه آزاد شده !!!!!!!! طبق کدام قوانین شریعت ما...... ؟ اگر به یکی از مسولین ما تعرضی داشت با همین قوانین آزاد میشد؟؟؟؟؟
  • IR ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۵
    0 0
    دکتر اینستا بهتر ازاین در نمیاد اینستا شده قبله بعضی ها
  • IR ۲۰:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۵
    0 0
    من فقط یه سوال دارم از شماها! یعنی هرکسی به شما اعتماد کرد باید بهش تجاوز کنین؟
  • DE ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۶
    0 0
    اوا یعنی اسنتاگرام غیر قابل اعتماده و میشه فالوور خرید؟ من که نیدونستم!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس