کد خبر 1638564
تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۷
رفع ناترازی برق با حمایت صندوق توسعه ملی

در نشستی با حضور وزیر نیرو و رئیس صندوق توسعه ملی، راهکارهای رفع ناترازی برق و نقش صندوق توسعه ملی در تأمین مالی پروژه‌های نیروگاهی به منظور افزایش ظرفیت تولید برق کشور بررسی شد.

به گزارش مشرق، بر اساس اعلام صندوق توسعه ملی، نشست مهمی با حضور عباس علی‌آبادی وزیر نیرو و مهدی غضنفری رئیس صندوق توسعه ملی، با محوریت بررسی موضوع ناترازی برق در کشور و راهکارهای ممکن برای رفع این چالش، از جمله ایجاد نیروگاه‌های جدید و سرمایه‌گذاری در این بخش در محل صندوق در حال برگزاری است.

در این جلسه، مقامات بر اهمیت تأمین پایدار انرژی برای توسعه کشور تاکید کردند و نقش صندوق توسعه ملی در تأمین مالی پروژه‌های استراتژیک مرتبط با افزایش ظرفیت تولید برق مورد توجه قرار گرفت.

همچنین، فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه انرژی و حمایت از پروژه‌های نیروگاهی به عنوان یکی از اولویت‌های اصلی صندوق توسعه ملی بررسی شد. به گفته مسئولان، این تلاش‌ها با هدف بهبود وضعیت انرژی کشور و رفع مشکلات مربوط به ناترازی برق صورت می‌گیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۱
    0 0
    بعد از 35 سال خصوصی سازی توانیر و گران کردن برق باز هم دست در جیب ملت برای ساخت نیروگاه کردن!!!!
  • جواد IR ۰۰:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۲
    0 0
    بالا بیست میلیون نفر افغان در ایران هستن علت ناترازی برق آب گاز بنزین نون ووووو اتباعن اکثرشون هم وهابین وزادوولدی نجومی دارن تغییر بافت جمعیتی حتمیس کرایه خونه بخاطر اتباع ده برابر شده است چهل درصد نون کشور را اتباع مصرف میکنند میلیونها خونه اتباع آب برق گاز مجانی میگیرن نسبت به قیمت جهانی یهود پشت کوچ اتباع وهابی به ایرانه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس