به گزارش مشرق، کانال تلگرامی ژئوپلیتیک رسانه نوشت:

شب گذشته ابوعبیده از استراتژی جدید حماس یعنی اعدام اسرا در صورت نزدیک شدن دشمن برای آزادی آنها در قالب عملیات نظامی رونمایی کرد که منجر به مسدود شدن راه سوم نتانیاهو، یعنی آزادی اسرا که هدف دوم وی در جنگ غزه است نیز می‌شود.

اکنون نتانیاهو در دو راهی توافق برای آزادی اسرا به صورت زنده یا مرگ آنهاست. البته که به نظر، از هم اکنون راه دوم را انتخاب کرده اما بدون شک در آینده کمی که از موجودیت رژیم جعلی باقی مانده، از وی به عنوان قاتل اسرا یاد خواهد شد.

در این شرایط نتانیاهو به فکر پاسخ است و به نظر بر دو گزینه جمع‌بندی شده: ۱. تداوم و تشدید ترور رهبران سیاسی حماس در خارج از فلسطین.۲. افزایش دو برابری بمباران و جنایت ارتش کودک‌کش در مردم با هدف زدنِ پشتوانه مردمی مقاومت.

در شرایط فوق، نقش پاسخ جمهوری اسلامی ایران و انصارالله یمن در کشیدنِ ترمز صهیونیست‌ها و سپس شروع فاز جدید جبهه اِسناد، اهمیت محوری دارد.

بدون شک ایران در زمان و به شکلی ضربه خود را وارد خواهد کرد کث باعث حیرت نه فقط تل‌آویو که حامیان غربی و عربی رژیم موقت خواهد شد.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • US ۰۲:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۴
    0 0
    اين انتقام شما كى خواهد بود .هنوز وقت و موقعيت مناسب پيش نيامده است . مشتاقى و صبورى از حد گذشت مارا ... گر تو شكيب دارى طاقت نماند مارا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس