کد خبر 1641278
تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۳:۳۵

به گزارش مشرق، کانال تلگرامی رب الناس منتشر کرد:

نمی خواهم کسی را متهم کنم! ولی بارها گفتیم و نوشتیم که هر تحولی در مصر و خصوصا اردن در قبال مسأله فلسطین صد برابر کشورهای دیگر اثر عملی دارد. تجمعات دهها هزار نفری هفتگی اروپایی ها یک دهم این سه تیری که آن عشایر دلیر اردنی حرام این سه سگ ولگرد کرد اثر واقعی نداشته است!

خب این یعنی برویم برای انتقال سلاح کار کنیم؟ خیر! این کار ما نیست. باید روی بدنه های مردمی و خصوصا عشایری مصری و اردنی بیش از گذشته کار می‌شد خصوصا که ارتباطات خانوادگی با عشایر عراقی دارند و راه اثربخشی بسته نبوده و نیست! آنها هستند که تحرک کنند اتفاقات مهمی رخ خواهد داد و عنصری جدید به معادلات فلسطین افزوده خواهد شد.

حالا که مرز زمینی اردن با رژیم موقت بسته شده و اثر اقتصادی آن نیز بعنوان یک خط اقتصادی خیانت بار مشخص است بهتر می توان پی به آثار این کوتاهی برد! این خط حالا حتی خط انتقال کالاهای ترکیه که پیش تر از طریق دریا به رژیم موقت می‌رفتند شده و از طریق کرانه و از آنجا به رژیم خدمات می دهد! همین قدر خیانت بار همین قدر مهم!

یادم هست در ایام بیداری اسلامی ۲۰۱۱ کمترین میزان ارتباط نهادهای ج.ا.ا با کشورهایی بود که در آنها تحولات سیاسی رخ داده بود لذا چوب آن را هم در از دست دادن آن فرصت خوردیم! آقایان در به در دنبال لینک می گشتند در مصر و لیبی و تونس و... حالا باید از این ساختارها ناامید بود و خودمان دست بجنبانیم!

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • IR ۰۷:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۱
    26 2
    تا وقتي اين نفوذي ها هستند چه نياز به دشمن خارجي؟! همون عشاير دلير!!!! در وصيت نامه اش گفته امت عربي و يك كلمه از كشوري كه بيشترين هزينه رو براي آرمان كذايي فلسطين كرده نام نبرده
  • IR ۰۸:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۱
    19 0
    نوشتید .یادم هست در ایام بیداری اسلامی... کدام بیداری اسلامی؟؟؟ در مصر آقایان اخوان المسلمین روی کار آمدند و مبارزه با بشار اسد و تقویت تکفیری ها در سوریه در دستور کار اخوان المسلمین و محمد مرسی قرار گرفت. . در خود مصر رهبر شیعیان مصر را به طرز فجیعی به قتل رساندند. این بیداری اسلامی بود؟؟؟
  • IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۱
    23 0
    این بیداری اسلامی چیست که غیر از مطبوعات. ایران هیچ‌کس نمی داند چیست ؟!
  • IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۱
    1 2
    بهتره روی سوریه کار کنی
    • حاجی از سه راه جوبشور قم IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۱
      1 3
      به ما چه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس