کد خبر 1647977
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۷

به گزارش مشرق، وحید یامین پور در تلگرام منتشر کرد:

سردار عباس نیلفروشان به شهادت رسید و ما نمی‌شناختیمش؛ همانطور که شهید زاهدی را، همانطور که شهید سید رضی موسوی را. همانطور که سرداران دیگری چون الله‌دادی و امان‌الهی و اسکندری و تقوی و... که پس از شهادت شناختیم‌شان. همانطور که ده‌ها سردار و صدها فرمانده جوان دیگر چون پاشاپور و جنتی و قمی و... را که خون‌شان در گمنامی در عراق و سوریه و یمن و لبنان به زمین ریخت و نهال مقاومت را آبیاری کرد.

حالا گروهی به فرماندهان و سرداران اهانت می‌کنند که حرف آقا را زمین گذاشته‌اند. یاللعجب! این‌اندازه نخوت و غرور از کجا آمده. جوانک‌هایی که در عمرشان یک سیلی نخورده‌اند به یادگاران جهاد و حماسه کنایه می‌زنند!سپاه زنده است و دلیل این حیات همین بس که هنوز در هر معرکه‌ای شهید می‌دهد. هرجا که لازم باشد نام و پرچم پاسداران انقلاب و مقاومت حاضر است.

گمان کرده‌ایم اگر صدایمان را در مطالبه کلفت‌تر و بلندتر کنیم بیشتر به تکلیف‌مان عمل کرده‌ایم. در تمام سالهای دفاع مقدس و در دوران شگفت دفاع از حرم، تجلی ایمان و اعتقاد و انقلابی‌گری در تواضع در برابر امر ولی و اطاعت از فرماندهان بوده است. به این نکته ظریف بیندیشیم که این فریادها و مطالبه‌ها که به اهانت و بی‌انصافی آلوده شده، مکر نفس و برای تشفّی خاطر خودمان است یا از سر درد و تکلیف؟

سپاه یعنی سردارانی که بعد از شهادتشان شناختیم

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس