نماینده مجلس پاکستان: عملیات «وعده صادق ۲» پاسخ ضروری به تجاوزات اسرائیل بود

نماینده مجلس سنای پاکستان گفت که ما قویا از عملیات وعده صادق ۲ علیه اسرائیل حمایت می‌کنیم چرا که پاسخ اجتناب‌ناپذیر جمهوری اسلامی ایران به تحرکات تروریستی رژیم صهیونیستی بود.

به گزارش مشرق، سناتور علامه ناصر عباس جعفری با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: قدرت و استقامت ایران در برابر تهاجم رژیم اشغالگر اسرائیل به عنوان چراغ امید برای منطقه عمل می کند.

وی تاکید کرد: این حملات موشکی نشان دهنده عزم تزلزل ناپذیر جمهوری اسلامی ایران برای دفاع از حاکمیت خود، ثبات منطقه ای و محور مقاومت است.

رییس حزب مجلس وحدت مسلمین پاکستان خطاب به جامعه بین المللی گفت: آنان باید حق ذاتی ایران برای دفاع از خود را به رسمیت بشناسند و تروریسم تحریک آمیز اسرائیل را محکوم کنند.

وی گفت: ما محکم در کنار ملت ایران که شجاعانه و بی امان در پی عدالت، عزت و صلح هستند ایستاده‌ایم و از عملیات وعده صادق ۲ حمایت می کنیم.

نماینده مجلس سنای پاکستان اظهار داشت: این حملات موشکی پاسخی ضروری به تجاوزات بی پروای اسرائیل و ترورهای ناجوانمردانه رهبران مقاومت سید حسن نصرالله و اسماعیل هنیه بود.

موشک های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه سه‌شنبه دهم مهر ۱۴۰۳ در عملیات وعده صادق ۲ با رمز مبارک یارسول‌الله، اهداف امنیتی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی را مورد اصابت قرار دادند که ۹۰ درصد شلیک‌ها با موفقیت به اهداف اصابت کرده و رژیم صهیونیستی از تسلط اطلاعاتی و عملیاتی جمهوری اسلامی ایران به وحشت افتاد.

پس از یک دوره خویشتن داری در برابر نقض حاکمیت جمهوری اسلامی ایران در ترور مجاهد شهید، شهید اسماعیل هنیه توسط رژیم صهیونیستی و برابر حق کشور در دفاع مشروع از خود برابر منشور ملل متحد و تشدید شرارت های رژیم با حمایت آمریکا در قتل عام لبنان و غزه و به شهادت رساندن مجاهد کبیر، رهبر محور مقاومت و دبیر کل سرافراز حزب الله، سید حسن نصرالله و شهادت فرمانده رشید و مستشار عالی سپاه پاسداران در لبنان، سرلشکر پاسدار سید عباس نیلفروشان، نیروی هوا فضای سپاه با پرتاب ده‌ها موشک بالستیک اهداف مهم نظامی امنیتی را در قلب سرزمین های اشغالی مورد هدف قرار داد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس