اسرائیل به حمله به تاسیسات هسته‌ای حتی فکر هم نکند

سرگئی ریابکوف معاون وزیر خارجه روسیه هشدار داد که اسرائیل به حمله به تاسیسات هسته‌ای ایران حتی فکر هم نکند.

به گزارش مشرق، سرگئی ریابکوف معاون وزیر خارجه روسیه امروز پنجشنبه اعلام کرد که مسکو به اسرائیل هشدار می‌دهد که حتی به حمله به تاسیسات هسته‌ای ایران فکر هم نکند.

تاس به نقل از ریابکوف گزارش داد: ما بارها هشدار دادیم و همچنان هشدار می‌دهیم، (اسرائیل) حتی به طور فرضی احتمال حمله به تاسیسات و زیرساخت‌های هسته‌ای (ایران) را در نظر نگیرد.

به گفته معاون وزیر خارجه روسیه، این یک تحول فاجعه بار و نفی کامل تمام اصول موجود در زمینه تضمین ایمنی هسته‌ای خواهد بود.

هنوز مشخص نیست که مسکو از چه طریق چنین پیامی را به رژیم صهیونیستی منتقل کرده است درحالیکه تل آویو تهدید به حمله کرده بود.

بعد از پاسخ موشکی ایران به رژیم صهیونیستی با انجام عملیات وعده صادق ۲ در روز اول اکتبر، این رژیم تهدید به حمله به تاسیسات هسته‌ای و نفتی کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 5
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۶
    0 0
    ای بابا ما منتظر بودیم همین غلط رو بکنه.
  • آریو ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۶
    1 0
    اون کفتار پلیدتر از این حرفاست
  • بختیاری IR ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۶
    1 0
    نتانیابو و سایر گوساله پرستان درست در راستای نابودی آخر یهود حرکت میکنند نابودی و ضربه سختی که باید از ایرانیان درریافت کنند همراه با رومیان پشتیبان آنها،ایران و مقاومت سالها برای چنین روزی برنامه ریزی کرده و آماده هست.بزودی برای همیشه شیطان و گوساله پرستان در خدمتش نابود خواهند شد.ما بیصبرانه منتظر هستیم این لاف زدن های شما اثری نداره جز برای ترساندن همان بزدلهای ترسویی که قبلا هم نوکر شما بودند.نابودی شما بدست پیروان غریبه با ترس حیدر کرار رقم خواهد خورد نه ترسوهای نوکر غرب وحشی
  • IR ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۶
    0 1
    اسرائیل نه جراتشو داره و نه توانش رو که تاسیسات هسته ای رو بزنه. اینا همه جنگ روانیه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس