پهپاد شکار شده توسط مقاومت تخریب سیستماتیک در شمال غزه را فاش کرد

رژیم صهیونیستی سیاست تخریب هدفمند ساختمان‌ها و مجتمع‌های مسکونی در نوار غزه را از آغاز جنگ خود علیه این منطقه به ویژه در مناطق شمالی که امروزه شاهد یک فاجعه انسانی است، در پیش گرفته است.

به گزارش مشرق ، شبکه الجزیره به تصاویر و ویدیویی از تخریب ساختمان‌های غزه دست یافت که یک پهپاد اسرائیلی آن را ثبت کرده بود. این پهپاد اخیرا توسط مقاومت فلسطین سرنگون شد. این تصاویر میزان تخریب ساختمان‌ها در منطقه التوام در شمال غرب غزه توسط نیروهای رژیم صهیونیستی را نشان می‌دهد.

بر اساس گزارش شبکه الجزیره دفتر دولتی اطلاع رسانی در غزه اعلام کرده که نیروهای رژیم اشغالگر صهیونیستی در کمتر از ۲ هفته صدها منزل و مجتمع مسکونی را به ویژه در مناطق جبالیا، بئر النعجه، العطاطره، الصفطاوی و التوام تخریب کردند.

تخریب ساختمان‌ها و مجتمع‌های مسکونی در کنار ادامه کشتارهای هولناک و هدف قرار دادن غیر نظامیان و حملات به مراکز پزشکی صورت می‌گیرد. حملات رژیم صهیونیستی به این مراکز باعث شده بیشتر بیمارستان‌های نوار غزه از کار بیفتند.

هدف رژیم صهیونیستی از تخریب ساختمان‌ها در شمال نوار غزه و کشتارها و جنایت‌هایش در این منطقه، تخلیه شمال غزه از ساکنان آن و تبدیل نوار غزه به یک منطقه غیرقابل سکونت در راستای اجرای «طرح ژنرال‌ها» است.

هدف از طرح ژنرال‌ها، کوچاندن اجباری مردم غزه و تبدیل نوار غزه به یک منطقه نظامی بسته برای از بین کامل حضور مقاومت فلسطین است.

این در حالی است که گردان‌های القسام، شاخه نظامی جنبش حماس طی روزهای گذشته عملیات‌های زیادی را علیه نیروهای صهیونیستی انجام داده و ضربات کوبنده‌ای را به آنها وارد کرده است.

رژیم صهیونیستی برای تحقق اهداف خود از خشونت آمیزترین روش‌ها از جمله استفاده از بمب‌ها و بشکه‌های حاوی یک تن مواد منفجره شدید استفاده می‌کند که ویرانی گسترده را در این منطقه بر جای گذاشته و باعث می‌شود تمام ساختمان‌ها با خاک یکسان شوند.

«احمد جرار» خبرنگار در گزارشی برای الجزیره گفت: سیاست تخریب هدفمند شمال نوار غزه دیگر یک امر استثنایی در جنایت‌های رژیم صهیونیستی محسوب نمی‌شود چرا که حملات خشونت آمیز این رژیم موجب ویرانی کامل یا جزئی ۱۶۹ هزار ساختمان در کل مناطق نوار غزه از زمان آغاز جنگ شده است.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۲
    0 0
    باید سرزمین های اشغالی را برای صهیونیست ها غیر قابل سکونت کرد . از آنجا که مردم فلسطین بومی این سرزمین هستند می مانند و سرزمین خود را می سازند ولی صهیونیست های مهاجر و اشغالگر فرار خواهند کرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس