کد خبر 1656266
تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۴۰۳ - ۰۱:۳۴
.

درحالی که انبار کوچک یک استخر خصوصی در شرق تهران دچار حریق شد، برخی کاربران و کانال‌های تلگرامی سعی کردند این موضوع را به انبار نهادهای دولتی و نظامی ربط دهند.

به گزارش مشرق، درحالی برخی کانال‌های تلگرامی ساعاتی پیش مدعی آتش‌سوزی در انبار وزارت دفاع در شرق تهران شدند که جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران این شایعه را تکذیب کرد.

روسیاهی ضدانقلاب درپی آتش‌سوزی در تهرانپارس

وی با رد این شایعه عنوان کرد: ساعت ۱۸:۳۴ دقیقه امروز وقوع حریق در یک انبار لوازم استخر در خیابان رشید، خیابان ۱۵۴ به نیروهای آتش‌نشانی اطلاع داده شد.

ملکی با بیان اینکه در این ساعت حادثه مشابهی که مربوط به نهادهای دولتی باشد نداشتیم در تشریح این حادثه عنوان کرد: پس از اطلاع، ماموران آتش‌نشانان بلافاصله همراه نیروهای تخصصی مربوط به حوادث شیمیایی در کمتر از ۴ دقیقه به محل اعزام شدند و مشخص شد حادثه مربوط یک ساختمان ۷ طبقه دچار حادثه شده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اضافه کرد: طبقه منهای یک ساختمان کافه بود و طبقه منهای دو و سه استخر وجود داشت و ساختمان پشتی مربوط به همین محل انبار و حیاط بوده که لوازم استخر و بشکه‌های کلر جامد در آن نگهداری می‌شد که حادثه از آنجا آغاز شده بود.

وی درباره مصدومان این حادثه نیز عنوان کرد: استنشاق گاز کلر یک نفر را دچار مشکل کرده که این فرد تحویل نیروهای اورژانس شده همچنین انتشار گاز کلر به ساختمان، کافه و استخر سرایت کرده بود که آتش‌نشانان همه را به‌سلامت از ساختمان خارج کردند.

ملکی درباره آخرین وضعیت حریق گفت: اکنون آتش اطفا شده ولی ایمن‌سازی همچنان ادامه دارد و بشکه‌های کلر در حال انتقال به محل امن است.

در اغتشاشات سال ۱۴۰۱ رسانه های معاند ۳۸ هزار دروغ در ۴۶ روز منتشر کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس