.

حزب الله لبنان در بیانیه‌هایی، دستآورد این گروه علیه مواضع رژیم صهیونیستی را منتشر کرد.

به گزارش مشرق به نقل از شبکه المیادین، اتاق عملیات مقاومت اسلامی لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد: از آغاز حملات زمینی دشمن صهیونیستی به لبنان تاکنون، بیش از ۹۰ نظامی این رژیم کشته و ۷۵۰ تن دیگر نیز زخمی شدند.

براساس این گزارش، در طی این مدت همچنین ۳۸ دستگاه تانک مرکاوا و چهار بولدوزر نظامی و یک خودروی زرهی، یک نفربر دشمن منهدم و سه پهپاد هرمس ۴۵۰ و یک پهپاد هرمس ۹۰۰ نیز از بین رفتند.

حزب الله در بیانیه‌ای اعلام کرد که در عملیات جدیدی که علیه نظامیان رژیم صهیونیستی انجام داده، تجمع نظامیان اسرائیلی در منطقه الحماص در جنوب شهرک الخیام در جنوب لبنان را در دو نوبت با موشک هدف قرار داده است.

مقاومت اسلامی لبنان همچنین اعلام کرد که یک دستگاه تانک مرکاوای ارتش اسرائیل نیز در این عملیات با موشک ضدزره هدایت شونده مورد حمله قرار گرفته و در جریان آن چند نظامی اسرائیلی کشته و زخمی شدند

از سوی دیگر رسانه‌های اسرائیلی از به صدا درآمدن هشدار خطر شلیک موشک و پهپاد در شهر صفد و اطراف آن در جنوب اسرائیل خبر دادند.

رسانه‌های اسرائیلی اعلام کردند که از دقایقی پیش بار دیگر آژیر خطر در بیشتر شهرک‌ها و شهرهای منطقه الجلیل الاعلی به صدا در آمده است.

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس